آیا پرداخت هزینه برای شرکت در آزمون آزمایشی تافل ارزش دارد؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/09/28

آمادگی برای هر آزمونی بدون تمرین مباحثی که باید مطالعه کنید، ناقص است. برای کسب بهترین نتایج، باید میزان آمادگی خود را قبل از آزمون بسنجید و ارزیابی سطح مهارت هایتان فقط با شرکت در ازمون های ماک امکان پذیر است. از طرفی بالا بودن هزینه آزمون آزمایشی تافل یکی از موانعی است که داوطلبین را با مشکل مواجه کرده و موجب شده آنها نتوانند به خوبی خودشان را قبل از این امتحان بزرگ محک بزنند.
در حال حاضر تست تی پی او، بهترین آزمون های ماک تافل شناخته می‌شوند که می‌توانند چشم انداز بهتری از اینکه چه نوع سوالاتی در امتحان ظاهر می‌شود را برای داوطلبین فراهم کرده و به بهبود نمره متقاضیان در ازمون تافل کمک می‌کنند. هزینه آزمون آزمایشی تافل tpoدر سایت ای تی اس بسیار بالا است اما خوشبختانه این سایت تنها مرجع ارائه دهنده تست های تمرینی تی پی او نیست. شما می‌توانید با عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته، به صورت رایگان به تمام tpo های تافل نسخه ۷۴تایی دسترسی داشته باشید.

مزایای شرکت آزمون ازمایشی تافل تی پی او چیست؟

آزمون های آزمایشی تی پی او، در واقع آزمون های تکراری تافل هستند که در سال های گذشته برگزار شده اند و فرمت آنها دقیقا مشابه با الگوی آزمون تافل است. هدف اصلی شرکت در آزمون های آنلاین TPOکه در حال حاضر نسخه ۱ تا ۷۴ آنها در دسترس است، ارزیابی پتانسیل داوطلب قبل از شرکت در امتحان واقعی است. 
در چند مزیت پرداخت هزیته آزمون ازمایشی تافل را با هم مرور می‌کنیم:

تمرین با نمونه سوالات واقعی تافل

تست های tpo تمرین خوبی برای داوطلبین تافل هستند که برای آمادگی شرکت در امتحان واقعی به آنها کمک می‌کنند. تمرین با آزمون های آزمایشی، سرعت پاسخگویی به سوالات را افزایش می‌دهد و به دانش آموزان کمک می‌کند تا بدانند در کدام درس ضعیف است.

یادگیری نحوه مدیریت زمان

ازمون های ماک تی پی او به داوطلبین کمک می‌کند تا محاسبه کنند که هر بخش از ازمون چقدر زمان می‌برد. بر این اساس، آنها می‌توانند ایده‌ای در مورد زمانی که باید برای پاسخگویی به سوالات در بخش های مختلف رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ، صرف کنند، داشته باشند.

شناسایی نقاط قوت و ضعف

با پرداخت هزینه آزمون های آزمایشی تافل TPO شما می‌توانید در هر یک از ازمون های ۱ تا ۷۴ شرکت کنید و در پایان ازمون بازخورد و گزارش نمرات خود را دریافت نمایید. به این ترتیب، می‌توانید سوالاتی را که اشتباه پاسخ داده اید تمرین کنید و بخش هایی که در آنها قوی هستید را کنار بگذارید تا وقت خود را برای مطالعه و تمرین آنها هدر ندهید.

شبیه سازی ازمون واقعی تافل

با شرکت در آزمون های آزمایشی tpo، کاملا با ساختار و فرمت اصلی تافل واقعی آشنا می‌شوید. این آزمون های تمرینی تحت شرایط شبیه سازی شده با تافل واقعی و به صورت آنلاین در نرم افزار برگزار می‌شوند که هدف آنها ارزیابی دانش شما طبق ساختار و زمانبندی تافل است.
شما می‌توانید در نرم افزار اکادمی انلاین زبان شایسته ثبت نام کنید و منابع مطالعاتی مختلفی شامل تست های تمرینی tpo نسخه ۷۴تایی، منابع رسمی تافل، کتابهای امادگی تافل، منابع و سوالات تمرینی قدم به قدم، ترجمه ریدینگ های تی پی او و گزارشی از عملکرد خود دسترسی داشته باشید.

 

آیا پرداخت هزینه برای شرکت در آزمون آزمایشی تافل ارزش دارد؟

چرا پرداخت هزینه آزمون آزمایشی تافل tpo ارزش دارد؟

تمرین و کسب آمادگی برای قبولی در آزمون تافل، مهمترین هدف پرداخت هزینه و شرکت در آزمون آزمایشی تافل است. به همین دلیل است که برای اکثر داوطلبین، شرکت در آزمون های تی پی او نسخه ۷۴ تایی، بسیار مهم است. 
این آزمون های آزمایشی نه تنها به شما اجازه می‌دهند سوالات کلیدی را تمرین کرده و دانش خود را ارزیابی کنید بلکه به شما این امکان را می‌دهند که اگر آنها را به درستی انجام دهید، آزمون واقعی را در همان شرایط زمانبندی شده به پایان برسانید.
اگر با بهترین روش استفاده از این تست های تمرینی آشنا باشید و مطمئن شوید که از آن‌ها با تمام ظرفیت خود برای قبولی در روز امتحان استفاده می‌کنید، قطعا پرداخت هزینه آزمون آزمایشی تافل، ارزش خواهد داشت!
بیایید 5 روش کلیدی که آزمون های آزمایشی می‌توانند به شما در دستیابی به موفقیت در آزمون تافل کمک کنند را باهم مرور کنیم: 

1) تا حد امکان با نوع سوالات ازمون تافل آشنا می‌شوید

هرچند نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه سؤالاتی در روز آزمون مطرح می‌شوند، به‌ویژه زمانی که ای تی اس فرمت برخی از بخش های تافل را طی چند سال تغییر داده است. اما به هر حال، پاسخگویی به سوالات متعدد که قبلا به عنوان آزمون واقعی مطرح شده، به گسترش دانش شما کمک می‌کند و شما را با قسمت هایی از برنامه مطالعاتی تان که ممکن است فکر می‌کردید می‌توانید آنها را کنار بگذارید، یااصلا به آن توجه نکرده بودید، آشنا می‌کند. 
وقتی با پرداخت هزینه آزمون آزمایشی تافل، بتوانید به صورت زمانبندی شده طبق ساختار واقعی تافل در این آزمون شرکت کنید، می‌توانید روی مدیریت زمان خود نیز تمرکز کرده و تمرین کنید که برای هر نوع سوالی که در بخشهای ریدینگ،  رایتینگ،  اسپیکینگ و لیسنینگ مطرح می‌شود، چقدر وقت بگذارید. 
در نهایت، ازمون آزمایشی تافل به تمرکز بر سوالات کلیدی و فکر کردن در مورد نحوه برخورد با سوالات به شما کمک می‌کند و می‌توانید از آن برای کسب نمره بالاتر در آزمون استفاده کنید.

۲) اعتماد به نفس خود را تقویت می‌کنید

شرکت در آزمون تافل به خصوص برای داوطلبینی که اعتماد به نفس پایینی دارند، می‌تواند یک چالش باشد. 
شرکت در دوره های آمادگی تافل یا کمک گرفتن از یک معلم خصوصی می‌تواند به شما درباره زمینه هایی که باید روی آنها کار کنید آگاهی بدهد و نقاط قوت شما را تقویت کند اما فقط زمانی می‌توانید اعتماد به نفس خودتان را تقویت کنید که بدانید در روز ازمون دقیقا با چه چیزی مواجه خواهید بود. 
آشنایی با نحوه برگزاری آزمون، ترتیب بخش های مختلف، ساختار امتحان و نوع سوالات در روز امتحان بسیار ارزشمند است زیرا می‌توانید مواردی را که در آن مهارت دارید، به خاطر بیاورید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید.
با پرداخت هزینه آزمون آزمایشی تافل با قالب و ساختار سوالات آشنا می‌شوید بنابراین در روز آزمون واقعی فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی حوزه‌هایی که ضعیف‌تر هستید، خواهید داشت و دقیقا می‌دانید که به کدام بخش‌ها زمان بیشتری اختصاص دهید.
بدون انجام ازمون های آزمایشی تافل و دریافت بازخورد از آنها، روز ازمون برایتان گنگ و مبهم خواهد بود و بسیاری از فرصت‌ها را برای کسب نمره بالا در بخش های مختلف تافل از دست می‌دهید زیرا نمی‌دانید زمان و انرژی خود را کجا متمرکز کنید.   
ازمون آزمایشی می‌تواند کمک زیادی به تقویت اعتماد به نفس شما کند و به شما کمک کند تا در روز امتحان آمادگی بیشتری داشته باشید. در نهایت، پس از انجام یک تست تمرینی شبیه سازی شده می‌توانید بهترین عملکرد را در روز آزمون واقعی داشته باشید!

3) مدیریت زمان خود را بهبود می‌بخشید

بسیاری از داوطلبین به ما می‌گویند که کمبود زمان باعث ایجاد مشکل در روز آزمون واقعی می‌شود. یا با سؤالی روبرو می‌شوند که درک آن دشوار است یا پاسخگویی به یک سوال بیش از آنچه انتظار داشتند طول می‌کشد.
اینجاست که مزیت پرداخت هزینه آزمون های آزمایشی تافل مشخص می‌شود. با شرکت در یک ازمون آنلاین شبیه سازی شده تی پی او در نرم افزار اکادمی انلاین زبان شایسته دقیقا شرایط مشابه امتحان را تجربه کرده و می‌دانید چه انتظاری داشته باشید. 
مطمئناً، همیشه ممکن است سناریویی وجود داشته باشد که در آن یک سؤال به طور غیرمنتظره شما را به خودش مشغول کند، اما با کسب تجربه و تمرین بیشتر، می‌توانید خودتان را با آن تطبیق دهید و همچنان سؤال را در زمان تعیین شده تکمیل کنید. 

4) با استرس خود مقابله می‌کنید

اگر تمرین نکرده باشید یا آمادگی لازم را نداشته نباشید، احساس استرس در روز امتحان طبیعی است. گاهی اوقات مهم نیست که چقدر آماده شده اید، شرایط می‌تواند باعث شود که استرس شما از کنترل خارج شود. 
آزمون های آزمایشی می‌تواند به شما کمک کند تا برای کنترل استرس خود آماده شوید. با انجام سؤالات در شرایط امتحان از قبل، می‌توانید ذهن خود را برای درک شرایط آموزش دهید و تجربه ای برای یادآوری هنگام پاسخگویی به سوالات در امتحان واقعی داشته باشید که به آرام شدن هر چه بیشتر شما کمک می‌کند. 

5) با ساختار ازمون تافل اشنا می‌شوید

هر چه بیشتر تمرین کنید، بهتر می‌شوید. این را می‌توان برای یادگیری هر مهارت جدیدی گفت و قطعا برای آزمون تافل نیز صادق است. 
چالش امتحان تافل این است که سؤالات دارای انواع مختلفی هستند. این آزمون می‌تواند یک سوال را به روش های مختلفی بپرسد و این وظیفه شماست که دانش تفسیر آن و ارائه پاسخ مناسب را داشته باشید. 
ازمون آزمایشی تافل تی پی او به شما کمک می‌کنند تا مهارت لازم را در تمام بخش های ریدینگ،  لیسنینگ،  اسپیکینگ و  رایتینگ به دست آورید زیرا هر چه بیشتر به سوالات تی پی او ۱ تا ۷۴ پاسخ دهید، بینش بیشتری نسبت به آزمون واقعی خواهید داشت. 
فراموش نکنید با پرداخت هزینه عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته می‌توانید در هر ۷۴ آزمون تی پی او تافل به صورت رایگان شرکت کنید و هر چه بیشتر تمرین کنید شانس بیشتری برای موفقیت و کسب نمره بالاتر در روز امتحان خواهید داشت!

هزینه آزمون آزمایشی تافل تی پی او در آکادمی آنلاین زبان شایسته

آزمون های آزمایشی تافل بخش ارزشمندی از تجربه امتحان هستند و باید از همان ابتدا در مطالعه شما گنجانده شوند. ما معتقدیم که چیزی به نام ازمون آزمایشی بد وجود ندارد، زیرا هر امتحان شبیه سازی شده به شما کمک می‌کند تا تکنیک جدیدی را یاد بگیرید، خودتان را با آزمون اصلب تطبیق دهید و اشتباهاتتان را اصلاح کنید. 
بهترین راه برای استفاده بهتر از این تست های ماک پس از پرداخت هزینه آزمون آزمایشی بررسی بازخورد های سازنده و گزارش نمراتی است که در هر زمینه ارائه می‌شود تا بتوانید نقاط قوت و ضعف خود را همراه با روش هایی برای بهبود تکنیک های پاسخگویی به سوالات برای کسب نمره بالاتر یاد بگیرید.
همچنین زمانبندی را در ازمون ماک در نظر بگیرید. آکادمی آنلاین زبان شایسته، امکان شرکت در آزمون‌های آنلاین را به صورت رایگان فراهم کرده است. این تست های تمرینی نه تنها تجربه واقعی امتحان را منعکس می‌کنند بلکه به شما کمک می‌کنند تا با نرم‌افزاری که باید در روز امتحان استفاده کنید، آشنا شوید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!