چرا شرکت در آزمون ماک تافل مهم است؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/12/26

آزمون ماک تافل (TOEFL) در انواع مختلفی در وب سایت ETS ارائه می شود که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. موسسات برگزارکننده تافل (TOEFL) در ایران نیز آزمون های ماک تافل (TOEFL) را برگزار میکنند که ممکن است دقیقا مانند آزمون های ETS باشند و یا سوالات تالیفی خود موسسه را در بر داشته باشند.
انواع آزمون های ماک تافل (TOEFL) برگزار شده توسط ETS به شرح زیر است.

آزمون تمرینی رایگان تافل (TOEFL)

در این نوع آزمون شما هر چقدر که بخواهید می توانید تمرین کنید. آزمون آزمایشی رایگان دارای یک آزمون کامل با هر 4 بخش و سوالات آزمون های گذشته است. 
شما در این نوع آزمون می توانید پاسخ های صحیح بخش ریدینگ و لیسنینگ را ببینید و نمونه پاسخ های صحیح برای اسپیکینگ و رایتینگ هم در اختیار شما قرار می گیرد. 
در این نوع آزمون لازم است که شما خود بخش های مختلف را تصحیح کنید و قسمت های اسپیکینگ و رایتینگ شما تصحیح نخواهند شد.

مجموعه آزمون های تمرین تافل (TOEFL) آنلاین

آزمونهای TOEFL® Practice Online یا TPO تنها آزمونهای عملی رسمی است که به شما اجازه می دهد تجربه واقعی از آمون تافل (TOEFL) داشته باشید. در این نوع آزمون شما می توانید با انواع سوالات و مطالب مربوط به آزمون واقعی آشنا شوید و نحوه ساختار بخشهای آزمون را بفهمید. 
در خانه، مدرسه، یا هرجایی با اتصال اینترنت، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید در این آزمون شرکت کنید. این آزمون پکیج ها یمختلفی دارد که هر کدام دارای سوالات متفاوتی هستند. این پکیج ها قابل خریداری از روی سایت ETS هستند.
یکی از مزیت های اصلی آزمون TPO، این است که دقیقا مشابه آزمون اصلی بخش های رایتنگ توسط نرم افزارهای E-rater و بخش اسپیکینگ توسط Speech-rater تصحیح می شوند. 
بنابراین نمرات به دست آمده در این نوع آزمون آزمایشی تا حد زیادی به نمره آزمون اصلی نزدیک خواهد بود. علاوه بر این، توضیحاتی که پس از پایان این آزمون به شما ارائه می شود تا حد خوبی می توانند به بهبود مهارت های شما برای شرکت در آزمون اصلی تافل (TOEFL) کمک کنند. 
با شرکت در آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) آنلاین می توانید در انتهای آزمون پس از 24 ساعت بازخورد عملکرد خود در هر 4 مهارت در آزمون - ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ، را دریافت کنید و نمره نهایی خود را ببینید.

معایب و مزایای آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در موسسه نگار

همان طور که گفته شد موسسه ETS به صورت رسمی آزمون های آزمایشی تافل (TOEFL) برگزار می کند که از روی وب سایت این موسسه قابل خریداری هستند. موسسه نگار امکان ثبت نام در این آزمون ها را برای ایرانیان فراهم کرده است. 
این آزمون ماک تافل (TOEFL) کاملا مانند آزمون اصلی است و هر 4 بخش ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ را شامل می شود. این بسته‌های آزمایشی به دو صورت کلی آزمونی (Test Mode) و تمرینی( Practice Mode ) قابل ‌استفاده هستند. 
شرایط برگزاری این آزمون، دقیقا مثل آزمون اصلی است و داوطلب امکان توقف و یا دوباره گوش کردن متن‌ها و سؤالات را ندارد. در این حالت آزمون حدود ۴ ساعت طول می‌کشد و بین بخش لیسنینگ و رایتینگ استراحت کوتاهی وجود دارد. به جز بخش های لیسنینگ و ریدینگ که نتیجه دقیقا پس از پایان آزمون مشخص می شود، نتایج بقیه قسمت های آزمون در طی 24 ساعت در پروفایل فرد در سایت ETS قابل مشاهده خواهند بود. 
از آنجایی که برای خرید این آزمون ها نیاز به مسترکارت وجود دارد، موسسه زبان نگار امکان خرید آنها را برای ایرانیان فراهم کرده است. شما می توانید با خرید پک آزمون از سایت موسسه نگار، در یک آزمون TPO واقعی شرکت کنید. هزینه آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) حضوری 45 دلار و آزمون غیرحضوری 40 دلار است. پس از پرداخت و دریافت کد ووچر می توانید به سایت https://toeflpractice.ets.org مراجعه نموده و در آزمون شرکت کنید.
آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) برگزار شده در موسسه نگار از بهترین آزمون آزمایشی هاست چرا که همان آزمون تمرینی آنلاین تافل (TOEFL) است که به صورت رسمی توسط ETS (که برگزارکننده آزمون تافل (TOEFL) نیز هست) طراحی می شود. تنها نکته منفی درباره این نوع آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) می تواند قیمت بیشتر آن نسبت به آزمون های برگزار شده توسط موسسات دیگر باشد.

معایب و مزایای آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در موسسه امیربهادر

آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) برگزار شده در این موسسه از ETS خریداری شده و شامل سوالات جدید طراحی شده توسط ETS است که تا به حال دیده نشده اند. از مزیت های آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در این موسس این است که شما امکان خرید ووچر برای این آزمون ها به صورت پک های دوتایی، چهارتایی و بیشتر را دارید که هر کدام شامل مبلغی تخفیف می شوند. 
آزمون در نهایت توسط خود هیئت علمی موسسه امیربهادر تصحیح می شود بنابراین ممکن است نتیجه آن تا حدودی با نتیجه آزمون اصلی تفاوت داشته باشد. شما می توانید نوع کارنامه آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) را که دریافت می کنید تعیین کنید که هر کدام هزینه های متفاوتی خواهند داشت. طبیعتا کارنامه هایی که شامل توضیحاتی درباره اشتباهات شما باشند هزینه بالاتری خواهند داشت. یکی از معایب آزمون آزمایشی در موسسه بهادر عدم امکان بررسی و مرور اشتباهات بخش رایتینگ و لیسنینگ پس از اتمام آزمون است. 
هم چنین می توانید در یک جلسه مشاوره پس از آزمون ثبت نام کنید تا مشکلات خود را بررسی کرده و راهکارهایی برای بهبود مهارت های خود دریافت کنید.

معایب و مزایای آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در موسسه دایلو

موسسه دایلو نیز یکی از برگزارکنندگان آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) است. سوالات این آزمون ها از سوالات کتاب های مختلف (آکسفورد، دلتا، کمبریج، کاپلان و…) و سوالات سال های گذشته گرفته شده اند. با شرکت در این آزمون ها شما می توانید برای آزمون اصلی تافل (TOEFL) آشنا شوید. یکی از مزیت این آزمون های آزمایشی این است که شما با فضای آزمون آشنا می شوید و راحت تر در روز آزمون اصلی می توانید بر استرس خود مسلط باشید. هم چنین می توانید تکنیک های مختلفی را در پاسخگویی به سوالات مهارت های مختلف بیازمایید و بهترین آنها را که نتیجه مطلوب شما را می دهده به کار بگیرید.

 

چرا شرکت در آزمون ماک تافل مهم است؟

معایب و مزایای آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در موسسه زنگنه

موسسه زنگنه با برگزاری آزمون های آزمایشی تافل (TOEFL) مطابق با استاندارد، یکی از بهترین انتخاب های برای شرکت در این آزمون هاست. تمرکز این موسسه بر مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ است که تصحیح آنها برای خود زبان آموز کاری مشکل است. در بخش های لیسنینگ و ریدینگ به کمک نرم افزارهای مختلف زبان آموز می تواند خود پاسخ هایش را تصحیح کند اما در دو بخش دیگر چنین چیزی ممکن نیست. برای همین موسسه زنگنه از ممتحنین باتجربه ای برای تصحیح این مهارت ها بهره گرفته است.
کارنامه های آزمون های آزمایشی موسسه زنگنه در کوتاه ترین زمان به زبان آموزان ارائه می شوند و هم چنین پاسخ های نمونه در بخش رایتینگ در اختیار آنها قرار می گیرد. نمره افراد در آزمون های آزمایشی این موسسه معمولا تفاوت کمی با آزمون اصلی دارد که نشان از تصحیح استاندارد بخش های لیسنینگ و اسپیکینگ توسط ممتحنین و هم چنین استاندارد بودن سوال ها دارد. کارنامه ها کاملا تحلیلی هستند و اشتباهات متقاضی در بخش های مختلف را به طور کامل توصیف می کنند.
یکی از خدمات دیگر موسسه زنگنه در راستای آزمون های آزمایشی تافل (TOEFL) PMA-Post Mock Analysis است. در این خدمت متقاضی پس از دریافت نتیجه، به مدت ۳۰ دقیقه بصورت خصوصی با ممتحن درباره ی نقاط ضعف صحبت و به بررسی مشکلات و نحوه ی رفع انها می پردازد .این موضوع بسیار به پیداکردن راهکار برای بهبود مهارت های متقاضی کمک می کند. چرا که ممتحن که با نحوه نمره دهی کاملا آشنایی دارد می تواند نکاتی را به متقاضی بیاموزد تا وی بتواند به نمره مطلوب خود دست پیدا کند.
آزمون های آزمایشی این موسسه در محیطی استاندارد و مشابه محیط آزمون اصلی تافل (TOEFL) ، با استفاده از هدفون های حرفه ای و لپ تاپ های به روز انجام می شود تا زبان آموز به طور کامل با شرایط آزمون آشنا شود.

معایب و مزایای آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در آکادمی آنلاین زبان شایسته

آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در آکادمی آنلاین زبان شایسته از بانک سوالی با بیش از 1000 سوال در 4 مهارت آزمون تافل (TOEFL) برگرفته شده است و کاملا شبیه آزمون اصلی تافل (TOEFL) برگزار می شود. آزمون های آزمایشی تافل (TOEFL) در موسسه شایسته به صورت آنلاین یا IBT برگزار می شوند. علاوه بر این، اساتید این موسسه پس از آزمون آزمایشی با توجه به اشکالات شما بیش از 1500 تمرین قدم به قدم را در اختیار شما قرار می دهند. این تمرین ها با توجه به نتایج آزمون ماک تافل (TOEFL) شخصی سازی شده و در نتیجه می توانند به بهترین نحو به بهبود مهارت های شما کمک کنند.
یکی دیگر از مزیت های آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در آکادمی آنلاین زبان شایسته این است که شما می توانید به صورت تمرینی و آنلاین نیز در TPO یا آزمون های تمرینی تافل (TOEFL) آنلاین موسسه ETS شرکت کنید و نقاط ضعف و قوت خود را در بخش های مختلف بیابید. 
هم چنین آکادمی آنلاین زبان شایسته ترجمه آزمون های تمرینی تافل (TOEFL) آنلاین یا TPO را در اختیار شما قرار می دهد تا به کمک آنها مهارت ریدینگ خود را تقویت کرده و توانایی های درک مطلب و دایره لغات خود را گسترش دهید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!