ثبت نام آزمون آزمایشی آیلتس اینترنتی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/12/27

آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) دقیقاً مشابه آزمون آیلتس (IELTS) اصلی است به طوریکه همان ساختار، همان دشواری، نمره دهی یکسان و زمان بندی مشابه آزمون آیلتس (IELTS) دارد. بیشتر داوطلبان آیلتس (IELTS) قبل از شرکت در آزمون واقعی، آزمون های آزمایشی آیلتس (IELTS) را به عنوان ابزاری مفید در مراحل آمادگی برای آزمون اصلی شرکت می کنند.
شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس (IELTS) یک مرحله اساسی در مسیر شما برای آمادگی آیلتس (IELTS) است. شبیه سازی شرایطی مانند آزمون به بهبود استقامت، سرعت جواب دادن به سوالات و درک نقاط قوت و ضعف شما کمک می کند.
موسسات مجاز به برگزاری آزمون آیلتس (IELTS)، آزمون های آزمایشی آیلتس (IELTS) را نمره دهی می کنند و نمرات معمولاً بسیار سریعتر از آزمون آیلتس (IELTS) اصلی به داوطلبین داده می شوند. بنابراین می توانید در مدت زمان کوتاه در تعداد زیادی از تست های آزمایشی شرکت کنید و هرچه به آزمون آیلتس (IELTS) اصلی نزدیک تر می شوید وضعیت پیشرفت خود را بهتر بررسی کنید.
آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS) در رسیدن به نتیجه دلخواه در آزمون آیلتس (IELTS) بسیار به شما کمک خواهد کرد. موسسات بسیاری در سراسر ایران مسئول برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس (IELTS) هستند و بیشتر آنها امکان ثبت نام اینترنتی را برای این آزمون ها فراهم آورده اند. 
آزمون های آزمایشی آیلتس (IELTS) هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می شوند. آزمون های آنلاین برای افرادی که برنامه کاری فشرده ای دارند، بسیار مناسب خواهند بود. 
با مراجعه به وب سایت موسسات مختلف، می توانید تاریخ برگزاری آزمون های آزمایشی را بررسی کنید و به دلخواه یکی از آنها را رزرو کنید. بیشتر موسسات آزمون اسپیکینگ را در روزی به غیر از آزمون اصلی برگزار می کنند که امکان رزرو زمان آزمون مهارت اسپیکینگ هم برای زبان آموز وجود دارد. 

روش ثبت نام در آزمون آزمایشی آیلتس اینترنتی

روش ثبت نام در آزمون های مختلف، بستگی به موسسه برگزار کننده آن دارد. اما به طور معمول برای شرکت در آزمون ماک آیلتس اینترنتی، ابتدا باید وارد وب سایت موسسه ای که آزمون را برگزار می کند شده و یک حساب کاربردی بسازید:

 

ثبت نام آزمون آزمایشی آیلتس اینترنتی

 

پس از ثبت نام، نوع آزمونی که می خواهید در آن شرکت کنید را انتخاب کرده و هزینه آن را بپردازید. بهتر است پیش از پرداخت هزینه، دستورالعمل و نحوه برگزاری آزمون را در وب سایت های مختلف مطالعه کنید و بهترین آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) را انتخاب کنید.
پس از پرداخت هزینه آزمون، به صفحه اول هدایت می شوید و باید مانند آزمون آنلاین اصلی در مدت زمان مشخصی هر بخش از آزمون را پشت سر گذاشته و به سوالات پاسخ دهید.
در انتهای آزمون، پاسخ های بخش ریدینگ و لیسنینگ شما بلافاصله تصحیح شده و می توایند اشکالات خود را در حساب کاربریتان ببینید.
در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید درخواستی برای بررسی پاسخ رایتینگ و اسپیکینگ خود به صورت آنلاین ارسال کنید و البته ممکن است این کار برای شما هزینه اضافه ای دربرداشته باشد.
معمولا طی چند ساعت یا حداکثر یک روز، پاسخ های شما تصحیح شده و اشکالات احتمالی تان مشخص می شود.
شما همواره می توانید با ورود به حساب کاربریتان، تمرین ها و درسنامه های مشخصی با توجه به اشکالاتی که در آزمون داشتید، دریافت کنید و به صورت آنلاین تمرین کنید.

بهترین آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS)

بهترین آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS) آزمونی است که تماما شبیه ساز آزمون آیلتس (IELTS) اصلی باشد. قبل از ثبت نام در یک آزمون آزمایشی حتما شرایط برگزاری آزمون را بخوانید تا مطمئین شوید که بهترین انتخاب خود را انجام می دهید. 

مدت زمان برگزاری آزمون

اولین نکته مدت زمان برگزاری آزمون است. آزمون آزمایشی کامل آزمونی است که دارای همان تعداد سوال و ساختار مشابه آزمون آیلتس (IELTS) است. این نوع آزمون تنها آزمونی است که واقعا در نتیجه شما در آزمون اصلی آیلتس (IELTS) موثر خواهد بود، بنابراین بهتر است فقط در آزمونهای آزمایشی کامل آیلتس (IELTS) شرکت کنید.

سوالات آزمون

برای اینکه یک آزمون آزمایشی مفید واقع شود، لازم است که سوالات آزمون طبق استانداردهای IDP که برگزارکننده اصلی آزمون های آیلتس (IELTS) است باشد. بهتر است که سوالات جدید بوده و قبلا دیده نشده باشند، البته تا زمانی که تست های تالیفی از استانداردهای آزمون آیلتس (IELTS) فاصله نگیرند. 

فضای برگزاری آزمون

علاوه بر این اگر در یک آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) حضوری ثبت نام می کنید، بررسی کنید که فضای برگزاری آزمون با آزمون اصلی آیلتس (IELTS) مشابهت داشته باشد. صندلی ها، هدفون ها و کامپیوترهای مورد استفاده استاندارد باشند تا خللی در فرآیند آزمون دهی پیش نیاید و هم چنین تا حد ممکن آزمونی مشابه آزمون اصلی را تجربه کنید. آکوستیک بودن فضای آزمون های لیسنینگ و اسپیکینگ بسیار مهم است چرا که در غیر این صورت تمرکز شما از دست می رود و نمی توانید عملکرد مناسبی در آزمون داشته باشید.
توجه کنید که هرچه شرایط برگزاری آزمون آزمایشی به آزمون اصلی نزدیک تر باشد، بیشتر می توانید روی نتیجه ای که گرفتید حساب کنید و نمره خود در آزمون نهایی آیلتس (IELTS) را بهتر حدس بزنید.

نحوه نمره دهی آزمون

یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود یک آزمون بهترین آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) باشد، نحوه ارائه کارنامه پس از آزمون است. هدف مهم آزمون های آزمایشی یادگیری و بهبود مهارت های شماست، بنابراین کارنامه ای که تنها شامل نمره شما در هر بخش باشد احتمالا فایده ای نخواهد داشت. بهتر است که کارنامه شما تحلیلی باشد و در آن به تفصیل مشکلات و نقاط ضعف شما توضیح داده شده باشد تا بتوانید در راه برطرف کردن آنها قدم بردارید. این موضوع به خصوص درباره بخش رایتینگ و اسپیکینگ که تصحیح آن برای خود زبان آموز دشوار خواهد بود، صدق می کند.

راهنمایی پس از انجام آزمون

علاوه بر اینها، برگزاری جلسات مشاوره پس از آزمون هم در بهبود نتایج شما بسیار تاثیرگذار خواهند بود. گرفتن مشاوره از متخصصین و اساتید با تجربه در این زمینه در تقویت مهارت های زبان شما برای شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) کمک خواهد کرد.

 

ثبت نام آزمون آزمایشی آیلتس اینترنتی

شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS)

آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) بهترین روش برای سنجش میزان آمادگی شما برای شرکت در آزمون اصلی آنلاین آیلتس (IELTS) است. این آزمون آزمایشی نه تنها شما را با آیلتس (IELTS) آشنا می کند، بلکه گزارشی از نحوه عملکرد شما در آزمون را نیز به شما می دهد. شما یک آزمون آزمایشی یک ساعته کامل خواهید داشت، که مهارت مدیریت زمان شما را بهبود می بخشد و انتظارات واقع بینانه ای از عملکردتان در آزمون اصلی برای شما ایجاد می کند.
به طور کلی آزمون های ماک برای همه دانشجویانی که در هر آزمون رقابتی شرکت می کنند بسیار مهم است. آزمون های آزمایشی قبل از هر آزمون نهایی انجام می شوند. این آزمون ها کاملا شبیه آزمون اصلی هستند. 
این نوع آزمون دقیقاً مثل یک پیش نمایش از یک فیلم قبل از پخش اصلی فیلم است. آزمون آزمایشی به شما کمک می کند تا آمادگی خود را ارزیابی کنید. تست های آزمون های آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) توسط معلمین بسیار باتجربه تهیه می شوند و از همان الگو و سوالات آزمون اصلی پیروی می کنند بنابراین باعث می شوند که شما در مسیر درست برای آزمون آیلتس (IELTS) مطالعه کنید.
گفته می شود که "کار نیکو کردن از پر کردن است". بنابراین یکی از راههایی که باعث می شود زبان آموز بهترین نتیجه را در آزمون آیلتس (IELTS) ببیند، تمرین، تکرار و ارزیابی مداوم است. 

مزایای شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS)

تست های آزمایشی ترتیب داده شده اند تا زبان آموزان حسی از آزمون واقعی داشته باشند. برای اکثر زبان آموزان که برای اولین بار در زندگی خود در آزمون اصلی قرار دارند، آزمون های ماک، مثل یک تست تمرینی می مانند. 

کاهش استرس

قرار گرفتن در وضعیتی مشابه آزمون اصلی و آزمون دادن تحت فشار و استرس قبل از آزمون واقعی، توانایی تحلیلی و اعتماد به نفس را در زبان آموز ایجاد می کند. آزمون ماک آیلتس (IELTS) به کاهش استرس قبل از آزمون کمک می کند، چرا که داوطلب قبلاً برای نسخه ای آزمایشی از آزمون حاضر شده است، بنابراین در روز آزمون اصلی آرامش بیشتری خواهد داشت.

آمادگی ذهنی

بیشتر زبان آموزانی که خود را برای آزمون های رقابتی آماده می کنند، مطالعه را در بخش های جداگانه تقسیم می کنند و پس از پایان مطالعاتشان همگی بر این باورند که برای آزمون اصلی آماده هستند. اما در روز آزمون مطالبی که زبان آموز یاد گرفته است ممکن است به راحتی در عرض چند ثانیه از یاد او بروند. 
این معمولا ممکن است به خاطر فشار و استرس آزمون یا دست کم گرفتن سختی سوالات باشد. هم چنین ممکن است به این دلیل باشد که زبان آمور باید در یک آزمون و به طور هم زمان همه مهارتهای خود را به کار بگیرد، در صورتی که در هنگام مطالعه برای آزمون به صورت جداگانه روی آنها تمرکز کرده بود. 

تمرین کردن

آزمون های آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) به خاطر تمرینی که در اختیار زبان آموز قرار می دهند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. لازمه موفقیت در آزمون آیلتس (IELTS) به یاد آوردن همه چیزهایی که یاد گرفته اید در زمانی کوتاه است، و شرکت در چندین آزمون آزمایشی به زبان آموز کمک می کند تا تمام سیلابس درسی را در طی یک آزمون شبیه ساز آزمون اصلی آیلتس (IELTS) به یاد بیاورد. به این ترتیب آنها آنچه را که آموخته اند تماما به خاطر می سپارند و در آزمون واقعی عملکرد خوبی خواهند داشت.

آشنایی با سبک برگزاری آزمون آنلاین آیلتس (IELTS)

آزمون های آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) زبان آموزان را با سبک و دامنه سوالات آشنا می کنند. یکی دیگر از مشکلات داوطلبان در آزمون ها به پایان رساندن به موقع آزمون است و این واقعاً چالش برانگیز است. آزمون های آزمایشی به آنها در مدیریت زمان کمک می کنند که به خودی خود انگار نیمی از کار انجام شده است. آزمون آزمایشی به داوطلب فرصت می دهد تا روی مشکلات خود کار کند و آنها را به نقاط قوت خود تبدیل کند. زبان آموز پس از گذراندن چندین آزمون آزمایشی در موقعیتی است که می تواند روی نقاط ضعف خود کار کند و برای غلبه بر آنها برنامه ریزی کند.

مشاوره با اساتید مجرب

آزمون های آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) هم چنین ابزار بسیار مفیدی برای مشاور یا معلم شما هستند. این آزمون ها تصویر واضح تری از وضعیت شما به استاد می دهند و شاخص های خوبی برای موضوعات و انواع سوالاتی هستند که هنوز تسلط کافی روی آنها ندارید. همچنین سابقه پیشرفت شما را به مشاور یا استاد شما ارائه می دهد و آنها می توانند برنامه درسی یا مطالب مورد مطالعه شما را اصلاح کنند.

کنترل حوادث غیرمنتظره

در نهایت، در روز آزمون آیلتس (IELTS) شما ممکن است خیلی اتفاقات غیر منتظره رخ دهد و شما باید برای آنها آماده باشید. استرسی شدن در آزمون آیلتس (IELTS) بسیار رایج است و فاجعه بار است. بسیاری از داوطلبان آیلتس (IELTS) به دلیل اضطراب یا سختی سوالات نمرات خود را از دست می دهند. اگر قبل از شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) واقعی خود، به اندازه کافی آزمون آزمایشی آیلتس (IELTS) داده باشید، به راحتی می توانید از این مسائل جلوگیری کنید.

جمع بندی

به طور کلی شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس (IELTS) به شما کمک می کند که نمره بهتری در آزمون آیلتس اصلی بگیرید. هرچه تجربه آزمون های آزمایشی بیشتری قبل از آیلتس (IELTS) خود داشته باشید، در روز آزمون آیلتس (IELTS) خود با سورپرایزهای کمتری رو به رو خواهید شد. پس اگر می خواهید به نتیجه مطلوب خود برسید همین الان در آزمون آزمایشی آیلتس وب سایت ما ثبت نام کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!