قیمت تافل هوم ادیشن

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/08/02

اگر می خواهید آزمون تافل را از داخل خانه بدهید، آگاهی از قیمت تافل هوم ادیشن مطمئنا اهمیت زیادی برای شما دارد. چون برای ثبت نام در این آزمون باید هزینه های خاصی را بپردازید. 
TOEFL  به شما این امکان را می دهد تا مهارت های زبانی خود را در زبان انگلیسی، به عنوان یک فرد غیر بومی، ارزیابی کرده و مدرک زبان معتبری را هنگام ثبت نام در یک دانشگاه خارجی، درخواست ویزا یا پیگیری یک برنامه شغلی به زبان انگلیسی ارائه دهید. 
دراین مقاله، ما درباره قیمت تافل هوم ادیشن صحبت خواهیم کرد تا بتوانید از آزمونی که باید در آن ثبت نام کنید مطمئن باشید. 

قیمت تافل هوم ادیشن در سراسر جهان چقدر است؟

همانطور که برای تافل هوم ادیشن آماده می شوید، باید در مورد روند ثبت نام، از پیدا کردن نزدیکترین مرکز آزمون گرفته تا انتخاب یک تاریخ مناسب و بررسی مواردی مانند قیمت تافل هوم ادیشن، شرایط و روند ارسال نتایج، تحقیقاتی انجام دهید. بیایید با صحبت در مورد هزینه تافل هوم ادیشن که باید برای رزرو آزمون خود بپردازید، صحبت کنیم.
قیمت تافل هوم ادیشن با توجه به مکان و کشوری که تصمیم می گیرید، ارزیابی خود را انجام دهید، متفاوت است. 
قیمت تافل هوم ادیشن حدود 180 تا 200 دلار آمریکا است، اما این هزینه از کشوری به کشور دیگر و مرکز آزمون به مرکز آزمون متفاوت است. هنگام رزرو آزمون، برای تأیید رزرو، باید هزینه تافل هوم ادیشن را از قبل بپردازید.
توجه داشته باشید که در صورت پرداخت با کارت اعتباری، ممکن است کمیسیون های بانکی نیز اعمال شود.
هزینه تافل هوم ادیشن شامل ثبت نام شما در آزمون، شرکت در خود آزمون و گواهینامه های رسمی آزمون است که برای تأیید نمره شما به دانشگاه ها و کارفرمایان استفاده می شود. 
در ازای این هزینه یکبار شرکت در آزمون تافل، یک گواهینامه الکترونیکی با فرمت PDF و چهار گواهینامه رسمی که مستقیماً توسط مرکز آزمون به موسساتی که درخواست می کنید، ارسال می شود.

نگاهی به نحوه مقایسه قیمت تافل هوم ادیشن در کشورهای مختلف

•    چین: هنگام رزرو مستقیم، استعلام بگیرید
•    هند: 180 دلار
•    ایالات متحده: 185 دلار
•    اندونزی: 205.50 دلار
•    پاکستان: 195 دلار
•    نیجریه: 195 دلار
•    برزیل: 225 دلار
•    بنگلادش: 200 دلار
•    روسیه: 250 دلار
•    مکزیک: 185 دلار
•    ژاپن: 230 دلار
•    اتیوپی: 200 دلار
•    مصر: 180 دلار
•    ویتنام: 190 دلار
•    کنگو: 180 دلار
•    بوقلمون: 185 دلار
•    (قیمت تافل هوم ادیشن در ایران: 245 دلار)
•    آلمان: 255 دلار
•    انگلستان: 225 دلار
•    فرانسه: 265 دلار

سایر هزینه های تافل هوم ادیشن

اگرچه این قیمت تافل هوم ادیشن تنها هزینه رسمی است که شما باید در بودجه تافل هوم ادیشن خود لحاظ کنید، اما هزینه های دیگر تافل هوم ادیشن وجود دارد که ممکن است در شرایط استثنایی متحمل شوید. 

سایر هزینه های احتمالی تافل

•    ثبت نام دیر هنگام برای تافل هوم ادیشن 40 دلار
•    زمان بندی مجدد آزمون 60 دلار
•    اعاده مجدد نمرات آزمون لغو شده 20 دلار 
•    درخواست گزارش نمره اضافی 20 دلار برای هر گزارش نمره
•    درخواست بررسی نمره (صحبت کردن یا نوشتن) 80 دلار
•    درخواست بررسی نمره (صحبت کردن و نوشتن) 160 دلار
•    بازپرداخت پرداخت 20 دلار
با این حال، اگر تاریخ و مرکز آزمون خود را با دقت انتخاب کنید و همه چیز از امروز تا روز آزمون برنامه ریزی شود، هیچ دلیلی برای پرداخت هزینه های اضافی برای شرکت در آزمون تافل وجود ندارد.

روش های پرداخت قیمت تافل هوم ادیشن

اکنون شما ایده ای در مورد قیمت تافل هوم ادیشن که برای ثبت نام خود پرداخت می کنید و سایر هزینه هایی که باید در نظر داشته باشید، دارید، اجازه دهید در مورد روش های مختلف پرداخت هزینه TOEFL صحبت کنیم.
بسته به نحوه ثبت نام در آزمون، ممکن است هزینه های خود را با استفاده از روش های مختلف پرداخت کنید.

1. کارت اعتباری

اگر هزینه تافل هوم ادیشن را با کارت اعتباری یا بدهی پرداخت می کنید، به یاد داشته باشید:
انواع کارتهای پذیرفته شده عبارتند از: American Express؛ ویزا ؛ مسترکارت ؛و برخی کارت های دیگر که در ایران چندان رایج نیستند
شما می توانید قیمت آزمون تافل را به دلار آمریکا پرداخت کنید اما برخی موسسات هم از شما ریال دریافت کرده و کار ثبت نام شما را انجام می دهند.

2. ووچر تافل

برای پرداخت هزینه تافل هوم ادیشن با ووچر، باید فقط می توانید قیمت را به دلار آمریکا پرداخت کنید. دقتی کنید که ووچر باید دارای یک کد 16 رقمی باشد تا بتواند در سایت "ETS-TOEFL" قابل پرداخت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله دیگر سایت ما در خصوص "ثبت نام آزمون تافل چگونه انجام می شود؟" مراجعه کنید.

 

قیمت تافل هوم ادیشن

نکاتی که باید در مورد پرداخت قیمت تافل هوم ادیشن به آن توجه داشته باشید

قیمت تافل هوم ادیشن بسیار بالا است، بنابراین سرمایه گذاری کمی نیست. با این حال، هزینه تافل هوم ادیشن نباید موجب از دست رفتن فرصت تحصیل در خارج از کشور شود. در واقع، ارائه مدرک این آزمون در بسیاری از موسسات خارج از کشور اجباری است تا سطح انگلیسی شما را اثبات کند. 
با دریافت نمره چهار مهارت خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن، دانشگاه ها یا استخدام کنندگان می توانند سطح زبان شما را ارزیابی کنند. تافل یک ابزار ارزشمند است و برای انتخاب دانشگاه های خارجی به عنوان یک مدرک بسیار معتبر شناخته می شود.
در اینجا توصیه ما این است: به دلیل قیمت بالای تافل هوم ادیشن، باید برای شرکت این آزمون تمرین کنید تا مجدداً آن را امتحان ندید و هزینه دوباره ای پرداخت نکنید.
برای کسب نمره خوب، تنها یک راه حل وجود دارد: تمرین. برای آشنایی بیشتر با نحوه برگزاری این ازمون و استانداردهای آن می توانید در آزمون ماک تافل شرکت کنید.

در صورت عدم پرداخت هزینه تافل هوم ادیشن چه اتفاقی می افتد؟

پاسخ کوتاه به این سوال این است: ممکن است نتوانید آزمون تافل هوم ادیشن را انجام دهید. شرکت در آزمون تافل مستلزم آن است که تمام هزینه های تافل در زمان ثبت نام به طور کامل تسویه شود. 
در صورت عدم پرداخت قیمت تافل، مرکز آزمون شما ممکن است شما را از شرکت در امتحان باز دارد یا نمره آزمون خود را تا زمان پرداخت کامل هزینه تافل منع کند.

آیا می توانید هزینه تافل هوم ادیشن را در چندین قسط پرداخت کنید؟

در حال حاضر نمی توانید هزینه تافل هوم ادیشن را در چندین قسط پرداخت کنید. هنگام ثبت نام باید هزینه تافل هوم ادیشن کشور خود را به طور کامل پرداخت کنید. با این حال، توصیه می شود به منظور اطلاع از جدیدترین اطلاعات، با نزدیکترین مرکز آزمون خود تماس بگیرید.

آیا می توان قیمت تافل هوم ادیشن را کاهش داد؟

اگر قیمت تافل هوم ادیشن برای بودجه شما بسیار زیاد است، ممکن است بتوانید راهی برای جبران هزینه (مانند حمایت مالی یا بورس تحصیلی)، کاهش یا حتی لغو کل هزینه تافل پیدا کنید. 

چطور می توانید از داخلی ایران در آزمون تافل هوم ادیشن ثبت نام کنید؟

اگر علاقمند به ثبت نام در تافل هوم ادیشن هستید، روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد:
می توانید مستقیماً در وب سایت ETS ثبت نام کنید. در وب سایت ETS، به تمام اطلاعات مربوط به روش ثبت نام دسترسی خواهید داشت. هر روش کاربردی را که انتخاب کرده اید، از شما خواسته می شود هزینه ثبت نام را هنگام ثبت نام در آزمون بپردازید. اگر به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت نام کرده اید، باید با کارت اعتباری پرداخت کنید. اگر فرم درخواست خود را از طریق پست ارسال کرده اید، باید مدرک پرداخت خود را ضمیمه کنید.
ثبت نام در تافل هوم ادیشن از داخل ایران بسیار مشکل است و شما به علت تحریم ها باید محل آزمون خود را خارج از ایران ثبت کرده و حتی سفری به خارج از کشور داشته باشید. اما نگران نباشید برای کاهش هزینه های شما، آکادمی زبان شایسته می تواند به شما کمک کند که از داخل ایران، در آزمون تافل هوم ادیشن شرکت کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر، با مشاورین ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

آزمون تافل هوم ادیشن توسط ETS که یک سازمان غیرانتفاعی با بیش از 60 سال تجربه در ارتقاء کیفیت و برابری در آموزش و پرورش در سراسر جهان است، برگزار می شود. مأموریت آن توسعه و مدیریت آزمون هایی است که به دانش آموزانی مانند شما این فرصت را می دهد تا رویاهای خود را در هر نقطه از جهان دنبال کنید.
با توجه به اینکه از داخل ایران نمی توانید به راحتی در آزمون تافل هوم ادیشن شرکت کنید و سازمان ETS، کشور ایران را تحریم کرده است، اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید می‌توانید با مشاورین سایت ما، جهت مشاوره برای کاهش قیمت تافل هوم ادیشن و مراحل ثبت نام و غیره ارتباط برقرار کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!