نرم افزار ها و وب سایت های مخصوص تافل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/05/08

منابع آنلاین تافل TOEFL یکی از محبوب ترین منابع نزد داوطلبان این آزمون سنجش زبان انگلیسی می باشند.  هرچه به زمان برگزاری آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT نزدیک تر شوید، آمادگی کامل برای شرکت در آزمون اهمیت بیشتری پیدا می کند. با این حال، تمام داوطلبان امکان شرکت در کلاس های آموزشی را ندارند. حتی، در مواردی شرایط لازم برای مطالعه کتاب های مختلف نیز برای آنها مهیا نیست. در این موارد، منابع آنلاین تافل آی بی تی TOEFL-iBT یک گزینه عالی هستند.
موفقیت در آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی است که به تحصیل در خارج از کشور علاقمند هستند. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم بهترین منابعی که می توانید به صورت آنلاین برای موفقیت در آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT به کار ببرید را معرفی میکنیم. 

مزایای استفاده از روش های آنلاین در مقابل مطالعه آفلاین

دورانی که در آن مطالعه تنها به قلم و کاغذ  و کلاس ها و کتابخانه های خاک گرفته محدود می شود گذشته است. این روزها، دانش آموزان انعطاف پذیری بسیار بالایی در مطالعات خود دارند. آن ها می توانند تعیین کنند که در کجا و در چه زمانی، مطالعه کنند. 
با وجود تغییراتی که در سبک مطالعه و شیوه زندگی افراد ایجاد شده است، منابع آنلاین بسیاری نیز برای آزمون تافل TOEFL ارائه شده است. بنابراین، مهم نیست شما چقدر درگیر مشغله های زندگی روزمره خود باشید، در هر جا و مکانی می توانید به منابع تافل خود دسترسی داشته باشید!
به طور کلی، استفاده از منابع آنلاین تافل آی بی تی TOEFL-iBT مزایای زیر را دارد:

•    انعطاف پذیری در مکان و زمان مطالعه
•    دسترسی به دوره ها و منابعی که ممکن است در شهر یا کشور شما به راحتی پیدا نشوند
•    فرصت بهره بردن از تخصص و بینش اساتید با تجربه در سراسر جهان
•    تعداد و تنوع بالای تمرینات و تست های آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT
•    امکان استفاده از جدیدترین منابع آزمون تافل TOEFL که با جدیدترین تغییرات آزمون هماهنگ هستند

اگر متقاعد شده اید که منابع آنلاین تافل آی بی تی TOEFL-iBT یک گزینه خوب هستند، به مطالعه این مطلب ادامه دهید. ما شما را با برخی از بهترین منابع آنلاین آشنا خواهیم کرد. 

بهترین وب سایت ها و نرم افزارهای مخصوص آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT

تنها کافی است واژه TOEFL را در گوگل جستجو کنید تا لیست بلند بالایی از وب سایت های مختلف که اغلب ظاهری گمراه کننده دارند، نمایش داده شود. اگر در انتخاب وب سایت مناسب به مشکل برخورده اید نگران نباشید. در ادامه، ما لیستی از 5 وب سایت برتر مخصوص تافل آی بی تی TOEFL-iBT را برای شما آماده کرده ایم.

شماره 1: وب سایت GlobalExam

اگر به دنبال منابع آنلاین تافل آی بی تی TOEFL-iBT هستید، بهتر است وب سایت GlobalExam را در صدر لیست مطالعه خود قرار دهید. مطالعه آنلاین همان هدفی است که GlobalExam برای رسیدن به آن ساخته شده است. پلتفرم آنلاین این وب سایت با در نظر گرفتن پذیرفته شدگان آزمون های مختلف مانند تافل آی بی تی TOEFL-iBT و آیلتس IELTS طراحی شده است. 
طراحی این وب سایت بسیار کاربر پسند است. علاوه بر این، گزینه های مختلفی را به شما ارائه می کند. گزینه ایی که می توانید برای کسب نمره بالاتر و مدیریت مطالعات خود، از آن ها استفاده کنید. شاید به نظر شما اغراق آمیز باشد، اما GlobalExam همان وب سایتی است که باید اولین گزینه شما هنگام انتخاب منابع آنلاین تافل آی بی تی TOEFL-iBT باشد.

شماره 2: ETS

همانطور که میدانید، آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT توسط سازمان ETS برگزار می دهد. بنابراین، طبیعی است که بهترین منابع آزمون تافل TOEFL همان منابعی باشند که توسط ETS ارائه می شوند. در زمینه منابع آنلاین تافل TOEFL نیز ETS گزینه های بسیار خوبی را به داوطلبان ارائه می کند. 
شما می توانید از تمرینات و نمونه سوالاتی که برای هر بخش از آزمون تافل TOEFL ارائه شده اند استفاده کنید. علاوه بر این، دوره TOEFL Practice Online نیز یکی از گزینه های محبوبی است که توسط وب سایت ETS ارائه می شود. در صورتی که به انجام مطالعات جدی تر و عمیق تر علاقمند هستید، این دوره برای شما مناسب است. 
نقطه قوت ETS این است که تمرین ها و تست هایی که ارائه می کند انعکاس بسیار دقیقی از آزمون واقعی تافل TOEFL هستند. بنابراین، آمادگی شما برای مواجه شدن با سوالات واقعی تافل آی بی تی TOEFL-iBT در روز آزمون به شکل قابل توجهی بالا خواهد رفت. با در نظر گرفتن تمام این موارد، وب سایت ETS نیز یکی از گزینه ایی است که باید در لیست منابع آنلاین تافل TOEFL قرار بگیرد. 

شماره 3: اپلیکیشن TOEFL Go! از ETS

در صورتی که به منابع ETS علاقمند هستید اما نمی توانید مدت زمان زیادی را در برابر لپ تاپ سپری کنید، TOEFL GO! برای شما طراحی شده است. ETS این اپلیکیشن را با هدف فراهم کردن امکان مطالعه در هر زمان و مکانی (حتی در هنگام سفر و یا در تاکسی) ساخته است. 
TOEFL GO! یکی از منابع آنلاین تافل TOEFL است که به شما اجازه می دهد بر روی نقاط ضعف خود تمرکز کنید. علاوه بر این، با این منابع آزمون تافل آی بی ای TOEFL-iBT می توانید به گنجینه ای از نمونه سوالات معتبر تافل TOEFL دست پیدا کنید. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن این است که امکان نظارت مستمر بر نمرات شما در طول دوران مطالعه را فراهم کرده است.

شماره 4: TestDEN

استفاده از یک دوره مطالعاتی برنامه ریزی شده یکی از گزینه های بسیار موثر است. با استفاده از TestDEN، شما مطالعات خود را با شرکت در چهار آزمون آزمایشی تافل TOEFL یا آزمون آنلاین تافل TOEFL آغاز خواهید کرد. این آزمون ها، یک تصویر بسیار واضح از سطح و نقاط قوت و ضعف شما ارائه می کنند. 
دوره مطالعاتی که توسط TestDEN ارائه می شود حداقل 30 روز طول می کشد. بنابراین، در صورت انتخاب TestDEN به عنوان یکی از منابع آنلاین تافل TOEFL باید مطمئن شوید که زمان کافی برای دنبال کردن برنامه مطالعاتی آن را در اختیار دارید.

شماره 5: Kaplan 

TestDEN از جمله بهترین منابع آنلاین تافل آی بی ای TOEFL-iBT است. با این حال، استفاده از یک دوره از پیش تعیین شده و پایبندی به آن، ممکن است برای برخی داوطلبان مشکل باشد. در صورتی که به دنبال یک گزینه متفاوت هستید، می توانید دوره دلخواه خود را در Kaplan پیدا کنید. روش های آموزش در این دانشگاه مبتنی بر ویدئوهای آموزشی است. این ویدئوها، شما را در مورد استراتژی هایی که باید در روز آزمون اتخاذ کنید راهنمایی می کنند.

 

نرم افزار ها و وب سایت های مخصوص تافل

منابع آنلاین تافل TOEFL: اپلیکیشن ها

مدیریت مطالعه برای موفقیت در آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT یک چالش بزرگ است. اکثر داوطلبان، زمان کافی برای مطالعه ندارند. برخی درگیر شغل و کلاس های درسی خود هستند و حتی برخی، زمان کمی برای آمادگی در آزمون تافل TOEFL دارند. این دسته از داوطلبان، باید در یک مدت زمان محدود، به بهترین شکل برای شرکت در آزمون آماده شوند. اما راه حل چیست؟
مدت زمانی که می توانید در کلاس های تافل TOEFL سپری کنید محدود است. علاوه بر این، شما همیشه نمی توانید همراه با کتاب های خود در خانه تنها باشید. همیشه عواملی مانند شغل یا درس وجود دارند که مانع تداوم مطالعات شما می شوند. از طرف دیگر، مطالعه مداوم از روی منابع آزمون تافل TOEFL می تواند خسته کننده باشد. اما راه حل چیست؟
امروزه، گوشی های هوشمند به جزء جدا نشدنی زندگی تمام ما تبدیل شده اند. چه چیزی بهتر از این که از گوشی خود به عنوان ابزاری برای آماده شدن در آزمون تافل TOEFL استفاده کنیم؟ در حقیقت، نقش گوشی هوشمند به عنوان یک ابزار مطالعه آنقدر پررنگ شده است که کمتر دانش آموزی می تواند آن را نادیده بگیرد.
در سال ها اخیر، برنامه ها و اپلیکیشن های متنوعی به عنوان منابع آنلاین تافل TOEFL وارد بازار شده اند. برخی از این برنامه ها، تنها روی یکی از مهارت ها تمرکز دارند و برخی، تمام 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را پوشش می دهند. بنابراین، شما میتوانید با توجه به نقاط قوت و ضعف خود، بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. 
امکان نصب این برنامه ها بر روی انواع سیستم عامل اندروید Android و IOS وجود دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این نرم افزارها این است که برخی از آنها یک فضای شبیه سازی شده از آزمون TOEFL-iBT مانند آزمون آزمایشی تافل TOEFL یا آزمون آنلاین تافل TOEFL ارائه می کنند.
در ادامه، لیستی از بهترین اپلیکیشن های Android و IOS که می توانید به عنوان منابع آنلاین تافل TOEFL به کار ببرید را ارائه کرده ایم. 

Magoosh: TOEFL Speaking & English Learning

بیایید لیست خود را با اپلیکیشن محبوب شروع کنیم. Magoosh یکی از محبوب ترین سازمان هایی ست که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می کند. برخی از محبوب ترین منابع آنلاین تافل TOEFL توسط این شرکت ارائه شده اند. 
نحوه مطالعه با این برنامه بسیار ساده است. برنامه ها، به صورت روزانه پیشرفت می کنند بنابراین، شما به راحتی می توانید خود را با آنها هماهنگ کنید. دوره مطالعه با یک معرفی کوتاه ویدئویی آغاز می شود. این ویدئو، شامل اطلاعات کلی در مورد آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT و تکنیک هایی برای مدیریت بهتر مطالعات شما است. 
این اپلیکیشن، به خوبی شما را با ساختار آزمون تافل TOEFL آشنا خواهد کرد و کتابخانه عظیمی از نمونه سوالات را در اختیار شما خواهد گذاشت. علاوه بر این، برنامه شامل دستورالعمل ها و آموزش های دقیق در مورد نحوه نوشتن مقدمه ها و سایر قسمت های یک مقاله است. در ضمن، مهارت های خواندن و گوش دادن و حتی صحبت کردن شما نیز با این برنامه تقویت خواهد شد! با ارائه مجموعه ای از تکنیک ها و ترفندهای موفقیت در آزمون، این اپلیکیشن به یک منبع ارزشمند برای مطالعه تبدیل شده است.
در این برنامه، صدها فیلم آموزشی برای زبان آموزان علاقمند وجود دارد.با این حال، برخی از ویدئوها تنها در صورت پرداخت هزینه در دسترس هستند. اما، شما می توانید به مدت یک هفته به آنها دسترسی رایگان داشته باشید.
در دراز مدت ، Magoosh: TOEFL Speaking & English Learning یک برنامه کاربردی مفید است که قطعاً ارزش توجه و زمان شما را دارد. 

TOEFL English Vocabulary Cards

اپلیکیشن بعدی در لیست منابع آنلاین تافل، TOEFL English Vocabulary Cards است. همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه با هدف تقویت دایره واژگان شما ساخته شده است. نکته جالب توجه در مورد این اپلیکیشن این است که محتوای آن با همکاری برخی از بهترین مربیان و متخصصان آزمون تافل TOEFL گردآوری شده است. بنابراین، هیچ یک از کلمات و فلش کارت هایی که در این برنامه میبینید، تصادفی نیستند.
در ضمن، این اپلیکیشن با توجه به نقاط و قوت و ضعف شما یک لیست مناسب از واژگان برای شما تنظیم می کند. موضوعات فلش کارت ها نیز به طور مداوم در حال به روزرسانی هستند و توسعه دهندگان برنامه، هر ماه لغات جدیدی را به آن اضافه می کنند.
علاوه بر این، واژگان در این برنامه به چندین دسته تقسیم شده اند. شما می توانید کلمات را به صورت تصادفی یا بر اساس دسته بندی ها، مطالعه کنید. این سرویس، توانایی های شما را ارزیابی می کنند و برنامه آموزشی شما را با توجه به آن تغییر می دهد. به عبارت دیگر، اپلیکیشن نتایج شما را تجزیه و تحلیل می کند و شما را مجبور می کند تا زمان به خاطر سپردن یک لغت، بارها آن را تکرار کنید.
اگر قصد دارید دایره واژگان خود را در طولانی مدت گسترده تر کنید، استفاده از منابع آنلاین تافل TOEFL انتخاب درستی است. این اپلیکیشن، یکی از بهترین برنامه هایی است که می توانید در این مسیر از آن بهره ببرید.

Exam English: TOEFL® Grammar

Exam English: TOEFL Grammar یکی دیگر از منابع آنلاین تافل TOEFL است که بر روی آموزش گرامر تمرکز دارد. نکته اصلی که باید در مورد این برنامه بدانید این است که شامل انواع مختلفی از آزمون های آموزشی تافل TOEFL است. این آزمون های آزمایشی، از دو جنبه برای شما مفید هستند:
•    از یکنواخت شدن مطالعات شما جلوگیری می کنند.
•    شما می توانید پیشرفت های خود را ردیابی کنید.
در ضمن، انواع مختلفی از تکنیک های آماده سازی نیز ارائه شده اند که می توانید برای بهبود کیفیت مطالعات خود، به کار ببرید. اپلیکیشن، شامل مجموعه ای از فلش کارت هاست که توسط متخصصان و اساتید آزمون تافل آی بی تی TOEFL-iBT تهیه شده اند. این کتابخانه به صورت هفتگی آپدیت می شود تا شما هیچ یک از واژگان ضروری تافل TOEFL را از دست ندهید. نتایج آزمون ها و عملکرد شما در تاریخچه اپلیکیشن ثبت می شوند. شما می توانید امتیازات و نمودار پیشرفتتان را در پروفایل خود مشاهده کنید.
علاوه بر این، برنامه با توجه به نقاط قوت و اشتباهات شما، آزمونها و کارت هایی را که به صورت تصادفی دریافت می کنید تغییر می دهد. این سرویس با تکیه بر نتایج شما کار می کند بنابراین اگر با سوالی مشکل داشته باشید تا یادگیری کامل آن، برای شما تکرار خواهد شد.
منابع آنلاین تافل TOEFL بسیار زیاد هستند و تعداد بسیاری از این منابع، توسط زبان آموزان زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند. شما باید با توجه به سطح و نقاط قوت و ضعف خود، بهترین اپلیکیشن ها را انتخاب کنید و در اوقات فراغت خود، از آنها استفاده کنید. در ادامه، برخی دیگر از محبوب ترین اپلیکیشن های تافل را نام برده ایم. بررسی این برنامه ها، به طور قطع برای شما مفید خواهد بود.
•    TOEFL® Test Pro
•    TOEFL Prep & Practice from Magoosh
•    TOEFL vocabulary flashcards – words and practice
•    TOEFL iBT Preparation by Eslhub
•    Incorrect Word Test
•    Visual Toefl
•    150 Selected English Essay
•    Exam English: TOEFL® Grammar
مانند هر منبع مطالعاتی دیگر، سودمند بودن منابع آنلاین تافل TOEFL نیز به نحوه مطالعات شما بستگی دارد. هیچ کس بهتر از خود شما، قادر به برنامه ریزی یک برنامه مطالعاتی و تعیین استراتژی هایی که برای مطالعه در پیش میگیرید، نیست. اما، انجام این کار گاهی با آزمون و خطا همراه است. بهتر است برای پیگیری پیشرفت های خود، شرکت در آزمون ماک تافل TOEFL یا آزمون آزمایشی تافل TOEFL را در برنامه خود قرار دهید. سپس، با توجه به نتایج آزمون، برنامه مطالعاتی خود را بهبود دهید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!