نمونه سوالات گرامر تافل با جواب

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/11/05

نمونه سوالات گرامر تافل با جواب به داوطلبان کمک می کند تا با کنترل وضعیت گرامر خود، به خوبی برای بخش اسپیکینگ و رایتینگ تافل آمادگی پیدا نمایند. اگرچه آزمون تافل به طور مستقیم مهارت و توانایی گرامر داوطلبان را آزمایش نمی کند اما همه داوطلبان آزمون تافل می دانند، تنها عنصر برای کمک به افزایش عملکرد آنها در هر چهار بخش آزمون تافل " گرامر" است که به طور غیر مستقیم بر دانش داوطلبان تاثیر دارد.
در بخش اسپیکینگ و رایتینگ تافل، می بایست جملاتی تولید کنید که از نظر گرامری درست باشند، صحت و توانایی گرامری داوطلبان وقتی مشخص می شود که ناظران در هنگام نمره دهی به هر بخش از مهارت آنها مطلع شوند. منظور از درستی گرامر جملات داوطلبان استفاده از طیف وسیعی از ساختار های گرامری و دقیق آنهاست. در این مقاله قصد داریم، شمارا در حل برخی نمونه سوالات گرامر تافل با جواب راحت تر نماییم و کمک کنیم در آزمون تافل نمره مورد نظر خود را بدست آورید. هر بخش را به دقت بخوانید و به یاد داشته باشید، تمرین باعث عالی تر شدن شما خواهد شد! 

چرا برای آمادگی در آزمون تافل باید نمونه سوال حل کنیم؟

داوطلبان در کنار تقویت مهارت گرامر خود، می بایست نمونه سوالات گرامر تافل با جواب را بررسی نمایند. اینکار به آنها کمک می کند تا:

برای خود هدف انتخاب کنند

زمانی که دانشجویان نمونه سوالات تافل را تمرین می کنند، راحت تر می توانند شانس ممکن برای قبولی در دانشگاه مورد نظر خود را بسنجند و با سنجیدن مهارت های خود نزدیک ترین هدف را برای خود انتخاب نمایند. 

برای تقویت مهارت گرامر خود برنامه ریزی نمایند

قبل از ثبت نام در آزمون تافل، داوطلبان معمولا بین سه تا شش ماه زمان کافی برای مطالعه و افزایش توانایی های خود در هر بخش را دارند. دانشجویان ضعیف در گرامر می توانند از این شانس طلایی استفاده کرده و برای تقویت مهارت گرامر خود از این زمان با تماشای اخبار انگلیسی، مکالمه و حل نمونه سوالات مرتبط با گرامر استفاده نمایند. در مقابل دانشجویان قوی تری که تقریبا به زبان انگلیسی مسلط هستند، راحت تر می توانند برای تافل آماده شوند و زمان خود را بیشتر به تمرین و حل مشکلات خود اختصاص می دهند. با این حال، بازه زمانی دقیق برای تمرین و تقویت مهارت گرامر هر دانشجو متفاوت است و تنها به خود او بستگی دارد. با کمک نمونه سوالات تافل، بهتر می توانید روی فرمت آزمون تافل تمرکز کرده و به طور معمول خود را با کمک این نمونه سوالات آزمایش کنید. اگر برای برنامه ریزی ساعات مطالعه خود به مشاوره نیاز دارید، می توانید از مشاوران وب سایت شایسته کمک گرفته و برای اعتماد و آشنایی با این وب سایت می توانید مقاله " درباره آکادمی آنلاین زبان شایسته " را مطالعه نمایید.

با تمرین نمونه سوالات گرامر تافل با جواب با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند

همانطور که برای آزمون تافل مطالعه می کنید، همیشه سعی کنید برروی سوالاتی که نمی دانید تمرکز کنید اینکار به شما کمک می کند، زمان طولانی تری را صرف بهبود نقاط ضعف خود کرده و شانس بیشتری برای کسب نمره بالا در هر چهار بخش آزمون تافل داشته باشید. به علاوه داوطلبانی که از همان ابتدا برنامه ریزی مطالعه خود را به درستی و استاندارد انجام داده باشند، راحت تر می توانند آزمون تافل خود را به آخر برسانند زیرا با تمام مهارت و نقاط ضعف و قوت خود آشنا هستند و می دانند توانایی انجام چه سوالاتی را دارند. از نقاط ضعف خود نترسید بلکه با تمرین آنهارا تبدیل به نقطه قوت خود کنید.

راحت تر به سوالات آزمون تافل پاسخ دهند

مهم ترین و اصلی ترین مزیت تمرین کردن و حل نمونه سوالات تافل، تزریق احساس راحتی به داوطلبان است. تافل یک آزمون طولانی و تقریبا دشوار به خصوص برای کسانی که برای اولین بار شرکت می کنند، می باشد و همین امر موجب می شود داوطلبان جدید اعتماد به نفس بسیار پایینی داشته باشند. بنابراین، در اینجا راه های تمرین و نمونه سوالات کاربردی به کمک آنها می آیند و به داوطلبان کمک می کنند تا برای حل سوالات آزمون کمتر احساس خستگی و استرس داشته باشند. فراموش نکنید، قبل از آزمون چندین بار نفس عمیق بکشید و به خود یادآوری کنید که شما بهترین تلاش هارا کرده اید و حتی اگر نتوانید نمره مد نظر خود را کسب کنید، می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید. به علاوه، وب سایت شایسته با ایجاد اپلیکیشن شبیه ساز آزمون تافل و تی پی او نسخه 71 عددی به همراه ترجمه به داوطلبان برای آمادگی در آزمون تافل و کسب نمره بالا کمک می کند.

چند منبع کاربردی برای دریافت نمونه سوالات گرامر تافل با جواب!

برای دریافت نمونه سوالات گرامر تافل می توانید از وب سایت های زیر به عنوان منابع رسمی آزمون تافل استفاده کنید. زیرا اغلب سوالات این نمونه سوالات توسط افرادی طراحی شده است که تافل واقعی را طراحی کرده اند. تمام وب سایت های زیر منابعی برای دریافت نمونه سوالات گرامر تافل با جواب، هستند که شما می توانید با کمک آنها راحت تر به روز آزمون نزدیک شوید.

آزمون های TPO

با شرکت در آزمون های TPO در وب سایت آکادمی زبان شایسته می توانید آزمون های گذشته تافل را انجام دهید و برای امتحان واقعی تافل آمادگی کسب کنید. این آزمون ها فقط با کمک یک رایانه انجام می شوند و داوطلب می تواند بعد از 24 ساعت نتیجه آزمون خود را در همه بخش های ریدینگ، لیسینینگ، رایتینگ و اسپیکینگ بصورت جداگانه مشاهده نماید. 

آزمون های TAEFL IBT Sampler

تمام آزمون های تافل IBT Sampler بصورت رایگان است و داوطلبان می توانند در تمام این آزمون ها شرکت نمایند. همه ی نمونه سوالات گرامر تافل با جواب هستند و به همین دلیل این آزمون ها به عنوان یکی از بهترین منابع آمادگی آزمون تافل شناخته می شوند.

آزمون های Global Exam 

وب سایت Global Exam یکی دیگر از چندین منابع رسمی آمادگی برای آزمون تافل هستند که داوطبان می توانند با کمک آنها چند قدم به هدف خود نزدیک شوند. سوالات این آزمون ها کاملا معتبر بوده و داوطلبانی که در هر چهار بخش مهارت داشته باشند، می توانند خیلی راحت آزمون های خود را هر هفته انجام دهند. هر آزمون این وب سایت شامل تست های فروان، سوالات کوتاه و غیره است که شما می توانید با کمک آنها مهارت گرامر خود را تقویت نمایید.

 

نمونه سوالات گرامر تافل با جواب

برترین کتاب های حاوی نمونه سوالات گرامر تافل با جواب

یکی از راه های تقویت مهارت گرامر، استفاده از کتاب های معتبر برای آمادگی در آزمون تافل است. داوطلبان می بایست کتاب هایی را انتخاب کنند که برای هر چهار بخش آزمون تافل سوالات استانداری را طبقه بندی کرده باشد تا داوطلبان بتوانند برای هر بخش آزمون تافل به نمونه سوالات گرامر تافل با جواب دسترسی یابند. نکته کلیدی که در آمادگی تافل به شما کمک می کند این است که حتما به تمام ساختار و سبک یک سوال توجه کنید تا راحت تر بتوانید به سوالات آزمون تافل خود پاسخ دهید. سعی کنید برای تقویت مهارت های خود کتاب هایی را خریداری کنید که نمونه سوالاتی همراه با پاسخ داشته باشند.

کتاب The Official Guide To TOEFL

به روز ترین نسخه ی راهنما برای تقویت گرامر داوطلبان ویرایش ششم این کتاب است. هر صفحه این کتاب شامل سوالاتی است که جزئیات ضروری را پوشش داده و واقعا به شما کمک می کند بصورت حرفه ای به سوالات سخت آگاه شوید. کتاب The Official Guide To TOEFL راهنمای جامعی برای آمادگی در آزمون تافل است که حرف اول را در سوالات مرتبط با ریدینگ، اسپیکینگ و لیسینگ را می زد. تمام سوالات این کتاب با پاسخ کامل است همچنین داوطلبان می توانند به راحتی به نسخه دیجیتال آن دسترسی یابند.

کتاب Barron’s TOEFL IBT

کتاب Barron’s TOEFL IBT ویرایش هفدهم در سال 2020 با عنوان بروز ترین منبع آمادگی برای آزمون تافل مختص دانشجویانی که قصد تقویت گرامر خود در تمام بخش های آزمون را دارند، منتشر شد. در حال حاضر این کتاب همراه با 8 مدل آزمون کامل و 8 آزمون تمرینی چیدمان شده است که داوطلبان می توانند طبق آزمون های این کتاب فصل جدیدی از اشتباهات مکرر خود را بهبود دهند.

کتاب English Grammer In Use

کتاب گرامر این یوز یکی از بهترین و ضروری ترین منابعی است که تمام داوطلبان آزمون تافل باید به نکات آن متمرکز شوند. با کمک این کتاب می توانید به تمام دستور زبان و گرامر های انگلیسی دسترسی و حتی گرامر های جدیدی که برای پاسخ به سوالات آزمون تافل لازم هستند را یاد بگیرید. کتاب گرامر این یوز و سال های چاپ آن ثابت می کنند که این کتاب یکی از بهترین های دستور زبان انگلیسی در سراسر جهان می باشد. توضیحات این کتاب کاملا جامع و عالی است، همچنین داوطلبان می توانند برای درک بهتر گرامر های این کتاب به بخش سوالات تمرینی رفته و مهارت های خود را قوی تر کنند.

جمع بندی

اکنون که با بیشتر منابع و کتاب های ضروری برای تقویت مهارت گرامر خود در آزمون تافل آشنا شده اید، وقت آن است برنامه ریزی خود را کمی جزئی تر انجام داده و زمانی را به انجام نمونه سوالات گرامر تافل با جواب اختصاص دهید. هر مشکل احتمالی که در هر سوالات داشتید، می توانید تا آخرین روز برگزاری امتحان آنرا بررسی کرده و ذهن خود را راجب آن سازماندهی کنید.
تقویت مهارت ها، تنها به هدف گذاری داوطلب بستگی دارد. وقتی تصمیم خود را راجب دانشگاه مورد علاقه خود میگیرید، وقتی موفق خواهید شد که به اندازه آن دانشگاه تلاش کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!