دانلود انواع سوالات رایتینگ در آزمون های تی پی او tpo رایگان

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/02/26

شرکت در آزمون های شبیه سازی شده Tpo رایگان به داوطلبان تافل کمک می کند تا قبل از شرکت در آزمون توانایی های خود را محک بزنند. آزمون های تی پی او آنلاین آزمون های آزمایشی و رسمی تافل هستند که بصورت آنلاین در وب سایت های مختلف تافل در دسترس قرار گرفته اند. 
داوطلبان برای اینکه بتوانند نمره بالایی در آزمون تافل کسب کنند، می بایست تمام مهارت های خود را تقویت کنند. در این مقاله قصد داریم بیشتر بر آخرین بخش تافل یعنی رایتینگ تمرکز کنیم، برای اتمام امتحان و جشن گرفتن لازم است یاد بگیرید چطور دو مقاله پایانی آزمون خود را به طور صحیح بنویسید و در نتیجه آزمون خود را با  موفقیت به پایان برسانید. در این مقاله، تمام نکات و منابع تمرینی که به شما در کسب یک نمره بالا کمک می کنند، نوشته شده است. به علاوه، شما می توانید با خواندن مقاله " کدام سایت تی پی اُ کامل ترین آزمون ها و نمونه سوالات تافل را دارد؟ " با منابع بیشتری برای دانلود نمونه سوالات رایتینگ تی پی او آشنا شوید.

آنچه در بخش رایتینگ تافل خواهید دید!

ساختار اصلی طراحی سوالات بخش رایتینگ، تافل اصلی و آزمون های tpo  رایگان کاملا مشابه بهم است. بخش رایتینگ تافل به دو بخش سوالات تلفیقی و مستقل تقسیم شده است که داوطلبان برای پاسخ به سوالات به طور کلی 50 دقیقه فرصت دارند - برای بخش رایتینگ می بایست دو مقاله را در کامپیوتر تایپ کنید.
•    برای بخش تلفیقی داوطلبان می بایست از مهارت لیسینینگ، ریدینگ و رایتینگ خود به طور کامل استفاده کنند. این بخش، شامل یک متن کوتاه است که داوطلبان 3 دقیقه برای خواندن آن فرصت دارند و سپس باید به یک فایل صوتی مرتبط با متن در 2 دقیقه گوش دهند. در نتیجه، 20 دقیقه فرصت دارند تا متنی مرتبط با فایل صوتی و متن را بنویسند – نوشتن تنها ایده های داوطلبان قابل قبول نیست.
•    برای بخش مستقل داوطلبان سوالی دریافت می کنند و تا 30 دقیقه فرصت دارند تا راجب آن بنویسند – در این قسمت حتما باید دلایل و جملات زیرمجموعه ای که توضیح دهنده دلایلشان است را نیز بنویسند.
داوطلبان برای هر مقاله 0 تا 5 امتیاز دریافت می کنند و سپس بر اساس توانایی رایتینگ آنها یک نمره کلی از 0 تا 30 در نظر گرفته می شود - بخش رایتینگ 25% کل نمره تافل شما ( از 0 تا 120) را تشکیل می دهد.

برترین منابع دانلود نمونه سوالات رایتینگ tpo رایگان

هنگام انتخاب یک منبعی که دارای نمونه سوالات رایتینگ tpo رایگان است، باید مراقب باشید زیرا همه ی آنها قابل اعتماد نیستند. از آنجایی که سایت های فراوانی با سوالات بی کیفیت خود ادعا دارند که سایت آنها برای یادگیری ترفند های نوشتن مقاله عالی است ما بهترین منابع نمونه سوال رایتینگ تی پی او را گلچین کرده و در دسترس شما قرار داده ایم.

آزمون های English Club

این سایت شامل یک آزمون تمرین نوشتن تلفیقی و پنج آزمون تمرین نوشتن مستقل است. هر شش آزمون رایتینگ این وب سایت شبیه به آزمون واقعی تافل است و داوطلبان می توانند با انجام آزمون های تی پی او رایتینگ آن تجربه پاسخ به سوالات رایتینگ تافل را بدست آورند. همچنین، این وب سایت دارای یک راهنمای کامل از نکات کلیدی است که داوطلبان می بایست برای نوشتن مقاله هایشان به آنها توجه کنند.

آزمون های Magoosh

وب سایت Magoosh معتبر ترین منبع نمونه سوالات tpo رایتینگ است که داوطلبان می توانند برای تقویت مهارت خود به آنها دسترسی یابند. این وب سایت همچنین شامل سه آزمون تافل کامل است که می توانید برای ارزیابی توانایی کامل خود از آنها استفاده کنید.

آزمون های Good Luck Toefl

این سایت دارای تعداد زیادی نمونه سوال رایتینگ است که سوالات متفاوتی را برای ارزیابی توانایی داوطلبان طراحی کرده است. برخی از سوالات ساده تر از آنچه در تافل واقعی می بینید، هستند و هیچ سیستم نمره دهی به پاسخ داوطلبان در این وب سایت وجود ندارد! اما اگر به موضوعات بیشتری برای تمرین مقاله نویسی تافل نیاز دارید، وب سایت Good Luck Toefl منبع خوبی است.

آزمون های Beat The Test

این سایت شامل 155 آزمون رایتینگ است. مانند وب سایت Good Luck Toefl نیز برخی از موضوعات بخش رایتینگ این سایت ساده تر از آنچه در تافل واقعی خواهید دید، هستند و هیچ سیستم امتیاز دهی به پاسخ سوالات در این وب سایت وجود ندارد – اما به شما فرصت خوبی برای تمرین مقاله نویسی می دهد.
اما اگر نیاز به دانلود نمونه آزمون های رایتینگ tpo رایگان بیشتری دارید، می توانید از لینک های زیر به تمام آزمون های شماره 1 تا 74 تی پی او دسترسی یابید:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز 32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

متاسفانه حجم فایل لینک های بالا برای دانلود بسیار بالاست. به علاوه شما مجبور هستید برای دسترسی به سوالات رایتینگ، کل آزمون هارا دانلود کنید از طرف دیگر، دسترسی به یک آزمون خاص مثل TPO60 یا TPO13 بدون دانلود کردن همه آنها امکان پذیر نیست.
با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته به راحتی می توانید به هر یک از آزمون های 1 تا 74 تافل دسترسی و فقط به سوالات بخش رایتینگ برای افزایش مهارت های خود پاسخ دهید. وب سایت ما تلاش کرده تا تمام نمونه آزمون های تی پی او تافل را از ابتدا تا سال 2022 را در اختیار داوطلبان قرار دهد و شرایط راحت تری برای آمادگی آنها به وجود آورد.

 

دانلود انواع سوالات رایتینگ در آزمون های تی پی او tpo رایگان

چطور برای آماده شدن در بخش رایتینگ تافل، تمرین کنیم؟

بخش رایتینگ تافل اغلب برای داوطلبان چالش بر انگیز ترین بخش است. زیرا این بخش نیاز به درک مطالب نوشتاری و گفتاری، ارتباط گرفتن با موضوعات بیان شده و تسلط قوی بر دستور زبان انگلیسی دارد! درک این نکات به شما کمک می کند تا برای هر دو بخش رایتینگ تافل آماده شوید : بخش اول که ترکیبی از مهارت های ریدینگ و لیسینینگ است و از شما خواسته می شود تا به یک فایل صوتی گوش دهید و سپس با خواندن یک متن سخنرانی یا مکالمه مرتبط با فایل صوتی یک متن کوتاه با درک بحثی که در فایل صوتی و متن جریان دارد، بنویسید. در حالی که برای بخش دوم می بایست ایده های خود را راجب سوال کلی که از شما پرسیده می شود، بنویسید.
بهترین راه حلی که به شما کمک می کند برای بخش رایتینگ تافل آماده شوید، شرکت در نمونه آزمون های tpo رایگان معتبر است. این نمونه سوالات هربار موضوعات و سوالات متفاوتی را ارائه می دهند و شما می توانید با سبک آنها آشنا و تجربه خود در زمینه سوالات رایتینگ تافل بالا ببرید. هرچه بیشتر برای بخش رایتینگ تافل تمرین کنید، پاسخ بخش تلفیقی و مستقل رایتینگ شما بهتر خواهد بود.
اکنون که در زمینه بهترین منابع نمونه سوال رایتینگ تافل آشنایی پیدا کرده اید، گام بعدی این است که با نکاتی که در نتیجه باعث کسب نمره بالا رایتینگ تافل شما می شود، آشنا شوید. این چهار نکته پایین را مطالعه کنید تا بتوانید راحت تر برای بخش رایتینگ تافل آماده شوید.

به طور مداوم، نوشتن به زبان انگلیسی را تمرین کنید

مهم ترین ترفندی که می توانید برای نوشتن یک مقاله خوب برای بخش رایتینگ بکار بگیرید، تمرین منظم نوشتن به زبان انگلیسی است. اگربتوانید هرروز این کار را انجام دهید، ایده آل خواهد بود، اما حتما هدف خود را برای این بخش نوشتن 1000 کلمه به زبان انگلیسی در هفته قرار دهید.
به یاد داشته باشید، این تمرین نوشتن فقط شامل سوالات سخنرانی و غیره تافل نیست، هرگونه نوشتن – حتی نوشتن یادداشت های کاری روزانه نیز تمرین به حساب می آید.

از منابع معتبر و رسمی استفاده کنید

همانطور که بالاتر گفتیم، منابع رسمی تافل دارای بهترین سوالات تمرینی هستند و شما می توانید از آنها نهایت استفاده رو ببرید. این سوالات به شما کمک می کنند تا خود را برای تمام بخش های تافل آماده کنید و در حین آماده شدن با سوالات متفاوتی رو به رو شوید.
همچنین، با کمک این آزمون های تی پی او می توانید با ترفند های مدیریت زمان آشنا و با تمرکز بیشتری به هر چهار بخش تافل پاسخ دهید. به سوالات تافل در یک اتاق ساکت و بدون حواس پرتی پاسخ دهید و پاسخ های خود را با پاسخنامه اصلی مقایسه کنید.

برای نوشتن یک مقاله خوب، زمان را مدیریت کنید

هنگامی که درحال تمرین برای نوشتن مقاله های تمرینی مختلف هستید، باید زمان خود را مدیریت کنید. 20 دقیقه برای فکر کردن، ایده پردازی و نوشتن پاسخ سوالات بخش تلفیقی و 30 دقیقه برای پاسخ به سوالات بخش مستقل بهترین برنامه ریزی است.
با تمرین کردن راحت تر می توانید روز آزمون یک مقاله خوب بنویسید - زیرا کنار هم قرار دادن ایده های مختلف و نوشتن یک مقاله در بازه ی زمانی محدود کمی دشوار است. لازم نیست در روزهای ابتدایی برای نوشتن یک مقاله خوب به خودتان سخت بگیرید، می توانید ابتدا با برنامه ریزی زمان شروع کنید و در آخر قبل از به اتمام رسیدن وقتتان یک مقاله متوسط را بنویسید – شمارش کلماتی که مینویسید، طبقه بندی ایده ها و مدیریت زمان مهم ترین نکاتی هستند که در هنگام نوشتن یک مقاله باید به آنها توجه کنید.

مقالات خود را بررسی کنید

پس از نوشتن هر مقاله حتما آنرا بررسی کنید و به این فکر کنید که چقدر از پاسخ شما مناسب سوال پرسیده شده است. اگر سوال های آزمون رایتینگ تی پی او شما دارای پاسخنامه باشد راحت تر می توانید پاسخ های خود را مقایسه و به آنها نمره دهید.
وسوسه برانگیز است اگر به محض تمام شدن مقاله ی خود استراحت کنید، اما بررسی نوشته هایتان بعد از اتمام زمان آن به شما کمک می کند تا برای عالی تر شدن تمرین کنید. موسسه برگزار کننده تافل ETS راهنمای ارزیابی برای هر بخش آزمون تافل ارائه داده که شما می توانید با خواندن بخش رایتینگ مقاله های خود را بررسی کنید.

جمع بندی

برای نوشتن دو مقاله عالی برای بخش رایتینگ تافل، حتما باید تمرین کنید! با انجام چند نمونه آزمون tpo رایگان بهتر می توانید با نکاتی که باید هنگام مقاله نوشتن رعایت کنید آشنا و سپس یک مقاله عالی در روز آزمون بنویسید.
همانطور که درحال آماده شدن برای بخش رایتینگ تافل هستید، بهتر است به طور منظم نوشتن به زبان انگلیسی را تمرین و از منابع رسمی مختلف برای افزایش مهارت های خود استفاده کنید، هنگام نوشتن مقاله به خودتان زمان دهید تا به سطحی که باعث نوشتن یک مقاله خوب در روز آزمون می شود، برسید.
با عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته می توانید به تمام تی پی او های تافل نسخه 74تایی دسترسی داشته باشید و با نمونه سوالات واقعی بخش مختلف از جمله رایتینگ را طبق زمانبندی تافل یا بدون زمانبندی تمرین کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!