دانلود نرم افزار ibt

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/06/30

یک ماه زمان مناسبی برای آماده شدن برای تافل است مشروط بر اینکه با دانلود منابع مناسب مانند نرم افزار ازمون های تافل ibt، تمرینات منظمی انجام دهید.
چطور با دانلود نرم افزار آزمون های تافل  ibtطی یک ماه برای تافل آماده شویم؟ 
یک ماه زمان مناسبی برای آماده شدن برای تافل است مشروط بر اینکه سعی کنید در طول روز حتی حین مطالعه و انجام کارهای شخصی خود به زبان انگلیسی بخوانید و بنویسید. همچنین باید با دانلود منابع مناسب مانند نرم افزار ازمون های تافل ibt، تمرینات منظمی انجام دهید. در ادامه، در مورد اینکه چگونه باید 30 روز خود را بگذرانید تا برای تافل آماده شوید، بیشتر توضیح می دهیم.

1. دانلود کتاب ها و نرم افزار آزمون تافل ibt

دانلود کتاب و منابع تافل به خصوص مواردی که فایل حاوی نرم افزار همراه آن را می توانید دانلود کنید، بسیار مفید است. نرم افزار آزمون های تافل ibtبه شما کمک می کند که سریعتر برای شرکت در آزمون آماده شوید.

2. آشنایی با ساختار تافل با شرکت در ازمون های تافل ibt ازمایشی

در حین آماده سازی، احتمالا متوجه می شوید که تافل سخت است، و برخی از بخش های آن حاوی سوالات پیچیده است. به خصوص ساختار بخش لیسنینگ و اسپیکینگ بسیار پیچیده می شود زیرا در آن سوالات تلفیقی وجود دارد! برای موفقیت در تافل، با دانستن اینکه کدام نوع سوال بعد از کدام سوال، مطرح می شود می توانید استرس خود را کاهش داده و زمان کافی برای پاسخ دادن به سوالات در نظر بگیرید.

3. شروع مطالعه با آماده شدن برای بخش Speaking

بخش Speaking با سرعتی شگفت انگیز شروع شده و به پایان می رسد. ترتیب بخش‌ها در امتحان عبارتند از - ریدینگ، لیسنینگ، [استراحت]، اسپیکینگ و رایتینگ. بخش Speaking حدود 20 دقیقه طول می کشد و به تمرکز زیادی نیاز دارد. در امتحان واقعی، شرکت کنندگان در آزمون همزمان شروع به صحبت می کنند و سخت است که در حین انجام این بخش، پاسخ های آنها را از ذهن خود دور نگه دارید (حتی با وجود هدفون های حذف نویز).
اول از همه، متوجه شوید که بخش Speaking یک مکالمه نیست.در آیلتس، شما با یک ممتحن به صورت حضوری مکالمه می کنید. اما در تافل شما با میکروفون صحبت می کنید و پاسخ شما ضبط می شود. این روش کمی ناخوشایند است، زیرا شما در حال ضبط صدای خود هستید و هر کلمه ای که می گویید به طور دائمی ضبط می شود. و زمان برای پاسخ به هر سوال متفاوت است. برخی 60 ثانیه و برخی 2 دقیقه هستند. درست از همان ابتدای پاسخ، باید خودتان طوری برنامه ریزی کنید، که تمام نکات را بیان کنید.
انجام همه اینها نیاز به غریزه دارد. مثل یادگیری نحوه گرفتن یک توپ است که به سمت شما پرتاب شده. آماده شدن برای بخش اسپیکینگ تافل، روی کاغذ، تمرین سختی است. شما باید مسیر توپ را با در نظر گرفتن گرانش اندازه گیری کنید و باید بر اساس میزان فاصله تان از نقطه تخمینی رسیدن توپ، سرعت خود را تنظیم کنید. در زندگی واقعی، این چیزها آسان است، زیرا ما این بازی را زیاد انجام می دهیم! و این همان چیزی است که شما باید برای بخش Speaking تافل انجام دهید.
اگر می توانید در آزمون های تافل آنلاین شرکت کنید تا پاسخ های شما در بخش اسپیکینگ مانند آزمون واقعی ضبط شود. اما اگر نرم افزار تافل ibtرا دانلود کردید، بهتر است یک برنامه ضبط صدا بر روی موبایل خود نصب کنید. آزمون تافل را شروع کنید، و به سوالات پاسخ دهید. اگر سوال می گوید 30 ثانیه برای آماده شدن فرصت دارید، یادداشت برداری و تفکر را به مدت 30 ثانیه تمرین کنید. ویدیوهای قابل توجه در یوتیوب منابع بسیار خوبی برای یادگیری مهارت های یادداشت برداری هستند.
با لحن یکنواخت به سوال پاسخ دهید. هنگام پاسخ دادن به سوال نباید زیادی هیجان زده باشید یا بدون هیچ احساسی پاسخ دهید. معمولا نرم افزار تافل ibtدارای نمونه پاسخ های ضبط شده خواهد بود. به آنها گوش دهید و مانند آنها صحبت کنید. در بخش اسپیکینگ، روانی و سازگاری نمره بیشتری نسبت به محتوای پاسخ ها دارد.اگر از شما سوالی پرسیده شد، جایی که فکر می‌کنید می‌توانید نکات مثبت زیادی را بیان کنید، سعی نکنید هر چیزی را که به ذهنتان می‌رسد بیان کنید. زمان شما تمام خواهد شد! 

4. تمرین یادداشت برداری برای بخش اسپیکینگ

یادداشت برداری در بخش اسپیکینگ به این معنا نیست که همه چیزهایی که در سخنرانی گفته می شود را یادداشت کنید. می توانید ویدیوها یا مقالات اموزشی در مورد اینکه کدام نکات را باید یادداشت کنید بخوانید و ببینید، اما نباید هر چیزی را که گوش دادید یادداشت کنید! با کمک گرفتن از مطالب آموزشی، یادداشت های شما کوتاه تر می شود، و در زمان صرفه جوییی می کنید علاوه بر این می توانید تمرکز خود را حفظ کنید. 

5. آماده شدن برای بخش Writing با دانلود نرم افزار تافل ibt

سوالات رایتینگ تافل ساده تر از GRE است، زیرا تمام انچه که از شما خواسته شده دارای ساختاری منسجم است که می تواند در رایتینگ شما به کار رود. از اشتباهات املایی مانند طاعون و اشتباهات دستوری مانند ابولا اجتناب کنید. از شما انتظار نمی رود که هیچ ایراد گرامری نداشته باشید، اما باید از اشتباهات دستوری رایج اجتناب کنید. مهمترین نکته - تا می توانید تایپ کنید! تعداد کلمات بیشتر = نمره بالاتر. با این حال، تعداد کلمات را با کلمات غیرضروری مانند "So" یا استفاده از تعداد زیادی قید افزایش ندهید. هنگام تمرین بخش نوشتن، از نمونه سوالاتی که در ازمون های تافل ibtازمایشی وجود دارد، استفاده کنید . دانلود و تمرین با سوالات tpoهای تافل می تواند رایتینگ شما را به طور قابل توجهی بهبود ببخشد.
در بخش رایتینگ یک سوال تلفیقی وجود دارد که شامل گوش دادن به یک سخنرانی و نوشتن در مورد آن است. نیازی به یادداشت برداری در مورد جزئیات ذکر شده در سخنرانی نیست، زیرا یو متن در هنگام پاسخ دادن به سوالات در دسترس شما خواهد بود. از سخنرانی برای یادداشت نکات استفاده کنید و در حین ادامه سخنرانی ساختاری برای نوشته خود طراحی کنید. قبل از پایان سخنرانی، باید بفهمید که استاد می‌خواهد دانش‌آموزان روی چه موضوعی تمرکز کنند.

6. پاسخ دادن به سوالات ریدینگ در زمان اختصاص شده

بخش ریدینگ، طولانی است و از شما انتظار نمی رود که در یک ماه همه چیز را تمرین کنید. اما، حداقل باید مدیریت زمان برای پاسخگویی به سوالات ریدینگ را تمرین کنید. بخش خواندن فقط یک مسئله پیچیده دارد که نوشتن خلاصه متن است. این قسمت را تا جایی که وقت شما اجازه می دهد تمرین کنید، زیرا تنها عاملی است که به شما کمک می کند نمره بالاتری در بخش ریدینگ تافل بگیرید.
دانلود نرم افزار آزمون های ibtیا تمرین با نمونه سوالات واقعی تی پی او های تافل بهترین منبعی است که می توانید برای آماده سازی طی یک ماه روی آنها حساب کنید. تا اینجا با مطالب کلی که باید طی یک ماه بخوانید و یاد بگیرید آشنا شدید، حالا بیایید یک برنامه ریزی یک ماهه را برای شما ترتیب دهیم تا دقیقا بدانید چطور باید مطالعه کنید.

برنامه ریزی برای مطالعه 1 ماهه تافل

این برنامه ریزی برای شرکت کنندگان آزمون تافل که به دنبال منابع معتبر برای آماده شدن برای این آزمون هستند طراحی شده است. بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون نمی دانند از کجا شروع کنند یا چگونه به دنبال منابع معتبر تافل بگردند و این برنامه ریزی دقیقاً شامل این موارد است!
این برنامه شامل موارد زیر است:
 -ویدیوهای رسمی ETS برای آمادگی آزمون تافل
-لینک به تست های تمرینی برای هر مهارت
- لینک به گروه ها و وب سایت هایی که کمک بیشتری برای آماده سازی ارائه می دهند
دانلوو برنامه مطالعه آمادگی تافل 1 ماهه XLSX • 55 کیلوبایت

 

دانلود نرم افزار ibt

 

برنامه تحصیلی یک ماهه تافل با دانلود نرم افزار تافل ibt

این برنامه مطالعه یک ماهه تافل برای داوطلبانی که امیدوارند برای آزمون تافل خود آماده شوند مفید است. برنامه های مختلفی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، اما داشتن یک برنامه تحصیلی یک ماهه تافل که در آن تمرین با نرم افزار نمونه سوالات تافل ibtگنجانده شده، بسیار مهم است. این طرح مطالعه تافل برای آشنایی شما با ساختار آزمون تافل و انواع سوالات طراحی شده است.
داوطلبانی که برای تافل آماده می شوند نیاز به برنامه لحظه آخری دارند و باید با برنامه مطالعاتی تافل به مدت 1 ماه آماده شوند. این برنامه به داوطلبان کمک می کند تا در مدت یک ماه، مطالعه تافل را به صورت سازماندهی شده انجام دهند. دوره آمادگی تافل می تواند شامل شرکت در آزمون های آنلاین، مطالعه منابع مناسب یا شرکت در کلاس های آنلاین باشد.


برنامه مطالعاتی تافل برای هفته اول

روز 1

نرم افزار تافل ibt را دانلود کرده و با انجام 1 تمرین ریدینگ شروع کنید. اگر در املیکیشن ما عضو باشید می توانید ترجمه ریدینگ های tpo را نیز مشاهده کنید و واژگان مهم هر متن را که برای شما برجسته شده مطالعه کنید.

در یک آزمون آزمایشی کامل (بهتر است از ازمون های تی پی او باشد) شرکت کنید.

روز 2

حالا که اصول اولیه را فهمیدید. سعی کنید امروز تعداد تمرینات را افزایش دهید. 2 تمرین ریدینگ را کامل کنید و ۱ تست کامل تمرین اسپیکینگ را انجام دهید.

روز 3

3 تمرین ریدینگ تافل را در نرم افزار آزمون تافل کامل کنید. ویدیوهای گرامر را تماشا کنید. در یک آزمون ماک شرکت کنید و پاسخ های اشتباه خود را مرور کنید.

روز 4

3-4 ویدیوی برای بخش اسپیکینگ را تماشا کنید. این به شما کمک می کند تا سرعت و تلفظ خود را بهبود بخشید. در 1 تست تمرین اسپیکینگ شرکت کنید. واژگان آکادمیک را مطالعه کنید.

روز 5

با بخش Listening تافل شروع کنید. در 1 آزمون آزمایشی تافل ibt که نرم افزار آن را دانلود کردید شرکت کنید. شما همچنین می توانید از سایر منابع معتبر مانند نمونه سوالات tpoکه نسخه ۷۴تایی آن در اپلیکیشن ما موجود است، استفاده کنید.

روز 6

1 تمرین ریدینگ، 1 تمرین اسپیکینگ و 1 تمرین لیسنینگ را کامل کنید. برای هر بخش به تست های تمرینی که در نرم افزار تافل ibtموجود است مراجعه کنید و پاسخ های خود را با دقت مرور کنید.


برنامه مطالعاتی تافل برای هفته دوم

روز 1

 یک آزمون ماک تافل را کامل کنید. واژگان ببشتری را مطالعه کنید.

روز 2

20 دقیقه با فلش کارت ها کار کنید. برای سؤالات «مقایسه و تضاد» 2 مقاله نوشتاری مستقل بنویسید. واژگان آکادمیک را مطالعه کنید.

روز 3

3 تمرین لیسنینگ را دانلود کرده و یا با نمونه سوالات نرم افزار تافل ibt مختلف تمرین کنید. 2 سوال از بخش اسپیکینگ مستقل را انجام دهید 1. برای سوالات "موافق و مخالف" 2 مقاله رایتینگ مستقل بنویسید.

روز 4

برای سؤالات «موافق و مخالف» ۲ مقاله رایتینگ مستقل بنویسید. 4 سوال اسپیکینگ مستقل انجام دهید. 2. واژگان اکادمیک را مطالعه کنید.

روز 5

2 مقاله رایتینگ مستقل مربوط به موضوع «ترجیحات» را بنویسید. واژگان آکادمیک را مطالعه کنید. 2 تمرین لیسنینگ را کامل کنید. نوشته های هفته اول خود را مرور کنید و آن را با هفته دوم مقایسه کنید.

روز 6

برای سؤالات «مقایسه و تضاد» 2 مقاله رایتینگ مستقل تافل بنویسید. 4 سؤال از سؤالات اسپیکینگ مستقل را که در نرم افزار آزمون های ibtوجود دارد، انجام دهید. 3. واژگان را از روی فلش کارت ها تمرین کنید.


برنامه مطالعه تافل برای هفته سوم

روز 1

5 تمرین ریدینگ را کامل کنید. تاریخ هنر و واژگان تجاری را مطالعه کنید. 1 رایتینگ مستقل مربوط به موضوع «اگر / خیالی» بنویسید.

روز 2

3 سوال اسپیکینگ تلفیقی را از نرم افزار ازمون های تافل ibt انجام دهید. دوره های اسپیکینگ تافل را کامل کنید. واژگان آکادمیک را مطالعه کنید. 2 تمرین ریدینگ انجام دهید.

روز 3

4 تمرین لیسنینگ را کامل کنید. ۲ سوال رایتینگ تلفیقی تافل را تمرین کنید. واژگان تاریخ را مطالعه کنید

روز 4

در یک ازمون آزمایشی tpo آنلاین شرکت کنید. 2 تمرین ریدینگ و 2 تمرین لیسنینگ را کامل کنید. یک مقاله رایتینگ مستقل برای سؤالات «اگر / خیالی» بنویسید.

روز 5

5 سوال اسپیکینگ تلفیقی را تمرین کنید. 4 مقاله رایتینگ مستقل برای سؤالات «اگر / خیالی» بنویسید. واژگانی را که در روزهای قبل آموخته اید مرور کنید.

روز 6

3 تمرین لیسنینگ را کامل کنید. 3 سوال اسپیکینگ تلفیقی را انجام دهید 5. واژگان آکادمیک را مطالعه کنید


برنامه مطالعاتی تافل برای هفته چهارم

روز 1

3 تمرین لیسنینگ را در نرم افزار ازمون های تافلibt کامل کنید. 4 سوال از سوالات اسپیکینگ تافل را انجام دهید 1. برای سوالات "توضیح و تفسیر" 2 مقاله رایتینگ مستقل بنویسید.

روز 2

واژگان بیشتری را مطالعه کنید. برای سؤالات «توضیح و تفسیر» 1 مقاله رایتینگ مستقل بنویسید. 5 تمرین ریدینگ را کامل کنید. 4 تمرین لیسنینگ را کامل کنید. 3 سوال از سوالات اسپیکینگ تلفیقی را انجام دهید .

روز 3

3 نمونه رایتینگ از سوالات "شرح و توضیح" بخوانید و مطالعه کنید. هر چه بیشتر بخوانید و مطالعه کنید، مهارت های نوشتاری شما بیشتر می شود. 5 سوال اسپیکینگ تلفیقی را انجام دهید. 3 تمرین لیسنینگ را کامل کنید.

روز 4

5 تمرین لیسنینگ را کامل کنید. برای سؤالات «شرح و توضیح» 2 مقاله رایتینگ مستقل بنویسید. 3 سوال از سوالات اسپیکینگ تلفیقی را انجام دهید 5. 2 تمرین ریدینگ را کامل کنید.

روز 5

واژگانی را که در هفته های گذشته آموخته اید مرور کنید. 3 تمرین لیسنینگ، 3 ریدینگ و 3 تمرین اسپیکینگ تلفیقی را کامل کنید. ۲ مقاله رایتینگ مستقل بنویسید.

روز 6

برای هر بخش تست های آزمایشی را دانلود کنید و با سوالات نرم افزار تافل ibtتمرین کنید. پاسخ های اشتباه خود را مرور کنید، مطالعه کنید و در قسمت های ضعیف پیشرفت کنید. هر چیزی را که تا به حال مطالعه کرده اید مرور کنید.

جمع بندی

تمرین با نمونه سوالات نرم افزار تافل ibt که با فرمت آزمون اصلی شبیه سازی شده است بهترین روش مطالعه است که می توانید برای آماده شدن طی یک ماه از آن بهره ببرید.
با عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته می توانید به صورت رایگان به آزمون های TPO نسخه 74 تایی دسترسی داشته باشید و در نرم افزار تافل ibt در این آزمون های آنلاین شرکت کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!