دانلود تی پی او برای ویندوز (Download TPO for Windows)

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/12/06

اگر درحال خواندن این مقاله هستید احتمالا می‌خواهید در سال 2023 در تافل شرکت کنید. شرکت در آزمون تافل می‌تواند به هر دلیلی باشد. شاید برای مهاجرت به مدرک تافل نیاز داشته باشید یا برای ورود به دانشگاه یا استخدام بخواهید تافل بگیرید. در هر صورت تمرین و دانلود تی پی او های تافل به شما کمک می‌کند تا نمره بالاتری در این آزمون کسب کنید. پس اگر به دنبال دانلود تی پی او برای ویندوز (Download TPO for Windows) و تمرین با این نمونه سوالات رسمی تافل هستید، این مقاله را از دست ندهید.

چرا دانلود و تمرین با تی پی او های تافل (Download TPO for Windows)مهم است؟

تفاوتی ندارد که روز آزمون تافل شما هفته آینده، ماه آینده یا 6 ماه دیگر باشد، در هر صورت شما باید برای آمادگی آزمون تافل تمرین کنید و بهترین منبع تمرینی شما، آزمون آزمایشی TPO تافل است که تا سال 2023، ۷۴ نمونه از آنها توسط ای تی اس منتشر شده است.
دلیل اینکه چرا باید به فکر دانلود آزمون های تی پی او(Download TPO for Windows) به عنوان یک آزمون آزمایشی رسمی باشید این است که بدانید حدودا چه نمره ای در آزمون تافل رسمی می‌گیرید و نمرات هر بخش از آزمون شما چقدر با نمرات مورد نیازتان فاصله دارد. 
اگر در یک آزمون تمرینی تافل شرکت کنید و متوجه شوید در مجموع 60 نمره گرفتید، درحالیکه نمره مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه مورد نظرتان ۹۰ است، و فقط چند هفته تا روز آزمون فرصت دارید، چه کار باید بکنید؟
هرچقدر زودتر در یک آزمون آزمایشی رسمی شرکت کنید، بهتر می‌توانید برای کسب نمره بالا در تافل آماده شوید، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و از استرس زیاد جلوگیری کنید.
به طور کلی دانلود و تمرین با آزمون های تی پی او(Download TPO for Windows)به شما کمک می‌کند:

به نمره هدف خود در تافل دست پیدا کنید

داوطلبان برای شرکت در آزمون تافل در سال 2023 استرس دارند نه به این دلیل که 10 یا 20 نمره نسبت به هدف خود عقب هستند، بلکه به این دلیل که برنامه قابل اعتمادی برای بهبود مهارت های تافل خود ندارند. درحالیکه با منابع تمرینی مناسب تافل، دریافت بازخورد با کیفیت خوب و کمی تلاش می‌توانید نمره مورد نظر خود را بدست آورید.
البته دانلود آزمون آزمایشی تافل برای ویندوز (Download TPO for Windows)  فقط برای کسب نمره نیست بلکه مهمتر از آن است. آزمون آزمایشی کامل تافل دو اطلاعات مهم دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل آشنایی با ساختار آزمون و زمانبندی بخش های مختلف آن می‌شود.

زمان آزمون را مدیریت کنید 

با شرکت در یک آزمون ماک تافل، آزمون واقعی را در شرایط زمان بندی شده تجربه خواهید کرد. آزمون آزمایشی TPO رایگان برای ویندوز (Download TPO for Windows) یک آزمون شبیه سازی شده است که باید طبق زمانبندی امتحان واقعی، سوالات آن را تکمیل کنید. آزمون تافل یعنی ساعت‌ها فشار فکری بسیار شدید. این یک ماراتن است و بهترین راه آماده شدن برای ماراتن تمرین دویدن در همان شرایط است. این دقیقاً همان کاری که آزمون آزمایشی کامل تی پی او انجام می‌دهد.

با ساختار آزمون تافل آشنا شوید 

آیا می‌دانستید آزمون آزمایشی رایگان تی پی او همان امتحانات تافل قبلی است که توسط ETS برگزار شده است ؟ ای تی اس همان نهادی است که مالک و اداره کننده آزمون تافل در سراسر جهان است!
آزمون ماک تافل رایگان TPO مهارت های شما را در تمام بخش‌های آزمون رسمی یعنی  Listening، Reading، Writing و Speaking ارزیابی می‌کند.
با دانلود تی پی او برای ویندوز (Download TPO for Windows) به یک پلتفرم آزمون آزمایشی تافل شبیه سازی شده دسترسی خواهید داشت و می‌توانید شرکت در تافل را در زمان واقعی با آن تجربه کنید 
تافل یک آزمون استاندارد برای تایید سطح زبان انگلیسی شماست که ساختار مشخصی با موضوعات، تمرین‌ها و دستورالعمل های خاص دارد. برای موفقیت در تافل، داشتن سطح زبان انگلیسی خوب کافی نیست، باید ساختار امتحان را به خوبی بشناسید همچنین باید از دستورالعمل های هر بخش و زمان آن آگاه باشید. برای کسب نمره بالا باید از یک برنامه مطالعه و تمرین موثر پیروی کنید. بهترین راه برای آمادگی، تمرین با آزمون های آزمایشی با شبیه سازی شده تی پی او و دانلود آن برای ویندوز (Download TPO for Windows) است که به شما کمک می‌کند تا ساختار امتحان را درک کنید و همچنین شما را با زمانبندی امتحان آشنا می‌کند. مدیریت زمان برای کسب نمره بالا بسیار ضروری است و آزمون های ماک تافل واقعاً به شما در مدیریت زمان کمک می‌کند. 

چرا دانلود و تمرین با آزمون های تی پی او تافل (Download TPO for Windows) بهترین منبع برای آمادگی تافل است؟

همانطور که اشاره کردیم با دانلود و تمرین با آزمون های تی پی اوص (Download TPO for Windows) می‌توانید برای آزمون تافل آماده شوید. 
آزمون تافل به‌طور خاص طراحی شده و موضوعات، دستورالعمل‌ها و تمرین‌های خاصی دارد. به این ترتیب، اگر فقط سطح زبان انگلیسی شما خوب یا حتی عالی باشد، موفقیت در این آزمون تضمین نمی شود، شرکت کنندگان در آزمون باید مهارت های خاصی را برای کسب نمرات خوب تقویت کنند. برای کسب نمره بالا باید از یک برنامه مطالعاتی دقیق پیروی شود. 
داوطلبانی که تحت آموزش با یک روش آموزشی خوب قرار گرفته و با دانلود آزمون ماک تافل برای ویندوز (Download TPO for Windows) آماده می‌شوند، قطعاً نمره بسیار بالاتری نسبت به سایر افرادی که فقط روی مهارت های زبان انگلیسی خود کار کرده اند، کسب می‌کنند. 
البته منابع آنلاین و آفلاین زیادی برای کمک به داوطلبین این امتحان ایجاد شده که تنوع زیادی از لحاظ ابزارهای آماده سازی تافل دارند. این منابع شامل آموزش از طریق کتاب‌ها، دوره‌ها و تمرین آنلاین می‌شود. 
بنابراین، بهتر است داوطلبان قبل از انتخاب نوع منبع تمرینی خود، مزایای منابع مختلف برای آماده سازی تافل را براساس نیازهای خود تجزیه و تحلیل کنند. 
علاوه بر این، برای استفاده بهینه از منابع آماده سازی تافل، استراتژی های خاصی برای کمک به درک بیشتر ساختار آزمون نیز ارزش توجه داوطلبان را دارد.
از بین منابع موجود، دانلود تی پی او تافل برای ویندوز (Download TPO for Windows)به عنوان بهترین تمرین رسمی شناخته می‌شود. زیرا مزایای زیر را برای داوطلبین دارد:
اولاً، دانستن و تسلط بر ساختار تافل برای داوطلبان ضروری است. اگر آنها تصویر واضحی از ازمون واقعی داشته باشند و بر اساس آن آماده شوند و دستورالعمل‌های مربوط به تمرینات تافل و نحوه مطح کردن آنها را از طریق آزمون های شبیه سازی شده، تجربه کنند، آزمون خود را سریعتر و با اعتماد به نفس تر بیشتری تکمیل کرده و به راحتی انرژی خود را بر روی سؤالاتی که بر آنها تسلط دارند، متمرکز می‌کنند. 
دوما، شرکت کنندگان در آزمون باید اهداف درستی را با توجه به الزامات دانشگاهی که برای آن اپلای کرده اند، تعیین کنند نه اهداف بلندپروازانه، این اهداف به شرکت کنندگان در آزمون انگیزه می‌دهد تا در حین آموزش و ارزیابی مهارت های خود، موثرتر عمل کنند. 
سوما، شرکت کنندگان در آزمون باید یک روش کارآمد و تعریف شده برای بهبود نمرات هر بخش از ازمون تافل داشته باشند که شامل تنظیم یک برنامه مطالعاتی و پایبندی به آن و ارزیابی میزان پیشرفت شان است. شرکت در ازمون های تی پی او می‌تواند در براورده شدن این نیازها به داوطلبین کمک کند.

دانلود تی پی او برای ویندوز  Download TPO for Windows

ETS در وب سایت رسمی خود، نمونه آزمون تافل را با عنوان TPOقرار داده تا داوطلبین بتوانند آزمون واقعی را تجربه کنند. اما دسترسی به این آزمون های تمرینی، نامحدود و رایگان نیست. برای پاسخ به سؤالات آزمون های تافل گذشته که هر چهار مهارت شما را ارزیابی می‌کند، باید هزینه بالایی به سایت ای تی اس بپردازید که البته امکان تکرار ازمون را نیز به شما نمی دهد.
اما شرکت کنندگان در آزمون می‌توانند سوالات آزمون تی پی او را دانلود کرده و هر چند وقت یکبار که دوست دارند از آنها برای تمرین استفاده کنند. این آزمون‌ها شامل سوالات Reading و Listening و Speaking و Writing به همراه پاسخ می‌باشند.
1. لینک مدیا فایر ویندوز 64(Download TPO for Windows) 
رمز: N3K6-TPP9-555T
2. لینک مدیا فایر ویندوز32(Download TPO for Windows)
رمز: N3K6-TPP9-555T
دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک
3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW
4. لینک دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

 

دانلود تی پی او برای ویندوز (Download TPO for Windows)

مزایای دانلود آزمون ماک تافل برای ویندوز (Download TPO for Windows)

تافل یک آزمون اصلی زبان انگلیسی است که توانایی افراد غیر بومی را برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی و ثبت نام در دانشگاه های انگلیسی زبان ارزیابی می‌کند. تافل مخفف آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی است و یکی از شناخته شده ترین آزمون‌ها در سطح جهان به شمار می‌اید.
تمرین با ازمون های آزمایشی مزایای زیادی را برای دانش آموزانی که در آزمون های رقابتی مانند آزمون تافل شرکت می‌کنند، فراهم می‌کند. یکی از دلایلی که اکثر داوطلبان موفق به دستیابی به نمره مورد نظر خود نمی شوند، عدم جدی گرفتن آزمون های آزمایشی است. در ادامه شش مزیت اصلی شرکت در آزمون ماک تافل را به شما معرفی می‌کنیم:

#1. آشنایی با فرمت آزمون

شرکت در آزمون آزمایشی تافل به شما این امکان را می‌دهد که با فرمت آزمون اصلی آشنا شوید.
این آزمون انگلیسی چهار توانایی زبان را می‌سنجد:
Reading  
Listening 
Speaking  
Writing 
با دانلود تی پی او‌ها (Download TPO for Windows) می‌توانید از ویژگی های این آزمون مطلع شوید. علاوه بر این، در مورد انواع مختلف سوالات در هر بخش اطلاعات بیشتری بدست آورید بنابراین، در روز امتحان تافل خود غافلگیر نمی شوید.

#2. افزایش نمره کلی تافل با دانلود و تمرین تی پی او‌ها  (Download TPO for Windows)

آزمون آزمایشی یک راه عالی برای بهبود نمره تافل شما است. اما چطور؟ یک آزمون نمونه tpo به شما کمک می‌کند تا بفهمید که به هر نوع سوال چقدر خوب پاسخ می‌دهید و اگر نتوانید به سوالات خوب پاسخ بدهید امکان اصلاح مشکلات و نقاط ضعفتان را به شما می‌دهد.
شما می‌توانید نتایج آزمون آزمایشی تافل tpo را در همان روز پس از تکمیل آن دریافت کنید. علاوه بر این، نتایج آزمون شامل تجزیه و تحلیل سوال به سوال است. در نتیجه، می‌توانید سؤالاتی را که به درستی پاسخ داده‌اید و پاسخ نداده‌اید بررسی کنید. به مرور با بررسی گزارش‌های مربوط به تست های آزمایشی و عمل به توصیه‌های ارائه شده، نمره کلی شما بهبود خواهد یافت.

#3. شناسایی نقاط قوت و ضعف 

آزمون های آزمایشی تافل tpo نقاط قوت و ضعف شما را در هر یک از چهار مهارت نشان می‌دهند. با دانلود تی پی او‌ها (Download TPO for Windows) متوجه خواهید شد که چطور به انواع سؤالات در بخش های  Listening و Reading که برخلاف سؤال‌های چندگزینه‌ای، نیاز به پاسخ های طولانی تری دارند، جواب بدهید .
همچنین متوجه خواهید شد که در پاسخگویی به چه نوع سوالاتی مشکل دارید. مثلا شاید سوالات مربوط به تطبیق عناوین تا حدودی برای شما مشکل باشد یا ممکن است مشکلات دیگری مانند مدیریت زمان، خواندن سریع یا تایپ سریع، داشته باشید که حین تمرین با آزمون های تی پی او آنها را کشف خواهید کرد. 

#4. افزایش انگیزه و اعتماد به نفس 

شرکت در آزمون تمرینی تافل tpo به شما کمک می‌کند انگیزه خود را حفظ کنید و با افزایش اعتماد به نفس، شما را به کسب نمره بالا در امتحان اصلی امیدوار نگه دارد. دانلود تی پی او (Download TPO for Windows) به شما کمک می‌کند تا در بهترین شرایط باقی بمانید و چندین آزمون را انجام دهید تا  نقاط ضعف تان به نقاط قوت شما تبدیل شود.

#5. ارزیابی مهارت‌ها و تخمین نمرات

شما می‌توانید با ارزیابی هر یک از مهارت‌ها پس از شرکت در آزمون ماک Tpo نمره آزمون تافل خود را تخمین بزنید. به همین دلیل است که شما به دانلود تی پی او برای ویندوز (Download TPO for Windows) نیاز دارید. در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته پاسخ بخش رایتینگ و اسپیکینگ شما توسط افرادی که از معیارهای استاندارد آزمون آگاه هستند رتبه دهی می‌شود. در نتیجه، بازخورد یک ممتحن را در مورد نقاط ضعف تان همراه با نتیجه آزمون دریافت خواهید کرد. این بازخورد به شما نشان می‌دهد که محدودیت های شما چیست و چه راه حل هایی برای مشکلات خود باید به کار بگیرید.

#6. آماده شدن برای آزمون کامپیوتری

فقط داوطلبانی که در آزمون های ماک TPO شرکت کرده اند می‌دانند که آزمون مبتنی بر کامپیوتر تافل چگونه برگزار می‌شود. به عنوان مثال، در بخش Reading، استفاده از گزینه کشیدن و رها کردن برای پاسخ دادن به این نوع سوالات را یاد خواهید گرفت. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه سریع تایپ کنید و به سوالات اسپیکینگ سریعتر پاسخ دهید و صدای خود را در میکروفن ضبط کنید. 

از کجا آزمون های تی پی او برای ویندوز (Download TPO for Windows) را دانلود کنیم؟

سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته، بهترین بستر دیجیتالی است که به داوطلبین برای آماده سازی تافل کمک می‌کند. با عضویت در این اپلیکیشن نیازی به دانلود تی پی او‌ها با حجم بالا برای ویندوز (Download TPO for Windows) ندارید بلکه می‌توانید به صورت آنلاین در 2 حالت مختلف آزمون بدعید:
حالت بدون زمانبندی – در این حالت هر یک از 4 بخش  Reading، Listening، Speaking و Writing برای آزمون دادن در دسترس است. شما می‌توانید به طور جداگانه هر یک از بخش های تی پی او نسخه ۷۴ تایی را تمرین کنید. همچنین، شما قادر خواهید بود پاسخ های صحیح شامل توضیحات برای تمام سوالات را مشاهده کنید.
حالت زمانبندی شده – برای موفقیت در تافل، می‌توانید در آزمون‌های شبیه سازی شده مطابق با زمانبندی تافل شرکت کنید. ۷۴ آزمون آزمایشی کامل TPO در نرم افزار ما وجود دارد که می‌توانید به راحتی در آنها شرکت کرده و بازخورد مناسب را دریافت کنید.
همچنین به منظور کمک به شما در زمینه گرامر و واژگان، تمرین های گام به گام مختلفی با پرسش و پاسخ های تعاملی در این نرم افزار وجود دارد.
امکان دانلود منابع به صورت رایگان نیز در اختیار شما قرار گرفته که برای تسهیل یادگیری و کمک به کسب نمرات عالی در تافل می‌توانید آنها را دانلود کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!