آیا خرید و فروش مدرک جی آر ای واقعی و تضمینی است؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/10/20

خرید و فروش مدرک جی آر ای GRE از تبلیغات کاذبی است که بسیاری از سودجویان برای کلاهبرداری و فریب دادن افرادی که به دنبال گرفتن مدارک زبان، در مدت زمان کوتاهی بدون تلاش برای کسب نمرات مناسب در این آزمون ها هستند، از آن استفاده می کنند. در صورتی که با توجه به پروتکل های امنیتی که سازمان ETS برای برگزاری آزمون ها حتی به صورت آنلاین در نظر گرفته، امکان خرید و فروش مدرک جی آر ای GRE به صورت واقعی و تضمینی بدون شرکت در این آزمون وجود ندارد.
سازمان ETS برای اطمینان از درست بودن نمرات کسب شده توسط شرکت کنندگان در آزمون آنلاین جی آر ای GRE سیاست های امنیتی سختگیرانه ای را تدارک دیده تا از هرگونه کلاهبرداری و خرید و فروش مدرک جعلی جی آر ای GRE جلوگیری کند.
اگر سازمان ETS تشخیص دهد که نمرات به دست آمده توسط یک داوطلب یا شرکت کننده مربوط به خود او نیست، بررسی های امنیتی را شامل:

•    بررسی تصویر گرفته شده از داوطلب در روز آزمون 
•    تحلیل دستخط 
•    تحلیل نمرات 

را انجام خواهد داد. به این ترتیب ETS نظارت کاملی بر مراکزی که آزمون آنلاین را برگزار می‌کنند، دارد و اگر تشخیص بدهد که هر کدام از مراکز برگزار کننده آزمون استانداردها و پروتکل های امنیتی را رعایت نمی کنند، مدارک مربوط به آن آزمون را معلق می‌کند تا زمانی که بازرسان ETS به این اطمینان برسند که داوطلبان در آزمون هیچگونه تقلبی نکرده اند. 
بنابراین خرید و فروش مدرک جی آر ای GRE به هیچ عنوان واقعی و تضمینی نیست و نمی‌توان به مراکزی که ادعا می‌کنند بدون نیاز به شرکت شما در آزمون جی آر ای امکان صدور مدرک برای شما را دارند، اطمینان کرد.

ETS چگونه واقعی بودن مدارک جی آر ای را تضمین می کند؟

ETS از روش‌های تحلیل آماری کمک می گیرد تا نمرات کسب شده اعتبار سنجی شوند .تیم تحلیل آماری ETS کاملاً به روند نمره دهی توسط مرکز برگزارکننده در هر کشور و منطقه‌ای نظارت دارد و گزارشات منظمی را در خصوص موارد مشکوک حین برگزاری آزمون آنلاین جی آر ای GRE به دفتر کل ETS ارسال می‌کند.

استفاده از نرم افزاری برای تشخیص چهره افراد

با استفاده از این نرم افزار یک فرد نمی تواند خودش را به جای افراد دیگری برای شرکت در آزمون آنلاین جی آر ای جا بزند و به جای آنها نمره کسب کند. از آنجایی که تنها راه گرفتن مدرک جی آر ای GRE شرکت در آزمون آنلاین است اگر سازمانی ادعا کند که به جای شما در آزمون شرکت می کند و شما برای خرید و فروش مدرک جی آر ای GRE به آنها اعتماد کنید مطمئن باشید که این شرکت جز کلاهبرداری و سوء استفاده از شما هدف دیگری ندارد چون شرکت کردن فرد دیگری به جای شما در آزمون کاملاً توسط نرم افزار های نظارتی ETS تشخیص داده می‌شود.

سیستم یکپارچه بررسی گزارشات موارد مشکوک

سیستم یکپارچه بررسی گزارشات موارد مشکوک بعد از برگزاری آزمون به ETS کمک می کند که مراکز مشکوک به کلاهبرداری و جعل مدرک را به راحتی تشخیص دهد و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کند. داده‌های عملکردی مراکز برگزار کننده آزمون جی آر ای GRE که از اعتبار کافی برخوردار هستند، به طور مرتب به دفتر مرکزی ارسال می شود و در صورتی که هر گونه مورد مشکوکی در این گزارش آموزش مشاهده شود و برگزاری آزمون در آن ملغی خواهد شد و امکان خرید و فروش مدرک جی آر ای GRE تقلبی وجود نخواهد داشت.
اقدام دیگری که جی آر ای GRE برای جلوگیری از خرید و فروش مدرک جعلی انجام داده، ایجاد کردن یک مرکز نظارت بر کار ممتحنین و ارزیابان پاسخ‌های آزمون است. در این مرکز از نرم‌افزار تشخیصی با تکنولوژی پیشرفته برای ارزیابی پاسخ های شرکت کنندگان در آزمون استفاده می شود و و این ارزیابی ها با آنچه که ممتحنین گزارش کرده اند، مقایسه می شود. در صورتی که هر کدام از ممتحنین در ارائه نمرات، خلافی مرتکب شده باشد، جریمه شده، از مرکز ارزیابی آزمون جی آر ای کنار گذاشته می‌شود. بنابراین امکان خرید و فروش مدرک جعلی جی آر ای GRE با این فرض که ممتحنین نمرات بالاتری را را در مدرک شما درج کنند نیز وجود ندارد.

آیا خرید و فروش مدرک جی آر ای GRE با تقلب در آزمون آنلاین جی آر ای GRE امکان پذیر است؟

بسیاری از افراد سودجو و کلاهبرداران شما را متقاعد می کنند که چون آزمون در حال حاضر به صورت آنلاین برگزار می شود میتوانید در زمان برگزاری آزمون از آنها برای تقلب کردن کمک بگیرید و به این ترتیب مدارک جی آر ای را با قیمت های بالا به فروش می رسانند و تضمین می کنند که نمره شما در آن مدارک از حد نصاب بالاتر باشد. 
برای اینکه مطمئن شوید که امکان تقلب کردن در آزمون آنلاین جی آر ای GRE وجود ندارد، روش هایی را که این کلاهبرداران به شما پیشنهاد می دهند، در ادامه بررسی می کنیم و نحوه برخورد جی آر ای GRE و پروتکل های امنیتی آن را برضد این نوع تقلب ها برایتان شرح می دهیم:

ما برای شما رایتینگ می نویسیم

یکی از پیشنهادهایی که سودجویان ارائه می دهند این است که برای سوالات مربوط به رایتینگ جی آر ای، متن آماده را تهیه کنند که شما بتوانید در روز آزمون از روی متن پاسخ سوال رایتینگ را بدهید. نکته اینجاست که سوالات رایتینگ آزمون جی آر ای GRE در زمینه های متنوع و با دستورالعمل های متفاوتی مطرح می شود. هرچند شما می‌توانید پیش از برگزاری آزمون با نوشتن چند متن مرتبط با موضوعاتی که تا به حال در رایتینگ مطرح شده به مهارت لازم برای پاسخ دادن به سوال رایتینگ دست پیدا کنید و ما نیز این امکان را در بخش ترجمه GRE برای شما فراهم آورده ایم اما امکان حدس زدن سوالی که در روز آزمون قرار است مطرح شود حتی برای مراکز برگزار کننده آزمون وجود ندارد و آنان نمی توانند به شما متن آماده ای برای پاسخ به سوال رایتینگ بدهند.

ما شما را همراه با یک فرد مجرب و یک استاد متخصص در زمینه آزمون به جلسه میفرستیم

از آنجایی که آزمون جی آر ای دور از مرکز اصلی آن برگزار می‌شود، برخی از داوطلبان تصور می‌کنند امکان نظارت بر مکان برگزاری جلسه برای ETS فراهم نیست و آنها می‌توانند به راحتی فرد دیگری را در کنار خود بنشاند تا به جای آنها پاسخ سوالات را بدهد. اما این امر در آزمون‌ آنلاین جی آر ای GRE به هیچ وجه امکان پذیر نیست چون دوربین های مدار بسته تصاویر کامل محیط برگزاری آزمون را به مراکز نظارت و ارزیابی آزمون جی آر ای ارسال می کنند تا در صورتی که هر مورد مشکوکی هنگام برگزاری آزمون مشاهده شود ،نتایج آن کاملاً به حالت تعلیق در آید تا بررسی های لازم انجام شود. در صورت تشخیص تقلب، زمان و هزینه ای که صرف برگزاری آزمون کرده اید به طور کامل هدر می رود.

ما در آزمونهای چهارگزینه‌ای به شما کمک می‌کنیم

در برخی از مراکز غیرقانونی خرید و فروش مدرک جی آر ای GRE به شما پیشنهاد می شود که برخی از پاسخ سوالات چهار گزینه ای را خریداری کنید تا نمره شما در آن بخش از آزمون افزایش یابد. داوطلبانی که فریب این افراد را می خورند تصور می‌کنند که آنها می‌توانند در طول برگزاری آزمون صفحه مانیتور آنها را با نرم افزار دیگری مشاهده کرده و پاسخ سوالات را به‌جای آنها بدهند. 
در صورتی که تمام فعالیت هایی که توسط کامپیوتر های برگزار کننده آزمون آنلاین جی آر ای GRE انجام می گیرد توسط نرم افزارهای حفاظتی و امنیتی ETS نظارت و ارزیابی می شود. در صورتی که هر گونه دسترسی یا ورود غیرمجاز به این کامپیوترها تشخیص داده شود. سیستم به سرعت هشداری را به مرکز اصلی برگزاری آزمون جی آر ای GRE ارسال میکند و بازرسان نتایج مربوط به آن آزمون را به حالت تعلیق در می آورند تا مشخص شود چه عامل خارجی در آن آزمون مداخله کرده است.

 

آیا خرید و فروش مدرک جی آر ای واقعی و تضمینی است؟

جمع بندی

باید بگوییم خرید و فروش مدرک جی آر ای با وجود اینکه آزمون آن در حال حاضر به صورت آنلاین برگزار می شود، به هیچ وجه واقعی و تضمینی نیست. هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید در روز آزمون تقلب کرده و از اطلاعات یا منابع دیگری برای پاسخ به سوالات خودتان استفاده کنید. با وجود نرم افزارهای محافظتی و امنیتی و همچنین نظارت دقیق سازمان ای تی اس ETS روی آزمون های برگزار شده، امکان تقلب کردن در این آزمون ها تقریباً به صفر رسیده است.
بهترین راه برای کسب مدرک جی آر ای ،GRE تقویت مهارت های چهارگانه جهت پاسخ به سوالات است. اگر تصور می کنید در هر یک از مهارت‌های آزمون، نقطه ضعفی دارید که نمی توانید نمره مناسبی کسب کنید، بهتر است از راهنمای موجود در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته استفاده کنید و با شرکت در آزمون آزمایشی GRE خودتان را محک بزنید و به این ترتیب کاملا متوجه می شوید که کدام مهارت های شما نیاز به تمرین کردن دارند.
ما می‌دانیم که بیشترین مشکل داوطلبان شرکت در آزمون های آنلاین GRE بخش رایتینگ تحلیلی است. به همین علت موضوعات مختلف رایتینگ را با ترجمه کامل در وب سایت در اختیار شما قرار دادیم و ایده های مختلفی را برای بسط و گسترش دادن مطالب رایتینگ نیز به شما پیشنهاد داده‌ایم تا مطمئن باشید که با تمرین کردن و کمک گرفتن از این بخش و با تکیه بر دانش و مهارت خودتان به راحتی می توانید از پس آزمون بربیایید. پس بهتر است فکر خرید و فروش مدرک جعلی را از ذهنتان بیرون کنید و به خودتان تکیه کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!