منابع آزمون جی آر ای

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/09/30

منابع آزمون جی آر ای GRE مهم ترین ابزاری هستند که می توانید برای موفقیت در آزمون GRE از آنها بهره ببرید. اگر شما هم از آن دسته دانش آموزانی هستید که قصد دارند در یک کالج یا دانشگاه بین المللی تحصیل کنند و به اخذ مدرک جی آر ای GRE نیاز دارند؛ باید کیف خود را با بهترین منابع جی آر ای GRE پر کنید! 
این کتاب ها بهترین راهنمای شما در رسیدن به نمره خوب در آزمون جی آر ای GRE خواهند بود و تمرینات شما را در مسیر درستی هدایت خواهند کرد.  در صورتی که به دلایلی مانند حجم بالای کتاب ها به خرید منابع جی آر ای GRE علاقه ندارید می توانید از گزینه دانلود منابع آزمون جی آر ای GRE  دانلود استفاده کنید. 
یکی از مزایای استفاده از منابع جی آر ای PDF این است که حتی در هنگام سفر نیز امکان استفاده از آن ها وجود دارد. به واسطه همین ویژگی، دانلود منابع جی آر ای GRE مورد علاقه بسیاری از داوطلبان است. 
همچنین، به علت اهمیت بالای این آزمون، منابع و کتاب های بخش های مختلف آزمون جی آر ای GRE نیز برای داوطلبان منتشر شده است. در نتیجه، شما می توانید با توجه به نقاط قوت و ضعف خود، کتاب های مورد نیاز برای جی آر ای  GRE را تهیه کنید. در این مقاله، ما برخی از بهترین منابع گرامر جی آر ای GRE را نیز به شما ارائه خواهیم کرد. 
در ادامه، لیستی از برترین منابع مدرک جی آر ای GRE و برخی از منابع خودخوان آزمون جی آر ای GRE را برای شما تهیه کرده ایم. برای آشنایی با بهترین منابع مدرک جی آر ای GRE ما را تا انتها همراهی کنید. 

برای جی آر ای GRE چه کتاب هایی باید بخوانیم؟

اینکه کدام منابع آزمون جی آر ای GRE برای شما مناسب هستید پیش از هر چیز به سطح مهارت فعلی شما بستگی دارد. در ادامه، برخی نکات که در انتخاب منابع مناسب برای شما مفید خواهند بود را ارائه کرده ایم: 

•    برای تعیین نقاط قوت و ضعف خود، در وب سایت GRE یک آزمون آزمایشی انجام دهید.
•    با توجه به شناختی که از یادگیری خود دارید تصمیم بگیرید که کدام سبک یادگیری برای شما مناسب تر است. به طور مثال، اگر شما یک یادگیرنده بصری هستید، منابعی که همراه با سی دی و کلیپ های آموزشی هستند را انتخاب کنید. 
•    مدت زمانی که برای آماده شدن در اختیار دارید را تعیین کنید. اگر زمان شما کم یا محدود است، یک راهنمای الکترونیکی انتخاب کنید. اگر وقت کافی دارید، به دنبال یک راهنمای مطالعه جامع و دقیق باشید. 
•    از منابع آزمایشی و نمونه سوالات رسمی GRE استفاده کنید. 
•    پس از پایان هر دوره از مطالعات خود، در آزمون های تطبیقی رایانه ای ETS شرکت کنید. 
•    برخی از منابع خودخوان آزمون جی آر ای GRE وجود دارد که برای خودآموزی بهتر هستند. برخی دیگر از منابع، برای افرادی مناسب اند که قبلا در کلاس های آموزشی شرکت کرده اند. بنابراین، در هنگام انتخاب منابع این نکته را در نظر بگیرید. اگر نمی توانید در کلاس های جی آر ای GRE ثبت نام کنید، ثبت نام در دوره های آنلاین را در نظر بگیرید.

The official guide to GRE:

شاید برای شما هم سوال باشد که برای جی آر ای GRE چه کتاب هایی باید بخوانیم؟ یا بهترین منابع آزمون جی آر ای GRE کدامند؟  همانطور که گفتیم، تا کنون منابع بسیاری برای آزمون جی آر ای GRE منتشر شده است. این منابع آنقدر زیاد هستند که گاهی ممکن است باعث گیج شدن داوطلبان شوند. شما می توانید برای هر یک از بخش های آزمون، کتاب خاصی تهیه کنید. اما برخی از داوطلبان به دلایلی مانند کمبود زمان، به دنبال یک کتاب جامع برای آمادگی در آزمون GRE هستند. 
The official guide to GRE یک منبع جامع آزمون GRE است. شاید حتی بتوان آن را به عنوان بهترین کتاب در میان منابع خودخوان آزمون جی آر ای GRE سازمان سنجش دانست. بدیهی است که بهترین نمونه سوالات و تمرین ها برای آمادگی در یک آزمون، همان سوالاتی هستند که توسط برگزارکنندگان آزمون نوشته شده اند. 
کتاب رسمی The official guide to GRE جزئی از مجموعه کتاب هایی است که توسط نویسندگان آزمون نوشته شده اند. این مجموعه GRE Super Test Service Testing Service نام دارد که شامل سه کتاب مقدماتی رسمی برای GRE می شود و یکی از کاربردی ترین منابع آزمون جی آر ای GRE محسوب می شود. این سه جلد عبارتند از: 

•    The Official Guide to the GRE
•    Official GRE Quantitative Reasoning Questions
•    Official GRE Verbal Reasoning Questions

این مجموعه از منابع آزمون جی آر ای GRE و کتاب The official guide to GRE یک مجموعه کامل برای افرادی هستند که قصد دارند در مدت زمان محدودی با تمرکز بر روی یک منبع به نمره دلخواه خود دست پیدا کنند. این کتاب همچنین شامل نمونه سوالاتی رسمی و کامل از آزمون جی آر ای GRE است. این سوالات و پاسخ های آن ها، تماما توسط برگزار کنندگان آزمون نوشته شده اند. بنابراین، شما به خوبی می توانید به این پاسخ ها تکیه کرده و از آن ها استفاده کنید. 

Cracking the GRE Premium Edition:

استراتژی های کلامی (The verbal strategies) و توضیحات ارائه شده در کتاب Cracking the GRE Premium Edition بسیار عالی هستند اگر با خواندن (Reading)، گرامر یا واژگان جی آر ای GRE مشکل دارید، این کتاب یک نقطه شروع ایده آل برای شما خواهد بود. علاوه بر این، Cracking the GRE Premium Edition یکی از بهترین منابع گرامر جی آر ای GRE است. 
Cracking the GRE شامل یک ارزیابی دقیق از انواع مختلف سوالات GRE است. علاوه بر این، کتاب شامل چهار آزمون کامل جی آر ای GRE و همچنین منابع اضافه تمرینی آنلاین است. تمرینات این کتاب به شما اجازه می دهد که مهارت های خود را در ریاضیات، خواندن و درک مطلب بهبود ببخشید.
علاوه بر این، اگر قصد دارید مهارت های کلامی خود را تقویت کنید، لیست واژگان این کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود. این بخش شامل تعاریف و نمونه جملات از کلمات متداول اما پیچیده ای است که به طور معمول در آزمون های جی آر ای GRE استفاده می شوند. سبک دقیق نمره دهی در این کتاب به شما این امکان را می دهد که با نقاط قوت، ضعف و پیشرفت خود به خوبی آشنا شوید و آن ها را ارزیابی کنید. 

McGraw-Hill Education’s Conquering GRE Math:

با وجودی که تقریبا تمام منابع آزمون جی آر ای GRE یک راهنمایی مختصر از ریاضیات را ارائه می کنند، بسیاری از داوطلبان به دنبال کتابی می گردند که به طور خاص روی استدلال های کمی تمرکز کرده باشد. McGraw-Hill Education’s Conquering GRE Math یک منبع جی آر ای GRE است که با هدف تقویت مهارت های داوطلبان در بخش استدلال کمی طراحی شده است. 
این کتاب در چند جلد منتشر شده است. با استفاده از این کتاب تمام تمام ریاضیات مربوط به آزمون جی آر ای GRE را در زمینه هایی مانند ویژگی های اعداد، جبر، حساب، مشکلات کلمات و هندسه مرور خواهید کرد. 
این کتاب همچنین شامل نکات و دستور العمل هایی گام به گام برای رسیدن به پاسخ درست هر نوع سوال ریاضیات GRE (از جمله سوالات چند گزینه ای، ورود اعداد، مقایسات کمی و تجزیه و تحلیل داده ها) است. McGraw-Hill Education’s Conquering GRE Math شامل صدها سوال واقعی آزمون جی آر ای GRE که در آماده شدن شما برای آزمون بسیار مفید عمل خواهند کرد. 
راهنمای McGraw-Hill Education در زمینه ریاضیات GRE می تواند یک منبع تمرینی مناسب برای افرادی باشد که با این بخش از آزمون مشکل دارند. اگر واقعا قصد دارید که نمره خود را در بخش استدلال کمی افزایش دهید این کتاب را فراموش نکنید. 

 

آیلتس برای چه کشور هایی مناسب است؟

 

GRE Prep By Magoosh:

این کتاب از جمله بهترین منابع آزمون جی آر ای GRE برای آشنایی با بهترین استراتژی های تست زنی در آزمون است. اگر به دنبال نکات، ترفندها و استراتژی هایی برای موفقیت در GRE هستید، کتاب GRE Prep By Magoosh یک انتخاب درست برای شما است.
GRE Prep By Magoosh شامل بیش از 150 نمونه سوال تمرینی رسمی از GRE است. مهم ترین نقطه قوت این کتاب، نکات و راه حل هایی است که ارائه می کند. تمام توضیحات با یک سبک بیان ساده و شیرین به مخاطب ارائه می شوند. در واقع، این ویژگی، یکی از دلایل شهرت Magoosh است. این کتاب شامل یک دورنمای کلی از آزمون جی آر ای GRE و شرح مفصلی از موارد زیر است:

•    شرح مفصلی از هر بخش آزمون GRE 
•    نوع سوالات در هر بخش 
•    اشتباهات رایج شرکت کنندگان در آزمون GRE 
•    راه های جلوگیری از اشتباهات در طول آزمون 

اگر در برنامه ریزی مطالعات خود مشکل دارید، استفاده از این کتاب برای شما سودمند خواهد بود. این کتاب شامل بخشی است که به شما در زمینه برنامه ریزی کمک می کند. همچنین، یک فصل از کتاب به analytical writing اختصاص داده شده است که شمال نمونه هایی از دستورالعمل ها برای موفقیت در روز آزمون GRE است.  به طور کلی،  این کتاب به عنوان یکی از مفید ترین منابع آزمون جی آر ای GRE شناخته شده است. 

Lb. Book of GRE Practice Problems:

کتاب Manhattan Prep’s 5 Lb. Book of GRE Practice Problems شامل بیش از 1800 سوال عملی واقع گرایانه از آزمون های جی آر ای GRE است. به همین دلیل، این کتاب یکی از منابع عالی از نمونه سوالات آزمون GRE محسوب می شود. اگر شما در درجه اول به دنبال یک کتاب حاوی تمرینات و آزمون ها برای تقویت مهارت های خود هستید، این کتاب یکی از بهترین منابع آزمون جی آر ای GRE برای شما محسوب می شود. 
علاوه بر این، این کتاب یک مقدمه عالی برای آغاز تمرینات داوطلبان در تمام سطح است. شما می توانید به هر ترتیبی که دوست دارید از این کتاب استفاده کنید و سوالات آن را حل کنید. 
سوالات و تمرین های کتاب Lb. Book of GRE Practice Problems بر اساس سطح دشواری که دارند، طبقه بندی شده اند. بنابراین، داوطلبان می توانند به شکل موثر و هدفمندی نقاط قوت و ضعف خود را هدف قرار دهند و آنها را اصلاح یا تقویت کنند. 
پس از هر سوال عملی، یک تجزیه و تحلیل و توضیح پاسخ نیز وجود دارد که می تواند درک شما از سوال و پاسخ را افزایش دهد. خرید این کتاب به شما این امکان را می دهد تا به منابع آنلاین مختلفی از جمله بانک سوالات عملی GRE، آرشیو سوالات دشوار GRE و همچنین معرفی آنلاین GRE نیز دسترسی پیدا کنید. 

Manhattan Prep’s Reading Comprehension/Essays:

این کتاب بهترین منابع آزمون جی آر ای GRE در بخش راهنمای نوشتاری تحلیلی (Analytical Writing) محسوب می شود. این کتاب جامع، توضیح درک مطلب و تحلیل نوشتاری GRE را با بیان اصول اولیه بخش درک مطلب و بیان "قوانین آزمون" آغاز می کند. در مرحله بعد، توضیح مفصلی در مورد متن های کوتاه و طولانی GRE و روش های عملی یافتن سریع و موثر پاسخ ها ارائه می شود. 
در ادامه، این کتاب سوالات تمرینی موثری را برای انواع متن های کوتاه و بلند با هدف تقویت مهارت درک مطلب داوطلب ارائه کرده است. شیوه پاسخ دادن به سوالات و راه های شناخت و حل هر نوع سوال، در کتاب توضیح داده شده است. بنابراین، شما خواهید آموخت که چگونه بدون هدر دادن وقت باارزش آزمون، به پاسخ درست هر یک از سوالات دست پیدا کنید.
 پس از بخش درک مطلب، کتاب Manhattan Prep’s Reading Comprehension/Essays شامل یک راهنمای جامع برای بخش مقالات آزمون GRE و دستورالعمل های عملی می شود. با خرید کتاب مقدماتی، شما به مدت یک سال به آزمون های آنلاین و کاربردی GRE Manhattan Prep نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!