دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل به صورت رایگان

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/02/02

دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل رایگان برای شبیه سازی تجربه روز آزمون بهترین کاربرد را دارند. اگر برای آزمون تافل مطالعه کرده اید و با انواع سؤالات و بهترین راه های پاسخ دادن به آنها، آشنا شده اید و می خواهید روی زمان بندی و آرامش خود تمرکز کنید، شرکت در آزمون آزمایشی تافل رایگان، بهترین گزینه شما است. با توجه به اینکه حفظ آرامش و پاسخ دادن به سوالات طبق زمانبندی در طول آزمون واقعی بسیار مهم است، آزمون های آزمایشی TPO می تواند به شما کمک کند تا بالاترین نمره ممکن را کسب کنید. 
از طرف دیگر برای تمرین شرایط آزمون واقعی، قطعاً باید روی با کامپیوتر به سوالات پاسخ بدهید پس اگر می خواهید از منابع رسمی استفاده کنید، بهترین منابع تمرینی، آزمون های تی پی او تافل هستند. 

چطور آزمون آزمایشی تافل آنلاین TPO رایگان را دانلود کنم؟

ای تی اس به عنوان برگزار کننده رسمی ازمون های تافل هر سال ۴ نمونه از این آزمون را تحت عنوان تی پی او منتشر می کند. به همین علت هر سال تعداد این آزمون ها که می تواند تجربه آزمون واقعی را در اختیار شما بگذارد بیشتر می شود. در سال های گذشته امکان دانلود تی پی او های نسخه ۶۵ تایی وجود داشت اما امسال دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل رایگان نیز امکان پذیر شده است.
برای دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل رایگان می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید و با هر کدام که متناسب با سیستم کامپیوتری شما است، تمرین کنید: 

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64

رمز:  N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز32 

رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک 

رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

فعال سازی TPO  آنلاین تافل

برای فعال سازی تی پی او آنلاین تافل، می توانید یکی از دو روش زیر را مورد استفاده قرار دهید: 

دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل رایگان

ابتدا باید روی این لینک ها کلیک کنید، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما باز می شود که با کلیک روی گزینه Downloadبه طور خودکار دانلود فایل اغاز می شود.

دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل به صورت رایگان

حجم این فایل ها با توجه به اینکه آخرین ورژن تی پی او ها هستند و ۷۴ آزمون را شامل می شوند، بسیار بالا و بیش از ۳ گیگابایت است. بنابراین، با توجه به سرعت دانلود شما ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا به طور کامل دانلود شود.
پس از اتمام دانلود باید فایل زیپ را باز کنید و برای شروع آزمون از رمزی که برای هر فایل مشخص کردیم، استفاده کنید.
با توجه به مشکلاتی نظیر فیلتر بودن و همچنین حجم بالای این فایل ها ممکن است نتوانید به راحتی آنها را از لینک های بالا دانلود کنید، نگران نباشید ما راه حل بهتری را به شما پیشنهاد می کنیم.

عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته

با عضویت در اپلبکیشن ما به راحتی می توانید بدون نیاز به دانلود فایل های حجیم به هر ۷۴ نسخه آزمون تی پی او دسترسی داشته باشید. علاوه بر این شنا می توانید ترجمه جمله به جمله تمامی ریدینگ های تی پی او را نیز مشاهده کرده و با هریک از مهارت هایی که نیاز دارید به طور مجزا تمرین کنید.
برای فعال سازی تی پی او های نسخه ۷۴ تایی در سایت ما، ابتدا باید عضو اپلیکبشن شوید و پس از ورود نام کاربری و رمز عبور، صفحه ای به شکل زیر به شما نمایش داده می شود:

دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل به صورت رایگان

در منوی سمت راست می توانید روی ماک تی پی او کلیک کرده و با انتخاب هر یک از آزمون ها مثلا TPO64 یا TPO74و غیره می توانید در هر یک از آزمون های کامل تی پی او شرکت کنید.

دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل به صورت رایگان

در عین حال می توانید در قسمت تمرین ها، یکی از مهارت ها از جمله ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را انتخاب کرده و با سوالات تی پی او مربوط به هر مهارت تمرین کنید.

دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل به صورت رایگان

چگونه با آزمون های آزمایشی  TPO رایگان تمرین کنیم؟ زمان دار یا بدون زمان؟

برای شرکت در آزمون های ماک  TPO  تافل به صورت رایگان، می توانید در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته عضو شوید. پس از ورود به اپلیکیشن با نام کربری و رمز عبور، چندین گزینه‌ برای تمرین کردن در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آزمون خود را با زمان‌بندی، پیش ببرید و در شرایط استاندارد روز آزمون قرار بگیرید یا آزمون خود را بدون زمانبندی انجام دهید. 
اگر حالت دوم را انتخاب کنید، می توانید ویژگی های دیگری را نیز در طول آزمون انتخاب کنید. این ویژگی‌ها در روز تافل واقعی و رسمی در دسترس نیستند اما اگر برای تمرین کردن به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانند مفید باشند. البته، با توجه به اینکه تافل واقعی زمان بندی شده است، حالت بدون زمان مشابه تجربه واقعی نیست.

 

دانلود تی پی او ۷۴ تایی تافل به صورت رایگان

 

مزایای تمرین کردن با ازمون TPO تافل بدون زمانبندی

زمانیکه در حالت بدون زمانبندی تمرین می کنید می توانید روی هر بخش از آزمون به طور جداگانه تمرکز کنید. اگر نیاز به تقویت مهارت در بخش ریدینگ دارید می توانید گزینه Reading را انتخاب کنید و فقط به تمرین کردن با نمونه سوالات ریدینگ TPO  تافل بپردازید. شما به طور مجزا به سایر نمونه سوالات شامل رایتینگ، اسپیکینگ و لیسننیگ نیز دسترسی دارید.
مزیت دیگر تمرین کردن با حالت بدون زمانبندی، امکان مشاهده پاسخ ها بعد از جواب دادن به هر سوال است. این روش به شمو کمک می کند که بهتر نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص دهید. و البته در این حالت دقیقاً همان چیزی که شما فکر می کنید، امکان پذیر است. در حین شرکت در آزمون، می توانید بررسی کنید که پاسخ صحیح کدام است.
در اپلیکیشن می توانید سوالی که مطمئن نیستید را به صورت حدسی پاسخ بدهید و پس از پاسخ دادن به سؤالات ساده‌تر به آن بازگردید و بیشتر در مورد پاسخ خود فکر کنید.
امکان توقف آزمون مهمترین ویژگی، حالت بدون زمانبندی است. اگر تست زمان‌بندی نشده باشد، می‌توانید آن را در هر زمانی متوقف کنید و بعداً آن را مجدداً ادامه دهید. با توجه به اینکه یک آزمون کامل، حدود چهار ساعت طول می کشد، این روش می تواند مفید باشد.
همچنین شما می توانید نتایج پاسخگویی به هر بخش را تجزیه و تحلیل کنید و در مدت طولانی به آن فکر کنید. اگر تازه در حال یادگیری استراتژی تافل و تجزیه و تحلیل آزمون هستید، ویژگی‌های اضافی در بخش «بدون زمان» ممکن است به شما کمک کند و با توجه به اینکه در اپلیکیشن ما به تی پی او نسخه ۷۴تایی دسترسی دارید، فرصت کافی دارید که با چند نمونه از آنها به صورت بدون زمانبندی تمرین کنید و چند نمونه دیگر را برای حالت زمانبندی شده در نظر بگیرید.

مزایای تمرین کردن با ازمون TPO تافل زمانبندی شده 

اگر می خواهید علاوه بر نوع سوالات با ساختار و نحوه برگزاری آزمون تافل واقعی آشنا شوید و شرایطی که در روز آزمون تجربه خواهید کرد را شبیه سازی کنید، شرکت در آزمون شبیه سازی شده بهترین انتخاب شما است.

تجربه شرایط آزمون واقعی تافل

با عضویت در اپلیکیشن ما، به راحتی می توانید بدون نیاز به دانلود فایل های با حجم بالا، به تی پی او جدید 1 تا 74 روی هر دستگاهی دسترسی داشته باشید. با انتخاب هر یک از تی پی او ها، مثلا TPO 65 می توانید دقیقا شرایط آزمون واقعی تافل را تجربه کنید.
اگر حالت زمانبندی شده یک آزمون TPO را انتخاب می کنید، باید فقط به این دلیل باشد که می خواهید یک آزمون واقعی و کامل تافل را تجربه کنید. و اگر اینطور است، خودتان را برای حدود ۴ ساعت یکجا نشستن و پاسخگویی به سوالات بدون توقف آزمون آماده کنید. 
هرچند بازهم می توانید هر زمان که بخواهید آزمون را متوقف کرده و پاسخ را ببینید، اما چون در آزمون واقعی چنین گزینه ای را نخواهید داشت، بهتر است در حالت زمانبندی شده طبق شرایط آزمون واقعی پیش بروید و خودتان را بهتر محک بزنید.

تخمین نمره واقعی ازمون تافل

مزیت دیگر شرکت در  TPO های تافل نسخه ۷۴تایی در سایت ما، امکان تخمین نمره واقعی آزمون تافل است. پس از شرکت در آزمون، نمرات ریدینگ و اسپیکینگ به طور دقیق بلافاصله پس از اتمام آزمون به شما گزارش می شوند.
 اگر در آزمون زمان‌بندی‌شده شرکت کنید می توانید برای تصحیح پاسخ های بخش صحبت کردن و نوشتن، درخواستی را برای ما ارسال کنید. پاسخ های شما توسط اساتید ما که از مصححین برتر آزمون واقعی تافل هستند و به نرم افزارهای ای ریتر معتبر مانند کرایتریون دسترسی دارند، تصحیح شده و نمره آن در حساب کاربری شما گزارش می شود.

جمع بندی

در این مقاله، ۲ روش کاربری برای دانلود آزمون های تی پی او تافل نسخه ۷۴تایی و شرکت در آزمون های  TPO به صورت آنلاین را به شما معرفی کردیم. اگر از لینک های دانلود استفاده می کنید، به خاطر داشته باشید که برای فعالسازی آنها باید از رمز استفاده کنید. اما توصیه ما به شما عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته است تا به جای دانلود فایل های حجیم چند گیگابایتی به راحتی به تی پی او ۷۴ تایی بدون نیاز به دانلود و به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و از امکانات دیگر سایت نیز استفاده کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!