قبل از دانلود کتاب و نرم افزار تافل بارونز iBT barrons toefl ibt بخوانید

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/06/22

بارونز یک انتشارات محبوب و با سابقه کتاب های آمادگی آزمون است، اما کتاب تافل آنها چقدر خوب است؟  در این راهنما، نگاهی عمیقی به کتاب تافل iBT بارونز و نرم افزار barrons toefl ibt می‌اندازیم . ما همه مطالبی را که این کتاب شامل می‌شود و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی می‌کنیم و توصیه می‌کنیم که چه کسی باید آن را دانلود کند و چگونه می‌توان بیشترین بهره را از نرم افزار barrons toefl ibt برد.
در پایان این راهنما، خواهید دانست که آیا کتاب تافل بارونز و دانلود نرم افزار barrons toefl ibt برای شما مفید است یا خیر و چگونه از آن برای کسب نمره تافل مورد نظر تان استفاده کنید.

فرمت کتاب تافل بارونز چیست؟

TOEFL iBT Barron در هفت فصل سازماندهی شده است، به علاوه مطالب تکمیلی در سی دی یا نرم افزار barrons toefl ibt نیز گنجانده شده است. شما می‌توانید این کتاب را به صورت رایگان از اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته دانلود کنید.

فصل 1: راهنمای ثبت نام

فصل اول اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت نام در تافل، روز آزمون و گزارش نمره شما ارائه می‌دهد. همچنین شامل نکاتی در مورد نحوه ایجاد و پایبندی به برنامه مطالعاتی تافل است.

فصل 2: بررسی بخش های تافل iBT

این فصل کلیدی به هر یک از چهار بخش تافل می‌پردازد: Reading، Listening، Speaking و Writing. برای هر بخش تافل، موارد زیر گنجانده شده است:
مروری بر بخش
انواع سوالاتی که خواهید دید
راهبردهای پاسخگویی به سوالات
یک نمونه سوال کوتاه با مشکلات رایج
مشاوره برای سایر منابع مطالعاتی
نکات پیشرفته برای مطالعه

فصل 3: مهارت های مورد نیاز برای ازمون

در اینجا می‌توانید با مهارت‌های عمومی‌تر آزمون، مانند نحوه یادداشت‌برداری خوب و نحوه بازنویسی آشنا شوید. دانستن این مهارت‌ها می‌تواند شرکت در تافل را آسان‌تر کند و زمان بیشتری برای پاسخ‌گویی به سوالات به شما بدهد.

فصل 4: آزمون های نمونه و دانلود نرم افزار barrons toefl ibt

این فصل شامل هفت نمونه سوال آزمون تافل کامل است که می‌توانید بخش های صوتی آن را در نرم افزار barrons toefl ibt گوش بدهید یا به صورت آنلاین با استفاده از دانلود نزم افزار شبیه سازی شده در آزمون کامل شرکت کنید.

فصل 5: پاسخ‌ها و اسکریپت فایل های صوتی ارائه شده در نرم افزار barrons toefl ibt

فصل 5 دارای کلید پاسخ و توضیحات برای هر یک از آزمون های فصل 2 و همچنین تست های تمرینی فصل 4 می‌باشد. همچنین شامل اسکریپت های فایل های صوتی است که در نرم افزار barrons toefl ibt با آن تمرین کرده اید.

فصل 6: تخمین نمره 

در این فصل شما یاد می‌گیرید که چگونه به هر بخش از پاسخ های خود نمره بدهید تا بتوانید تخمینی از میزان موفقیت خود بدست آورید.

فصل 7: منابع

فصل پایانی کتاب اطلاعات تماس مراکز تافل در کشورهای مختلف، وب‌سایت‌های تمرین تافل و فرهنگ لغات مفید واژگانی را ارائه می‌دهد.

منابع بیشتر

جدیدترین نسخه تافل iBT Barron با یک CD-ROM و دو سی دی MP3 ارائه می‌شود که  شامل نرم افزار barrons toefl ibt برای هر یک از هفت آزمون تمرینی و همچنین یک آزمون تمرینی منحصر به فرد کامپیوتری است. سی‌دی‌های MP3 حاوی فایل های صوتی برای بخش‌های Listening، Speaking و Writing آزمون‌های تمرینی تافل و آزمون‌های موجود در کتاب است. این کتاب همچنین شامل  QR کد برای چندین درس ویدیویی است که می‌توانید آن را تماشا کنید.

مزایای دانلود کتاب و نرم افزار barrons toefl ibt

در زیر سه نقطه قوت کتاب بارونز تافل آورده شده است. کتاب بارونز یک منبع عالی از تست های تمرینی، توضیحات عمیق پاسخ و استراتژی های مفید برای آزمون است.

تست های تمرینی متنوع

در مجموع، با دانلود این کتاب و نرم افزار barrons toefl ibt به هشت تافل تمرینی کامل و همچنین سوالات تمرینی اضافی دسترسی خواهید داشت.
شما همچنان می‌توانید حداقل در یک آزمون رسمی شرکت کنید تا با سوالات رسمی تافل آشنا شوید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد)، اما برای اکثر افرادی که برای آزمون تافل مطالعه می‌کنند، هشت تست تمرینی کافی است و به منابع غیر رسمی دیگر نیاز نخواهید داشت. 
در هر صورت اگر خواستید با نمونه سوالات یا آزمون های آزمایشی تافل بیشتری تمرین کنید می‌توانید در نرم افزار سایت ما عضو شوید تا به نسخه ۱ تا ۷۴ تی پی او های تافل به صورت رایگان دسترسی داشته باشید

توضیحات جواب کامل

کتاب TOEFL iBT Barron علاوه بر داشتن تست‌های تمرینی فراوان، توضیحات کاملی در مورد پاسخ‌ها نیز دارد تا به شما کمک کند بدانید دقیقاً چرا یک پاسخ خاص درست است. برای سوالات Reading و Listening (که همه چند گزینه ای هستند)، کتاب تافل بارونز توضیح می‌دهد که چرا یک پاسخ خاص درست است، سپس مهارت های مورد نیاز برای پاسخ به سوال و شماره صفحه جایی که این مهارت در کتاب مورد بحث قرار گرفته است را ارائه می‌کند تا بتوانید برگردید و مرور کنید. برای بخش‌های Speaking و Writing، نمونه‌ای از پاسخ‌ها برای هر سؤال و همچنین فهرستی از مواردی وجود دارد که پاسخ شما باید حاوی آن باشد.
به‌علاوه، در کلیدهای پاسخ، بخش‌های مهمی از اسکریپت های صوتی ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید به راحتی بدون نیاز به گوش دادن بارها و بارها به کلیپ‌های صوتی در نرم افزار barrons toefl ibt، مکان مورد بحث درباره اطلاعات کلیدی را پیدا کنید. برخی از کتاب‌های آمادگی دیگر حاوی توضیحات برای پاسخ صحبح نیستند یا توضیحات بسیار محدودی دارند، و توضیحات عمیق در این کتاب واقعاً می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چرا یک پاسخ خاص درست است و ممتحنین به دنبال چه چیزی در پاسخ شما هستند.

راهکارها و نکات مفید برای تافل

یکی از بزرگترین نقاط قوت این کتاب کیفیت و گستردگی نکات مطالعه تافل و راهبردهای آزمون دادن آن است. در حالی که برخی از کتاب‌های آماده‌سازی نکات بسیار ابتدایی و واضحی را ارائه می‌کنند، مانند «یادداشت برداری در حین خواندن»، Barron's فراتر رفته و توضیح می‌دهد که در مورد چه چیزی باید یادداشت برداری کنید، چگونه یادداشت‌های خود را سازماندهی کنید، و چقدر زمان باید صرف یادداشت برداری کنید.
Barron's برای هر بخش از تافل استراتژی هایی دارد. حتی اگر از نمره خود در بخش خاصی راضی هستید، به هر حال به این نکات نگاهی بیندازید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند به سؤالات خاصی سریعتر پاسخ دهید یا در طول بخش احساس سازماندهی بیشتری کنید.
نکات مطرح شده با نمونه سوالات نرم افزار barrons toefl ibt، بسیار خاص هستند، بنابراین به راحتی می‌توان آنها را دنبال کرد. برای مثال، این کتاب به شما توصیه می‌کند که دقیقاً چگونه به کلمات خود هنگام صحبت کردن شکل دهید تا برای دانش‌آموزانی که به پاسخ‌های شما گوش می‌دهند، واضح به نظر برسد. این بسیار مفیدتر از این است که در بخش Speaking فقط به شما گفته شود "واضح صحبت کنید". همچنین استراتژی‌های کلی وجود دارد که می‌توانید در تمام بخش‌های آزمون از آنها استفاده کنید، مانند نحوه یادداشت‌برداری بهترین و نحوه خلاصه‌سازی سریع اطلاعات حاصل از خواندن متن‌ها و کلیپ‌های صوتی. علاوه بر این، در سراسر این کتاب، توصیه هایی در مورد چگونگی ساختار برنامه مطالعاتی تافل وجود دارد. پیروی از توصیه های بارونز می‌تواند به پربارتر شدن مطالعه شما و بالا بردن نمره تافل شما کمک کند.

 

قبل از دانلود کتاب و نرم افزار تافل بارونز iBT barrons toefl ibt  بخوانید

معایب کتاب و نرم افزار barrons toefl ibt

در این بخش به دو مورد از اشکالات اصلی کتاب و نرم افزار  تافل بارونز می‌پردازیم. در حالی که Barron's یک کتاب تافل قوی است، سؤالات تمرینی آنها کاملاً با سطح دشواری سؤالات واقعی تافل مطابقت ندارد و برای استفاده از برخی از مطالب آنها به یک درایو CD نیاز دارید.

سوالات تمرینی دشوارتر از سوالات واقعی تافل هستند

به طور کلی، سوالات تمرینی بارونز مشابه سوالاتی که در تافل واقعی خواهید یافت، هستند با این حال، از آنجایی که بارونز یک منبع غیر رسمی است، بعد است که دقیقاً با تافل مطابقت داشته باشد. یکی از واضح ترین تفاوت‌ها این است که برخی از سوالات تمرینی آن دشوارتر از سوالاتی است که در تافل واقعی پیدا می‌کنید. در این موارد، سؤالات معمولاً اطلاعات دقیق یا عمیق‌تری را از شما می‌خواهند یا از شما می‌خواهند که اطلاعات بیشتری از آنچه برای آزمون واقعی نیاز دارید به خاطر بسپارید.
این برای همه آزمون های ازمایشی موجود در نرم افزار barrons toefl ibt، صدق نمی کند، و برخی از افراد حتی ممکن است از افزایش سختی آن قدردانی کنند زیرا احساس می‌کنند این امر به آنها کمک می‌کند تا برای تافل بیشتر آماده شوند. با این حال، اگر قبلاً در مورد آزمون نگران هستید یا زمان محدودی برای مطالعه دارید، تمرین با سؤالات دشوارتر می‌تواند باعث استرس و اضطراب اضافی شما شود که به نمره شما کمکی نمی کند. در این شرایط بهتر است با TPOهای تافل تمرین کنید زیرا آنها سوالات واقعی ازنون های قبلی تافل هستند.

برای انجام تست های نرم افزار barrons toefl ibt، به سیستم کامپیوتری نیاز دارید

شما می‌توانید هر یک از هشت تافل تمرینی نرم افزار barrons toefl ibt، را روی کامپیوتر بگذرانید، که بسیار عالی است زیرا به ازمون تافل واقعی شبیه تر است. هرچه تست های تمرینی شما به واقعیت نزدیکتر باشد، نمرات شما دقیق تر خواهد بود و در روز آزمون آمادگی بیشتری خواهید داشت.
ممکن است لینکی برای دانلود نرم افزار barrons toefl ibt، به صورت آنلاین پیدا نکنید در اینصورت باید سی دی های این نرم افزار را تهیه کرده و  روی کامپیوتر اجرا کنید.
اگر پیدا کردن لینک دانلود نرم افزار barrons toefl ibt،برای شما مشکل است همواره می‌توانید با عصویت در املیکیشن نا به نمونه سوالات واقعی تافل تی می‌او دسترسی داشته باش و آنها را به صورت آزمون های شبیه سازی شده بگذرانید.

آیا کتاب تافل بارونز برای شما مناسب است؟

از میان کتاب های آمادگی تافل، کتاب تافل بارونز یکی از گزینه های برتر است. زیرا بسیاری از تست‌های تمرینی با کیفیت بالا را همراه با توضیحات پاسخ عمیق ارائه می‌کند و استراتژی‌های مفید و هوشمندانه‌ای را برای کمک به شما در مورد سوالات پیچیده و مدیریت زمان ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک کتاب آمادگی تافل خوب هستید، این یک انتخاب مناسر است.
اشکال اصلی این است که این کتاب یک کتاب آمادگی غیر رسمی است و بنابراین آزمون‌های ماک و نمونه سوالات تمرینی آن به اندازه یک منبع رسمی (مانند TPOها) به تافل واقعی نزدیک نیست. مهم است که حداقل یک تمرین رسمی تافل را در طول آمادگی خود انجام دهید، بنابراین توصیه می‌کنیم تافل iBT Barron را با یک کتاب آمادگی رسمی یا منابع رسمی تمرین آنلاین تکمیل کنید.
باوجودیکه بانز یک منبع رسمی نیست، کتاب تافل بارونز کار بسیار خوبی را در ارائه استراتژی‌های آزمون مفید و تمرینات قوی انجام می‌دهد. تنها افرادی که ما این کتاب را به آن‌ها توصیه نمی کنیم، کسانی هستند که از قبل به مهارت های انگلیسی خود اطمینان دارند و فقط به دنبال تست های تمرینی برای شرکت در آن هستند. در این صورت، به نکات اضافی و استراتژی‌های مطالعه کتاب بارونز نیازی ندارید، و بهتر است فقط در آزمون‌های رسمی، به‌ویژه تی پی او های تافل شرکت کنید که تا کنون ۷۴ نسخه از آن توسط سایت ETS منتشر شده و در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته در اختیار شما است.

چگونه از نرم افزار barrons toefl ibt، بیشترین بهره را ببریم؟

اگر تصمیم به دانلود نرم افزار barrons toefl ibt دارید ، این سه نکته را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از کتاب آمادگی جدید خود ببرید.

تست های تمرینی را تحت شرایط آزمون واقعی انجام دهید

شما باید هر یک از تافل های تمرینی نرم افزار barrons toefl ibt، را با شرایطی مشابه امتحان واقعی امتحان کنید تا دقیق ترین نمرات را از این آزمون‌ها به دست آورید. به این معنی که برای هر تمرین تافل باید:
آن را روی کامپیوتر (نه روی کاغذ) انجام دهید
به همه سوالات در یک جلسه پاسخ دهید
از همان زمان بندی و زمان استراحتی که برای تافل واقعی دهرید، استفاده کنید
آن را در محلی با حداقل حواس پرتی انجام دهید
هرچه تست های تمرینی شما به تافل واقعی نزدیکتر باشد، نمرات تمرینی شما دقیق تر و مفیدتر خواهد بود.

به استراتژی های مطرح شده در کتاب تافل بارونز توجه کنید

کتاب تافل بارونز پر از استراتژی های عالی است که در بسیاری از کتاب های آمادگی تافل دیگر نخواهید یافت. این توصیه‌ها شامل نحوه پاسخ دادن به انواع سؤالات خاص، نحوه گفتن کلمات به گونه‌ای که تا حد امکان واضح باشند، افکار مثبتی که در طول امتحان روی آنها تمرکز کنید و موارد دیگر را شامل می‌شود. نکات واقعاً به متمایز کردن این کتاب کمک می‌کند، بنابراین آنها را نادیده نگیرید!
نرم افزار barrons toefl ibt، و کتاب آن، موضوعات بسیاری را پوشش می‌دهد، از ایجاد یک برنامه مطالعاتی گرفته تا یادداشت برداری از قسمت های خواندن و مدیریت زمان شما در طول آزمون. اساساً، اگر هیچ ایده ای برای شروع مطالعه برای تافل ندارید یا مطالعه را شروع کرده اید اما نمی دانید چگونه نمره خود را بالا ببرید، این کتاب شما را در تمام مراحلی که باید دنبال کنید راهنمایی می‌کند.

کتاب را با تست های رسمی تمرین تکمیل کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، شما باید حداقل در یک آزمون رسمی تافل شرکت کنید، حتی اگر تمام تست های تمرینی نرم افزار barrons toefl ibt، را دانلود کرده و گذرانده باشید آزمون‌های رسمی مهم هستند زیرا می‌توانید مطمئن باشید که از قالب و محتوای تافل واقعی پیروی می‌کنند. حتی منابع غیررسمی با کیفیت بالا نیز می‌توانند تفاوت‌هایی با تافل واقعی داشته باشند که باعث می‌شود شما مطالب اشتباهی را مطالعه کنید یا موارد خاصی را که باید مطالعه کنید نادیده بگیرید.
انجام آزمون‌های رسمی TPO می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه باید برنامه مطالعه فعلی خود را تغییر دهید و در کجا نیاز به بهبود دارید. در حالت ایده‌آل، شما باید حداقل یک آزمون ازمایشی تافل را قبل از نیمه راه مطالعه تان انجام دهید تا بتوانید هر گونه اصلاح لازم را در برنامه مطالعاتی خود انجام دهید.  ما شرکت در آزمون های تی پی او نسخه ۷۴تایی را به شنا پیشنهاد می‌دهیم تا قبل از روز امتحان تجربه ای در مورد سوالات رسمی آزمون تافل داشته باشید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!