راهنمای استفاده از پاور پلاس 3 کووِسشنز پی دی اِف برای آمادگی آزمون جی آر ای

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/07/21

پیش از آن که بخواهیم نحوه استفاده از سوالات POWERPREP PLUS 3 QUESTIONS PDF را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است در خصوص ماهیت و کلیت این آزمون و همچنین ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد صحبت کنیم تا بهتر بتوانیم متوجه اهمیت داشتن نمونه سوالات این آزمون شویم. 

آزمون جی آر ای (GRE) چیست؟

اگر بخواهیم به صورت کلی آزمون جی آر ای (GRE) را توضیح دهیم، باید بگوییم که این آزمون نیز همچون آزمون های تافل و آیلتس در واقع سطح دانش زبانی و همچنین مهارت داوطلب در استفاده از زبان انگلیسی را به منظور دادن مجوز ورود او به دنیای تجارت و کسب و کار و همچنین محیط های علمی و آکادمیک مورد سنجش قرار می دهد. 
در اصل اگر بخواهیم به شکل ساده تری این آزمون را توضیح دهیم باید بگوییم که این نوع از آزمون مربوط به مقطع تحصیلات تکمیلی می شود. در کشورهایی همچون کانادا و آمریکا اگر قصد ورود به دانشگاه های عالی را داشته باشید، طی کردن و پشت سر گذاشتن این آزمون یکی از مراحل اساسی و اصلی محسوب می شود. تنها در دو صورت شما می توانید از دادن آزمون جی آر ای (GRE) معاف باشید، آن هم زمانی است که بخواهید در یکی از رشته های حقوق و یا پزشکی ادامه تحصیل دهید؛ زیاد هم خوشحال نباشید زیرا این دو رشته آزمون های خاص خودشان را دارند. 

Power prep plus 3 چیست؟

توضیحاتی که تا بدین جا بیان شد همگی مربوط به آزمون جی آر ای (GRE) بودند، اما POWERPREP PLUS 3 QUESTIONS PDF چیست؟ مسلما برای آن که بتوانید هر آزمونی را به خوبی و سادگی پشت سر بگذارید، نیاز است که مراحل خاصی را در آن آزمون طی کنید. اولین و مهم ترین مرحله یک آزمون انتخاب منابع درست و مناسب مطالعاتی است. POWERPREP PLUS 3 QUESTIONS PDF نیز یکی از مهم ترین و اصلی ترین منابعی است که می توانید برای آزمون جی آر ای (GRE) پیدا کنید و از آن استفاده نمایید. 
متاسفانه برای آزمون جی آر ای (GRE)  این موضوع وجود دارد که موسسه برگزار کننده این آزمون سعی می کند تا نمونه سوالات این آزمون را به حد بسیار کمی انتشار دهد و مسلما هر قدر نمونه سوالات کمتر باشد، میزان آشنایی داوطلبان با نوع سوالات و همچنین شیوه برگزاری آزمون کمتر خواهد بود. POWER PLUS 3 یکی از مهم ترین گردآوری ها و تالیف هایی است که در زمینه سوالات ازمون جی آر ای (GRE) انجام شده است و در اختیار داوطلبان این حوزه قرار گرفته است. POWERPREP PLUS 3 QUESTIONS PDF ها در واقع پی دی افی از نمونه سوالات این آزمون هستند که در 3 شماره به چاپ رسیده اند. 
یکی از بزرگ ترین معایبی که آزمون های POWER PLUS دارند مربوط به این است که در قسمت پاسخنامه ای که برای تست ها آماده شده است، شما فقط پاسخ را می بینید. در واقع هیچ گونه توضیح، نکته خاص و یا هیچ موردی وجود ندارد که بتواند به شما دلیل صحیح یا غلط بودن آن سوال را توضیح دهد. این موضوع در همه جا مشکل ساز نیست، اما زمان های متعددی نیز پیش می آید که شما به سوالی پاسخ داده اید و مطمئن هستید که پاسختان کاملا صحیح است، اما زمانی که پاسخ نامه را چک می کنید متوجه می شوید که پاسخ غلطی داده اید و هر قدر هم که سوال و جواب را چک می کنید، متوجه نمی شوید که پرا پاسختان اشتباه بوده است. 
در چنین مواردی مسلما یا نیاز به یک مدرس و استاد دارید که بتواند شما را راهنمایی کند و یا آن که باید نکات مهم و همچنین موارد استثنا را در کتاب های دیگر بخوانید تا بهتر بتوانید متوجه موضوع شوید.

 

راهنمای استفاده از پاور پلاس 3 کووِسشنز پی دی اِف برای آمادگی آزمون جی آر ای

ویژگی های POWER PLUS 3 QUESTIONS PDF

در خصوص این سه شماره از نمونه سوالات توضیحاتی را ارائه دادیم، اما چه ویژگی هایی سبب شده است تا این نمونه سوالات به این حد جذاب و محبوب باشند؟ در این قسمت به بررسی همین ویژگی ها خواهیم پرداخت. 

1. سوالات جدید و نوین

اولین ویژگی سوالات موجود در POWERPREP PLUS 3 QUESTIONS PDF مربوط به نوین بودن سوالات می شود. حتی اگر آزمونی همچون کنکور سراسری را هم در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که سوالات ده سال پیش نسبت به سوالات پارسال بسیار ساده و سطحی هستند و همین موضوع نشان می دهد که داشتن سوالاتی که به تازگی در آزمون ها مطرح شده اند تا چه حد می تواند مهم باشد. در این کتاب های سه گانه می توانید بهترین سوالات را پیدا کنید. ویژگی های مربوط به این سوالات این است که بسیار شبیه به سوالات اصلی آزمون جی آر ای (GRE)  هستند و این موضوع سبب می شود تا در آزمون استرس نداشته باشید، زیرا تمام مدت با سوالاتی تمرین کرده اید که شباهه 99 درصدی به سوالات اصلی آزمون داشته اند. 

2. طراحی مناسب POWERPREP PLUS 3 QUESTIONS PDF

نوع طراحی و صفحه آرایی که برای این کتاب ها استفاده شده است سبب می شود تا داوطلب حس خوبی را در هنگام مطالعه و زدن تست ها داشته باشید. رنگ های شاد و استفاده به جا و مناسب از رنگ ها همگی باعث شده است تا کلیت کتاب ها بسیار مناسب باشند. 

3. تجزیه و تحلیل پایه ای

در بسیاری از کتاب ها نوع سوالات مشخص نشده است، اما در کتاب هایی همچون POWER PLUS 3 QUESTIONS PDF، میزان سختی سوالات که به سه دسته ساده، متوسط و سخت تقسیم می شود، تعیین شده است. این تقسیم بندی سوالات باعث می شود که بهتر بتوانید برای پاسخ دادن به سوالات تصمیم بگیرید. به طور مثال اگر جز داوطلبان بسیار ماهر و رده بالا هستید، دیگر نیازی نیست تا وقت خودتان را با پاسخ دادن به سوالات سطح ساده و حتی متوسط تلف کنید و می توانید مستقیما به سراغ سوالات سطح پیچیده یا همان سطح سخت بروید. 

4. نمونه پاسخ های انشاها

در تمام آزمون زبان انگلیسی بخشی برای نوشتن مقالهو یا انشا که با نام essay نیز شناخته می شود، وجود دارد که در این بخش شما باید در خصوص موضوع خاصی یک انشا کوتاه بنویسید. نمونه پاسخ های مناسب و مواردی که نمره خوبی گرفته اند در power plus 3 questions pdf وجود دارد که می توانید از آن ها برای بررسی نوشته های خودتان به صورت تقریبی استفاده کنید. 

سخن پایانی

به طور کلی آزمون جی آر ای (GRE) نیز همچون آزمون های آیلتس و تافل اهمیت بسیاری برای افرادی دارد که به دنبال دریافت بورسیه و همچنین مهاجرت هستند. آزمون های ماک موسسات مختلف همچون آزمون هایی که در آکادمی زبان شایسته برگزار می شود، می تواند به شما کمک زیادی در افزایش مهارت و توانایی شما کند.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!