بهترین منابع آنلاین برای تمرین کوانت جی آر ای

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/05/25

منابع آنلاین کوانت GRE جی آر ای برای استفاده جهت کسب نمره خوب در آزمون بسیار موثر هستند. کسب نمره مناسب در آزمون جی آر ای GRE برای بسیاری از داوطلبان یک چالش بزرگ است. با این حال، کسب مدرک جی آر ای GRE، اولین و ضروری ترین مرحله برای افرادی است که به دنبال اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های برتر بین المللی هستند. به ویژه، اگر قصد تحصیل در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا را داشته باشید، موفقیت در آزمون جی آر ای GRE برای شما اهمیت ویژه ای است.
این آزمون، به طور خاص برای دانشجویانی که انگلیسی، زبان مادر آنها نیست مشکل است. با این حال، از آنجایی که برای اخذ پذیرش از بسیاری از دانشگاه ها شرکت در این آزمون ضروری است، دانشجویان بسیاری به دنبال تهیه بهترین منابع برای افزایش شانس موفقیت خود هستند. مدرک جی آر ای GRE، نقطه شروعی برای تحقق رویای تحصیل در خارج از کشور است. 
در دنیای پیشرفته امروز، اشکال متنوعی از منابع برای مطالعه وجود دارد. دانشجویان می توانند با در نظر گرفتن ترجیحات خود بهترین منابع را برای خود انتخاب کردند. برخی از این منابع عبارتند از:

•    کتاب های آموزشی جی آر ای GRE
•    شرکت در کلاس های آموزشی
•    منابع آنلاین آزمون (مانند اپلیکیشن های مختلف و وب سایت های آموزشی)
•    شرکت در آزمون آزمایشی جی آر ای GRE یا آزمون آنلاین جی آر ای GRE

برخی از داوطلبان به دلایلی مانند کمبود وقت یا فضا، قادر به استفاده از منابع کاغذی آزمون جی آر ای GRE نیستند. دسته دیگری از داوطلبان به دلایل مختلفی مانند جا به جایی بسیار، نمی توانند به صورت مداوم از منابع سنگین و پر حجمی مانند کتاب استفاده کنند. از طرفی، فرصت کافی برای ثبت نام در کلاس های آموزشی نیز در اختیار ندارند. برای این دسته از داوطلبان، استفاده از منابع آنلاین کوانت GRE، یک انتخاب عالی است.
مزیت اصلی منابع آنلاین این است که شما می توانید در هر زمان و موقعیتی، مطالعه خود را ادامه دهید. بنابراین، لحظات کوتاهی که در رستوران منتظر نشسته اید یا زمانی که در ایستگاه قطار سپری میکنید نیز به یک فرصت با ارزش برای مطالعه تبدیل می شود. در نتیجه، شما از وقت آزاد خود به بهترین شکل استفاده خواهید کرد و با آمادگی بیشتری در آزمون ثبت نام خواهید کرد.
البته، استفاده از منابع آنلاین به تنهایی کافی نیست. اما استفاده از آنها در کنار منابع کاغذی یا دیگر انواع مطالعه، شما را به خوبی آماده خواهد کرد. امروزه، با نصب و استفاده از بسیاری از برنامه های کاربردی و مفید می توانید آمادگی خود را برای شرکت در آزمون بالا ببرید. این اپلیکیشن ها، یک راه حل مناسب و قابل حمل برای یادگیری و تمرین در جهت دستیابی به نمره خوب هستند. پس می توانید در حین رفت و آمد، پیاده روی یا هر جایی، با تلفن هوشمند خود درس بخوانید. 
این اپلیکیشن ها استفاده های متنوعی دارند. شما میتوانید از آنها برای یادگیری یا به خاطر سپردن لغات استفاده کنید. پس وقت را تلف نکنید، همین حالا برنامه ها و بازهای به ظاهر سرگرم کننده اما بی فایده را حذف کنید و بهترین منابع آنلاین کوانت GRE را نصب کنید. این برنامه ها روش های مختلف و ابتکاری را برای آماده سازی برای GRE و حتی آزمون TOEFL، ارائه می دهند.

برترین منابع آنلاین کوانت GRE جی آر ای

اگر شما نیز قصد تحصیل و ثبت نام در بهترین دانشگاه های جهان را دارید و به دنبال منابع آنلاین جی آر ای GRE میگردید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

Ready4GRE

این اپلیکیشن، یکی از بهترین برنامه هایی است که میتوانید جهت آمادگی برای شرکت در آزمون GRE، استفاده کنید. امکان دانلود Ready4GRE از طریق فروشگاه Play store وجود دارد. این اپلیکیشن، تمام بخش های آزمون جی آر ای، از جمله بخش کوانت را پوشش می دهد و از جمله محبوب ترین برنامه ها برای افزایش آمادگی و خودآموزی است. 
برنامه Ready4GRE با استفاده از تکنیک هایی مانند مدیریت زمان، فضایی مشابه با آزمون اصلی فراهم میکند. به این شکل یک تعداد مناسبی از سوالات را با یک محدودیت زمانی مناسب، به شما ارائه میکند.

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

Magoosh GRE Prep

این اپلیکیشن برای اخذ نمره خوب در آزمون جی آر ای GRE بسیار ایده آل است. شما میتوانید از Magoosh GRE Prep به عنوان یکی از منابع آنلاین کوانت GRE استفاده کنید. با وجود سخنرانی ها و آموزش های ویدئویی دقیق، این برنامه به یکی از باارزش ترین منابع آنلاین در نزد متقاضیان آزمون GRE تبدیل شده است. 
Magoosh GRE Prep را دانلود کنید تا به گنجینه ای از نمونه سوالات و آزمون های کامل و سخنرانی های اساتید متخصص (در قالب ویدئو) دست پیدا کنید. این برناممه توضیحات مفصلی در مورد مفاهیم معرفی شده در سخنرانی ها به شما ارائه می کند. همچنین، شامل حدود 700 نمونه سوال با کیفیت و توضیحات ویدیویی است! این اپلیکیشن قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

Barron's 1100 for GRE

Barron's 1100 for GRE شامل فهرستی از 1100 کلمه پرتکرار در آزمون های ETS است. بنابراین، برای شرکت کنندگان در هر دو آزمون تافل TOEFL و جی آر ای GRE مناسب است. شما می توانید مدت زمانی که در مترو به سر میبرید یا در هنگام رفت و آمد و در فواصل میان کارهای روزانه خود، از این برنامه استفاده کنید. 
از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان انتخاب کلمات بر اساس حروف الفبا، کلمات بهم ریخته، فلش کارت ها، آزمون ها، فیلتر کردن کلمات، پیگیری میزان یادگیری شما، تجزیه و تحلیل پیشرفت اشاره کرد. این برنامه، حجم کمی دارد و با وجود رابط کاربری ساده ای که از آن بهره می برد به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.

Manhattan Prep GRE

وقتی صحبت از کتاب ها و منابع آنلاین کوانت GRE می شود، منهتن یکی دیگر از نام های قابل اعتماد است که میتوانید برای آماده شدن برای GRE استفاده کنید. از جمله ویژگی های خاص این برنامه میتواند به اعلام آمارهای مربوط به پیشرفت، ارائه نمونه آزمون ها، بیش از 1000 تمرین، هشدارهای سفارسی و آموزش، اشاره کرد. با استفاده از این برنامه، در حداقل زمان بیشترین میزان یادگیری را تجربه خواهید کرد. بهترین بخش این برنامه این است که هر دو بخش کمی و کلامی آزمون GRE را پوشش می دهد.

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

Magoosh TOEFL App

شاید برای شما سوال باشد که چرا باید یک برنامه آموزشی مرتبط با آزمون تافل در لیست منابع آنلاین کوانت GRE قرار داشته باشد. بدیهی است که موفقیت در این آزمون مستلزم تسلط به واژگان بسیاری است. این اپلیکیشن یک برنامه کامل حاوی آزمون های بسیار و سوالات یکپارچه است. امتیاز 4.4 که در برنامه Play Store به این برنامه داده شده نشان دهنده این واقعیت است که تعداد بسیاری از داوطلبان مشتاق آزمون GRE از آن استفاده می کنند.
این برنامه، با داشتن بیش از 100 سخنرانی و بررسی دقیق چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن، دستیابی به نمره مورد نظر را برای دانش آموزان ساده تر می کند.

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

IntelliVocab برای GRE و GMAT

این برنامه از الگوریتم های موثری برای ایجاد یک رویکرد برنامه ریزی شده با هدف افزایش بازدهی شما در هنگام مطالعه استفاده می کند. با استفاده از این برنامه، مسیر شما برای ورود به دانشگاه یا کالج رویایی تان هموارتر می شود. تنها کاری که باید انجام دهید تمرین، تمرین و تمرین بیشتر است. این برنامه تمرینات اختصاصی را ارائه می کند که میتوانند بر اساس سطح یادگیری شما بهینه سازی شوند. رابطه کاربری عالی و کیفیت بالای سوالات ارائه شده از جمله نقاط قوت این برنامه هستند.

 

بهترین منابع آنلاین برای تمرین کوانت جی آر ای

TOEFL Preparation

این برنامه نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که نام آزمون تافل TOEFL را یدک می کشد. با این حال، برای داوطلبان آزمون جی آر ای GRE نیز مناسب است. تسلط به زبان انگلیسی شرط اصلی موفقیت در آزمون است. به همین دلیل TOEFL Preparation می تواند به عنوان یکی از منابع آنلاین کوانت GRE استفاده شود.
تمرکز اصلی این اپلیکیشن روی آموزش گرامر است. یادگیری زبان انگلیسی با این برنامه آسان شده است چرا که مهارت لیسنینگ شما را نیز در کنار واژگان و ریدینگ تقویت میکند. 
برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.

Exam English: TOEFL ® Grammar 

این برنامه توسط متخصصان آزمون های زبان انگلیسی طراحی شده است. شما می توانید از این اپلیکیشن در جهت کاهش درجه خطا و افزایش آمادگی برای آزمون GRE استفاده کنید. این برنامه به طور خاص برای موفقیت در پاسخگویی به سوالات آزمون TOEFL طراحی شده است اما می توانید در تمرین های جی آر ای GRE خود نیز از آن بهره ببرید.
 Exam English: TOEFL ® Grammar یک برنامه عالی برای تقویت مهارت های گرامری است. به عنوان یکی از منابع آنلاین کوانت GRE این برنامه می تواند شانس شما برای اخذ نمره بالا در آزمون جی آر ای GRE را افزایش دهد. 

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

GRE Daily Vocabulary

این برنامه بخشی از برنامه GRE Tutor Economist است. با استفاده از این برنامه، شما هر روز یک کلمه جدید همراه با نحوه به کار بردن آن در یک پاراگراف خواهید آموخت. این برنامه، تجربه کلی آموزشی شما را مورد هدف قرار می دهد و به نیازهای شما برای اخذ یک نمره خوب در آزمون جی آر ای GRE پاسخ می دهد. 

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

GRE Flashcards by Magoosh

یکی از بهترین برنامه های فلش کارت موجود در Play store برای بخش شفاهی آزمون جی آر ای GRE Flashcards by Magoosh می باشد. این اپلیکیشن از سیستم تکرار فضا استفاده می کند. این سیستم بسیار مفید است چرا که کلماتی که به خوبی حفظ نکرده اید را مجددا برای شما نمایش خواهد داد تا زمانی که کاملا آنها را به خاطر بسپارید. این یکی از ویژگی های هیجان انگیزی است که GRE Flashcards by Magoosh را نزد کاربران محبوب کرده است. 

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

Ultimate Vocabulary Prep for English, GRE ® & exams 

این برنامه با فرمت اعتیادآور خود شما را قادر می سازد تا با آرامش کامل مطالعات خود را ادامه دهید و روزانه واژگان جدیدی را به مجموعه واژگان خود اضافه کنید. این اپلیکیشن را در کنار برنامه های دیگر مانند Magoosh Prep بارگیری کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید. 
در مقابل دیگر منابع آنلاین کوانت GRE که در این مقاله ذکر کردیم، این برنامه از بازی به عنوان یک روش بسیار تاثیر گذار برای آموزش استفاده میکند. این برنامه به شما کمک می کند تا کاربرد و ظرافت کلمات را درک کنید و با وجود عملکرد آسانی که دارد برای آماده سازی نهایی مناسب است. 

برای دانلود ورژن Android این برنامه اینجا کلیک کنید.
برای دانلود ورژن IOS برنامه اینجا کلیک کنید.

حال می توانید مفید ترین منابع آنلاین کوانت GRE را انتخاب کنید
بنابراین اپلیکیشن ها و برنامه ها یک ابزار موثر و آسان هستند که می توانید در جهت آماده شدن برای آزمون هایی مانند GRE، TOEFL و IELTS از آنها استفاده کنید. بسیاری از منابع آنلاین کوانت GRE در فروشگاه هایی مانند Play Store برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل Android و iOS موجود هستند. امیدواریم که راهنمایی کوچک ما در این مقاله به موفقیت شما در آزمون کمک کند. 

کلام آخر

از هر روشی برای مطالعه استفاده می کنید باید با استفاده از ابزارهایی پیشرفت هایی خود را پیگیری کنید. بدون انجام این کار، شما قادر به تنظیم یک برنامه مطالعاتی موثر نخواهید بود. شرکت در آزمون آنلاین جی آر ای GRE یا آزمون ماک جی آر ای GRE یک روش عالی برای ارزیابی میزان مهارت های شماست. با استفاده از این آزمون می توانید زمان مناسب برای ثبت نام در جی آر ای GRE را تعیین کنید. 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!