دانلود جدید ترین تافل تی پی اُ 2021 نسخه 72 و 73

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/04

تمرین کردن با جدیدترین تافل TPO نسخه 72 و 73 برای تمام دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در کشور خارجی هستند، بسیار مهم است. برای موفقیت در هر چالشی می بایست راه های موفقیت در آن را پیدا و خود را برای آن آماده کنیم. در این مقاله قصد داریم تمام نکات و ترفند های لازم و مربوط به آزمون تافل را مرور و به شما برای کسب نمره بالا در آزمون تافل تی پی او کمک کنیم! به علاوه، اگر به دنبال نمونه سوالاتی برای آمادگی بیشتر در آزمون تافل تی پی او هستید، می توانید با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته به تمامی نسخه های TPO تافل از جمله جدیدترین آنها که شامل نسخه 72 و 73 می شود نیز دسترسی داشته باشید. 

برای تمرین با آزمون TPO تافل انجام چه کارهایی ضروری و مهم است؟

اکثر دانشجویان برای رسیدن به اهداف خود به عنوان مثال ثبت نام در دانشگاه مورد علاقه یشان، تافل TPO را انتخاب می کنند. اگر شما نیز قصد ثبت نام در این آزمون را دارید می بایست آنرا مانند هرنوع امتحان دیگری جدی بگیرید. خوشبختانه در سال 2021 آزمون تافل شرایط بهتری برای دانشجویانی که می خواهند با وجود گسترش ویروس کرونا در این آزمون شرکت کنند، به وجود آورد. حتی اگر در حال حاضر از سطح انگلیسی خوبی برخوردار هستید، باید حتما خود را به انگلیسی سطح آکادمیک و دانشگاه نیز برسانید! از آنجایی که فرمت تافل کاملا مشخص است و در 4 بخش ارائه می شود، می توانید برای تمام آنها با منابع زیر تمرین کنید:
•    بخش رایتینگ
•    بخش ریدینگ 
•    بخش لیسینینگ
•    بخش اسپیکینگ 
هرکدام از آزمون های بالا شامل نمونه سوالات جدید و متفاوت برای سال 2021 هستند، بنابراین شما می توانید به راحتی با تافل تی پی او واقعی آشنا و سبک سوالات مختلفی را حل کنید. در نهایت، کسب نمره بالا در تافل رایگان نیست و می بایست از هر فرصتی برای کسب نمره خوب استفاده کنید. اگر به خوبی برای این آزمون آماده شوید، دلیلی برای ثبت نام دوباره در آزمون تافل تی پی او نیست! توصیه ما این است حتما در هر ماه یک بار نمونه سوالات جدید و مرتبط با هر 4 بخش آزمون را حل کرده و اشتباهات خود در پایان هر ماه مرور کنید!

نقطه شروع داوطلبان برای آمادگی در تافل TPO 2021 چیست؟

برای آماده شدن در آزمون تافل، ممکن است سردرگم باشید! اگرچه هر دانشجویی برنامه متفاوتی برای تقویت توانایی خود دارد، اما نکته مهم این است که از کجا باید شروع کنید. هر آزمونی، نقطه شروع سختی دارد و آزمون تافل TPO نیز از این قاعده مستثنی نیست! توصیه می کنیم برای مشخص کردن سطح توانایی خود با شرکت در یک آزمون ماک آنلاین شروع کنید و سپس می توانید برای دانلود و انتخاب نمونه سوالات لازم و افزایش زمان های مطالعه ی خود تصمیم بگیرید. اگر هنوز مطمئن نیستید، مقاله " مزایای شرکت در آزمون آزمایشی تافل آنلاین " را بخوانید.
در اینجا، با مطالعه هر بخش می توانید راحت تر با نکاتی که باید در نظر بگیرید، آَشنا شوید. برای شروع، توصیه می کنیم روش مطالعه حال حاضر خود را با هر کدام از بخش های زیر در نظر بگیرید.

سطح زبان خود را ارزیابی کنید

اگر نتوانید نقطه آغازی برای خود پیدا کنید، برای رسیدن به اهداف خود راه های اشتباهی را طی خواهید کرد. با شرکت در آزمون تی پی او تافل (نسخه 73 تایی) می توانید با سطح زبان انگلیسی خود آشنا و یک مسیر واقع بینانه برای تقویت سطح زبان خود تعیین کنید.

نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید

شرکت در یکی از آزمون های ارزیابی آکادمی زبان شایسته به شما کمک خواهد کرد تا با نقاط ضعف و قوت خود از جمله گرامر، واژگان و غیره آشنا شوید. این اطلاعات اولیه به شما این امکان را می دهد تا اولویت بندی متفاوتی را برای رسیدن به اهداف خود درنظر بگیرید.

یادگیری خود را سازماندهی کنید

زمانی که با توانایی خود آشنا شده باشید، می توانید برنامه مطالعاتی ثابتی ایجاد و یادگیری خود را سازماندهی کنید. این برنامه ریزی به شما کمک خواهد کرد تا با انگیزه مطالعه کنید و با نزدیک شدن به آزمون، راحت تر آماده شوید.

اشتباهات خود را مرور کنید

خوشبختانه با وب سایت آکادمی زبان شایسته می توانید با اشتباهات خود آشنا و حتی با کمک ناظران این وب سایت به ساده ترین راه های رفع آن دسترسی یابید. از آنجایی که دانشجویان برای بخش های اسپیکینگ و رایتینگ تافل مشکلات بیشتری دارند، می توانید با کمک آکادمی زبان شایسته به ساده ترین روش های تصحیح اشتباهات خود دسترسی یابید. برای پیشرفت در یادگیری، مرور اشتباهات ضروری است. درک اینکه کجا اشتباه کرده اید به تقویت توانایی شما کمک خواهد کرد و باعث کاهش اشتباهاتتان در آزمون واقعی می شود.

چطور برای آزمون تافل TPO آماده شویم؟

اکنون که نقطه شروع آمادگی برای تافل TPO خود را شناخته اید، نوبت آن است تا در مورد چگونه آماده شدن برای تافل صحبت کنیم. در اینجا باید نکته مهم را در نظر بگیرید:

یک برنامه مطالعه حساب شده طراحی کنید

برای افزایش توانایی های خود، لازم است حتما یک برنامه مطالعه خوب طراحی کنید. در مورد نتیجه اهدافتان با برنامه کنونی خود تصمیم بگیرید که واقعا به چه برنامه ریزی برای رسیدن به آنچه می خواهید، نیاز دارید و سپس زمان بندی کارهای خود را تقسیم بندی کنید. 

خود را برای آزمون واقعی تافل آماده کنید

نیمی از دشواری تافل در درک قالب آزمون و نحوه ی پاسخ دهی به سوالات آن است. حتی اگر گرامر و دایره لغات شما در سطح بالایی قرار داشته باشد، باید خود را برای آزمون واقعی تافل آماده کنید. برای تسهیل این امر، به شرکت در چند آزمون آزمایشی فکر کنید.

جدید ترین سوالات تافل را دانلود کنید

یکبار گفته ایم اما باز هم تکرار میکنیم: شرکت در آزمون های تمرینی تافل تی پی او احتمالا بهترین کاری است که می توانید برای افزایش توانایی خود انجام دهید. انجام هر نوع آزمون آزمایشی ارزشمند است و به شما برای آماده شدن در آزمون تافل تی پی او کمک می کند؛ بنابراین این مرحله را جدی بگیرید و در برنامه مطالعه خود انجام نمونه سوالات جدید تافل تی پی او را قرار دهید.

از منابع رسمی یادگیری تافل تی پی او استفاده کنید

آزمون تافل تی پی او یک آزمون آنلاین است، بنابراین اگر می خواهید برای آن آماده شوید، لازم است که حتما به وب سایت هایی مراجعه کنید که آزمون های آزمایشی خود را بصورت آنلاین ارائه می دهند. استفاده از نمونه سوالات آنلاین به شما کمک خواهد کرد تا تجربه بیشتری برای تافل تی پی او کسب کنید.

 

دانلود جدید ترین تافل تی پی اُ 2021 نسخه 72 و 73

آزمون تافل TPO دشوار است؟

سطح دشواری آزمون تافل تی پی او به توانایی و اعتماد هر شرکت کننده به سطح درک و استفاده از زبان انگلیسی او بستگی دارد. یکی از مزیت های تافل TPO این است که نیازی به آمادگی و دانش خاصی راجب یک موضوع نیست و همه شرکت کنندگان برای آمادگی در آن می توانند از منابع مختلف آزاد هستند. با اینحال، چند موضوع مهم وجود دارد که باید قبل از آزمون آنهارا به خاطر داشته باشید:

آزمون تی پی او طولانی است

یکی از مهم ترین موضوعاتی که همه باید به آن توجه کنند، مدت زمان آزمون تافل تی پی او است. این آزمون تقریبا چهارساعت طول می کشد و تقریبا به عنوان یک آزمون استقامتی در کنار ارزیابی سطح زبان داوطلبان شناخته می شود. اما از آنجایی که سوالات موضوعات مختلفی را پوشش می دهند، هیچ شانسی برای خسته شدن شرکت کنندگان وجود ندارد. با اینحال، قبل از شرکت در آزمون شرایط یکسانی با آزمون تافل تی پی او برای خود به وجود آورید تا بتوانید از اشتباهات غیرضروری حین آزمون که منجر به خستگی شما می شوند، اجتناب نمایید.

شما باید چندین مهارت را باهم ترکیب کنید

اگرچه سوالات تافل تی پی او به چهار بخش رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و لیسینینگ تقسیم می شود، اما بسیاری از سوال های آزمون نیاز به ترکیب هر چهار مهارت داوطلب برای پاسخ دهی دارند. بنابراین، قبل از آزمون سعی کنید، آزمون های ماک کلی را دانلود کنید که برخی از سوال های آنها مرتبط با هر چهار مهارت شما باشند.

فایل های صوتی آزمون فقط یکبار پخش می شوند

مشکل دیگری که در تافل تی پی او وجود دارد، این است که فایل های صوتی بخش لیسینینگ فقط یکبار پخش می شوند. این کمی دشوار است، زیرا به معنای آن خواهد بود که شما باید با یکبار گوش دادن بر معنای کلی و جزئیات خاص فایل صوتی خود متمرکز شوید. ترفند غلبه بر این امر، بارها تمرین برای فهمیدن متن های انگلیسی تنها با یکبار گوش دادن، است.

مدیریت زمان، موضوع کلیدی است

تافل تی پی او علاوه بر اینکه یک آزمون طولانی است، بنابراین مدیریت زمان به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر و سریع تر به سوالات خود پاسخ دهید. برای اینکه آزمون خود را با نمره بالا پشت سر بگذارید و به تمام سوالات به طور منظم پاسخ دهید، لازم است با حل نمونه سوالات متفاوت سرعت پاسخ دهی خود را بالا ببرید. اگرچه این آزمون ها تشکیل شده از سوالات تمرینی هستند نه سوالات اصلی، با اینحال به شما کمک خواهند کرد تا یاد بگیرید به سرعت پاسخ دهی خود به سوالات بیافزایید و از اتلاف وقت خود به اشتباه جلوگیری نمایید.
اگرچه ممکن است موارد فوق کمی دلهره آور به نظر برسند، اما آشنایی شما با این مشکلات در کسب نتیجه بهتر در آزمون به شما کمک می کنند. برای تافل تی پی او نیز مانند سایر آزمون ها اگر از قبل تمرین کنید و آماده باشید، چیزی برای ترسیدن نخواهید دید!

جمع بندی

هنوز در این فکر هستید که چگونه برای تافل TPO آماده شوید؟ وب سایت آکادمی زبان شایسته پاسخ شماست! آمادگی تافل تی پی او با کمک نرم افزار شبیه ساز آنلاین ما نمی تواند آسان باشد، اما به شما کمک می کند تا توانایی های خود را با تمرین گرامر، واژگان، تمرین های آموزشی، آزمون های آنلاین، مقالات مختلف و برنامه های مطالعه ای استاندارد تقویت کنید. 
با مراجعه به وب سایت آکادمی زبان شایسته می توانید به جدیدترین ورژن TPO تافل یعنی نسخه 72 و 73 دسترسی داشته و ترجمه ریدینگ تمامی تی پی او های تافل را نیز مشاهده کنید و منبع خوبی برای تمرین و آمادگی خود داشته باشید. 
همچنین می توانید با تمرین های مخصوص خود، سطح عملکرد و توانایی خود را بهبود بخشید و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. پس منتظر چه هستید؟ به ما در نرم افزار شبیه ساز تافل تی پی او بپیوندید!


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!