بهترین نمونه سوالات انلاین تافل: معرفی 18 آزمون و منابع

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/07/26

منابع زیادی برای تمرین انلاین تافل وجود دارد که می توانید با آنها، آمادگی کافی برای شرکت در این آزمون پیدا کنید. بسیاری از این آزمون ها که به صورت نمونه سوالات انلاین تافل ارائه شده به راحتی به شما کمک می کند که تمرین خود را در گوشی موبایل یا لپ تاپ تان شروع کنید! با این حال، همه منابع با کیفیت نیستند و دانستن نحوه استفاده از این منابع به شیوه ای موثر ممکن است گیج کننده باشد.
این جا است که این راهنما می تواند به شما کمک کند. ما بهترین نمونه سوالات انلاین تافل از جمله آزمونهای رسمی TPO، و آزمونهای غیر رسمی و سایر نمونه سوالاتی که برای کسب نمره بالاتر در آزمون TOEFL طراحی شده را گردآوری کرده ایم. ما همچنین نحوه استفاده موثر از این منابع برای دستیابی به بهترین نمره TOEFL را توضیح می دهیم. وقتی خواندن این مقاله را تمام کردید، دقیقاً می دانید که بهترین نمونه سوالات انلاین تافل چه منابعی هستند و چگونه باید از آنها استفاده کنید. بیایید شروع کنیم!

چگونه می توان بهترین نمونه سوالات انلاین تافل را پیدا کرد؟

نمونه سوالات متعددی برای TOEFL به صورت آنلاین موجود است، از آزمونهای رسمی TPO گرفته تا آزمونهای کوتاه یا منابعی که شامل سوالات عملی نمی شود اما به شما کمک می کند مهارت های زبان انگلیسی خود را به نحو دیگری ارتقا دهید. از آنجا که تنوع زیادی در بین نمونه سوالات آنلاین تافل وجود دارد، روش های متعددی برای تعیین اینکه آیا منبع خاصی با کیفیت است یا خیر وجود دارد، که در ادامه برخی از ویژگی های کلیدی شناسایی بهترین منابع تمرینی آزمون TOEFL را با هم بررسی می کنیم.

سوالات عملی با کیفیت بالا

آمادگی خوب برای آزمون TOEFL، به این معنی است که باید درک خوبی از انواع سوالاتی که از شما پرسیده می شود، داشته باشید. این بدان معناست که برای آماده شدن باید به بسیاری از تمرینات سخت پاسخ دهید. نمونه سوالات خوب شامل همان مطالبی است که در آزمون اصلی تافل مطرح می شود و سطح دشواری و فرمت مشابهی با آزمون واقعی دارد. هرچه سوالات عملی به سوالات واقعی TOEFL نزدیکتر باشد، آمادگی بهتری خواهید داشت.

نمونه سوالات با پاسخ و توضیحات

حتی اگر منبعی از لحاظ عملی حاوی نمونه سوالات بسیار خوبی باشد، اما توضیحات پاسخ آن خوب نباشد، نمی توانید بهره کافی را در استفاده از آن ببرید. این که بتوانید بفهمید چه اشتباهی کرده اید و چگونه می توانید پاسخ درست را بیابید، کلید آموختن از اشتباهات خود و بهبود نمره تان است. نمونه سوالات انلاین تافل بدون پاسخ یا حتی با توضیحات مختصر معمولاً منابع مناسبی نیستند.

فرمت مشابه با آزمون انلاین تافل واقعی

بهترین نمونه سوالات انلاین تافل دارای فرمت مشابه با آزمون اصلی TOEFL هستند. TOEFL بیش از 3.5 ساعت طول می کشد و شامل چهار بخش است: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن. برای پیروی از یک آزمون عملی با این فرمت دقیق، نیاز به گردآوری مطالب و سوالات عملی زیادی است، بنابراین اکثر‌ نمونه سوالات TOEFL  به طور قابل توجهی کوتاه تر از آزمون واقعی هستند. با این حال، داشتن یک آزمون کامل TOEFL به شما کمک می کند تا برای شرکت در چنین امتحانی طولانی آماده شوید و این آزمون های تمرینی طولانی مدت اغلب نمای کلی تری از سوالات را که در TOEFL مشاهده خواهید کرد، ارائه می دهد.
یکی از بهترین منابعی که شما را با نمونه سوالات انلاین تافل واقعی آشنا می کند، آزمون ماک آکادمی زبان شایسته است. در این آزمون شما به سوالاتی دقیقا مشابه با آزمون اصلی تافل پاسخ می دهید و علاوه بر اینکه به آزمون های Tpo (شامل تی پی اُ نسخه ۷3 تایی،نسخه ۷۱ تایی، نسخه 69 تایی، نسخه 65 تایی) دسترسی دارید، از امتیازاتی مثل تصحیح رایتینگ تافل توسط اساتید برجسته و نرم افزارهای ای ریتر معتبر نظیر کرایتریون و همچنین دریافت نمونه سوالات مشابه برای رفع اشکالات خود بهره مند می شوید. 

استراتژی های یادگیری موثر

برخی از نمونه سوالات انلاین تافل که در این راهنما معرفی شدند، به ویژه آنهایی که در بخش "سایر نمونه سوالات انلاین تافل" قرار گرفتند، سوالات عملی ندارند. در عوض، آنها با آموختن مهارت های زبان انگلیسی، شما را برای آزمون اصلی آنلاین TOEFL آماده می کنند. با تمرین کردن این نمونه سوالات می توانید مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و/یا صحبت کردن تان را بهبود بخشیده و آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون اصلی پیدا کنید.
 در این راهنما، ابتدا تمام نمونه سوالات رسمی انلاین تافل موجود در اینترنت را بررسی می کنیم، سپس آزمونهای غیر رسمی، سایر نمونه سوالات غیر رسمی TOEFL آنلاین، و سپس نکاتی را در مورد نحوه استفاده بیشتر از این منابع ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

نمونه سوالات رسمی انلاین تافل

از بین تمام نمونه سوالات موجود تافل به صورت آنلاین، منابع رسمی TOEFL بهترین انتخاب هستند زیرا توسط همان افرادی طراحی شده اند که TOEFL واقعی را طراحی کرده اند. این بدان معناست که می توانید مطمئن باشید که نمونه سوالات، نمایشی دقیق از آنچه در روز آزمون اصلی خواهید دید، است. در ادامه همه نمونه سوالات رسمی تافل که به صورت آنلاین در دسترس است را به شما معرفی می کنیم. 

آزمون های TPO

آزمون های TPO که در وب سایت رسمی ETSا مکان شرکت در آنها را دارید، ارزان نیستند، اما  هترین تجربه ای که می توانید در آزمون TOEFL واقعی کسب کنید را ارائه می دهند. این آزمون های TPO امتحانات قبلی TOEFL هستند که در حال حاضر برای کمک به شرکت کنندگان در آزمون برای آماده شدن برای امتحان ارائه شده اند. این آزمون ها دارای فرمت و تعداد سوالات مشابه با آزمون تافل واقعی هستند و مطابق با همان آزمون زمان بندی شده اند (اگرچه می توانید آنها را بنا به نیاز خود انتخاب کنید) و پس از تکمیل، به طور خودکار نمره دهی می شوند.
هزینه هر آزمون تی پی او آنلاین در سایت ETS حدود ۴۵ دلار است که به خصوص برای ما ایرانی ها بسیار گران است، به ویژه اگر بخواهید بیش از یک آزمون انجام دهید. اما نگران نباشید شما با هزینه بسیار کمتری می توانید پس از ثبت نام در آزمون ماک تافل در آکادمی زبان شایسته به آزمونهای Tpo(شامل تی پی اُ نسخه ۷3 تایی،نسخه ۷۱ تایی، نسخه 69 تایی، نسخه 65 تایی) دسترسی داشته باشید.
البته نمونه سوالات انلاین تافل دیگری نیز موجود است که به کیفیت آزمونهای TPO نزدیک است، اما برای آمادگی کامل پیش از شرکت در آزمون اصلی TOEFL، قطعاً به خرید یکی از این آزمونها نیاز دارید.

TOEFL iBT Sampler

The TOEFL iBT Sampler ، یک برنامه رایگان است که در آن می توانید نمونه سوالات انلاین تافل را بارگیری کنید و بهترین منبع رسمی تمرین رایگان برای TOEFL آنلاین است. البته، در کل تقریباً شامل یک آزمون عملی TOEFL iBT است که به سوالات زیر تقسیم شده است:
سه سوال خواندن ( کامل)
دو سوال گوش دادن (⅓ آزمون واقعی)
سه سوال صحبت کردن ( ½ آزمون واقعی)
دو سوال نوشتن ( کامل)
 همه نمونه سوالات انلاین تافل این منبع، شامل پاسخ هستند، و سوالات گفتاری و نوشتاری نیز شامل پاسخ های نمونه است. یکی از مشکلات این منبع این است که Sampler فقط با Windows کار می کند، بنابراین نمی توانید آن را با Mac بارگیری کنید. 
اگر قصد خرید آزمون TPO را ندارید، باید نمونه را بصورت یکجا انجام دهید تا بتوانید تجربه یک آزمون تقریباً کامل را بدست آورید، اما اگر از آزمونهای مشابه تافل دیگر برای تمرین استفاده کردید، می توانید در بخشهای مختلف به صورت مجزا شرکت کنید.

TOEFL iBT Sample Questions

این PDF شامل نمونه سوالات تافل، از دیگر منابع رسمی TOEFL است که می توانید بصورت انلاین آن را دانلود کنید. هرچند کوتاهتر از آزمون واقعی است، امکان ضبط صدا ندارد و فرمت آن مشابه TOEFL واقعی نیست، اما دارای سوالات عملی با کیفیت بالا است و برای هر کسی قابل دانلود و استفاده است. سوالات عبارتند از:
• یک سوال خواندن (⅓)
• سه سوال گوش دادن (½)
• شش سوال صحبت کردن ( کامل)
• دو سوال نوشتن ( کامل)
پاسخ ها داده می شوند، اما هیچ توضیحی برای پاسخ وجود ندارد، به جز نوشتن، که در آن نمونه مقالات و توضیحات نمره گذاری گنجانده شده است.

TOEFL iBT Quick Prep

Quick Prep یک مجموعه PDF رایگان است که مشابه نمونه سوالات بالا است، البته Quick Prep همچنین شامل لینک هایی به رکوردهای صوتی است بنابراین کمی به TOEFL واقعی نزدیک است. هر یک از چهار فایل PDF تقریباً نصف TOEFL واقعی است و اگر می خواهید یک آزمون کامل داشته باشید، می توانید آنها را با هم ترکیب کنید. با این حال، از آنجا که نمونه سوالات تافل Quick Prep فقط به صورت PDF هستند، فاقد فرمت و نرم افزار TOEFL واقعی هستند که آزمونهای Sampler و TPO شامل آن می شوند.

 

بهترین نمونه سوالات انلاین تافل: معرفی 18 آزمون و منابع

سایر نمونه سوالات مفید برای تمرین انلاین تافل

این بخش شامل معرفی نمونه سوالات انلاین تافل است که آزمونهای عملی کامل نیستند اما می توانند برای مطالعه شما مفید باشند. 
برخی از این منابع آزمونهایی هستند که بر روی یک مهارت خاص از آزمون تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر هیچ گونه سوال عملی ندارند، بلکه به شما کمک می کنند مهارت های انگلیسی خود را به روش دیگری تقویت کنید.
 این منابع همه رایگان هستند و بر اساس مهارتی از TOEFL که بر تقویت آن تمرکز کرده اید، معرفی شده اند.

نمونه سوالات ریدینگ Reading تافل

ریدینگ TPO با ترجمه

یکی از بهترین منابعی که به شما کمک می کند هم درک مطلب خود را تقویت کنیو و هم دایره واژگان تان را افزایش  مطالعه ریدینگ تی پی او های تافل با ترجمه است.
در سایت ما می توانید تمامی ریدینگ های TPO (شامل تی پی اُ نسخه ۷3 تایی،نسخه ۷۱ تایی، نسخه 69 تایی، نسخه 65 تایی) را با ترجمه، سوالات و پاسخ های آنها مطالعه کرده و مهارت ریدینگ خود را تقویت کنید ‌

Test Prep Practice

این سایت دارای پنج آزمون ریدینگ تافل TOEFL Reading است که هر کدام دارای یک متن و حدود ده سوال است. سوالات آن گاهی اوقات از قالبی که در TOEFL مشاهده می کنید پیروی نمی کنند و برخی از آنها به اندازه بسیاری از سوالات TOEFL دشوار نیستند، اما اگر به دنبال تمرین بیشتر هستید، منبع خوبی است.

The 327 Vocab Words You Need to Know for the TOEFL

یادگیری واژگان برای کسب نمره بالا در هر مهارتTOEFL مهم است، به خصوص در بخش Reading که بیشترین کلمات وجود دارد به شما کمک می کند که درک مطلب بهتری داشته باشید.
در آزمون تافل با سوالاتی مواجه می شوید که مستقیماً از شما می پرسد معنی یک کلمه خاص چیست. این راهنما، دارای بیش از 300 کلمه همراه با ترجمه و نمونه جمله است که باید قبل از شرکت در آزمون انلاین TOEFL آن ها را بدانید.
همچنین برای یادکیری بهتر لغات می توانید به قسمت کدینگ کلمات سایت ما مراجعه کنید.

نمونه سوالات لیسنینگ Listening تافل

TED Talks

سایتtalk TED، مجموعه ای از سخنرانی ها را شامل می شود  هر کدام تقریباً 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. این سخنرانی می تواند تقریباً درباره یک نوع فناوری جدید، داستان شخصی، توصیه های کلی و موارد دیگر باشد.
 سخنران اغلب، در زمینه ای که در مورد آن صحبت می کنند، متخصص است و اعل کشورهای مختلفی تر ساچراسر جهان است‌ به همین علت شما زبان انگلیسی زا با گویش های مختلفی می شنوید که در کسب نمره بالا در بخش لیسنینگ آزمون تافل بسیار مهم است.

Podcast

پادکست ها یکی دیگر از منابع شنیداری عالی هستند زیرا موضوعات مختلفی را متناسب با علایق شما پوشش می دهند و تقریباً در هر مکانی قابل گوش دادن هستند. می توانید پادکست را بر اساس علایق خود انتخاب کنید یا به دنبال پادکست هایی باشید که مخصوص زبان آموزان انگلیسی طراحی شده است. بهترین نمونه برای تمرین لیسنینگ انلاین تافل عبارتند از BBC's The English We Speak و Breaking News English. 

نمونه سوالات اسپیکینگ Speaking تافل

English Club

سایت English Club دارای آزمون های کامل صحبت کردن است. سوالات از نظر قالب، شبیه TOEFL واقعی هستند و همچنین نمونه پاسخ هایی وجود دارد که می توانید به آنها گوش دهید.

TOEFL Speaking

این سایت شامل چندین دستورالعمل اسپیکینگ در زمینه های مختلف است. شما می توانید پاسخ خود را ضبط کنید و می توانید نظرات زیر س سوالات را بخوانید تا ببینید دیگران چگونه پاسخ داده اند. هیچ دستورالعمل نمره دهی وجود ندارد و سوالات مشابه سوالات TOEFL واقعی نیستند، اما بازهم نمونه سوالات مناسبی برای تمرین اسپیکینگ به زبان انگلیسی است.

نمونه سوالات رایتینگ Writing تافل

Good Luck TOEFL

این سایت دارای صدها کار نوشتاری مستقل است که بر اساس نوع سوال، به پنج دسته مختلف تفکیک شده است. برخی از سوالات ساده تر از آن چیزی است که در TOEFL می بینید، و روش نمره دهی یا نمونه پاسخ وجود ندارد، اما اگر به موضوعات بیشتری برای نوشتن نیاز دارید، منبع خوبی است.

Beat the Test

این سایت شامل 155 سوال نوشتاری مستقل است که برخی از این موضوعات راحت تر از آنچه در TOEFL پیدا می کنید هستند و هیچ نمونه پاسخی در آن ارائه نشده است، اما به شما این فرصت را می دهد که نوشتن را تمرین کنید.

بهترین روش ها برای استفاده از مطالب تمرین آنلاین تافل

اگر تا اینجای مقاله را دنبال کردید که دانید که بهترین نمونه سوالات انلاین تافل را از کجا پیدا کنید، پس بهتر است از چهار دستورالعمل زیر پیروی کنید تا مطمئن شوید بیشترین بهره را از آنها می برید.

از نمونه سوالات انلاین رسمی تافل عاقلانه استفاده کنید

نمونه سوالات رسمی بهترین منابعی هستند که هنگام آماده شدن برای TOEFL استفاده می کنید، بنابراین اگر می خواهید از آنها حداکثر استفاده را ببرید. تمرین با منابع رسمی را در طول دوره آماده سازی خود پخش کنید. شما نباید از همه آنها در ابتدا استفاده کنید یا از هیچکدام تا روز قبل از امتحان استفاده نکنید. استفاده از آنها در طول یادگیری تان به این معنی است که شما مرتباً سوالات با کیفیت بالا همراه با پاسخ و توضیحات را تمرین می کنید.

به طور متناوب نمونه سوالات مربوط به یک مهارت و آزمونهای تمرین کامل تافل را انجام دهید

منابع گوناگونی در این راهنما فهرست شده است، از تمرینات کامل TOEFL گرفته تا آزمونهای کوتاه، شامل تنها چند سوال در مورد یک موضوع خاص. مطمئن شوید که نمونه سوالات انلاین تافل مختلف را به طور متناوب پاسخ می دهید و از منابعی استفاده می کنید که برای هر تقویت مهارت های خود شما بهتر عمل می کند.

اشتباهات خود را با دقت مرور کنید

تمرین با نمونه سوالات انلاین تافل تنها در صورتی به شما کمک می کند که نمره خود را افزایش دهید در صورتی که وقت بگذارید و بفهمید که کدام اشتباهات را مرتکب شده اید و برای جلوگیری از آنها در آزمون های بعدی تلاش کنید. پس از هر آزمون یا مسابقه ای که تکمیل می کنید، هر مشکلی را که اشتباه پاسخ داده اید بررسی کنید و آن را مرور کنید تا متوجه شوید چه اشتباهی کرده اید و چگونه می توانید پاسخ درست را دریافت کنید.
همچنین انجام بازنگری های سطح بالا نیز گاه به گاه مفید است. به طور متوسط ، آیا شما در صحبت کردن بسیار خوب عمل می کنید، اما با Reading مشکل دارید؟ سپس می دانید که زمان بیشتری را صرف مرور مهارت های Reading می کنید. هرچه بیشتر بتوانید خطاهای خود را دقیقاً مشخص کرده و مورد هدف قرار دهید، مطالعه شما موثرتر خواهد بود.

جمع بندی

منابع زیادی برای تمرین انلاین تافل وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اینها شامل مطالب رسمی، آزمایش های غیر رسمی تمرین، و آزمونها و سایر مطالب آموزشی است.
با شرکت در آزمون ماک تافل می توانید با نمونه سوالات انلاین تافل آشنا شده و آمادگی خوبی کسب کنید تا با اعتماد به نفس در روز امتحان حاضر شوید!


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!