اعتبار تافل هوم ادیشن

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/08/01

اگر قصد دارید در آزمون تافل شرکت کنید، خوب است بدانید که نمره آزمون تافل  هوم ادیشن در بیش از 9000 دانشگاه در سراسر جهان اعتبار دارد. در حقیقت، اگر در این آزمون موفق به کسب نمره خوب شوید، شانس شما برای ورود به بهترین دانشگاه های جهان چند برابر خواهد شد. به همین دلیل است که آزمون تافل یکی از محبوب ترین آزمون ها در جهان است. 
با شیوع ویروس کرونا، ETS آزمونی به نام تافل هوم ادیشن  را راه اندازی کرده است. شما می توانید در این آزمون شرکت کنید و مدرک تافل را بدون خروج از خانه بگیرید. 
در این مقاله، ما درباره اعتبار تافل هوم ادیشن و تمام مشخصات تافل هوم ادیشن صحبت کنیم. بنابراین اگر می خواهید مدرک تافل را به آسانی دریافت کنید، تا انتهای مقاله با ما باشید.

آشنایی با تافل هوم ادیشن

از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان همه چیز تغییر کرده است. ETS آزمون تافل هوم ادیشن را راه اندازی کرده است تا متقاضیان بتوانند در زمان کرونا در آزمون تافل شرکت کنند. 
در نتیجه، داوطلبان دیگر نیازی به ترک خانه برای شرکت در آزمون تافل ندارند. در عوض، با کمک این سیستم، آن ها در خانه آزمون  می کنند و مدرک تافل می گیرند. 
بنابراین، آنها می توانند به راحتی برای مهاجرت و تحصیل در کشورهای مختلف در دوران کرونا اقدام کنند. اعتبار تافل هوم ادیشن  توسط دانشگاه های معتبر جهان تأیید شده است و تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، داوطلبان کشورهای مختلف می توانند در این آزمون شرکت کنند.

تفاوت اعتبار TOEFL IBT با تافل هوم ادیشن چیست؟

اعتبار آزمون تافل هوم ادیشن دقیقا همانند آزمون TOEFL iBT است که در مرکز آزمون در آن شرکت می کنید. تنها تفاوت این است که می توانید این آزمون را در خانه انجام دهید. به طوری که شما توسط ناظر انسانی و هوش مصنوعی بصورت آنلاین کنترل می شوید.
برای مقایسه این دو آزمون و پی بردن به شباهت آن ها به موارد زیر توجه کنید.
• محتوا، زمان آزمون  (حدود 3 ساعت) و نمره دهی دقیقاً مانند TOEFL iBT است.
• همچنین امکان ارسال سریع نمره (6 تا 10 روز) برای این آزمون وجود دارد.
• اعتبار تافل هوم ادیشن مورد قبول کلیه دانشگاه های جهان است.
• مدت اعتبار نمره این آزمون مشابه TOEFL iBT همان 2 سال است.

ETS در روز آزمون تافل هوم ادیشن از شما چه انتظاری دارد؟

دانستن اینکه مرکز ETS در هنگام انجام آزمون در خانه چه انتظاری از شما دارد به شما اطمینان می دهد که آماده هستید تا بهترین کار را در روز آزمون انجام دهید. 
این بخش اطلاعات بیشتری در مورد روش آزمون تافل هوم ادیشن، که شامل اسناد مورد نیاز و شرایط اتاق آزمون است، به شما می دهد.

قبل از جلسه آزمون تافل هوم ادیشن

• برای رفع هرگونه مشکلی بهتر است ProctorU را تست کنید و در صورت وجود مشکل آن را برطرف کنید. توجه داشته باشید که همه مشکلات باید قبل از شروع آزمون حل شوند. همه مرورگرها و برنامه های غیر آزمون را ببندید. این به رفع مشکل پهنای باند در طول آزمون  کمک می کند. مطمئن شوید هیچ دستگاه دیگری در خانه شما به اینترنت متصل نیست.
•    مدارک مورد نیاز برای جلسه آزمون را به جز موارد غیر مجاز تهیه کنید.
•    گذرنامه یا سایر مدارک قابل قبول
•    اطمینان حاصل کنید که اتاق آزمون  شما تمام الزامات زیست محیطی را برآورده می کند، از جمله:
•    اتاق آرام و روشن است.
•    میز و محیط اطراف آن مشخص است.
•    میز و صندلی شما طوری قرار گرفته است که درب اتاق برای ناظر قابل مشاهده باشد.
•    حتما لباس مناسب بپوشید تا گوش و صورت شما برای ناظر قابل مشاهده باشد. 
•    از پوشیدن جواهرات و سایر لوازم جانبی خودداری کنید.

فرایند اعتبار سنجی توسط سرپرست قبل از شروع آزمون تافل هوم ادیشن

• در زمان تعیین شده بر روی پیوند "Start your test" که در ایمیل تأیید ثبت نام برای شما ارسال شده، کلیک کنید. می توانید تا 12 دقیقه پس از شروع آزمون ، روش اعتبار سنجی را آغاز کنید. اگر تا آن زمان ثبت نام نکنید، آزمون شما لغو می شود و هزینه شما مسترد نمی شود.
• "Start" را انتخاب کنید.
• مراحل احراز هویت را انجام دهید که شامل نشان دادن کارت شناسایی به ناظر است. نام کارت شناسایی شما باید با نام حساب ETS شما مطابقت داشته باشد.
• ناظر قوانین آزمون را برای شما مرور می کند. همچنین از شما اجازه دسترسی به صفحه کامپیوتر را می گیرد.
• از شما خواسته می شود تا از آینه دستی یا تلفن همراه برای نمایش صفحه کامپیوتر خود استفاده کنید.
• ناظر از شما می خواهد که دوربین را روی رایانه خود حرکت دهید تا نمای 360 درجه ای از اتاق، از جمله میز کار شما و هر جای دیگر اتاق را مشاهده کند.
• مانیتور مرورگر ETS Test را راه اندازی می کند و شناسه ETS و رمز عبور را برای دسترسی به آزمون  وارد می کند. انتظار می رود این فرایند تقریباً 20 دقیقه به طول انجامد.

در طول آزمون تافل هوم ادیشن  چه باید کرد؟

کل جلسه آزمون شما توسط ProctorU ضبط می شود، توسط یک ناظر انسانی نظارت می شود که از آن عکس می گیرد به همین علت اعتبار آزمون تافل هوم ادیشن کاملا تضمین شده است.

نحوه تعامل با ناظر

• در طول آزمون ، ناظر (از طریق دوربین فیلمبرداری) روی صفحه کامپیوتر شما نظارت می کند تا مطمئن شود که تمام مراحل آزمون  را دنبال می کنید.
• دقت کنید که مدام با دوربین دیده می شوید. حرکات مشکوک می تواند آزمون شما را باطل کند.
• در صورت نیاز به تماس با ناظر در حین آزمون ، برای جلب توجه آنها صحبت کنید یا از گپ LogMeIn استفاده کنید. ممکن است 30 تا 60 ثانیه طول بکشد تا ناظر پاسخ دهد.
• اگر ناظر می خواهد با شما صحبت کند، یک جغد آبی روی صفحه بالا و پایین می پرد.

سیاست ها و رویه های آزمون تافل هوم ادیشن برای حفظ اعتبار آن

• حتماً از تمام قوانین آزمون پیروی کنید. در غیر این صورت، ممکن است آزمون شما لغو شود و هزینه شما مسترد نمی شود.
• در هر زمان از آزمون، از جمله 10 دقیقه استراحت، از وسایل غیر مجاز مانند تلفن های همراه، یادداشت های از پیش نوشته شده یا کتاب های درسی استفاده نکنید.
• استفاده از ضبط کننده های شخصی از هر نوع به شدت ممنوع است.
قبل از آزمون، باید همه نرم افزارهای اشتراک گذاری صفحه یا دسترسی از راه دور (مانند Zoom، Skype، TeamViewer ™، Microsoft Teams ™ و Apple Remote Desktop را غیرفعال کنید. 
در طول آزمون، هیچ نرم افزاری نباید به طور خودکار باز شود.
• با شخص دیگری به جز سرپرست ارتباط برقرار نکنید.
• در طول آزمون تافل هوم ادیشن از هیچ هدست استفاده نکنید.
• بعد از بخش Listening  10 دقیقه استراحت دارید. شما باید در زمان مقرر به صندلی خود بازگردید. وقفه های خارج از برنامه مجاز نیست.
• در پایان آزمون، می توانید نمرات غیر رسمی بخش های خواندن و گوش دادن را مشاهده کنید. سپس می توانید نمرات خود را گزارش یا لغو کنید.
• ETS بر استفاده مجدد از دستگاه های غیر مجاز و مکان های آزمون  نظارت می کند. در صورت نقض مداوم، نمره شما یا دیر اعلام می شود یا آزمون شما لغو می شود. از سوی دیگر، بر واجد شرایط بودن شما برای شرکت در آزمون های ETS آینده نیز تأثیر می گذارد.
اکنون که با نحوه برگزاری این آزمون آشنا شدبد، در ادامه همراه ما باشید تا درباره اعتبار تافل هوم ادیشن صحبت کنیم.

 

اعتبار تافل هوم ادیشن

اعتبار نمرات پس از آزمون تافل هوم ادیشن

تمامی مراحل بعد از آزمون تافل هوم ادیشن مانند گزارش و ارسال نمرات شبیه همان آزمون هایی است که در یک مرکز آزمون برگزار می شود.

نحوه گزارش نمرات آزمون TOEFL

گزارش نمره الکترونیکی: نمرات خود را در حساب ETS خود 6-10 روز پس از آزمون دریافت خواهید کرد.
به دلیل محدودیت های اجباری در مشاغل مرتبط با COVID-19، ممکن است ارائه گزارش اعتبار تافل هوم ادیشن به تأخیر بیفتد. قبلاً، گزارش کاغذی از ETS یک تا دو هفته پس از آزمون  ارسال می شد.
• نمرات شما به موسساتی که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اید ارسال می شود.
• می توانید گزارش های بیشتری را در حساب ETS خود درخواست کنید.

اعتبار مدرک تافل هوم ادیشن

اعتبار تافل هوم ادیشن تا دو سال است. این بدان معناست که از روزی که گواهینامه برای شما صادر می شود تا دو سال بعد، می توانید از مزایای آن استفاده کنید. اگر این تاریخ به پایان رسید، در صورت لزوم باید مجدداً در آزمون تافل شرکت کنید.

سوالات متداول اعتبار تافل هوم ادیشن

از آنجا که آزمون آنلاین تافل هوم ادیشن به تازگی راه اندازی شده است، احتمالاً سوالات زیادی در مورد آن در ذهن شما وجود دارد. در این بخش، ما می خواهیم به سوالات متداول در این زمینه پاسخ دهیم.

شرکت در آزمون تافل هوم ادیشن  تا چه مدتی معتبر است؟

ETS به دلیل شرایط کرونا این آزمون  را آغاز کرده است. اما انتظار می رود آزمون تافل هوم ادیشن  در آینده با سایر آزمون های TOEFL باقی بماند.

آیا گواهی آزمون تافل هوم ادیشن  مانند سایر آزمون های TOEFL اعتبار دارد؟

بله، اعتبار تافل هوم ادیشن برای دانشگاه های مختلف در سراسر جهان معتبر است.

سخن پایانی

آزمون تافل هوم ادیشن  نسخه خانگی آزمون TOEFL iBT است که توسط ETS در طول همه گیری کرونا راه اندازی شد. روش آزمون، مهارت ها و سوالات مشابه آزمون TOEFL iBT است، با این تفاوت که دیگر نیازی به مراجعه به مرکز آزمون برای شرکت در آن ندارید. 
اعتبار تافل هوم ادیشن مورد قبول همه دانشگاه های جهان است. بنابراین این آزمون برای کسانی که تمرکز بیشتری در خانه دارند فرصت مناسبی است. 
با استفاده از روشهایی که توسط آکادمی زبان شایسته ارائه می شود، می توانید به سرعت در کوتاه ترین زمان ممکن برای شرکت در تافل هوم ادیشن و کسب نمرات بالا آماده شوید. 
برای آمادگی در آزمون هوم ادیشن تافل می توانید در آزمون ماک تافل از طریق سایت ما شرکت کنید، ترجمه تمام ریدینگ های TPO را بخوانید یا آزمون TPO نسخه 71 تایی را در اپلیکیشن سایت ما تمرین کنید و یا جهت ثبت نام و شرکت در این آزمون از داخل ایران، با ما تماس بگیرید.


نظرات کاربران

علیرضا

سلام آیا هوم تافل معتبره برا سفارت و دانشگاهها

پانيذ

مورد تاييد دانشگاه آزاد است؟ home edition آيا آزمون تافل

فرشته

سلام من ۲۵ اردیبهشت آزمون تافل هوم ادیشن دادم اما هنوز جوابش نیومده چیکار باید بکنم؟

آیا بری دانشگاه ازاد هم مدرکش مورد قبول هست

بسیارعالی فقط میخواستم بدانم برای دانشگاه ازاد هم مورد قبول هست

امید نوری

سلام خوب تافل هوم ادیشن که در ایران ممنوع هست از طرف خود موسسه ای تی اس پس ما چطور میتونیم شرکت کنیم؟

شایسته

روش هایی وجود داره، با ما تماس بگیرین تا خدمتتون عرض کنیم.

صحت و ثقم

سلام میخوام بدونم تا توجه به اینکه الان دیگه وضعیت کرونا بهبود یافته تافل هوم ادیشن چقدر قابل قبول هست برای ویزا شدن و اینکه ما با تغییر لوکیشن برای شرکت در ازمون تقلب محسوب خواهد شد و ویزای ما مشکل پیدا خواهد ،راه حلی وجود نداره؟

شایسته

سلام فعلا هیچ مشکلی برای امتحان و ویزا نیست