چگونه با دانلود tpo 2022 برای آزمون تافل آماده شویم؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/04/06

وقتی برای آزمون تافل مطالعه می کنید، خود را برای استفاده از زبان انگلیسی در زندگی واقعی نیز آماده می کنید. برای شروع مطالعه، باید بدانید چرا در آزمون تافل شرکت می کنید. بیش از 9000 کالج، دانشگاه، آژانس و مؤسسه آزمون تافل را  در بیش از 130 کشور می پذیرند و به نمره آن نیاز دارند. برای اینکه به خوبی با دانلود tpo 2022 برای تافل آماده شوید، مهم است که دلایل خود را برای شرکت در آزمون بدانید.
به عنوان مثال، شما ممکن است در این آزمون شرکت کنید:
•    برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی خود با یک آزمون رسمی
•    برای پدیرش در دانشگاه
•    برای شرکت در یک دوره یا استخدام شدن
•    برای مهاجرت 
مطمئن شوید که دلیل شرکت در تافل را می دانید. سپس، می توانید از این اطلاعات برای برنامه ریزی بهتر زمان مطالعه خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر برای استخدام در شغلی در آزمون شرکت می‌کنید که در آن زیاد با تلفن صحبت می‌کنید، مهم است که در بخش‌های گفتاری و شنیداری خوب عمل کنید.
 در هر صورت برای رسیدن به رویاهایتان همچنان باید آزمون را با نمره خوب پشت سر بگذارید. دانلود tpo 2022 به شما کمک می کند که استراتژی های مختلف را تمرین کرده، با موفقیت برای آزمون تافل خود آماده شوید، با اطمینان در آن شرکت کنید و مانند یک حرفه ای در آن قبول شوید.
دانلود Tpo 2022 و تمرین با آنها به شما کمک می کند:

با دانلود tpo 2022 با فرمت آزمون تافل آشنا شوید

اگر می خواهید در تافل شرکت کنید، بسیار مهم است که ابتدا با فرمت تافل آشنا شوید.
برای یافتن اطلاعات در مورد فرمت آزمون، یافتن پاسخ سؤالات و مکان یابی مراکز آزمون، به وب سایت رسمی تافل مراجعه کنید.
یکی دیگر از منابع عالی برای آشنایی با کل آزمون تافل، دانلود tpo 2022 است.البته این تنها راه نیست. اگر نمی خواهید فایل هایی با حجم بالا را دانلود کنید می توانید با عضویت در اپلیکیشن آکادمی انلاین زبان شایسته به تی پی او های تافل ۱ تا ۷۴ به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و در هر یک از آنها د دو حالت زمانبندی شده و بدون زمانبندی شرکت کنید.
در هر صورت تی پی او ها، یک منبع شگفت انگیز برای یادگیری ساختار و فرمت آزمون تافل و نحوه کسب نمره بالا در آن هستند. 
با دانلود Tpo 2022 انواع سوالات تافل را نیز درک می کنید. مهم نیست که از کدام فرمت استفاده می کنید، تافل همیشه دارای چهار بخش است: خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن. 

ساختار آزمون مبتنی بر اینترنت یا iBT به شکل زیر است:
•    بخش ریدینگ یا خواندن:  60-80 دقیقه | 36-56 سوال
•    بخش  لیسنینگ یا شنیدن:  60-90 دقیقه | 34-51 سوال
•    استراحت کوتاه: 10 دقیقه
•    بخش اسپیکینگ یا صحبت کردن:  20 دقیقه | 6 کار
•    بخش رایتینگ یا نوشتن:  50 دقیقه | 2 انشا

ساختار آزمون مبتنی بر کاغذ یا PBT به این صورت است:
•    بخش Listening:  30-40 دقیقه| 50 سوال
•    بخش writing:  25 دقیقه | 40 سوال
•    بخش reading:  55 دقیقه | 50 سوال
•    تست TWE:  30 دقیقه | یک انشا بنویس
 توجه داشته باشید که امروزه آزمون تافل معمولاً از طریق اینترنت انجام می شود. آزمون مبتنی بر کاغذ روز به روز محبوبیت کمتری پیدا می کند.
پس بهتر است به چند نمونه از سوالات آزمون تافل IBT نگاهی بیندازید که به شما کمک می کند تا درک بیشتری از انواع سؤالات مورد انتظار به دست آورید. اگر سوالات TPO 2022 را با دقت بخوانید، سعی کنید به آنها پاسخ دهید و سپس پاسخ ها را بررسی کنید می توانید مطمئن باشید که با سوالات واقعی تافل تمرین کرده اید.

با شرکت در ازمون اولیه TPO نمره پایه خود را تخمین بزنید و روش مطالعه تان را برنامه ریزی کنید

اهداف مختلف به حداقل نمره تافل متفاوت نیاز دارند. ابتدا مطمئن شوید که حداقل نمره ای که برای رسیدن به هدف خود نیاز دارید را می دانید. سپس، نمره ای را که می‌خواهید کسب کنید، مشخص کنید. این نمره ایده آل  (ترجیح) شما است. به عنوان مثال، اگر من بخواهم وارد دانشگاه ایالتی آریزونا شوم، حداقل نمره 500 است. نمره ایده آل من ممکن است بالاتر باشد، اما: 530.
حداقل و نمره ایده آل خود را روی یک کاغذ یا یادداشت کنید و آن را در جایی که هر روز می بینید قرار دهید. ممکن است آن را روی آینه حمام، روی یخچال یا روی دیوار پشت میز خود بچسبانید. هر بار که به تکه کاغذ نگاه می کنید، به شما یادآوری می شود که برای رسیدن به هدف خود مطالعه کنید.
مطمئن شوید که نمره ایده آل شما واقع بینانه است . این بدان معناست که نمره ای را انتخاب کنید که احتمالاً می توانید دریافت کنید، نه نمره ای که خیلی بالا باشد. برای اطمینان از اینکه می توانید نمره ایده آل خود را دریافت کنید، با دانلود tpo2022 در یک آزمون تمرینی شرکت کنید و بررسی کنید که مهارت های فعلی شما در چه سطحی است. چند نمره دیگر برای رسیدن به حداقل و نمره ایده آل خود نیاز دارید؟ چند ماه قبل از امتحان باید آماده شوید؟ هر هفته چقدر می توانید برای مطالعه وقت بگذارید؟ پاسخ شما به این سوالات به شما در انتخاب یک نمره ایده آل واقع بینانه کمک می کند.
پس از تخمین نمره اولیه خود، برنامه ریزی مطالعاتی را انجام دهید تا به نمره هدفتان برسید، توضیحات تست و نکات مطالعه را با دقت بخوانید. قبل از شروع هر تمرین یا تست تمرینی با هر بخش آشنا شوید. هنگام شروع، می توانید با دانلود tpo 2022 در یک آزمون تمرینی شرکت کنید تا به شما ایده ای از توانایی های فعلی خود بدهد.
برای دریافت بازخورد در مورد عملکرد تان در تی پی او های تافل نسخه ۷۴تایی اپلیکیشن ما شرکت کنید تا بازخورد بخش لیسنینگ و ریدینگ را بلافاصله دریافت کرده و از اساتید آنلاین برای نمره دهی به بخش رایتینگ و اسپیکینگ کنک بگیرید. شرکت در ازمون های ازمایشی تافل، یک راه عالی برای شماست تا ببینید نقاط قوت و ضعف شما کجاست.
هنگام انجام تمرینات از راهنمای مطالعه تافل زیر برای بخش های مختلف کمک بگیرید:
•    خواندن.  زیر ایده های اصلی خط بکشید و در کنار کتاب یا روی یک تکه کاغذ یادداشت برداری کنید. سپس پاسخ ها و خطاهای خود را بررسی کنید. در صورت نیاز، می توانید از فرهنگ لغت خود در طول پاسخ به سوالات تمرینی استفاده کنید.
•    شنیدن.  هنگام گوش دادن یادداشت برداری کنید تا به شما کمک کند جزئیات را به خاطر بسپارید. جملات کامل را یادداشت نکنید، فقط مهم ترین ایده ها را بنویسید.
•    نوشتن.  ابتدا در مورد موضوع فکر کنید و سپس ایده های خود را بنویسید. یک طرح کلی، شامل مقدمه، نکات اصلی و نتیجه گیری ایجاد کنید. زمانی که طرح کلی داشتید شروع به نوشتن کنید. پس از اتمام، دوباره آن را بخوانید و اشتباهات خود را اصلاح کنید.
•    صحبت كردن.  دقیقاً به سؤالی که پرسیده شد پاسخ دهید؛ در مورد چیز دیگری صحبت نکنید آن را ساده نگه دارید. صحبت کردن با لحن آرام را تمرین کنید.

فراموش نکنید که پس از دانلود tpo 2022 باید یک فضای مطالعه ایده آل ایجاد کنید. زیرا یک محیط مطالعه خوب برای رسیدن به نمره مورد نظر مهم است. از این نکات برای ایجاد فضای مطالعه خود استفاده کنید:
•    سه مکان ایده آل برای مطالعه را پیدا کنید. ممکن است اتاق شما، کتابخانه، کافه، دفتر کار، اتاق نشیمن یا هر جای دیگری باشد. اما مهم این است که در فضاها احساس راحتی کنید. چرا سه محل؟ چون اگر روزی در اتاق خود احساس بی انگیزگی کردید، به کتابخانه یا کافی شاپ مورد علاقه خود بروید.
•    یک منطقه آرام ایجاد کنید. هنگام انتخاب مکان های مطالعه، فضایی بدون حواس پرتی ایجاد کنید. به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که در حال مطالعه هستید تا مزاحم شما نشوند. گوشی خود را خاموش کنید و از شبکه های اجتماعی خارج شوید.
•    فضای مطالعه خود را تمیز و منظم نگه دارید.  میز خود را پاک کنید و فایل های خود را سازماندهی کنید. از سیستمی استفاده کنید که برای شما کار می کند. مطمئن شوید که مدادهایتان تیز شده و خودکارها می نویسمد. شاید بهتر باشد یک دفترچه جدید و تمیز فقط برای آزمون تافل تهیه کنید.
•    برای استراحت، میان وعده و وعده های غذایی خود برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی زمان استراحت، می توانید در زمان مطالعه تمرکز بهتری داشته باشید. برنامه ریزی برای زمان غذا خوردن باعث می شود که فراموش نکنید! و خوردن غذای سالم به تمرکز بهتر شما کمک می کند. هنگام مطالعه یک بطری آب نزدیک خود نگه دارید تا به اندازه کافی آب بنوشید.
•    ذهنتتان را آماده کنید. ورزش کنید و برخی تمرینات مدیتیشن یا  تمدد اعصاب  را برای داشتن ذهنیت مثبت انجام دهید. اپلیکیشن های Calm و Headspace برای مدیتیشن عالی هستند. سه نفس آهسته و عمیق نیز می تواند بسیار مفید باشد.
می توانید تمرین تنفس آرامش بخش 4-7-8 را نیز امتحان کنید. در حین تنفس در حالت آهسته تا 4 بشمارید. سپس نفس خود را برای 7 شمارش حبس کنید. سپس به آرامی نفس خود را بیرون دهید و تا 8 بشمارید. این کار را 3 یا 4 بار تکرار کنید. اگر در طول یک بخش احساس ناامیدی یا ناتوانی در تمرکز کردید، دوباره چند نفس بکشید تا آرام شوید. آروم باشید و تمرکز کنید.

 با دانلود tpo 2022و تمرین استراتژی های بخش ریدینگ، نمره خود را افزایش دهید

در بخش ریدینگ آزمون تافل چند قسمت را می خوانید و به سوالات مربوط به آنها پاسخ می دهید. همه موضوعات به زبان انگلیسی غیر فنی است که همه می توانند آن را بفهمند. در اینجا چند روش برای کسب نمره بالا در بخش ریدینگ ازمون تافل را با هم مرور می کنید:
هر روز 30 دقیقه مطالعه کنید
خواندن را به مدت 30 دقیقه هر روز با تمرکز و توجه شروع کنید. چند وب سایت عالی با مطالب جالب برای خواندن وجود دارد، از جمله:
•    اخبار فوری - این یکی از موارد مورد علاقه من است که از اخبار برای تمرین انواع خواندن و تمرین کردن استفاده می کند.
•    آرشیو داستان  - این سایت شامل اخبار بسیاری از CNN برای زبان آموزان ESL است.
•    سرور انگلیسی - می توانید بسیاری از داستان های کوتاه و داستان های آسان را در این سایت بیابید.

به هرحال فراموش نکنید که بهترین منبع تمرینی شنا دانلود tpo 2022 و تمرین با تی پی او های تافل نسخه ۷۴ تایی است که از طریق سایت ما به آنها دسترسی خواهید داشت.
از استراتژی های زیر می توانید برای تمرین بخش ریدینگ کمک بگیرید:

از خود سوال بپرسید

بعد از هر چند پاراگراف توقف کنید و چند سوال از خود بپرسید. به عنوان مثال،  در مورد چه چیزی خواندید؟، ایده اصلی چه بود؟، درگیری چه بود؟، شخصیت های اصلی چه کسانی هستند؟،  و غیره. ریدینگ را دوباره بخوانید تا پاسخ ها را بررسی کنید. در پایان مطالعه، مطالبی را که در مورد آن خوانده اید خلاصه کنید. شما می توانید خلاصه خود را به صورت نوشتاری یا با صحبت کردن و تمرین برای بخش رایتینگ یا اسپیکینگ همزمان انجام دهید.

دایره لغات خود را بهبود بخشید

هنگام انجام تمرین ریدینگ، حتما زیر کلمات جدید خط بکشید. معانی آنها را در فرهنگ لغت جستجو کنید و آنها را در یک دفترچه یادداشت یا روی فلش کارت یادداشت کنید. از این کلمات جدید در جملات در طول روز و در حین تمرین صحبت کردن و نوشتن استفاده کنید.
با عضویت در اپلیکیشن ما به ترجمه ریدینگ های تی پی او دسترسی خواهید داشت و می توانید با مطالعه آنها به راحتی دامنه لغات خود را گسترش دهید. 

 گوش دادن به زبان انگلیسی را با دانلود tpo 2022 و در نظر گرفتن هدف یادگیری خود تمرین کنید

در بخش لیسنینگ آزمون تافل، صحبت افراد مختلف را می شنوید، هم به صورت مونولوگ (یک نفر به تنهایی صحبت می کند) و هم دیالوگ (دو یا چند نفر در حال مکالمه). سپس بر اساس آنچه شنیده اید به سوالات پاسخ می دهید. اگر می خواهید نمره بالاتری در این بخش بگیرید، پس از دانلود tpo 2022 از این نکات برای پاسخگویی به سوالات و تمرین کردن بخش لیسنینگ تافل استفاده کنید:

همیشه با هدف یادگیری گوش کنید

قبل از شروع بخش لیسنینگ، تصمیم بگیرید که تمرکز شما روی چه چیزی باشد. در اینجا چند موضوع وجود دارد که می توانید به آنها گوش دهید:
•    ایده های اصلی موضوع اصلی چیست؟
•    هدف. چرا گوینده صحبت می کند؟ آموزش دادن؟ نظر دادن؟ برای شکایت؟ و غیره.
•    انتقال ها چگونه صحبت گوینده از یک ایده به ایده دیگر تغییر می کند؟
•    استرس و لحن. گوینده در کجای جملات تاکید می کند؟ چه زمانی زیر و بمی صدای آنها بالا و پایین می شود؟

از منابع دیگر به جز تی پی او برای شنیدن لهجه های مختلف استفاده کنید

برای تمرین لیسنینگ، باید به سخنرانان بومی گوش دهید. به عنوان مثال، به سخنرانی‌های آکادمیک در مورد UIC، انواع کلیپ‌های صوتی در مورد Many Things یا پادکست‌های مناسب ESL در A4ESL گوش دهید . سطحی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. سپس برای اینکه کمی بیشتر به خود فشار بیاورید، سطحی را انتخاب کنید که کمی چالش برانگیزتر و یک پله بالاتر از سطح فعلی شما باشد. 
توصیه می شود با مجموعه پادکست EnglishClass101 توسط Innovative Language شروع کنید. پادکست‌های این سایت همراه با رونوشت‌ها و ابزارهایی برای تمرین انگلیسی بسیار مناسب هستند. از آنجایی که این پادکست ها مخصوصاً برای دانش آموزان انگلیسی ساخته شده اند، واضح هستند و یادداشت برداری بسیار آسان تر خواهد بود. به علاوه، پادکست‌هایی برای تمام سطوح، از مبتدی تا پیشرفته، وجود دارد، بنابراین می‌توانید مهارت‌های اولیه انگلیسی را تمرین  کنید یا خودتان را به چالش بکشید.
کلیپ‌های YouTube ویدیوهای FluentU گفتگوهای TED برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های به زبان انگلیسی تماشا کنید. به رادیو ، موسیقی و اخبار گوش دهید . در دوره های آنلاین شرکت کنید.
هر 2 تا 5 دقیقه یکبار کلیپ یا فایل صوتی را متوقف کنید و از خود سؤال بپرسید. موضوع چیست؟ ایده اصلی چه بود؟ شخصیت ها چه کسانی هستند؟ نظر شما در مورد موضوع چیست؟ و غیره.
دوباره گوش کنید تا پاسخ های خود را بررسی کنید. اگر چیزی را متوجه نشدید، به عقب برگردید. هر واژگان جدیدی که پیدا کردید را یادداشت کنید و معنی آن را جستجو کنید. برای یافتن جزئیات جدید، 2 یا 3 بار به همان فایل صوتی گوش دهید.
در پایان گوش دادن، آنچه را که شنیده اید خلاصه کنید. می توانید آن را با نوشتن یا صحبت کردن با صدای بلند خلاصه کنید تا برای بخش نوشتن یا صحبت کردن تمرین کنید. از کلمات جدید در خلاصه تان استفاده کنید.

با دانلود tpo2022 و شرکت در ازمون به صورت زمانبندی شده، نوشتن در مدت معین را قبل از آزمون تمرین کنید

برای آماده شدن و کسب نمره بالا در بخش رایتینگ، باید نوشتن زمان بندی شده را تمرین کنید.
در طول امتحان واقعی 50 دقیقه برای دو متن وقت خواهید داشت که به شما 25 دقیقه برای هر موضوع ، از جمله مرور آنها را، می دهد. هنگام تمرین نوشتن در مورد یک موضوع خاص، به خودتان زمان بدهید.
ابتدا یک موضوع را انتخاب کنید ( با دانلود tpo 2022 موصوعات زیادیدر دسترس شما است )، و سپس یک تایمر را برای 20 یا 25 دقیقه تنظیم کنید. حدود 15-20 دقیقه بنویسید، سپس 5 دقیقه را برای بررسی و اصلاحات بگذارید.
در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که به شما در بهبود تمرین نوشتن زمان‌بندی شده کمک می‌کند:
•    گرامر را مرور کنید. افعال بی قاعده را مرور کنید  و با استفاده از زمان های مختلف فعل تمرین کنید. مطمئن شوید که  افعال معین و شرطی را درک می کنید . تفاوت بین  حروف و مصدر را مرور کنید . درک خوبی از حروف اضافه  و  مصدرها داشته باشید . در نهایت افعال ربط را در جملات تمرین کنید. 
•    هر روز به زبان انگلیسی بنویسید.  دفترچه خاطرات، ایمیل، لیست خرید، لیست کارها، نامه ها و حتی پست های فیس بوک را به زبان انگلیسی بنویسید. برای عادت کردن به نوشتن به زبان انگلیسی برای مدتی، زمان سنج خود را برای 15-25 دقیقه در هنگام خاطره نویسی، نوشتن ایمیل یا پست های وبلاگ تنظیم کنید. حتی اگر روی موضوع امتحانی خاصی کار نمی کنید به گرامر خود توجه کنید.
•    اشتباهات املایی و دستوری را بررسی کنید.  فراموش نکنید که به علائم نگارشی خود توجه کنید. از  Grammarly  برای بررسی املا و دستور زبان خود استفاده کنید. (خیلی بهتر از غلط املایی معمولی است.) در صورت امکان، از یک دوست یا یک معلم خصوصی بخواهید نوشته شما را تصحیح کند.

 

چگونه با دانلود tpo 2022 برای آزمون تافل آماده شویم؟

نمونه سوالات واقعی اسپیکینگ را با دانلود tpo 2022 تمرین کنید

بخش اسپیکینگ تافل به وظایف کوچک تقسیم می شود. صحبت کردن با کامپیوتر ممکن است عجیب باشد، اما نگران آن نباشید. برای آماده شدن، باید هم به تنهایی و هم با دیگران صحبت کنید.

حتی اگر تنها هستید، صحبت کردن را تمرین کنید

هنگام شرکت در آزمون tpo 2022 یا انجام تمرینات خاص تافل، به جای اینکه زمزمه کنید یا بدون کلام «در ذهنتان» جملات را بگویید، پاسخ خود را با صدای بلند بگویید. صدای بلند و واضح داشته باشید. در ادامه چند ایده دیگر برای زمانی که تنها هستید و نمی خواهید با دانلود tpo 2022 بخش اسپیکینگ را تمرین کنید، با هم مرور می کنیم:
•    با حیوانات خانگی یا حتی گیاهان خانگی خود به زبان انگلیسی صحبت کنید.
•    جلوی آینه صحبت کنید.
•    اگر با یک کلمه خاص مشکل دارید، آن را تمرین کنید تا زمانی که آن را درست به کار ببرید. همان کلمه یا عبارت را در انگلیسی بارها و بارها تکرار کنید تا زمانی که راحت از آن استفاده کنید.
•    برای راهنمایی تلفظ، الفبای آوایی بین المللی (IPA) را بررسی کنید . فراموش نکنید که اکثر دیکشنری های آنلاین انگلیسی دارای دکمه ای هستند که کلمه را با صدای بلند بیان می کند.
•    صحبت کردن خود را ضبط کنید سپس، برای تشخیص خطا به صدای ضبط شده خود گوش دهید.

صحبت کردن با معلمان، دانش آموزان دیگر یا دوستان را تمرین کنید

با دوست یا معلم خود، به فایل های ضبط‌ شده صحبت های خود گوش دهید. از آنها بخواهید در مورد تلفظ، وضوح و گرامر شما، بازخورد شان را ارائه دهند. اشتباهات رایج خود را یادداشت بردارید تا بتوانید زمانی که تنها هستید به تمرین ادامه دهید.
تماس‌های Skype را تنظیم کنید تا به صحبت کردن از طریق هدفون عادت کنید. موضوعات خاصی را برای بحث بیاورید. من توصیه می کنم از مطالب خواندنی یا شنیداری به خصوص سوالاتی که در tpo 2022 مطرح شده به عنوان موضوع خود استفاده کنید.
حتی می توانید با غیر انگلیسی زبانان، انگلیسی صحبت کنید. آنها نمی توانند شما را اصلاح کنند، اما شما همچنان می توانید با صدای بلند صحبت کنید.

از راهبردهای یادگیری فعال و غیرفعال استفاده کنید

دو نوع مختلف یادگیری وجود دارد: فعال و غیرفعال. مطمئن شوید که از هر دو استراتژی در برنامه مطالعه خود استفاده می کنید.

یادگیری فعال

یادگیری فعال زمانی اتفاق می افتد که شما تلاش می کنید و با هدفی مطالعه می کنید.
به عنوان مثال، هنگامی که با دانلود tpo 2022 در حال شرکت در تست‌های تمرینی، کار با معلم، حفظ واژگان، گوش دادن دقیق به پادکست هستید – اغلب مکث می‌کنید یا تمرین‌های گرامر را انجام می‌دهید، فعالانه در حال یادگیری هستید. 

یادگیری غیرفعال

یادگیری غیرفعال به طور طبیعی بدون تلاش اتفاق می افتد. برای یادگیری طبق این روش، در اوقات فراغت و برای تفریح حتی زمانی که فعالانه مطالعه نمی کنید از زبان انگلیسی استفاده کنید. مثلا:
•    فیلم ها  یا برنامه های تلویزیونی را بدون استرس استفاده از فرهنگ لغت تماشا کنید. فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و دوباره تماشا کنید.
•    کتابی را انتخاب کنید که علاقه شما را جلب کند و باز هم با فرهنگ لغت مطالعه نکنید. من معمولا خواندن رمان های آگاتا کریستی را برای دانش آموزان ESL خود پیشنهاد می کنم. آنها نسبتا کوتاه و آسان هستند، اما خواندن آنها خیلی آسان نیست. از آنجایی که آنها داستان های کارآگاهی جالبی هستند، باید خواندن را تمام کنید تا بفهمید قاتل کیست.
•    بدون هدف یادگیری به زبان انگلیسی به صورت آنلاین صحبت کنید یا چت کنید . گروه های فیس بوک زیادی وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که مربوط به سرگرمی های شما باشد نه در موردآزمون تافل. به عنوان مثال، من به عنوان یک دونده، گروهی را انتخاب می کنم که در مورد دویدن یا ورزش های استقامتی باشد.

با شرکت در یک آزمون tpo کامل و شبیه سازی شده، نمره واقعی خود را تخمین بزنید

اگر در حال آماده شدن برای آزمون هستید، طبیعی است که با دانلود tpo 2022 نمونه سوالات واقعی را تمرین کنید و استراتژی های زیر را در نظر بگیرید:
پیشرفت خود را اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری پیشرفت خود، تست های تی پی او نسخه ۷۴ تایی بهترین گزینه هستند. با شرکت در این آزمون های ازمایشی پی توانید اشتباهات خود را مرور کنید و مهارت هایی را که با آنها دست و پنجه نرم می کنید بهبود ببخشید. بعد از چند هفته دوباره تست تی پی او دیگری را انجام دهید. نمرات خود را مقایسه کنید و پیشرفت ها را بررسی کنید.
یک محیط شبیه سازی شده ایجاد کنید. هنگامی که ازمون های ماک tpo 2022 را انجام می دهید، وانمود کنید که در یک محیط امتحان واقعی هستید. شما باید فضایی آرام داشته باشید و تست تمرین خود را به درستی زمان بندی کنید.
در مرکز آزمون ، شما نمی توانید وسایل شخصی خود را با خود ببرید. بنابراین گوشی، نوت بوک و سایر موارد حواس پرتی خود را از خود دور کنید. هیچ وسیله کمکی مانند دفترچه یادداشت، فرهنگ لغت، ماشین حساب و غیره نمی تواند استفاده شود. همه چیز را کنار بگذارید.
در مرکز امتحان نیز نمی توانید در طول آزمون غذا بخورید یا بنوشید، بنابراین مطمئن شوید که قبل از آزمون ماک، آب بنوشید و چیزی بخورید. قبل از شرکت در آزمون های تی پی او تافل نیز برای استراحت و رفتن به دستشویی برنامه ریزی کنید.
هیچ حداقل یا حداکثری برای تعداد آزمون های تمرینی tpo که می توانید انجام دهید، وجود ندارد. تا زمانی که حداقل نمره خود را (یا حتی نمره ایده آل خود) را به طور مداوم به دست نیاوردید، مصمم باشید و تسلیم نشوید.
پس از آماده سازی، بروید و یکی از ازمون های تی پی او مثلا tpo 2022 را انجام دهید! در طول ازمون، آرام باشید و اعتماد به نفس داشته باشید.
از لینک های زیر می توانید تی پی او های تافل رادانلود کنید:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز:  N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

یا با عضویت در اپلیکیشن ما به تمامی tpo های نسخه 74تایی دسترسی داشته باشید و با آنها تمرین کنید.
با ثبات و سخت کوشی، شکی نیست که در ازمون اصلی تافل قبول خواهید شد. 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!