نمونه سوالات جی آر ای

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/02/16

نمونه سوالات آزمون جی آر ای gre یکی از بهترین منابعی است که به شما کمک می کند نمره خوبی در آزمون کسب کنید. صدها منبع برای آزمون gre به صورت کتاب یا محتوای منتشر شده در وب سایت های آنلاین وجود دارد که هدف تمام آنها آشنایی شما با نمونه سوالات جی آر ای است اما پیدا کردن یک یا چند منبع معتبر که نمونه سوالات واقعی آزمون gre در آنها وجود داشته باشد، کمی مشکل است. 
در این مقاله به شما کمک می کنیم که با بهترین منابع آزمون جی آر ای که در آن ها نمونه سوالات gre  مطابق با آزمون اصلی شبیه‌سازی شده آشنا شوید:

دانلود منابع آزمون جی آر ای GRE

برای دانلود منابع آزمون gre باید وب سایت هایی را پیدا کنید که در آن ها بهترین کتاب ها و نمونه سوالات آزمون جی آر ای ارائه شده است. معمولا در این وب سایت ها، کتاب ها و منابع آزمون جی آر ای بر اساس مهارت های مختلفی که نیاز به تقویت آنها دارید، سطح بندی شده و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود کتاب یا نمونه سوالات جی آر ای مرتبط را دانلود کنید.
مهمترین ویژگی یک منبع خوب برای اینکه خودتان را جهت شرکت در آزمون آنلاین اصلی آماده کنید، منابعی هستند که به شما کمک می کنند، در این آزمون نمره بالاتری کسب کنید. بنابراین، قبل از دانلود منابع آزمون جی آر ای دقت کنید که ویژگی های زیر را داشته باشند.

نمونه سوالات واقعی آزمون gre در آنها ارائه شده باشد

کتابها و منابع مناسب برای تمرین کردن آزمون gre ، حاوی نمونه سوالات واقعی این آزمون است که در سال های گذشته برگزار شده و شما با تمرین کردن این نمونه سوالات با سبک آزمون های آشنا شده و می توانید مهارت های خود را برای کسب موفقیت در آن تقویت کنید. 
هر چند کتاب‌های متعددی برای تمرین کردن شما در وب سایت ها وجود دارد که می توانید پس از دانلود کردن به حل نمونه سوالات موجود در آنها بپردازید اما هیچ منبعی نمی‌تواند جایگزین یک آزمون آزمایشی جی آر ای (GRE) شود که کاملا شبیه به آزمون اصلی شبیه سازی شده است.

پاسخ سوالات به‌طور کامل و جامع داده شده باشد

شما زمانی می توانید از یک منبع برای تمرین کردن استفاده کنید که پس از پاسخگویی به سوالات آن بتوانید جوابهای خود را تصحیح کنید. پس اگر قرار است منابع آزمون جی آر ای را به صورت کتاب از یک وب سایت دانلود کنید باید مطمئن شوید که پاسخ این سوالات نیز وجود داشته باشد تا بتوانید نتیجه کار خودتان را ارزیابی کنید.
باز هم تاکید می‌کنیم که شرکت در یک آزمون ماک جی آر ای (Gre) بهتر می‌تواند در این خصوص به شما کمک کند. چون علاوه بر اینکه محیط آزمون کاملا شبیه سازی شده پاسخ های شما توسط اساتید مجرب ارزیابی شده و نقاط قوت و ضعف شما مشخص می شود.

نمونه سوالات مربوط به بخش اسپیکینگ را نیز شامل شود

بهترین منابع آزمون gre منابعی هستند که نمونه سوالات مربوط به بخش اسپیکینگ را نیز شامل می‌شوند. در این منابع معمولاً فایل های صوتی جداگانه‌ای برای دانلود کردن در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید با گوش کردن به آنها به سوالات مربوطه پاسخ بدهید.

دارای راهنمای کاملی در خصوص روش های مناسب مطالعه و تقویت مهارت ها باشد

معمولاً بهترین منابع آزمون جی آر ای علاوه بر نمونه سوالات، بخشی را به عنوان راهنما در نظر می‌گیرند که در آن با جزئیات کامل توضیح می‌دهند که شما باید از چه روش هایی برای مطالعه و تقویت مهارت های تان استفاده کنید. 
نکات مهمی که در خصوص گرامر و بخش لغات آن باید آموزش ببینید نیز در این منابع ارائه می‌شود. به طور کلی منابع آزمون جی آر ای باید به شما کمک کند که بتوانید برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه و آماده سازی خودتان قبل از آزمون جی آر ای داشته باشید. در این راهنما ها شما می توانید زمان خود را به درستی مدیریت کرده و برای بهبود نمره خود روش های مناسب مطالعه را به کار ببرید.

نمونه سوالات آزمون کامل gre در آنها وجود داشته باشد

شاید شما نیاز داشته باشید که فقط یک یا چند مهارت خودتان را تقویت کنید، و بر این اساس، منابعی از آزمون جی آر ای را دانلود کنید که فقط مرتبط با آن مهارت ها باشند اما به خاطر داشته باشید که شما باید نحوه پاسخگویی به سوالات یک بخش و میزان مهارت خودتان را در یک آزمون شبیه سازی شده با واقعیت بسنجید. بنابراین، در بهترین منابع آزمون جی آر ای، معمولا علاوه بر نمونه سوالات مرتبط با یک مهارت خاص، چندین آزمون کامل نیز وجود دارد که بتوانید مهارتهای خودتان را بهتر ارزیابی کنید.
برای دانلود کتاب ها و نمونه سوالات آزمون جی آر ای میتوانید به بخش منابع آزمون جی آر ای (GRE) در وب سایت مراجعه کرده و طبق دسته‌بندی‌های موجود بهترین منبع را دانلود کنی.د مطمئناً نیازی نیست که تمام کتابها و منابع موجود در سایت را مطالعه کرده و با آنها تمرین کنید، شما باید کتابها و منابعی را انتخاب کنید که به آنها نیاز دارید.

منابع آزمون جی آر ای GRE چیست؟

منابع آزمون gre، هرگونه کتاب، نمونه سوال یا آزمون آزمایشی و تمرینی است که به شما کمک می کند خودتان را برای شرکت در آزمون اصلی آماده کنید. مشخص است که تمام منابع نمی‌توانند کامل و جامع باشند. بنابراین، برای اینکه بتوانید به هدفتان برسید باید از چندین منبع مختلف استفاده کنید و با تمرین کردن و ارزیابی خودتان نمره خوبی در آزمون کسب کنید.
مهمترین منابع آزمون جی آر ای عبارتند از:

•    کتاب های چاپ شده 
•    کتاب های الکترونیکی با فرمت pdf 
•    نمونه سوالات آزمون جی آر ای 
•    آزمون های آزمایشی gre

کتاب نمونه سوالات جی آر ای GRE

در ادامه بهترین کتاب هایی که در آن ها نمونه سوالات آزمون gre مطرح شده را به شما معرفی می کنیم:

Official GRE Super Power Pack

در این این مجموعه که شامل سه کتاب می شود، علاوه بر اینکه نمونه سوالات کامل آزمون جی آر ای آورده شده راهنمای کاملی برای گرفتن نمره مناسب در آزمون، تمرینات و نمونه سوالات بخش Quantitative و همچنین نمونه سوالاتی برای تمرین کردن بخش وربال و رایتینگ تحلیلی gre نیز به طور جداگانه وجود دارد/ این مجموعه و نمونه سوالات gre توسط ای تی اس جمع‌آوری شده و به همین علت به عنوان یکی از معتبرترین منابع شناخته می شود. همراه این کتاب یک CD حاوی نمونه سوالات بخش اسپیکینگ آزمون GRE نیز وجود دارد.

Manhattan Prep’s 5-Lb Book of Practice Problems

در این کتاب بیش از ۱۰۰۰ صفحه نمونه سوالات با پاسخ ها و توضیحات کامل وجود دارد. با خرید این کتاب به یک منبع آنلاین حاوی سوالات بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت که تعداد کل آنها به بیش از ۱۸۰۰ نمونه سوال می رسد. 
در این کتاب بخش‌هایی به عنوان نمونه سوالات شبیه سازی شده با آزمون جی آر ای وجود دارد که می توانید طبق شرایط زمانی مطرح شده در آنها به سوالات پاسخ دهید و مهارت خودتان را ارزیابی کنید. در قسمت پاسخ نامه نیز توضیحات کاملی در خصوص پاسخ صحیح هر سوال ارائه شده است.

Princeton Review: Cracking the GRE

این منبع آزمون جی آر ای حاوی نمونه سوالاتی برای تمرین کردن بخش رایتینگ تحلیلی است که در پنج بخش مختلف ارائه شده اند. در بخش اول استراتژی های کلی برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده و در بخش دوم به بحث آزمون وربال پرداخته شده است. در بخش سوم و چهارم به ترتیب نمونه سوالات آزمون  Quantitative و رایتینگ تحلیلی Analytical Writing مطرح شده است. در بخش پنجم، دو نمونه سوال کامل آزمون ارائه  ارائه شده که به شما کمک می کند تمام مهارت های تان را پیش از شرکت در آزمون اصلی ارزیابی کند.

McGraw-Hill’s Conquering GRE Math

هدف اصلی این منبع آزمون gre، آماده کردن شما برای پاسخگویی به سوالات بخش Quantitative است در این کتاب انواع مختلفی از سوالات مطرح شده و توضیحات کامل آن ارائه شده تا به شما کمک کند مفاهیم محاسباتی و ریاضی را درک کرده و برای پاسخگویی به سوالات این بخش از آزمون آماده شوید.

Barron’s GRE, 22nd Edition

این کتاب نمونه سوالات آزمون GRE به پنج بخش مختلف تقسیم می‌شود که در بخش اول راهنمای کاملی در خصوص نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون ارائه شده و در بخش های ۲ تا ۴ نمونه سوالات مربوط به بخش‌های Verbal, Analytical Writing و Quantitative مطرح شده است. در بخش پنجم نیز دو نمونه سوال کامل وجود دارد که به شما در ارزیابی مهارت ها و شناخت نقاط ضعف تان در کل آزمون کمک می کند.
با خرید این کتاب به محتوای آنلاین نیز دسترسی خواهید داشت که شامل ویدیو های آموزشی و تمرینات اضافی می شود.

 

نمونه سوالات جی آر ای

سوالات اخیر جی آر ای GRE    

اگر به دنبال تمرین کردن با سوالات اخیر جی آر ای هستید باید به منابع آنلاین و وب سایت هایی که آخرین سوالات مطرح شده در آزمون gre در آنها وجود دارد، مراجعه کنید. از بهترین منابع آنلاین که سوالات اخیر gre در آنها مطرح شده می توان سایت های زیر را نام برد:

منابع آنلاین رسمی نمونه سوالات GRE

ETS Powerprep II Software 

در این سایت، نرم افزاری قابل دانلود است که به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. پس از نصب نرم افزار، دو بخش مختلف وجود دارد که می توانید با محدودیت زمانی و بدون محدودیت زمانی، به سوالات موجود در آن پاسخ بدهید. در این نرم افزار معمولا سوالات اخیر gre قرار داده شده و مرتب به روز می‌شود تا داوطلبین کاملاً با نحوه برگزاری آزمون و سوالات مطرح شده در آن آشنا شوند.

The ETS Analytical Writing Question Bank

این منبع آنلاین که در وب سایت ای تی اس (ETS) در دسترس شماست، به نمونه سوالات اخیر بخش  Issueو Argument اختصاص یافته و شما می توانید موضوعات مطرح شده در آزمون های جی آر ای مربوط به این دو بخش را مشاهده کرده و شروع به نوشتن و تمرین کردن رایتینگ های تحلیلی کنید.

منابع آنلاین غیررسمی نمونه سوالات جی آر ای

منابع آنلاین غیررسمی متعددی نیز در وب سایت‌های مختلف وجود دارد که ممکن است کیفیت آنها به اندازه منابع رسمی بالا نباشد اما باز هم برای تمرین کردن شما مناسبند. برخی از بهترین منابع غیر رسمی که در آن نمونه سوالات اخیر ‏gre قرار داده شده را به شما معرفی می کنیم:

GRE Practice Tests from Varsity Tutors

در این وبسایت نمونه سوالات آزمون gre در بخش های Verbal و Quantitative قرار گرفته که به شما کمک می کند این دو مهارت خودتان را ارزیابی کنید. البته در این وب سایت نمونه سوالات آزمون کامل gre وجود ندارد اما باز هم برای تمرین کردن شما منبع خوبی به شمار می آید.

McGraw-Hill GRE Practice Tests

در سایت مک گرا هیل چندین نمونه سوال آزمون gre مربوط به بخش‌های وربال و کوانت وجود دارد اما نمونه سوالات در خصوص رایتینگ تحلیلی را در این سایت نمی بینید. با این حال چون ویدئوهای آموزشی که نحوه پاسخگویی به سوالات را به طور کامل توضیح داده در این وب سایت موجود است می توان آن را به عنوان یکی از بهترین منابع آنلاین آزمون جی آر ای معرفی کرد.

Manhattan Prep Practice Test

در این وبسایت نمونه سوالات اخیره آزمون gre که به صورت آنلاین برگزار شده وجود دارد با وجود. اینکه منهتن چندین کتاب را نیز به عنوان منابع آزمون جی آر ای منتشر کرده اما نمونه سوالاتی که در وبسایت آن قرار گرفته نیز بسیار معتبر و کاملا مطابق با آزمون های اخیر برگزار شده توسط ets هستند.

دانلود نمونه سوالات آزمون و گرامر جی آر ای GRE

یکی از بهترین منابعی که به شما کمک می‌کند گرامر خودتان را برای نوشتن رایتینگ های مختلف در آزمون gre تقویت کنید، خواندن و تمرین کردن است. البته شما باید طبق استراتژی خاصی و با استفاده از منابع معتبر شروع به خواندن کنید و در حقیقت نحوه خواندن شما باید هدفمند باشد. انواع مختلفی از موضوعات و مقالات در زمینه های فلسفی، دانشگاهی، سیاست، آموزشی و غیره وجود دارد که به شما کمک می کند با نحوه نوشتن و استفاده از گرامر زبان انگلیسی در این متون آشنا شوید و بتوانید رایتینگ های تحلیلی بهتری در آزمون اصلی جایی بنویسید.
فراموش نکنید که بهترین منبع برای تقویت مهارت ها شما، شرکت در آزمون ماک جی آر ای (GRE) است. زمانی که با تمرین کردن، مهارت خودتان را در زمینه‌های مختلف تقویت کردید، حتماً باید در یک آزمون آزمایشی نیز شرکت کنید تا میزان آمادگی خودتان را برای شرکت در آزمون اصلی بسنجید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!