هزینه ی شرکت در آزمون ماک آیلتس چقدر است؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/17

هزینه ی آزمون ماک آیلتس برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور، حتی با هزینه ی بالا هم فرصت خوبی است تا بتوانند مهارت زبان انگلیسی خود را ارزیابی نمایند. 
مطالعه برای آزمونی مانند آیلتس می تواند ترسناک باشد. اگرچه میتوان با یک جستجوی آنلاین ساده به میلیون ها روش مختلف دسترسی پیدا کرد، اما دانستن آنکه کدام روش موثر تر است، سخت می باشد! شرکت در آزمون های ماک آیلتس یکی از برترین روش هایی است که می توانید با کمک آن توانایی خود را برای آماده شدن در آیلتس بالا ببرید و با فرمت اصلی آیلتس آشنا شوید. به علاوه با شرکت در این آزمون ها، می توانید با قسمت هایی که توانایی بیشتری در آنها دارید، آشنا و زمان های مطالعه خود را به درستی تقسیم کنید.
>> مقاله " 10 سایت برتر برای شرکت در نمونه آزمون آیلتس اینترنتی " را بخوانید.

منظور از آزمون ماک آیلتس چیست؟

آزمون ماک آیلتس دقیقا مشابه آزمون واقعی آیلتس است. این آزمون دقیقا همان ساختار، سختی، نمره دهی و زمان بندی آیلتس را دارد و اکثر داوطلبان قبل از شرکت در آزمون واقعی برای آمادگی و افزایش توانایی آزمون دهی خود در آزمون های ماک شرکت می کنند. 
اگرچه برای شرکت در این آزمون ها باید مبلغی را به عنوان هزینه ی آزمون ماک آیلتس واریز کرد، اما این مرحله به شما در رسیدن به هدفتان بسیار کمک خواهد کرد. شبیه سازی شرایط آزمون به بهبود، استقامت، سرعت و درک نقاط ضعف و قوتتان کمک می کند.
وب سایت های معتبر مربوط به آیلتس، نمرات شرکت کنندگان آزمون های ماک خود را به سرعت ارائه می دهند، بنابراین دانشجویان می توانند در مدت زمان کوتاهی با نقاط ضعف و قوت خود آشنا و با نزدیک شدن به زمان آیلتس واقعی بارها در این آزمون ها شرکت کنند. 

هزینه ی آزمون ماک آیلتس چقدر است؟

وب سایت آکادمی زبان شایسته یک راه حل عالی برای شرکت کنندگان آزمون آیلتس ارائه کرده است! ابتدا بر روی قسمت آزمون ماک آنلاین آیلتس کلیک کنید، سپس باید برروی کلمه ورود ( اگر از قبل ثبت نام کرده اید) یا ثبت نام بزنید. اکنون به صفحه اصلی وارد شده و می توانید بخش " شبیه سازی آیلتس " را مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید و سپس یکی از بسته های پیشنهادی ( 7 روزه، 30 روزه و 90 روزه) با تصمیم خود خریداری کنید. هزینه ی آزمون ماک آیلتس هر مجموعه عبارتند از:
•    مجموعه 7 روزه : 15 هزار تومن
•    مجموعه 30 روزه : 25 هزار تومن
•    مجموعه 90 روزه : 50 هزار تومن
با در نظر گرفتن توانایی و مهارت های خود می توانید یکی از آنهارا برای بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود انتخاب کنید.

واقعیت میزان سختی آیلتس رسمی و آزمون ماک آیلتس چیست؟

به طور کلی، سطح دشواری آزمون های ماک با در نظر گرفتن تمام جزئیات آزمون واقعی آیلتس طراحی می شود. به این صورت که سوالات هر چهار بخش آزمون عبارتند از اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ و لیسینینگ با همان میزان سختی طراحی و مدت زمان کل آزمون نیز برای هر سوال به همان اندازه در نظر گرفته می شود. به این ترتیب، داوطبان مطمئن هستند که می توانند با واریز هزینه ی آزمون ماک آیلتس هر وب سایتی طعم آزمون واقعی را بچشند.
با دانستن این واقعیت قطعا احساس آرامش بیشتری دارید و می توانید راحت تر تصمیم بگیرید. امتحان آیلتس خیلی سخت نیست و فقط به دلیل آزمایش نشدن دانش حقیقی شما، برایتان ترسناک به نظر می رسد. بنابراین، سعی کنید با انتخاب کردن یک راه درست، توانایی های خود را تقویت و در نتیجه به هدف خود برای تحصیل در یک دانشگاه معتبر برسید. 

چرا به شرکت در آزمون ماک آیلتس نیاز مندیم؟

قطعا برای قبولی در آیلتس دلایل و اهداف شخصی بسیار زیادی دارید، برخی رویای مهاجرت دارند، برخی تحصیل و برخی کار کردن در یک شرکت پردرآمد. به همین دلیل، داوطلبان کسب نمره بالا را هدف خود گذاشته و برای رسیدن به آن، باید آماده انجام هر تمرین و آزمونی باشند. 
ما معتقدیم آشنایی بیشتر با این آزمون ها در تصمیم گیری شرکت کنندگان برای واریز هزینه ی آزمون ماک آیلتس کمک کننده است. برخی از این دلایل عبارتند از:

آشنایی با ساختار آیلتس واقعی

هیچ کاری مهمتر از آشنایی با آزمونی که قصد شرکت در آن را دارید، نیست! با شرکت در آزمون های ماک می توانید با مدت زمان، ترتیب بخش های آزمون، سوالات و نحوه امتیاز دهی پاسخ درست سوالات، آزمون واقعی آیلتس آشنا شوید.

آمادگی ذهنی و عاطفی

آمادگی کامل شما از نظر ذهنی و عاطفی مهم تر از فکر کردن به ساختار و نحوه نمره دهی آزمون آیلتس است. وضعیت روحی و روانی شما در روز آزمون تعیین کننده نتیجه ای است که درآخر کسب می کنید. منطقیست که اضطراب یک پاسخ طبیعی به هر امتحانی است، اما نحوه مدیریت آن موضوعی است که باید حتما به آن توجه کنید. زیرا این اضطراب ممکن است بر مهارت و روند تفکر شما تاثیر بگذارد و در نتیجه ذهنتان با افکار مسموم تصرف و در آخر استرستان چندین برابر می شود. 
پیشنهاد ما برای بهبود این وضعیت شرکت در یک آزمون ماک آیلتس است، به جای آرام کردن تقلبی ذهنتان، می توانید با انجام این آزمون ها توانایی های خود را واقعا ارزیابی کنید و از استرس برای رفع نقاط ضعف خود استفاده کنید. ممکن است فکر کنید، این راه تاثیر گذار نیست، اما با این روش می توانید راه درست خود را پیدا و موفقیت را اندکی نزدیک به خود ببینید! 
انجام یک آزمون ماک آنلاین، مشکلات عاطفی و ذهنی که حتی راجب آنها نمی دانید را از بین میبرد. با کمک این آزمون ها می توانید شرایط آزمون واقعی را برای خود شبیه سازی کرده و درنتیجه روز آزمون به راحت ترین حالت خود حاضر و به سوالات پاسخ دهید. همچنین، اصلی ترین دلایل اهمیت این آزمون های ماک، کمک به مدیریت زمان است که باعث تسلط بیشتر داوطلبان بر سوالات می شود. مدیریت زمان آزمون های ماک به شما کمک می کند تا بدانید چه کاری را نباید انجام دهید و روی چه چیزی بیشتر تمرکز کنید.

ارزیابی هر چهار مهارت داوطلب

هنگامی که هزینه ی آزمون ماک آیلتس را واریز می کنید، مهارت اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسینینگتان با انجام یکی از آزمون ها توسط مشاوران و ناظران زیادی کنترل خواهد شد. در نتیجه با بررسی پیشرفت و آنالیز نقاط ضعف خود می توانید به دنبال راه حل و الگوی تکرار نکردن دوباره ی آنها باشید.

 

هزینه ی شرکت در آزمون ماک آیلتس چقدر است؟

معرفی برترین و جدید ترین آزمون های ماک آیلتس

اگر به دنبال منابع بیشتری برای شرکت در آزمون های ماک هستید، لیست زیر به شما کمک خواهد کرد.

آزمون IELTS Canada ( رایگان)

ازمون های ماک وب سایت IELTS Canada توسط IDP Education یا سازمان آموزشی بین الملل طراحی شده که می توانید به خیال راحت و رایگان در آزمون های آن شرکت کنید. این وب سایت منبع مفیدی برای دانشجویانی است که به دنبال تحصیل در کانادا و کسب اطلاعات در مورد دانشگاه های معتبر این کشور می باشند. تمام آزمون های IDP به صورت استاندارد و در سطح سوالات آیلتس طراحی شده است. 

آزمون IELTS Essentials Computer Delivered IELTS ( رایگان)

یکی دیگر از وب سایت های سازمان بین المللی IDP Education، IELTS Essentials Computer Delivered IELTS است. با مراجعه به این وب سایت به راحتی می توانید در آزمون های ماک آن شرکت کنید، درباره آزمون آیلتس اطلاعات کسب کنید یا به مطالب آموزشی فراوانی دسترسی یابید. به دلیل آنلاین شدن تمام آزمون های آیلتس بعد از کرونا، این وب سایت خیلی سریع تمام تست های تمرینی خود را مشابه آیلتس واقعی طراحی کرد و تا کنون به عنوان یک منبع عالی برای آمادگی در آیلتس از آن یاد شده است.

آزمون IELTS.org ( رایگان)

وب سایت IELTS.org منبع رسمی آزمون آیلتس است. این وب سایت تمام اطلاعات رسمی آیلتس را در خود ذخیره کرده است. به همین دلیل با کمک این وب سایت می توانید اضطراب خود را با شرکت در آزمون های ماک آن از بین ببرید و راحت تر با توانایی های خود برای تقویت بیشتر آنها آَشنا شوید. تمام آزمون های این وب سایت رایگان بوده و به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

آزمون British Council IELTS ( رایگان)

یکی دیگر از منابع رسمی برای تمرین آزمون آیلتس، British Council IELTS است. با کمک این وب سایت به صورت رایگان می توانید به انواع آزمون های ماک آنلاین دسترسی و با یادگرفتن ترفند های پیشنهادی آنها زمان خود را مدیریت و اشتباهات خود را کم کنید.

جمع بندی

اکثر کارشناسان آیلتس براین باورند که همه داوطلبان باید در آزمون های ماک آیلتس شرکت کنند تا راحت تر، سریع تر و ارزان تر به نمره مد نظر خود برسند. این آزمون ها کمک می کنند تا داوطلبان با فرمت آزمون آشنا و فرصتی برای ارزیابی مهارت های خود داشته باشند و با فراهم کردن محیط آزمایشی یکسان با آیلتس ذهن خود را برای دادن پاسخ های ذهنی آماده، ترس و اضطراب را از خود دور و در نتیجه با نقاط ضعف و قوتشان آشنا شوند.
وب سایت آکادمی زبان شایسته محبوب ترین ارائه دهنده آزمون های ماک آیلتس آنلاین است که بین تمام داوطلبان فارسی زبان معروف است و شما می توانید با مراجعه به این سایت راه حل عالی برای تقویت مهارت های خود پیدا کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!