بهترین منابع و نمونه سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1400/09/17

دانش آموزانی که مایل به شرکت و آشنایی با سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش تحصیلات تکمیلی هستند، اکنون می توانند این کار را به صورت آنلاین انجام دهند.
با شیوع کوید ۱۹، آزمون GRE به صورت آنلاین در خانه برگزار شد تا دانش‌آموزان آینده نگر بتوانند در حالی که مراکز آزمون به دلیل همه‌گیری COVID-19 بسته هستند، از خانه خود در این آزمون شرکت کنند.
کسب نمره خوب در آزمون فارغ التحصیلی (GRE) برای بسیاری از برنامه های تحصیلات تکمیلی ضروری است و ایجاد یک برنامه مطالعه قوی، یادگیری استراتژی های امتحانی مفید و تمرین با نمونه سوالان جی آر ای هوم ادیشن می تواند به شما کمک کند نمره ای که به آن افتخار می کنید را به دست آورید.
بسیاری از دانش آموزان در اولین تلاش خود، موفق به کسب امتیاز GRE هدف خود نمی شوند، به خصوص اگر به خوبی آماده نباشند و مجبور می شوند هزینه و زمان بیشتری را صرف کنند تا مجددا در آزمون شرکت کنند. اما اگر می‌خواهید با یک بار آزمون دادن، نمره بالایی کسب کنید، این مطلب را که توسط آکادمی شایسته به صورت اختصاصی نوشته شده است، دنبال کنید.

آماده سازی برای سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن به جای تمرکز بر هر رشته تحصیلی خاص، روی تفکر انتقادی، نوشتن تحلیلی و مهارت های استدلال کلامی و کمی که برای تحصیلات تکمیلی در هر رشته ای مورد نیاز است، ارزیابی می کند. 
این آزمون برای طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی ارشد، دکترا و سایر مدارک حرفه ای مورد نیاز است.
اگر می خواهید در آزمون جی آری ای، نمره بالایی کسب کنید می توانید در سایت های زیر نمونه سوالات مشابه با جی آر ای هوم ادیشن را تمرین کرده و مهارت های خود را ارتقا دهید:

1. تمرین آنلاین سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن در سایت Veritas Prep

اگر مطمئن نیستید که چگونه برای پاسخگویی به سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن خود آماده شوید، سایت Veritas Prep  یک راهنمای مفید است. 
شما می توانید، یکی از تست های رایگان آنلاین GRE را در Veritas Prep ثبت نام کنید.
در Veritas Prep، بخش مقالات و منابع GRE نیز رایگان است و با شرکت در آزمون های آن یاد خواهید گرفت که چگونه در روز آزمون در وقت خود صرفه جویی کنید، با چالش برانگیزترین سؤالات مقابله کنید و در حین آماده شدن برای GRE اعتماد به نفس ایجاد کنید. 
شما همچنین این شانس را خواهید داشت که با ساختار و اجزای آزمون آشنا شوید و به امادگی بیشتری تبدیل شوید.

https://www.veritasprep.com/gre/free-gre-strategy-session/

2. سایت grecompass راهنمای مطالعه سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

در سایت grecompass یک راهنمای مطالعه جامع برای کمک به دانش آموزان در شروع آماده سازی برای شرکت در آزمون جی آر ای هوم ادیشن طراحی شده است. 
این راهنما حاوی انواع اطلاعات مفید مانند شرح بخش ها و توضیح سیستم نمره دهی GRR است. با مطالعه راهنمای این سایت، می توانید نحوه انتخاب یک استراتژی مناسب برای مطالعه را بیاموزید و همچنین بسیاری از نکات مفید دیگر را بیابید.

https://grecompass.com/?gclid=EAIaIQobChMIstbM0PzH9AIVU53VCh3c7QKBEAAYASAAEgI8ifD_BwE 

3. Powerprep II

نرم افزار Powerprep II تست های تمرین آنلاین رایگان را از ETS، سازمانی که GRE را مدیریت می کند، ارائه می دهد. 
همچنین، می توانید اصول اولیه آزمون را یاد بگیرید، مانند نحوه عملکرد ماشین حساب یا نحوه پرچم گذاری و بازگشت به سوالات.
این نرم افزار رایگان شامل گزینه ای برای انجام تست های تمرینی تحت شرایط طولانی مدت و استراحت اضافی است.

Powerprep II برای کمک به شما طراحی شده است تا:

•    روند برگزاری آزمون جی آر ای را درک کنید
•    با نمونه سوالات آزمون جی آر ای آشنا شوید
•    با ابزارهای مجاز آزمون از جمله ماشین حساب روی صفحه آشنا شوید
•    روند نمره دهی را درک کنید
•    امتحان را در شرایط زمان‌بندی‌شده یا بدون زمان تمرین کنید


https://www.ets.org/gre/revised_general/prepare/powerprep/

4. کتاب تمرین سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن ETS

ویرایش دوم کتاب تمرین با نمونه سوالات جی ار ای که توسط ETS منتشر شده یک تجربه شبیه سازی شده از آزمون ارائه می دهد. 
این کتاب شامل یک آزمون کامل کاغذی، استراتژی‌های تست، نمونه سوالات استدلال کلامی و استدلال کمی همراه با توضیحات، نمونه موضوعات نوشتن تحلیلی، پاسخ‌های نوشتن تحلیلی نمره‌دهی شده، به‌علاوه نظرات خواننده و اطلاعات در مورد نحوه نمره دهی آزمون است.


https://www.ets.org/s/gre/pdf/practice_book_GRE_pb_revised_general_test.pdf

5. مجموعه موضوع مقالات استدلالی آزمون جی آری ETS

ETS یک مجموعه کامل از موضوعات مقاله های استدلالی را در دسترس داوطلبان قرار داده که می توانید موضوعی را که در سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن مطرح می شود، پیدا کنید و با آنها تمرین کنید.

https://www.ets.org/gre/revised_general/prepare/analytical_writing/issue/pool

6. فلش کارت واژگان GRE Magoosh

فلش کارت واژگان GRE Magoosh بیش از 1000 کلمه مهم GRE را پوشش می دهد. می توانید برنامه را دانلود کنید یا از نسخه دسکتاپ آن استفاده کنید.

فلش کارت ها برای کمک به شما طراحی شده اند:
•    نمره کلامی GRE خود را بهبود بخشید
•    به 1000 کلمه مهم GRE مسلط شوید
•    بدون در نظر گرفتن مهارت های کلامی خود، روی کلماتی تمرکز کنید که برای شما دشوار است
•    به لطف برنامه های اندروید و آیفون، در حال حرکت مطالعه کنید
•    روی کلماتی که بیشتر نیاز به مرور دارید تمرکز کنید، در وقت تان صرفه جویی کنید و مطمئن شوید که آنچه را مطالعه کرده اید به خاطر می آورید.

https://gre.magoosh.com/flashcards/vocabulary

7. آزمون ماک GRE درسایت منهتن

شروع آماده سازی و اشنایی با سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن با شرکت در یک آزمون آزمایشی تحت محدودیت های زمانی و شرایط مشابه آزمون واقعی بسیار مهم است تا بتوانید ارزیابی کنید که کجا باید تلاش خود را متمرکز کنید. 
آزمون تمرینی GRE Review Manhattan یک آزمون تطبیقی است که درست مانند آزمون GRE General می توانید در آن شرکت کنید.
آزمون‌های GRE آنلاین منهتن ریویو برای شبیه سازی ظاهری و تجربی آزمون واقعی طراحی شده‌اند. از این آزمون رایگان GRE برای آشنایی با نمونه سوالات جی ار ای هوم ادیشن و مشخص کردن مهارت هایی که بیشتر به تمرین نیاز دارید استفاده کنید.

https://www.manhattanprep.com/gre/?gclid=EAIaIQobChMI3OiilvzH9AIVjdV3Ch3klQrTEAAYASAAEgJ--_D_BwE&gclsrc=aw.ds 

Manhattan Prep یک آزمون تمرینی رایگان و با کیفیت برای آمادگی پاسخ به سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن را همراه با توضیحات ارائه می دهد که به طور خاص برای آزمون عمومی GRE طراحی شده است که قبلاً به عنوان آزمون عمومی تجدید نظر شده GRE شناخته می شد. 
همه آزمون‌های تمرینی GRE منهتن از طریق وب ارائه می‌شوند. چیزی برای نصب یا دانلود وجود ندارد.
این آزمون برای شبیه سازی آخرین فرمت آزمون GRE هون ادیشن، بهینه سازی شده است. این بدان معناست که شرکت کنندگان در آزمون یک تجربه واقعی آزمون خواهند داشت و دقیقاً می دانند که در روز آزمون با چه چیزی سر و کار خواهند داشت. در شرایط استاندارد تست، آزمون تمرینی GRE حدود 3 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد.

8. فلش کارت های Quizlet

در این فلش کارت منبع وسیعی از فلش کارت های مربوط به آزمون GRE که توسط سایر دانش آموزان ساخته شده است را خواهید یافت.

https://quizlet.com/110262004/flashcard-quizlet-flash-cards/

9. آزمون آزمایشی کاپلان GRE

آزمون آزمایشی کاپلان تا حدودی شبیه آزمون آمادگی منهتن است. با این حال، به خاطر داشته باشید که آزمون های کاپلان به طور گسترده ای سخت تلقی می شوند. 
سوالات در این آزمون تمرینی دشوارتر از سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن واقعی هستند، بنابراین اگر نمرات شما کمتر از حد انتظار است نگران نباشید.
مواجهه با آزمون چالش برانگیز کاپلان به شما کمک می کند تا در آزمون واقعی GRE تسلط پیدا کنید. برای تکمیل این آزمون به حدود چهار ساعت زمان نیاز دارید.

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjE6qf1-8f0AhUIt3cKHf-FDikYABAAGgJlZg&ohost=www.google.com&cid=CAASE-RonFOZZ3qlgMB1djUuouuxCOI&sig=AOD64_0Xp1wZ01S2BBgO5RR0oa2TkNPocw&q&adurl&ved=2ahUKEwjNrJ71-8f0AhVjQ_EDHSHBBU0Q0Qx6BAgFEAE

10. آزمون تمرینی McGraw-Hill GRE

McGraw-Gill یک تست رایگان در وب سایت خود ارائه می دهد. علاوه بر این، توضیحاتی برای هر سوال در آزمون خواهید یافت. همچنین به ویدیوهای حل مسئله و سایر منابع آماده سازی GRE دسترسی خواهید داشت.

11. آکادمی خان حاوی نمونه سوالات جی آر ای هوم ادیشن

ETS، آکادمی خان را به عنوان منبع ارزشمندی از منابع رایگان توصیه می کند که ممکن است برای شرکت کنندگان در آزمون مفید باشد.

https://www.khanacademy.org

همانطور که می بینید، منابع آماده سازی برای سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن زیادی به صورت رایگان در دسترس دارید. 
این به شما بستگی دارد که آنها را بررسی کنید و شروع به استفاده از آنها کنید. فقط به یاد داشته باشید، هرچه بیشتر تمرین کنید، بهتر خواهید شد، بنابراین شانس خود را برای دستیابی به یک نمره چشمگیر افزایش می دهید.

آیا می توانید فقط با استفاده از مطالعه GRE رایگان برای GRE آماده شوید؟

حقیقت این است که هزاران منبع رایگان GRE وجود دارد که به همان اندازه، اگر نگوییم بهتر از منابع آموزشی گران قیمت GRE هستند. بنابراین، بله، شما می توانید برای GRE تنها با استفاده از منابع رایگان آماده شوید.
اما چه نوع منابع GRE رایگان با کیفیت بالا وجود دارد؟ آکادمی زبان شایسته تعداد زیادی سوالات آزمایشی و آزمون ماک را برای آمادگی آزمون GRE به شما ارائه می دهد. 
به طور کلی، تمام ازمون ها حاوی سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن (رایگان و پولی) با کیفیت بالا در نظر گرفته می‌شوند زیرا هم از نظر محتوا و هم ساختار، نزدیک‌ترین آزمونی هستند که می‌توانید برای امادگی GRE پیدا کنید.
علاوه بر آزمون های ماک، شما می توانید به فلش کارت‌ها و کتاب های رایگان GRE نیز در اپلیکیشن ما دسترسی داشته باشید.
آنچه واقعاً عالی است این است که منابع رایگان GRE هون ادیشن تقریباً به هر جنبه ای از این آزمون می پردازند و نمونه سوالات کامل و جامعی از این ازمون را در اختیار شما قرار می دهند.

چرا از کتاب برای آمادگی پاسخ به سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن استفاده کنیم؟

بسیاری از دانش آموزانی که امیدوارند وارد مقطع کارشناسی ارشد شوند باید نمره خوبی در GRE کسب کنند. 
بدون برنامه و منابع مناسب مطالعه، ورود به مقطع کارشناسی ارشد می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، با کمک اپلیکیشن ما، موفقیت در آزمون جی آر ای هوم ادیشن تنها چند ماه مطالعه و تمرین از شما فاصله دارد.

برترین کتاب های آمادگی سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

علاوه بر منایع آنلاین و شرکت در آزمون های جی ار ای آزمایشی می توانید از کتاب های زیر برای آمادگی بهتر در آزمون کمک بگیرید:

Kaplan's GRE Complete 2021 Bundle

این بسته نرم افزاری برای دانشجویانی است که به دنبال ایجاد یک برنامه مطالعاتی اصلی هستند. 
راهنمای جامع شامل سه کتاب است که به دانش‌آموزان راهبردها و نکاتی را برای کسب نمره عالی در اولین تلاش خود برای آزمون جی آر ای هوم ادیشن را ارائه می‌دهد. این راهنما همچنین شامل دسترسی به نمونه سوالات تمرینی کاملی برای ازمون جی آر ای هوم ادیشن است.

Manhattan Prep's 5 lb. Book of GRE Practice Problems, 3rd Edition

این کتاب آمادگی GRE شامل بیش از 1800 تمرین می شود که به دانش آموزان اجازه می دهد تا برای هر بخش از آزمون GRE به طور کامل آماده شوند. 
دانش آموزان محتوای آزمون دقیق و به روز را بررسی می کنند و کتاب شامل منابع آنلاین نیز می شود.

Official GRE Super Power Pack, 2nd Edition

این مجموعه که توسط خود سازندگان سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن منتشر شده است، چهار تست کامل GRE به همراه سوالات تمرینی اضافی جی ار ای هوم ادیشن را به دانش آموزان ارائه می دهد. 

The Princeton Review's GRE Premium Prep, 2021

این کتاب آماده سازی آزمون جی آر ای هوم ادیشن که برای کمک به شما در کسب بالاترین امتیاز ممکن طراحی شده است، شامل شش تست تمرینی کامل است و دانش آموزان را در مورد تمام موضوعات تحت پوشش امتحان را تکمیل می کند. این کتاب همچنین منابع آنلاین اضافی را به عنوان نمونه سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن در اختیار شما قرار می دهد.

Manhattan Prep's GRE Strategy Guides

سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن Prep توسط Magoosh محتوای کاملی را ارائه می دهد که دسترسی به آن در همه دستگاه ها آسان است. این کتاب آماده سازی شامل هزاران سوال مطالعاتی به همراه توضیحات ویدئویی می باشد.

Test Prep Books' GRE Prep, 2021 and 2022

این کتاب آماده سازی برای سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن شامل استراتژی های تست زنی تخصصی، سوالات آزمون تمرینی و توضیحات با پاسخ دقیق است. 
دانش‌آموزان می‌توانند انواع سؤالات از جمله محاسبات، تجزیه و تحلیل داده‌ها و درک مطلب را بررسی کنند.

Barron's Essential Words for the GRE, 4th Edition

این کتاب برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند بر واژگان خود تسلط داشته باشند و تعاریف 800 لغت در سطح پایه را بشناسند، گزینه خوبی است. 
این کتاب با یک پیش آزمون شروع می شود تا دانش آموزان بتوانند درک اولیه خود را بسنجند و با یک پس آزمون به پایان می رسد تا خوانندگان بتوانند میزان پیشرفت خود را بسنجند.

The Princeton Review's 1,027 GRE Practice Questions, 5th Edition

تعداد زیادی سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن در این کتاب وجود دارد که به خوانندگان احساس آشنایی با هر بخش از GRE می دهد. این کتاب شامل یک آزمون ازمایشی کامل به همراه 73 تمرین اضافی کلامی، ریاضی و انشا می باشد.

Mometrix's GRE Prep, 2021 and 2022

این کتاب شامل بیش از 650 سوال تمرینی با توضیحات عمیق، یک فصل اختصاص داده شده به هر نوع سوال GRE و یک خلاصه عملکرد فردی است که می توانید از آن برای شخصی سازی برنامه مطالعه خود استفاده کنید.

بهترین منابع و نمونه سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

نمونه سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

اگر با نوع سوالاتی که در ازمون جی آر ای مطرح می شود آشنا باشید، بهتر می توانید در پاسخگویی یه هر سوال عمل کنید. در ادامه چند نمونه از سوالات این آزمون را با هم مرور می کنیم:

سوالات مقایسه کمی

سوالات از این نوع از شما می خواهند که دو کمیت A و کمیت B  را با هم مقایسه کنید و سپس تعیین کنید که کدام یک از چهار عبارت مقایسه را توصیف می کند.

مثال: 

بهترین منابع و نمونه سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

Quantity A
x

Quantity B
y


A.    Quantity A is greater.
B.    Quantity B is greater.
C.    The two quantities are equal.
D.    The relationship cannot be determined from the information given.

Correct Answer: D

پاسخ صحیح: D

سوالات چند گزینه ای 

این سؤالات سؤالات چند گزینه ای هستند که از شما می خواهند فقط یک یا دو گزینه پاسخ را از لیست پنج گزینه ای انتخاب کنید.

مثال: 

Each employee of a certain company is in either Department X or Department Y, and there are more than twice as many employees in Department X as in Department Y. The average (arithmetic mean) salary is $25,000 for the employees in Department X and $35,000 for the employees in Department Y. Which of the following amounts could be the average salary for all of the employees of the company?

Indicate all such amounts.

$26,000A: 
$28,000B: 
$29,000C: 
$30,000D: 
$31,000E: 
$32,000F: 
$34,000G: 

Correct Answer: A and B

پاسخ صحیح: A  و  B

سوالات ورودی عددی

سوالات از این نوع از شما می خواهند که پاسخ را به صورت یک عدد صحیح یا اعشاری در قسمت پاسخ وارد کنید یا آن را به صورت کسری در دو کادر مجزا،  یکی برای صورت و دیگری برای مخرج وارد کنید. 
در آزمون ارائه شده توسط کامپیوتر، از موس و صفحه کلید کامپیوتر برای وارد کردن پاسخ استفاده می شود.

مثال: 


A university admitted 100 students who transferred from other institutions. Of these students, 34 transferred from two-year community colleges, 25 transferred from private four-year institutions, and the rest transferred from public four-year institutions. If two different students are to be selected at random from the 100 students, what is the probability that both students selected will be students who transferred from two-year community colleges?

Give your answer as a fraction.

بهترین منابع و نمونه سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن

Correct Answer: 17 over 150 (or any equivalent fraction).

پاسخ صحیح: 17 روی 150

مجموعه های تفسیر داده ها

سوالات تفسیر داده ها با هم گروه بندی می شوند و برای پاسخگویی باید به جدول، نمودار یا سایر داده ها مراجعه کنید. 
این سوالات از شما می خواهند که داده های مطرح شده را تفسیر یا تجزیه و تحلیل کنید. انواع سوالات ممکن است چند گزینه ای یا ورودی عدد باشد.

مثال: 

If the value of the inventory at Business K was $30,000 for April, what was the value of the inventory at Business K for June?

$22,500
$29,925
$30,000
$33,000
$33,075
Correct Answer: B

پاسخ صحیح: B

نکته: این نمونه سوالات در سایت اصلی ets به آدرس https://www.ets.org/gre/revised_general/about/content/quantitative_reasoning/ می باشند.

سخن پایانی

به طور کلی، مطمئن شوید که پول خود را عاقلانه خرج می کنید. منظور ما این است منبعی برای سوالات آزمون جی آر ای هوم ادیشن خریداری کنید که به شما نشان دهد چگونه بر کل GRE و یا بر یک مهارت خاص مسلط شوید. 
با عضویت در اپلیکیشن اکادمی زبان شایسته، به طیف وسیعی از سوالات ازمون جی آر ای هوم ادیشن دسترسی خواهید داشت و می توانید در ازمون های شبیه سازی شده نیز شرکت کنید.

منابع:

https://www.bestcolleges.com/blog/best-gre-prep-books/

https://www.prepscholar.com/gre/blog/best-free-gre-prep/

https://www.prepadviser.com/free-gre-preparation-resources/

https://onlinetestingconsultants.com/courses/gre/?gclid=EAIaIQobChMI0Yb4hqrH9AIVCed3Ch3QnwnNEAMYAyAAEgLyYfD_BwE

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!