بهترین موسسه ها و آموزشگاه های آیلتس

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/12/22

بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) می تواند تفاوت زیادی در نتیجه ای که شما در آزمون آیلتس (IELTS) به دست می آورید ایجاد کند. او می تواند به شما نکات مفیدی را بیاموزد که در مدت زمان نسبتا کمی بتوانید به نمره مورد نظر خود دست پیدا کنید. آموزش آمادگی برای آزمون آیلتس (IELTS) تنها در یادگیری زبان خلاصه نمی شود، بلکه موارد دیگری نیز درباره نحوه آزمون دادن وجود دارند که تنها یک استاد خوب و با تجربه می تواند آنها را در اختیار شما قرار دهد.
برای اینکه بتوانید یک معلم خوب را از بین بهترین اساتید آیلتس (IELTS) تهران برای خودتان انتخاب کنید ابتدا باید بدانید اساتید خوب چه ویژگی هایی دارند و شما چگونه می توانید معلم مناسب خود را پیدا کنید..

بهترین اساتید آیلتس (IELTS) 

به طور کلی و با در نظر گرفتن زمینه آموزش آیلتس (IELTS)، ویژگی های اساتید بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

کاملا با آیلتس (IELTS) آشنایی کافی دارد. 

به این معنی که به طور منظم کتاب ها و ژورنال های حرفه ای را در این زمینه مطالعه می کند و سعی می کند اطلاعات خود را در این زمینه به روز نگه دارد. 
علاوه بر این در دوره های آموزشهای ضمن خدمت و سایر فرصتها برای یادگیری در مورد آموزش آیلتس (IELTS) شرکت می کند.

برای برگزاری کلاس خود را آماده می کند. 

بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) یک طرح کلی برای ترم پیش رو می ریزد و برنامه ریزی دقیقی برای نحوه آموزش دارد و هم چنین زمانی را برای آماده سازی رئوس مطالب هفتگی کلاس به طور مرتب اختصاص می دهد. علاوه بر این برنامه ریزی مناسبی برای طرح تکالیف مفید دارد.
وی هم چنین به طور دوره ای کیفیت کلاس را ارزیابی می کند و از حکایات مکرر بی ربط و دور شدن از موضوع اصلی درس پرهیز می کند. اینها نشان می دهد که استاد آمادگی و علاقه کافی برای تدریس آیلتس (IELTS) دارد.

مهارتهای عالی تدریس را کسب و حفظ می کند. 

به عنوان مثال ایده ها و نکات مهم درس را به روشنی توضیح می دهد.و در صورت امکان از راهکارهای مفید معلمان دیگر هم می آموزد و بهره می گیرد. بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) سعی می کند تا موضوع را برای زبان آموز جذاب تر کند تا فرآیند یادگیری راحت تر صورت بگیرد.

ارتباط خوبی با زبان آموزان دارد. 

آموزش خوب تنها یکی از جنبه های استادی است. یک معلم خوب علاوه بر تبحر در آموزش، صرف نظر از هوش و طبقه اجتماعی نسبت به همه زبان آموزان منصفانه رفتار می کند و از کنایه و تحقیر اجتناب می کند.
بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) برای بهبود کلاس خود از زبان آموزان بازخورد می گیرد و سعی می کند پیشنهادات موثر و مفید آنها را در نحوه تدریس خود پیاده کند. علاوه بر این، تفاوت های فردی زبان آموزان را در نظر می گیرد و با همه به یک شکل رفتار نمی کند، این باعث می شود که بازده کلاس برای همه زبان آموزان به حداکثر برسد. 

راهبردهای آموزشی را شناخته و استفاده می کند. 

برخی استراتژی ها وجود دارند که با اعمال در نحوه تدریس، باعث مفیدتر و موثرترشدن کلاس می شوند. یک استاد خود آیلتس (IELTS) باید این استراتژی ها را به کار بگیرد تا کیفیت کلاس خود را بالا ببرد. 

کلاس کنفرانسی: 

در این نوع تدریس، معلم تقریباً تمام وقت را صحبت می کند. تعامل زبان آموزان به صورت کلامی در حد کم و سوال های کوتاه پاسخ خواهد بود. در واقع این روش تدریس به بهبود مهارت های لیسنینگ زبان آموز کمک خواهد کرد. البته لازم است که استاد لهجه خوبی هم داشته باشد تا زبان آموز هم لهجه را به خوبی یاد بگیرد هم در بخش لیسنینگ راحت تر عمل کند. 

سخنرانی زبان آموزان و یا بحث آزاد: 

در این حالت مقدار صحبت کردن زبان آموز نسبت به کلاس کنفرانسی بسیار بیشتر است. این نوع کلاس به تقویت اسپیکینگ زبان آموز کمک می کند. در هنگام بحث هم ممکن است که استاد بیشتر صحبت کردن را انجام بدهد، اما درگیر شدن زبان آموز در بحث بسیار در بهبود مهارت های وی تاثیرگذار خواهد بود.

نوشتن و خواندن: 

در بخش هایی از کلاس استاد می تواند به زبان آموزان تمرین هایی برای نوشتن بدهد و آن را با بحث های گروهی ترکیب کند. هم چنین می تواند بخش هایی از کلاس را به خواندن کتاب درسی آیلتس (IELTS) یا دیگر مطالب نوشته شده که مرتبط با آزمون آیلتس (IELTS) هستند اختصاص دهد. این دو تمرین به مهارت های ریدینگ و رایتینگ کمک خواهند کرد. 
به طور کلی، اساتید در بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) برای هر زبان آموز به قدر کافی وقت می گذارند و اشکالات نوشته های آنها را برطرف می کنند و نکاتی برای بهبود نوشتن به آنها می آموزند.
البته روش های دیگری هم وجود دارد که از طریق آن می توانید با بهترین اساتید آیلتس در ارتباط باشید. یکی از این روش ها، شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس(IELTS)  است که به صورت آنلاین برگزار می شود. معمولا پس از شرکت در آزمون ماک آیلتس (IELTS)، شما قادر خواهید بود با اساتید مجربی که سوالات آزمون را طراحی کردند ارتباط برقرار کرده و از آنها راهنمایی بگیرید.

 

بهترین موسسه ها و آموزشگاه های آیلتس

ویژگی های یک استاد خوب آیلتس (IELTS) 

یکی از نکات مهم و تاثیرگذار در کیفیت تدریس یک استاد، میزان دانش خود وی است. برای این موضوع شنا باید به رشته و محل تحصیل استاد توجه کنید تا ببینید آیا استاد توانایی لازم برای تدریس آیلتس (IELTS) را دارد یا خیر. بهتر است که استاد در رشته مربوط مانند زبان انگلیسی از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل شده باشد، اما باز هم ممکن است استادی بدون داشتن این ویژگی باز هم جزو اساتید کتاب باشد. 
یک نکته مهم دیگر این است که خود استاد حتما سابقه شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) داشته باشد و نمره خوبی نیز در این آزمون دریافت کرده باشد. برخی اساتید هستند که تجربه بسیار بالایی در زمینه آیلتس (IELTS) دارند و حتی کتب مرتبطی نیز تالیف کرده اند. این هم خود ویژگی مثبتی است که می تواند به انتخاب یک استاد خوب کمک کند. 
دیدن رزومه کاری استاد هم بسیار نکته مهمی است، اینکه بررسی کنید که زبان آموزان قبلی با این استاد چه نتیجه ای گرفته اند تصمیم گیری شما را راحت تر می کند.

بهترین اساتید آیلتس (IELTS) برای لیسنینگ

کیان میرزاخانی یکی از اساتید به نام آموزش آیلتس (IELTS) با 18 سال سابقه تدریس است. وی با بهره گیری از استانداردترین و مفیدترین منابع آزمون آیلتس (IELTS) به تدریس نکات مهم برای گرفتن نمره کامل در آزمون لیسنینگ آیلتس می پردازد. یکی از روش های جالب و موثر تدریس استاد میرزاخانی استفاده از فیلم ها و سیال های به روز زبان انگلیسی است که علاوه بر آشنایی زبان آموز با دایره لغات گسترده و صحبت های روزمره، نه تنها به تقویت مهارت لیسنینگ برای شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) کمک می کند، بلکه فرد را برای ورود به یک جامعه انگلیسی زبان آماده می کند. 

بهترین اساتید آیلتس (IELTS) برای رایتینگ

رضوانه محمدی، با مدرک مترجمی زبان انگلیسی، یکی از اساتید خوب آیلتس (IELTS) در زمینه رایتینگ است. وی با برگزاری کلاس های آموزش رایتینگ از سطح مبتدی تا پیشرفته زبان آموزان را برای شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) آماده می کند. 

بهترین اساتید آیلتس (IELTS) برای ریدینگ

بخش ریدینگ آزمون آیلتس (IELTS) تنها در خواندن خلاصه نمی شود. بلکه دانستن گرامر و معنی لغات بسیار مهم است. اگرچه استفاده از تکنیک های تندخوانی بسیار به کسب نمره بالا کمک می کند، اما مهم تر از آن دانستن معنی مجموعه گسترده ای از لغات است که منجر به موفقیت زبان آموزان می شود. 
بنابراین، اگر حس می کنید که برای تقویت خود در این بخش نیاز به بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) دارید، باید به دنبال استادی باشید که علاوه بر آموزش تکنیک های خواندن، با شما معنی لغات هم کار بکند تا بتوانید به نمره هدف خود دست پیدا کنید. یادگیری معنی کلمات و مترادفات آنها بسیار در عملکرد ما در این بخش آزمون آیلتس (IELTS) تاثیرگذار خواهد بود. 

بهترین اساتید آیلتس (IELTS) برای اسپیکینگ

مازیار محمدی یکی از بهترین اساتید آیلتس (IELTS) است که کتاب هایی برای آموزش آیلتس (IELTS) نیز نوشته است. به عنوان مثال، کتاب اسپیکینگ استاد محمدی علاوه بر کار روی این مهارت، برای گسترش دایره لغات نیز بسیار مناسب است. با نگاهی به نظرات و تجارب زبان آموزانی که با این استاد کلاس داشته اند، به تجربه کاری بالای وی پی می بریم. نمره آیلتس (IELTS) بیشتر زبان آموزان در زمان خیلی کم افزایش خوبی داشته و به نمره هدف رسیده است. استاد محمدی در تهران کلاس های حضوری و هم چنین برای افراد ساکن شهرهای دیگر امکان برگزاری کلاس آنلاین را دارد.

جمع بندی

بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) به شما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را درک کنید و شما را تشویق می کند تا از طریق رو به رویی با چالش ها برای آزمون آیلتس (IELTS) آمادگی لازم را پیدا کنید. تقریباً همه زبان آموزان در یک یا دو مهارت آزمون آیلتس (IELTS) ضعف بیشتری دارند و بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) باید این ضعف ها را شناخته و روی بهبود آنها تمرکز کند.
یک استاد خوب آیلتس (IELTS)، به زبان آموزان کمک می کند تا بر استرس خود غلبه کنند. استرس و فشار IETLS می تواند زیاد باشد و برای یک استاد مهم است که بتواند این موضوع را با زبان آموز در میان بگذارد تا به کمک وی از این مرحله عبور کنند.
علاوه بر این موارد رفتاری، فقط دانستن انگلیسی یا حتی آموزش زبان انگلیسی عمومی برای بهترین آموزشگاه آیلتس (IELTS) کافی نیست. معلم باید تست های IETLS را امتحان کند و از راهکارهایی که آموزش می دهد استفاده کند و آنها را بیازماید. البته سالها تجربه تدریس در آیلتس (IELTS) یک ویژگی بسیار مثبت محسوب می شود.
در پایان، شما باید از معلم خود احساس راحتی، اطمینان و اعتماد بگیرید و در موضوعاتی که می آموزید پیشرفت کنید و اعتماد به نفس به دست بیاورید. یکی از راه هایی که بفهمید که آیا استاد خوبی را انتخاب کرده اید یا نه، این است که به نمرات خود در آزمون های آزمایشی در طی زمان نگاهی بیندازید و ببینید که آیا به هدفی که داشتید نزدیک شده اید یا نه.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!