تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ آزمون ماک آیلتس در آکادمی زبان شایسته

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/07/07

شرکت در آزمون های ماک آیلتس زمانی برای آمادگی پیدا کردن و گرفتن نمره بالا در آزمون اصلی آیلتس (IELTS) موثر خواهد بود که شما بتوانید پاسخ های خود را طبق معیارهای تعیین شده توسط برگزار کننده این آزمون، ارزیابی کرده و اشتباهات رایج خود را برطرف کنید.
شبیه ساز آزمون آیلتس آکادمی زبان شایسته علاوه بر اینکه سوالات مربوط به بخش‌های مختلف آزمون از جمله رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ را دقیقاً مطابق با سوالات آزمون اصلی طراحی کرده، به شما این فرصت را می دهد که از مصححین حرفه ای و متخصصی که تجربه تصحیح برگه های آزمون اصلی آیلتس (IELTS) را داشته اند و به معیارهای نمره دهی موسسه آیلتس آگاه هستند، راهنمایی گرفته و درخواست خود را برای تصحیح پاسخ های ریدینگ و اسپیکینگ تان به آنها ارسال کنید.
پاسخ های شما در کمتر از ۴۸ ساعت به طور دقیق و اختصاصی توسط اساتید ما و نرم افزارهای مرجع، ارزیابی شده و گزارش کاملی از آن، در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین شما تمرینات مرتبط با اشتباهات و اشکالات خود را دریافت می کنید تا بتوانید نقاط ضعف خود را را برطرف کرده و نمره بهتری در آزمون اصلی آیلتس (IELTS) دریافت کنید.

آزمون اسپیکینگ ماک آیلتس چگونه است؟

آزمون اسپیکینگ ماک آیلتس در نرم افزار شبیه ساز آکادمی زبان شایسته دقیقا شبیه به آزمون اصلی، به صورت سوالات ترکیبی و مستقل برگزار می شود. 
در بخش سوالات مستقل باید به سوالات مطرح شده که معمولاً درباره ایده و تجربیات شماست پاسخ بدهید و در بخش سوالات ترکیبی معمولاً یک متن به شما نمایش داده می شود که باید آن را بخوانید و یا یک سخنرانی برای شما پخش می شود که باید به آن گوش بدهید سپس سوالاتی در ارتباط با متن کوتاهی که خوانده اید یا سخنرانی که شنیده اید، پرسیده می شود و شما مدت زمان کوتاهی فرصت دارید که ابتدا پاسخ های خود را آماده کرده و سپس با ساختار مناسبی به سوالات به صورت شفاهی پاسخ بدهید.
بخش اسپیکینگ آزمون تافل حدود ۱۱ تا ۱۴ دقیقه زمان می برد که دقیقاً مشابه با آزمون اصلی آیلتس (IELTS) است.

پاسخ های آزمون آزمایشی اسپیکینگ آیلتس چگونه ارزیابی می شود؟

برای شرکت در آزمون ماک آیلتس، ابتدا باید در وب سایت ثبت نام کرده و اکانتی برای خود ایجاد کنید. سپس می‌توانید هزینه شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس را پرداخت کرده و به سوالات آزمون اسپیکینگ پاسخ دهید.
پس از اینکه صدای خود را رکورد کردید، می توانید درخواستی را از طریق نرم افزار شبیه ساز آزمون آیلتس برای ما ارسال کنید تا اساتید ما پاسخ های شما را با توجه به معیارهای تعیین شده از طرف برگزار کننده آزمون اصلی آیلتس، بررسی کرده و نمره اسپیکینگ و اشتباهات و مشکلات پاسخ های شما را گزارش بدهند.

آزمون رایتینگ ماک آیلتس چگونه است؟

نوع و مدت زمان پاسخگویی به سوالات رایتینگ در آزمون ماک آیلتس دقیقا مشابه با آزمون اصلی است. در این بخش از آزمون باید به دو نوع سوال طی ۶۰ دقیقه، پاسخ بدهید:
•    در سوال اول یک شکل، نمودار، چارت یا جدول به شما نشان داده می شود و از شما خواسته می‌شود تا توضیحاتی درباره آن بنویسید و اطلاعات موجود در آن را به طور خلاصه تفسیر کنید.
•    در سوال دوم از شما خواسته می شود تا متنی در پاسخ به یک ایده، نظریه، مشکل یا بحث بنویسید.
شما باید از سبک نوشتاری رسمی در نوشتن متن برای پاسخگویی به هر دو سوال استفاده کنید.
در نرم افزار شبیه ساز آزمون آیلتس محیط گرافیکی در اختیار شما قرار دارد که می توانید پاسخ رایتینگ را تایپ کنید البته در آزمون اصلی آیلتس (IELTS) شما باید پاسخ خودتان را روی برگه کاغذ بنویسید.

 

تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ آزمون ماک آیلتس در آکادمی زبان شایسته

پاسخ رایتینگ آزمون ماک آیلتس بر چه اساسی ارزیابی می شود؟

نرم افزار شبیه ساز آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی زبان شایسته، یکی از بهترین پلتفرم هایی است که می توانید برای آشنایی با نحوه سوالات آزمون اصلی آیلتس (IELTS) و همچنین ارزیابی پاسخ های خود از آن استفاده کنید.
با شرکت در این آزمون آزمایشی، رایتینگ شما توسط اساتید حرفه ای ما که تجربه تصحیح برگه های آزمون رایتینگ آیلتس اصلی را دارند و به نحوه نمره دهی رایتینگ طبق معیارهای برگزار کننده آزمون اصلی آیلتس (IELTS) واقفند، تصحیح می شود.
مصححین ما اکانت های فعالی برای تصحیح پاسخ های رایتینگ توسط های نرم افزارهای مرجع مانند Creiterion و سایر e-rater های معتبر را در اختیار دارند و نتایج مربوط به این نرم افزارها را نیز علاوه بر نتایجی که از ارزیابی های شان طبق معیارهای تعیین کننده نمره آیلتس بدست آمده، به صورت یک گزارش جامع در اکانت شما قرار می دهند. 
 شما می توانید جزئیات مربوط به عملکرد خود را طبق معیار های زیر در گزارش مربوطه دریافت کنید:

•    انسجام و یکپارچگی متن
•    به کار بردن واژگان مرتبط
•    دقت در نکات گرامری
•    داشتن ساختار مناسب 
•    مرتبط بودن مثال ها 
•    بسط و گسترش دادن متن

همچنین می‌توانید اشتباهات و مشکلات نوشتاری خود را در مقاله ای که ارسال کرده اید مشاهده کرده و برای رفع آنها، تمریناتی را که اساتید ما به شما پیشنهاد می دهند، انجام دهید.

مراحل ارزیابی پاسخ های رایتینگ و اسپیکینگ آزمون ماک آیلتس در آکادمی زبان شایسته

برای ارسال درخواست تصحیح پاسخ های رایتینگ و اسپیکینگ آزمون آزمایشی آیلتس در آکادمی زبان شایسته باید مراحل زیر را طی کنید:
•    یک حساب کاربری در سایت ایجاد کرده و پس از پرداخت هزینه شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس ثبت نام خود را تکمیل کنید.
•    وارد نرم افزار شبیه ساز آزمون آیلتس شوید و روی آزمون "آیلتس" در بالای صفحه کلیک کنید.
•    سپس از پنل سمت راست روی گزینه "شبیه سازی آیلتس" کلیک کنید.

تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ آزمون ماک آیلتس در آکادمی زبان شایسته

•    یکی از آزمون‌های اسپیکینگ یا رایتینگ را انتخاب کرده و روی گزینه "شروع این بخش از آزمون" کلیک کنید

تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ آزمون ماک آیلتس در آکادمی زبان شایسته

•    در صفحه بعد، Start Test را انتخاب کنید

تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ آزمون ماک آیلتس در آکادمی زبان شایسته

•    پس از اینکه پاسخ خود را با توجه به سوالاتی که مطرح می شود در نرم افزار ذخیره کردید، گزینه Finish Test را انتخاب کنید.

تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ آزمون ماک آیلتس در آکادمی زبان شایسته

•    جهت ارسال درخواست برای ارزیابی پاسخ های خود، گزینه Submit Answers را انتخاب کنید.
در کمتر از ۴۸ ساعت می توانید نمره هر یک از آزمون ها و همچنین ارزیابی دقیق آن را در اکانت خود مشاهده کنید.

چرا در آزمون ماک آیلتس آکادمی زبان شایسته شرکت کنیم؟

با شرکت در آزمون ماک آیلتس آکادمی زبا شایسته میتوانید:
•    در آزمون‌های اسپیکینگ و رایتینگ که توسط کمبریج ارائه شده، به صورت آنلاین شرکت کرده و پس از پایان آزمون، گزارش کامل و دقیقی از نمره بخش اسپیکینگ و رایتینگ دریافت کنید.
•    تصحیح پاسخ های خود را به اساتید حرفه ای با تجربه ما بسپارید و در کمتر از ۴۸ ساعت نتایج ارزیابی پاسخ های خود را همراه با اشکالات و اشتباهاتی که در پاسخ های خود داشته‌اید، مشاهده کنید.
•    با تمرینات مرتبطی که برای شما ارسال می شود، مهارت خود را در اسپیکینگ و رایتینگ تقویت کرده و نمره بهتری در آزمون اصلی آیلتس (IELTS) کسب کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!