بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/06/06

آزمون آیلتس آنلاین (IELTS) برای بیش از 3.5 میلیون آزمون دهنده در سال برگزار می‌شود. این آزمون تا حد زیادی شناخته شده ترین آزمون در کشورهای انگلیسی زبان است که مدرک آن برای اهداف مختلفی مانند تحصیل، اخذ ویزا/شهروندی و استخدام مناسب است. به همین دلیل است که شرکت در بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره نهایی شما اهمیت زیادی دارد.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا داوطلبین شرکت در امتحان آیلتس خود را جدی می‌گیرند:
100% دانشگاه های انگلستان و استرالیا نتایج آیلتس را برای ورود می‌پذیرند.
بیش از 10000 سازمان در سراسر جهان، آیلتس را به عنوان یک معیار رسمی از توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی قبول دارند.
آیلتس برای بسیاری از مهاجران، دانشجویان بین المللی و کارگران خارجی قبل از عزیمت به خارج از کشور یا مهاجرت به یک کشور جدید یک شرط مهم است.
آیلتس دارای بیش از 1600 مرکز آزمون در بیش از 140 کشور و منطقه است و حتی اگر مرکز آزمون در نزدیکی شما نباشد، می‌توان در آزمون آیلتس به صورت آنلاین شرکت کرد.
تنها محدودیت بالقوه برای کسب موفقیت در آیلتس، آمادگی شماست. اگر می‌خواهید بهترین نمره ممکن را در این امتحان دشوار کسب کنید، مهم است که از قبل وقت بگذارید و کاملاً خود را آماده کنید.
یکی از بهترین راه های آمادگی برای آیلتس، شرکت در یک آزمون آیلتس آنلاین معتبر است. به همین دلیل است که در این پست وبلاگ به بررسی پنج مورد از بهترین دوره‌ها و ازمون های آیلتس آنلاین می‌پردازیم. ما در مورد مزایا و معایب آنها و همچنین اینکه چه ویژگی از آنها موجبآماده سازی بهتر شما برای آیلتس می‌شود، صحبت خواهیم کرد.
پنج دوره برتر و ازمون آیلتس آنلاین که در این مقاله به آنها می‌پردازیم:
آشنایی با آیلتس (FutureLearn & The British Council)
آمادگی و تمرین آیلتس (مگوش آنلاین)
آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک (edX)
شرکت در ازمون های کمبریج آنلاین برای امادگی ایلتس در سایت اکادمی زبان شایسته
دوره آمادگی کامل IELTS Band 7+ (Udemy)
ما همچنین یک بخش سؤالات متداول (FAQ) اضافه کرده‌ایم تا به رایج‌ترین سؤالاتی که داوطلبان درباره آزمون آنلاین آیلتس دارند، پاسخ دهیم.
اکنون، بیایید مستقیماً به بررسی انتخاب های برتر خود بپردازیم.

بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس

آشنایی با آیلتس  (FutureLearn & The British Council)برای تقویت مهارت اسپیکینگ

هم اکنون ثبت نام کنید
استفاده از نسخه آزمایشی آزمون انلاین این سایت به صورت رایگان به مدت 7 روز در دسترس است.
دوره‌ها و ازمون های آنلاین موجود در سایت توسط بریتیش کنسول طراحی شده و درصورت اتمام دوره به شما گواهی پایان کار دیجیتال اعطا می‌شود. 
شرکت در دوره‌ها و ازمون های آنلاین ایلتس در سایت بریتیش کنسول ارزان تر از بسیاری از همتایان خودش است.
Ielts learning یک ExpertTrack آماده سازی آیلتس آنلاین است که توسط بریتیش کنسول با همکاری پلتفرم آموزشی FutureLearn مدیریت می‌شود. 
بریتیش کنسول، سازمانی است که به معرفی فرهنگ بریتانیا در سراسر جهان کمک می‌کند و به طور فعال در توسعه و مدیریت آزمون آیلتس مشارکت دارد. این بدان معناست که با ثبت نام در این دوره، با کارشناسانی که آن را مدیریت می‌کنند و با فرمت آزمون آیلتس انلاین آشنا می‌شوید.
دانش‌آموزانی که هفته‌ای سه ساعت وقت برای مطالعه می‌گذارند، به‌طور میانگین در مدت سه ماه «این دوره» را به پایان می‌رسانند. به خاطر داشته باشید که سه ساعت در هفته زمان کمی است و اگر تعداد ساعات هفتگی را دو یا سه برابر کنید، دوره در زمان بسیار کمتری تکمیل می‌شود. انجام این کار همچنین تعداد پرداخت‌های ماهانه‌ای را که باید برای دوره انجام دهید کاهش می‌دهد و در نتیجه کارایی آن را حتی بیشتر می‌کند.
در مورد برنامه درسی، دوره آمادگی برای آزمون آیلتس آنلاین به چهار بخش سه هفته ای تقسیم شده است. این چهار بخش با چهار مبحث آزمون آیلتس آنلاین مطابقت دارد: رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ. علاوه بر بهبود نمرات در هر مهارت، می‌توانید انتظار داشته باشید که:
اطلاعات شما در مورد معیارهای ارزیابی هر مهارت بیشتر شود، در حقیقت، دقیقاً یاد خواهید گرفت که ممتحنین آیلتس به خصوص در بخش اسپیکینگ چگونه نمرات شما را محاسبه می‌کنند.
تکنیک های ازمون آیلتس آنلاین را یاد می‌گیرد و می‌توانید با تسلط بر این تکنیک‌ها، به انواع سوالات رایج آزمون پاسخ دهید.
به تست های تمرینی و ازمون های ازمایشی ایلتس دسترسی پیدا کنید و از این تست های تمرینی برای اشنایی با سوالات امتحان واقعی استفاده کنید. تمرین با نمونه سوالات واقعی آیلتس، یکی از موثرترین روش های مطالعه، برای آماده شدن برای آیلتس است.
دنبال کردن برنامه درسی این دوره آمادگی آیلتس آسان است و حتی برای افراد مبتدی نیز مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. اگر به طور کامل خود را وقف تسلط بر مطالب آموزشی در این دوره می‌کنید، کسب نمره 8 یا بیشتر کاملاً در دسترس شما است.
با در نظر گرفتن همه چیز، به راحتی می‌توان فهمید که چرا این دوره به یکی از محبوب ترین دوره های آزمون آیلتس آنلاین تبدیل شده است. زیرا به خوبی جمع آوری شده، جامع است و به دانش آموزان کمک می‌کند تا نمرات آزمون اسپیکینگ آیلتس خود را بهتر از هر دوره دیگری بهبود بخشند. به همین دلیل است که ما آن را به عنوان بهترین دوره آنلاین آیلتس برای اکثر دانشجویان توصیه می‌کنیم.

بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس

آمادگی و تمرین آیلتس (مگوش آنلاین)

هم اکنون ثبت نام کنید
ثبت نام در دوره آزمایشی این دوره به مدت 7 روز رایگان است.
دوره های یادگیری مجزا برای آزمون های آیلتس جنرال و آکادمیک در این سایت ارائه می‌شود و امکان دریافت بازخورد فردی در آن وجود دارد. 
برای دانش آموزانی که نمرات آزمون آیلتس آنلاین قبلی را دارند، بهبود نمره را تضمین می‌کند. البته دوره کامل ان گرانتر از سایر گزینه های موجود در این لیست است.
در این سایت، دوره " آمادگی و تمرین آیلتس" نیز وجود دارد که یکی از جامع ترین دوره های آنلاین آمادگی آیلتس موجود است. این دوره تخصصی هم برای دانشجویانی است که به دنبال آزمون آیلتس آکادمیک و هم آزمون آیلتس جنرال.
قبل از ثبت نام، می‌توانید بین دو مسیر یادگیری - آکادمیک یا جنرال، یکی را انتخاب کنید و در نهایت به 125+ درس و 600+ سؤال دسترسی خواهید داشت. تمام مطالب ذکر شده با تجزیه و تحلیل دقیق تمام مشکلات و پیشرفت های شرکت کنندگان در آزمون آیلتس به طور مداوم به روز می‌شوند. بنابراین، هر زمان یا هر کجا که قصد شرکت در آزمون آیلتس آنلاین را دارید، مطالب این دوره کاملا مفید خواهد بود.
این دوره ماگوش دارای نقاط قوت منحصر به فرد دیگری نیز می‌باشد.:
 برای هر فرد، امکان چت با اساتید وجود دارد. در عمل، این بدان معنی است که شما می‌توانید از طریق ایمیل با اساتید تماس بگیرید و بازخورد شخصی برای هر دوره آموزشی دریافت کنید. هر شرکت کننده در آزمون آیلتس دارای پیشینه، کشور یا سطح مهارت متفاوتی است. بازخورد فردی تضمین می‌کند که هر دانش آموز بهترین رویکرد را برای آمادگی ازمون خود دارد.
همچنین شایان ذکر است که این دوره با ضمانت بازگشت کامل وجه برای افرادی که قبلا در آزمون آیلتس شرکت کرده اند، ارائه می‌شود. اگر نمره کلی شما بیش از 0.5 نمره بهبود نیابد، واجد شرایط بازپرداخت کامل هستید.

بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس

آمادگی برای آزمون آیلتس  آنلاین آکادمیک (edX)

هم اکنون ثبت نام کنید
این دوره با مديريت دانشگاه کوئینزلند برگزار می‌شود و ثبت نام آن رایگان در دسترس است.
هرچند در پایان دوره به شما گواهی پایان دوره دانشگاه اعطا می‌شود اما برای دانشجویانی که به دنبال قبولی در آزمون جنرال آیلتس هستند، بهترین انتخاب نیست
صدور گواهینامه دوره نیز نیاز به پرداخت هزینه دارد.
"آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک" آنلاین که در این سایت برگزار می‌شود، انتخاب ما برای بهترین دوره آنلاین آمادگی آیلتس است که یک دوره 8 هفته ای است و به طور خاص برای دانشجویانی که به دنبال شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک هستند طراحی شده است.
این دوره توسط متخصصان آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه کوئینزلند، یکی از 50 دانشگاه برتر در سراسر جهان ارائه می‌شود. این اساتید تجربه گسترده ای در کمک به داوطلبین برای رسیدن به هدف خود یعنی قبولی در آزمون آیلتس آکادمیک و ثبت نام در دانشگاهی دارند که زبان انگلیسی، زبان اصلی آن است.
برنامه درسی به 4 بخش تقسیم شده است. هر یک از این بخشها‌ها به مهارت های خاصی از زبان - خواندن، رایتینگ، لیسنینگ و به خصوص اسپیکینگ آیلتس اختصاص دارد. هر بخش همچنین با تکنیک‌ها، استراتژی‌ها و نکاتی برای به حداکثر رساندن درک شما از مطالب تدریس شده همراه است.
شایان ذکر است که دوره آمادگی آزمون آیلتس آنلاین آکادمیک، به طرز شگفت انگیزی جذاب است. فعالیت‌های تمرینی که در ابتدا ترسناک به نظر می‌رسند، در نهایت تقریباً برای شما به عادت تبدیل می‌شوند. به علاوه، بخش قابل توجهی از این کلاس کاملا تعاملی است. به عنوان مثال، شما می‌توانید ویدیوهای سایر دانشجویانی را که برای آیلتس تمرین می‌کنند، مشاهده کنید. البته، شما همچنین می‌توانید بازخورد پیشرفتتان را ارائه و دریافت کنید. ازمون های ایلتس انلاین این دوره، در نهایت اعتماد به نفس شما را برای شرکت در آزمون آیلتس افزایش می‌دهد و همانطور که همه کارشناسان می‌گویند، شرکت در آزمون آیلتس با درک درستی از ساختار آن به اندازه یاگیری قواعد گرامر و تلفظ مهم است.
در مجموع، برای دواطلبی که به دنبال یک دوره آماده‌سازی آزمون آیلتس آکادمیک جامع و تعاملی است، این سایت یکی دیگر از بهترین گزینه‌های موجود است.

بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس

شرکت در ازمون های کمبریج آنلاین برای امادگی ایلتس در سایت اکادمی زبان شایسته

هم اکنون ثبت نام کنید
در اپلیکیشن ما به تمامی سوالات کمبریج آیلتس آکادمیک و جنرال دسترسی دارید و میتو انید به صورت آزمون آنلاین در آنها شرکت کرده و به سوالات پاسخ دهید. نکته مثبت اینجا است که نرم افزار ما بخش اسپیکینگ ازمون ایلتس آنلاین را به طور گسترده ای پوشش می‌دهد.
شما می‌توانید صدای خود را با استفاده از میکروفن در نرم افزار ضبط کرده و درخواست تصحیح پاسخ تان به سوالات اسپیکینگ آیلتس را برای ما ارسال کنید. تمامی پاسخ های شما توسط اساتید برتر ما که از مصححین برتر آزمون آیلتس و تافل هستند بررسی شده و نتیجه آن در حساب کاربریتان گزارش می‌شود. 
همچنین شما به تمرینات گام به گام دسترسی خواهید داشت که می‌تواند مهارت شما را به مرور زمان بهبود ببخشد.
اگر می‌خواهید برای نمره آیلتس 7 و بالاتر آماده شوید پیشنهاد می‌کنم حتما با آزمون های ماک آیلتس ما تمرین کنید.

بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس

دوره آمادگی کامل آزمون ایلتس آنلاین  IELTS Band 7+ (Udemy)

هم اکنون ثبت نام کنید
پیشنهاد محدود زمانی از 1 تا 31 ژوئیه): فروش ویژه - تا 85٪ تخفیف برای کاربران جدید - دوره هایی که از 14.99 دلار شروع می‌شود.
با ضمانت برگشت 30 روزه پول که توسط یکی از اساتید برجسته ایلتس ارائه می‌شود.
"دوره آمادگی کامل IELTS Band 7+" بهترین دوره سایت  Udemy در زمینه آمادگی آیلتس است. این یک دوره 80 ساعته است که توسط Keino Campbell، MVP Udemy در زمینه آمادگی برای این آزمون ارائه شده است. در سال 2018، کمپبل به عنوان استاد برتر Udemy در زمینه آمادگی برای این ازمون انتخاب شد. در همان سال، او همچنین به عنوان یکی از پرطرفدار ترین مربیان در زمینه یادگیری انتخاب شد. این یک خبر عالی برای افرادی است که باید کمی بخندند و فضایی آرام داشته باشند تا از تجربه یادگیری آنلاین خود نهایت استفاده را ببرند.
ساختار خود کلاس به اندازه بقیه دوره های این لیست سفت و سخت نیست. مطمئناً، اگر قبلاً در آزمون آیلتس شرکت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم حتی یک بخش را از دست ندهید. با این حال، اگر تا حدودی با ساختار کلی و الزامات آزمون آیلتس آشنایی دارید، این یک دوره ایده‌آل برای تمرکز بر روی حوزه‌هایی است که با آن‌ها مشکل دارید.
نگران نباشید، نیازی نیست خودتان چیزی را کشف کنید. استاد دستورالعمل های دقیقی را در مورد اینکه چگونه دانش آموزان باید بخش های مرتبط با نیازهای یادگیری خود را انتخاب کنند، ارائه کرده است.
ساختار آن دوستانه است و احساس آرامش کلاس مطمئنا برای بسیاری از افرادی که به دنبال آزمون عمومی آیلتس هستند مفید خواهد بود. بنابراین، شرکت در آن به مخاطبانی که آماده شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک هستند، توصیه نمی شود. برای چنین اهدافی، انتخاب سایتی که به طور خاص بر روی آزمون آکادمیک متمرکز باشد بسیار بهتر است.

 

بهترین دوره‌ها و آزمون آیلتس آنلاین برای افزایش نمره اسپیکینگ آیلتس

سوالات متداول دوره آنلاین آیلتس

در ادامه به برخی از سوالات متداول در مورد ازمون آنلاین آیلتس پاسخ داده شده است.

سیستم نمره دهی آیلتس چگونه است؟

سیستم نمره دهی آزمون آیلتس نسبتاً ساده است. توانایی های ارتباطی انگلیسی شما از طریق آزمون های مختلف درجه بندی می‌شود. پس از تکمیل تمام این آزمون‌ها، امتیازی از 0 تا 9 دریافت خواهید کرد. این نتیجه نهایی ("نمره کلی") است که نشان دهنده دانش شما از زبان انگلیسی است. به طور کلی، نمره حدود 7 برای اکثر دانشگاه های بین المللی به اندازه کافی خوب است، در حالی که نمره حدود 7.5 حتی در موسسات Oxbridge و Ivy League نیز پذیرفته می‌شود.

تفاوت بین آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک چیست؟

تفاوت اصلی در تست های Writing و Reading نهفته است. در این بخش‌های آزمون، آیلتس جنرال (همانطور که از نام آزمون مشخص است) روی موضوعات عمومی متمرکز است. در آزمون آکادمیک، بخش Writing و Reading کمی تخصصی تر است و بیشتر بر موضوعات دانشگاهی و حرفه ای تمرکز دارد.

آیا یک دوره آنلاین آمادگی ازمون آیلتس ارزشش را دارد؟

گذراندن دوره آنلاین آمادگی ازمون آیلتس برای هر کسی که به دنبال کسب نمره کلی حداقل 6 است بسیار ارزشند است. شاید به توانایی زبان انگلیسی خود اطمینان داشته باشید، اما گرفتن نمره بالا در آیلتس کمی پیچیده تر از کلاس انگلیسی متوسط دبیرستان شما است. برای دریافت ایده دقیق از اینکه معیارهای ارزیابی آیلتس چگونه است، گذراندن یک دوره آمادگی آیلتس حرفه ای توصیه می‌شود.

دوره های آنلاین آمادگی آیلتس چقدر طول می‌کشد؟

به طور کلی، یک دوره آمادگی آزمون آیلتس خوب 2 تا 3 ماه طول خواهد کشید. بهترین دوره های آنلاین آمادگی آزمون آیلتس علاوه بر اصلاح مهارت های عمومی انگلیسی شما، موضوعاتی مانند داشتن استرس قبل از آزمون، تکنیک های خواندن و نکات افزایش اعتماد به نفس را نیز پوشش می‌دهد.
و اگر می‌خواهید به نمره کلی عالی برسید، همه این چیزهای کوچک به کارتان می‌آیند.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!