آزمون آزمایشی تافل تی پی اُ ۷۴ تایی تمرین و آماده سازی در شرایط واقعی

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1401/01/28

اگر می خواهید بدانید چگونه شرکت در آزمون آزمایشی تافل TPO می تواند یکی از بهترین راه ها برای بهبود نمره تافل شما و در نهایت آماده شدن برای تافل در شرایط واقعی باشد، این مقاله را از دست ندهید.
در ادامه علاوه بر اینکه بررسی می کنیم چگونه آزمون تافل TPO دقیقا مانند آزمون رسمی تافل IBT در چهار بخش مجزا سازماندهی شده، منابع مناسب برای آماده سازی و اینکه از کجا می توان به صورت آنلاین و رایگان آنها را دانلود کرد به شما معرفی می کنیم. در نهایت به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا شرکت در آزمون آزمایشی تافل TPO گام مهمی در فرآیند آمادگی شما است.
همانطور که می دانید تافل (تست زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) iBT (نسخه مبتنی بر اینترنت) یکی از معتبرترین و پذیرفته‌ترین آزمون‌ها در جهان است که تأیید می‌کند داوطلب، دارای مهارت‌های زبان انگلیسی لازم برای تحصیل در دانشگاه است. این آزمون توسط بیش از 8500 کالج، دانشگاه و موسسسه بین الملیی در بیش از 130 کشور جهان پذیرفته می شود.
اگر شما هم متقاضی شرکت در این آزمون بین المللی هستید، بهتر است با شرکت در آزمون TPOتافل با فرمت آن آشنا شوید. 

فرمت آزمون  آزمایشی تافل TPO چگونه است؟

در آزمون تافل TPO که دقیقا شبیه آزمون اصلی، 4 بخش تست وجود دارد: ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ.
قسمت Reading توانایی شما را در درک مطالب نوشته شده در موضوعات مختلف، معمولاً با پیروی از سبک کتاب درسی دانشگاهی، ارزیابی می کند. شما 60 تا 70 دقیقه برای تکمیل این بخش فرصت دارید، بنابراین می توانید به عقب برگردید و در صورت نیاز و اگر وقت دارید، پاسخ های خود را اصلاح کنید. شما می توانید با مطالعه مقاله "نمونه سوالات ریدینگ تافل TPO " در وبلاگ ما، با فرمت هایی که در این بخش از آزمون مطرح می شود، آشنا شوید.
بخش Listening مکالمات ضبط شده یا سخنرانی هایی را به شما ارائه می دهد که با مجموعه ای از سوالات درک مطلب همراه است. اطمینان حاصل کنید که مهارت های شنیداری و یادداشت برداری خود را در این بخش با پاسخگویی به نمونه سوالات و تمرین های مختلف تمرین لیسنینگ تافل تی پی او نسخه ۷۴تایی توسعه می دهید.
بخش Speaking از شما می‌خواهد که برای چند دقیقه در مورد دیدگاه خود در مورد یک موضوع صحبت کنید یا در مورد سناریوی کوتاهی که خواهید شنید یا خواهید خواند، صحبت کنید. این سؤالات آزمون می‌تواند مشکل باشد، بنابراین شرکت در آزمون آزمایشی تافل TPO ۷۴تایی به شما کمک می‌کند تا آماده صحبت کردن روان و مختصر شوید تا به طور مؤثر هدف خود را منتقل کنید. اطمینان حاصل کنید که این بخش Speaking تافل را تا حد امکان تمرین کنید زیرا بیشترین تأثیر را روی ممتحن خواهد گذاشت.
در نهایت، بخش رایتینگ تافل موضوعات مختلف آکادمیک را در اختیار شما قرار می دهد و از شما می خواهد که یک مقاله کوتاه بنویسید که به خوبی پشتیبانی شده، مرتبط و منسجم باشد. سوالات رایتینگ آسان نیستند، بنابراین تمرین نوشتن و خواندن به شما کمک می کند تا مهارت های نوشتاری انگلیسی خود را توسعه دهید. خواندن هر چه بیشتر نمونه مقالات رایتینگ تافل راه عالی دیگری برای درک بهتر الزامات این بخش است.
تا اینجا با ساختار کلی تافل آشنا شدید، در ادامه چند نمونه سوال واقعی آزمون را با هم مرور می کنیم.

نمونه سوال آزمون آزمایشی TPO  تافل بخش ریدینگ

در ادامه 10 نوع سوال از بخش Reading آزمون آزمایشی تافل که از تی پی او های تافل نسخه ۷۴تایی انتخاب شده، آورده شده است:

متن و ترجمه نمونه ریدینگ تافل TPO

1. In order to understand the outbreak of war in 1939 it is crucial to grasp what happened in the 1930s and to remember the terms of the Treaty of Versailles. Germany had been humiliated.
German resentment was often bubbling under the surface and it took an outspoken, passionate, nationalist leader to generate a culture in which war might break out. Just such a man started to speak out in the 1920s: Adolf Hitler.

1. برای درک وقوع جنگ در سال 1939، درک آنچه در دهه 1930 رخ داد و یادآوری مفاد معاهده ورسای بسیار مهم است. آلمان تحقیر شده بود.
نارضایتی آلمانی ها از درون آنها برمی انگیخت و برای ایجاد فرهنگی که در آن ممکن بود جنگ شروع شود یک رهبر صریح، پرشور و ناسیونالیست نیاز بود. دقیقاً چنین مردی در دهه 1920 شروع به صحبت کرد: آدولف هیتلر.

2. In Hitler’s eyes the Treaty of Versailles was too harsh and was a constant reminder of Germany’s biggest failure. As a nationalist, this cut him deep. He referred to the German leaders who signed it as the “November Criminals,” He vowed to reverse it as leader.
Many of the other changes and plans he had directly led from this aim. Hitler wanted to get the land back that Germany had lost in the Treaty of Versailles. He believed Germans were a distinct race and as such, Germans living in Austria, Czechoslovakia, and Poland should rejoin Germany.
This is known as Lebensraum, also known as “living space,” for Germans. When Hitler went on to take over the Sudetenland, Austria and to invade Poland, he was trying to complete this aim.

2. از نظر هیتلر، معاهده ورسای بسیار خشن بود و همیشه یادآور بزرگترین شکست آلمان بود. به عنوان یک ملی گرا، این موضوع او را عمیقاً ناراحت می کرد. او به رهبران آلمانی که آن را امضا کردند به عنوان "جنایتکاران نوامبر" یاد کرد، او قول داد که آن را به عنوان رهبر لغو کند.
بسیاری از تغییرات و برنامه های دیگری که او مستقیماً رهبری کرد با همین هدف بود. هیتلر می خواست سرزمینی را که آلمان در معاهده ورسای از دست داده بود، پس بگیرد. او معتقد بود آلمانی‌ها، نژادی متمایز هستند و به همین دلیل، آلمانی‌هایی که در اتریش، چکسلواکی و لهستان زندگی می‌کنند باید دوباره به آلمان بپیوندند.
این مکان به عنوان Lebensraum نامیده می شود که برای آلمانی ها به عنوان "فضای زندگی" نیز شناخته می شود. هنگامی که هیتلر به تصرف سودتنلند، اتریش و حمله به لهستان ادامه داد، در تلاش برای تکمیل این هدف بود.

3. Hitler believed Bolsheviks (what Hitler referred to Russian Communists as) had been partly responsible for Germany’s defeat in World War I. Hitler thought he could kill two birds with one stone by expanding the German Empire into the Soviet Union and destroying Communism as he did so.

3. هیتلر معتقد بود بلشویک ها (آنچه هیتلر از کمونیست های روسی به عنوان آن یاد می کند) تا حدی مسئول شکست آلمان در جنگ جهانی اول بوده اند. هیتلر فکر می کرد که می تواند با گسترش امپراتوری آلمان به اتحاد جماهیر شوروی و نابود کردن کمونیسم، یک تیر و دونشان بزند که چنین هم کرد.

4. In 1941, when Hitler broke the Nazi-Soviet pact and invaded Russia he was trying to complete this aim. The path Germany took, particularly after 1933, reads like a blueprint for a country that wants to start a war. They gradually improved their strength and territory bit by bit, achieving their aims in stages, all the while not provoking the world’s powers (i.e. Britain and France) until they were ready to fight.
However one shouldn’t assume that Hitler had a grand plan for a war. Some believe Hitler gambled on a few decisions and was encouraged to continue by the reaction of countries who were supposed to be leading the League of Nations (Great Britain and France).

4. در سال 1941، زمانی که هیتلر پیمان نازی-شوروی را شکست و به روسیه حمله کرد، در تلاش برای تکمیل این هدف بود. راهی که آلمان طی کرد، به ویژه پس از سال 1933، مانند طرحی برای کشوری است که می خواهد جنگی را آغاز کند. آنها به تدریج قدرت و قلمرو خود را ذره ذره بهبود بخشیدند و در مراحلی به اهداف خود دست یافتند، در حالی که قدرت های جهانی (یعنی بریتانیا و فرانسه) را تا زمانی که آماده جنگ نشدند تحریک نکردند.
با این حال نباید تصور کرد که هیتلر نقشه بزرگی برای جنگ داشت. برخی بر این باورند که هیتلر روی چند تصمیم قمار کرد و با واکنش کشورهایی که قرار بود ملل متحد (بریتانیا و فرانسه) را رهبری کنند، به ادامه کار تشویق شد.

5. Hitler came to power in 1933. He immediately increased Germany’s armed forces. This was popular and gave jobs to many unemployed men, heightened by the Great Depression. By 1936 drafting (where men are forced to join the armed forces) was introduced and massive rallies were held to show off Germany’s military strength.
By 1939, Germany’s army had increased from 100,000 soldiers (the limit set by the Treaty of Versailles) to 950,000.

5. هیتلر در سال 1933 به قدرت رسید. او بلافاصله نیروهای مسلح آلمان را افزایش داد. این کار او محبوب بود و باعث شد برای بسیاری از مردان بیکار شغل ایجاد کنند، که با رکود بزرگی تشدید شد. در سال 1936 پیش‌نویس (جایی که مردان مجبور به پیوستن به نیروهای مسلح می‌شوند) معرفی شد و تظاهرات عظیمی برای نشان دادن قدرت نظامی آلمان برگزار شد.
تا سال 1939، ارتش آلمان از 100000 سرباز (حد تعیین شده توسط معاهده ورسای) به 950000 نفر افزایش یافت.

6. In 1936 Hitler moved German troops into the Rhineland. This had been forbidden by the Treaty of Versailles as the Rhineland was a buffer between Germany and France. It was his first big risk and Hitler had instructed his generals to back down if the French stood up to them.
Germany was still nowhere near as strong as the French army; however, they got away with it! France was distracted by events in Abyssinia, plus had an election coming up – and no one wanted to be the politician who took France into ANOTHER war. This attitude was to prove increasingly common over the next few years.

6. در سال 1936 هیتلر نیروهای آلمانی را به راینلند منتقل کرد که توسط معاهده ورسای ممنوع شده بود زیرا راینلند حائلی بین آلمان و فرانسه بود. این اولین ریسک بزرگ او بود و هیتلر به ژنرال های خود دستور داده بود که اگر فرانسوی ها در مقابل آنها ایستادند، عقب نشینی کنند.
آلمان هنوز به اندازه ارتش فرانسه قوی نبود. با این حال، آنها با آن کنار آمدند! فرانسه به علت حوادثی که در Abyssiniaرخ می داد از این رویداد دور شده بود، به علاوه انتخاباتی در راه بود - و هیچ کس نمی خواست سیاستمداری باشد که فرانسه را وارد جنگ دیگری می کند. این نگرش طی چند سال آینده به طور فزاینده ای محبوب شد.

7. Now Hitler knew no one had an appetite for war (except himself perhaps) and needed motivation to start completing his aims. Germany received a further boost by successfully trailing its new air force during the Spanish Civil War. By 1938 Hitler and Germany were ready for the next big step: Anschluss. This is the political union between Germany and Austria – again forbidden by the Treaty of Versailles.

7. اکنون هیتلر می‌دانست که هیچ‌کس اشتهای جنگ را ندارد (شاید به جز خودش) و برای شروع به تکمیل اهدافش به انگیزه نیاز داشت. آلمان با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز نیروی هوایی جدید خود در طول جنگ داخلی اسپانیا، قوای بیشتری پیدا کرد. تا سال 1938 هیتلر و آلمان برای گام بزرگ بعدی آماده بودند Anschluss:  که اتحادیه سیاسی بین آلمان و اتریش است - که بازهم توسط معاهده ورسای ممنوع شده بود.

8. Austria had a number of powerful ties with Germany – many Germans lived there, they spoke the same language and there was a strong Nazi Party there as well. Hitler encouraged the Austrian Nazis to stir up trouble.
The Austrian President asked for help from Britain and France, who refused, and then for a plebiscite. This was not satisfactory for Hitler so he marched the German troops into Austria to ensure a “fair” plebiscite was conducted.
The result was a 99.75% victory for Germany. The outcome of all this, you know. And one could debate and speak of the subject for many hours.

8. اتریش روابط قدرتمندی با آلمان داشت - آلمانی‌های زیادی در آنجا زندگی می‌کردند، آنها به یک زبان صحبت می‌کردند و یک حزب نازی قوی نیز در آنجا وجود داشت. هیتلر نازی های اتریش را تشویق کرد تا مشکل ایجاد کنند.
رئیس‌جمهور اتریش از بریتانیا و فرانسه درخواست کمک کرد که نپذیرفتند و سپس درخواست همه‌پرسی کرد. این برای هیتلر رضایت بخش نبود، بنابراین او نیروهای آلمانی را به اتریش برد تا از برگزاری همه‌پرسی «عادلانه» اطمینان حاصل کند.
نتیجه 99.75 درصد پیروزی آلمان بود. نتیجه همه اینها را می دانید و می توان ساعت ها در مورد این موضوع بحث کرد و صحبت کرد.

سوالات متن ریدینگ آزمون آزمایشی تافل TPO 

How is the text organized?
When can one infer that Hitler enlarged the army?
How would you best describe the expression ‘kill two birds with one stone’?
What does ‘it’ refer to in Paragraph 6?
How many men were in Hitler’s army in 1939?
What can be inferred about the Treaty of Versailles?
Which of the following is closest in meaning to ‘resentment’ in Paragraph 1?
Which of the following is closest in meaning to ‘stir up’ in Paragraph 8?
Why did Germany succeed in marching into the Rhineland?
What does ‘it’ refer to in Paragraph 2?

اگر به تمرین با نمونه تست ها، تمرین ها و سوالات تافل TPO بیشتری علاقه دارید می توانید در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته عضو شوید و به تمام آزمون های آزمایشی TPO تافل نسخه ۷۴ تایی دسترسی داشته باشید.

 

آزمون آزمایشی تافل TPO ۷۴ تایی تمرین و آماده سازی در شرایط واقعی

چرا آزمون آزمایشی تافل TPO بهترین منبع آموزشی است؟

در ادامه به بررسی دلایلی می پردازیم که چرا شرکت در آزمون آزمایشی TPO یکی از بهترین راه ها برای کسب نمره بالا در تافل است:

1. شرکت در آزمون ماک تافل باعث افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس می شود

آزمون های تمرینی تافل همیشه از همان الگوی آزمون واقعی پیروی می کنند، و دارای هر چهار بخشی که در بالا ذکر شد، هستند. شرکت در این آزمون ها طبق زمانبندی به آشنایی با قالب و انواع سوالاتی که باید پاسخ دهید، کمک می کند. درنتیجه می توانید سطح استرس تان را که می تواند مانع مهمی برای ارائه تمام توانتان در روز آزمون باشد، کاهش دهید.

2. یاد خواهید گرفت که چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید

تافل iBT در مجموع حدود 4.5 ساعت طول می کشد - این زمان طولانی است! با یک یا چند بار تمرین با آزمون آزمایشی تافل TPO، این احساس را خواهید داشت که در بخش‌های مختلف چگونه زمانبندی را مدیریت کنید و نقاط ضعف تان کجا هستند.
به این ترتیب، می توانید زمان خود را بر روی بخش هایی که بیشترین اهمیت را دارند، متمرکز کنید و از قسمت های آسان تر عبور کنید. شما مطمئن خواهید بود که مهارت خود را برای هوشیار ماندن تا پایان آزمون، افزایش می دهید. به یاد داشته باشید، این آزمون مثل دوب ماراتن است، نه دوی سرعت!

3. به نمونه سوالات واقعی تافل پاسخ خواهید داد

اگرچه می‌توانید منابع آنلاین بی‌شماری برای تمرین خواندن و شنیدن به زبان انگلیسی پیدا کنید، اما کیفیت همه آنها لزوماً با تافل واقعی مطابقت ندارد. با شرکت در تی پی او های تافل ۷۴تایی، تجربه یک آزمون آزمایشی تافل را به دست آورید و برای آمادگی تافل به منبع رایگان و مطمئنی دسترسی خواهید داشت.

4. ایده دقیقی از نقاط ضعف و قوت تان خواهید داشت

مانند بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون، ممکن است متوجه شوید که در بخش Reading آزمون عالی هستید، اما با بخش Speaking تافل مشکل دارید. با تشخیص صحیح نقاط ضعف خود، ایده روشنی در مورد اینکه کدام بخش یا بخش هایی را که باید بیشترین زمان و تلاش را صرف بهبود آنها کنید، خواهید داشت. در حالت ایده‌آل، شما باید قبل از شرکت در آزمون واقعی، از قوی بودن هر چهار مهارت خود مطمئن شوید. تمرین با آزمون های ماک تافل TPO مهارت شما را تقویت می کند!

از کجا می توانید آزمون های آزمایشی تافل TPO نسخه ۷۴تایی رایگان را به صورت آنلاین پیدا کنید؟

منابع زیادی برای شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین تی پی او وجود دارد. ETS Global، برگزار کننده رسمی تافل، تمرینات آموزشی رایگان را در وب سایت خود ارائه می دهد که یک راه عالی برای آشنایی با سوالاتی است که احتمالاً در آزمون پرسیده می شود، اما آزمون های تمرینی این سایت زمان بندی نشده اند، بنابراین شما واقعاً احساسی نسبت به شرایط واقعی آزمون ندارید.
سایر سایت‌های مستقل مانند PrepMyFuture و Magoosh مطالب زیادی برای مطالعه و ازمون های شبیه‌سازی‌ شده تافل را ارائه می‌کنند، اما فاقد نسخه رایگان هستند.
به عنوان مکمل سایر منابع تمرینی، می توانید از اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته استفاده کنید. اگر می خواهید برای تافل مطالعه کنید و در آزمون های آزمایشی کامل و زمان بندی شده Tpo  تافل به صورت رایگان شرکت کنید تا نتایج عالی در آزمون اصلی خود کسب کنید، فقط کافی است در سایت ما ثبت نام کنید.
به علاوه، در سایت ما به فایل‌های واژگان و دستور زبان هدفمند، تمرین‌های موضوعی برای تقویت هر مهارت و نکاتی در مورد چگونگی توسعه استراتژی‌های آزمون‌دهی خود دسترسی خواهید داشت.
بهترین بخش اپلیکیشن ما، امکان ارسال درخواست برای تصحیح پاسخ های رایتینگ و اسپیکینگ است که توسط مصححین رسمی آزمون های تافل که به نرم افزارهای ای ریتر دسترسی دارند، انجام می گیرد. 
با شرکت در آزمون آزمایشی تی پی او، بیشترین شانس موفقیت را خواهید داشت و می توانید از آماده شدن با منبعی که دقیقا مشابه با آزمون تافل واقعی است، حداکثر بهره را ببرید.
با عضویت در اپلیکیشن ما، به نمره هدف خود در روز آزمون تافل اصلی برسید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!