مدرک آزمون تافل هوم ادیشن

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/08/05

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن مانند تافل اصلی کاملا معتبر است. آزمون TOEFL، به عنوان یک آزمون معتبر بین المللی که توانایی انگلیسی زبانان غیر بومی در استفاده و درک زبان انگلیسی در سطح دانشگاه را ارزیابی می کند، برای اکثر دانشگاه ها قابل قبول است. در این مقاله، ما درباره مدرک آزمون تافل هوم ادیشن صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید.

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن در چه دانشگاه هایی پذیرفته می شود؟

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن به عنوان یک آزمون معتبر بین المللی که توانایی انگلیسی زبانان غیر بومی در استفاده و درک زبان انگلیسی در سطح دانشگاه را ارزیابی می کند، برای اکثر دانشگاه ها قابل قبول است.
اگر می خواهید در یک دانشگاه انگلیسی زبان تحصیل کنید یا برنامه ای را که به زبان انگلیسی تدریس می شود، دنبال کنید، اکثر دانشگاه ها و مدارس از انگلیسی زبانان غیر بومی از شما می خواهند که به عنوان بخشی از درخواست خود مدرکی را ارائه دهند که مهارت های زبان انگلیسی آنها برای مشارکت موفقیت آمیز کافی است. 
آزمون تافل هوم ادیشن یکی از رایج ترین روش های اثبات مهارت انگلیسی به خصوص در دوران شیوع کرونا است و البته، قیمت تافل هوم ادیشن در کشور های مختلف متفاوت است.

چرا باید در آزمون تافل هوم ادیشن شرکت کنید؟

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن چندین مزیت را به شما می دهد. زیرا این آزمون مهارت های انگلیسی دانشگاهی را به همان شیوه ای که در کلاس درس استفاده می شود، ارزیابی می کند. 
همچنین، شما با آمادگی بهتر از سایر داوطلبان وارد دانشگاه خواهید شد، زیرا می دانید که نمره عادلانه و بی طرفانه آزمون تافل هوم ادیشن نمایشی واقعی از توانایی های شما را ارائه می دهد.

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن در چه کشورهایی پذیرفته می‌شوند؟

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن توسط بیش از 11،000+ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در بیش از 150 کشور جهان، از جمله استرالیا، کانادا، نیوزلند، ایالات متحده، انگلستان و سراسر اروپا و آسیا پذیرفته شده است. 
می توانید در TOEFL iBT® Destination Search برای بررسی اینکه دانشگاه های مورد علاقه شما نمرات تافل هوم ادیشن را می پذیرند، استفاده کنید و شرایط مورد نیاز آن ها را ببینید.

ایالات متحده

بیش از 100 دانشگاه در ایالات متحده آزمون تافل هوم ادیشن را بر سایر آزمون های انگلیسی زبان ترجیح می دهند. 
علاوه بر این، دانشگاه های ایالات متحده نمرات تافل هوم ادیشن را نسبت به سایر آزمون های انگلیسی زبان تایید می کنند. 

محبوبیت بیشتری در کانادا دارد

بیش از 80٪ برنامه های تحصیلات تکمیلی در کانادا، مدرک آزمون تافل هوم ادیشن را بر سایر آزمون های انگلیسی زبان ترجیح می دهند. 

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن در استرالیا و نیوزلند پذیرفته شده است

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن توسط همه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند و همچنین برای کلیه خدمات مهاجرت استرالیا و نیوزلند پذیرفته شده است.

در فرانسه و آلمان محبوبیت بیشتری دارد

دانشگاه های فرانسه و آلمان، مدرک آزمون تافل هوم ادیشن را قبول می کنند اما نمرات بالاتری نسبت به سایر آزمونهای انگلیسی زبان برای آن درخواست می کنند.

به طور گسترده در انگلستان پذیرفته شده است

دانشگاه های انگلستان مدرک آزمون تافل هوم ادیشن را می پذیرند، و شما میتوانید مدرک این آزمون را به عنوان تاییدی برای سطح زبان انگلیسی خود برای آنها ارسال کنید.

آزمون تافل هوم ادیشن چگونه ساخته شده است؟

آزمون تافل هوم ادیشن با رایانه در خانه شما به جای مرکز آزمون انجام می شود و مدرک آن کاملا معتبر است. این آزمون هر چهار مهارت زبان انگلیسی را ارزیابی می کند و تقریباً 3 ساعت طول می کشد تا تکمیل شود. 
چهار بخش این آزمون که نمرات آن در مدرک ازمون تافل هوم ادیشن نیز ارائه می شود، به شرح زیر است:

•    ریدینگ (54 الب 72 دقیقه): متن ها را بخوانید، سپس به سوالات پاسخ دهید
•    لیسنینگ (41 الی 57 دقیقه): به سخنرانی ها و گفتگوها گوش دهید و به سوالات پاسخ دهید
•    اسپیکینگ (17 دقیقه): در مورد موضوعات آشنا با میکروفون صحبت کنید و مطالبی را که در مورد آن ها خوانده اید و به آنها گوش داده اید، بحث کنید
•    رایتینگ (50 دقیقه): درباره یک موضوع، متن کاملی بنویسید.

مدرک آزمون تافل (TOEFL ) هوم ادیشن در چه شرایطی استفاده می شود؟

مدرک آزمون تافل (TOEFL ) هوم ادیشن برای تصمیم گیری هایی مانند امکان پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو در یک دانشگاه استفاده می شود.
باید بدانید که هنگام ارسال درخواست برای دانشگاه های واقع در کشورهای خارجی، مدرک آزمون تافل (TOEFL ) هوم ادیشن به عنوان جایگزین TOEFL IBT استفاده می شود. 
به طور کلی آزمون تافل در سه نسخه برگزار می شود

نسخه مبتنی بر اینترنت (IBT)، که به صورت آنلاین اداره می شود: معروف ترین، و اغلب هنگام صحبت در مورد TOEFL به طور تضمینی مورد استفاده قرار می گیرد.
تست کاغذ (ITP)، تافل کاغذی: TOEFL IBT رایج تر است و به طور کلی سطح انگلیسی شما را آزمایش می کند. 
تافل هوم ادیشن: اخیراً، به دلیل همه گیری کووید 19، ETS نسخه دیگری از این آزمون را راه اندازی کرده است، که همان تافل هوم ادیشن نام دارد.

 

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن

استراتژی های مهم برای دریافت مدرک آزمون تافل هوم ادیشن

یادداشت برداری خوب

به خاطر داشته باشید فقط می توانید یکبار به فایل های صوتی گوش دهید. در نتیجه امکان بازگشت به عقب وجود ندارد. به همین دلیل، مهارت های یادداشت برداری تافل از آیلتس مهم تر است. 
شما فقط یکبار فایل های صوتی را می شنوید ؛ بنابراین، بهتر است مهارت شنیداری یا لیسنینگ خود را با گوش دادن به سوالات دشوار بهبود بخشید.
مهارت های لسنینگ فقط با گوش دادن زیاد به دست می آید و هیچ راه دیگری وجود ندارد. مهارت یادداشت برداری مناسب نیز موثر است.
برای کسب نمره بالاتر در این بخش از آزمون توصیه می کنیم با عضویت در اپلیکیشن ما در آزمون های TPO (شامل تی پی اُ نسخه ۷3 تایی،نسخه ۷۱ تایی، نسخه 69 تایی، نسخه 65 تایی) شرکت کنید و به منابعع کاملی از آزمون تافل دسترسی داشته باشید.

مطالعه مداوم

موفقیت در هر آزمون، به ویژه آزمون تافل هوم ادیشن، مستلزم مطالعه مداوم است. به خصوص در بحث یادگیری 1100 واژه لازم برای آزمون تافل، طیف وسیعی از علوم و تخصص ها را پوشش می دهد و برای گرفتن مدرک آزمون تافل هوم ادیشن بسیار موثر است.
از آنجا که بسیاری از متون از مجلات علمی انتخاب شده اند، شما همچنین باید منابع مورد مطالعه خود را از سایت های رسمی انگلیسی زبان که از جمله از این سایت ها می توان به سایت خبری و همچنین مقالاتی که در مجلات دانشگاهی غیر تخصصی (ISI) منتشر شده است را انتخاب کنید. 
برای توسعه واژگان خود، باید متن های زیادی را بخوانید و استفاده از کلمات را در متن درک کنید. برای به خاطر سپردن محتویات فلش کارت هایی که این روزها محبوب هستند یا توسط برنامه ها ارائه می شوند، کاربرد چندانی ندارد.
یکی از بهترین روش های یادگیری لغات از طریق کدینگ کلمات است که می توانید در سایت ما بهترین روش های کدینگ کلمات را مشاهده کنید.

گوش دادن پادکست

گوش دادن به پادکست برای افرادی که می خواهند در یک آزمون نمره خوبی کسب کنند، مهم است. پادکست های بسیار زیادی در سطح وب وجود دارد. 
مهم نیست اهل بی بی سی هستید یا فاکس نیوز، به اخبار در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، هنری و ورزشی گوش دهید تا هم واژگان خود را تقویت کنید و هم مهارت شنیداری و تجزیه و تحلیل اطلاعات خود را تقویت کنید تا راحت تر بتوانید مدرک آزمون تافل هوم ادیشن را دریافت کنید. 
تکرار جملات پادکست می تواند به تقویت مهارت های گفتاری شما در آزمون کمک کرده و ذهن شما را با ساختارهای خوب و پیچیده آشنا کند. 
در فایل های صوتی، بر خلاف فایل های ویدئویی، شما هیچ چیزی مانند اشکال یا تصاویر و نمودارها برای درک بهتر سخنان گوینده ندارید. 
در نتیجه، درک این فایل ها کمی سخت تر است و شما چاره ای ندارید جز این که هنگام گوش دادن به تعداد زیادی پادکست در حین آماده شدن برای آزمون و شما باید با انجام این کار مهارت های شنیداری و تحلیلی خود را ارتقا دهید.

مهارت های تایپی

حتی اگر استاد مقاله نویسی هستید، در قسمت نوشتاری یا رایتینگ امتحان نمره خوبی نخواهید گرفت، به طوری که مهارت تایپ سریع و خطاناپذیر را ندارید. 
این مهارت، مانند سایر مهارت ها، با تلاش و تمرین به دست می آید. بنابراین، سعی کنید تعداد زیادی را تایپ کنید و متون خود را در اختیار ویراستاران حرفه ای انگلیسی قرار دهید تا آن ها را اصلاح کرده و مشکلات خود را به طور دقیق بررسی و برطرف کنید.
با شرکت در آزمون ماک تافل، می توانید شرایط آزمون اینترنتی واقعی تافل را تجربه کنید و مهارت تایپ خود را نیز بسنجید.

مدیریت زمان

گاهی اوقات برای آمادگی برای آزمون تافل، فرصت چندانی برای یادگیری مفاهیم، ترفندها و تکنیک ها ندارید. مدیریت زمان هم در دوره آمادگی آزمون تافل و هم در هنگام پاسخگویی به سوالات اهمیت دارد. 
گاهی اوقات افرادی که دارای سطح بالایی از مهارت انگلیسی هستند در آزمون TOEFL نمره خوبی نمی گیرند و نمی توانند مدرک آزمون تافل هوم ادیشن را دریافت کنند، زیرا در مدیریت زمان مهارت بالایی ندارند.
برای پاسخگویی به سوالات تافل در زمان مشخص شده باید در آزمون های آزمایشی زمان بندی شده شرکت کنید. در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته می توانید نسخه ۷3 تایی،نسخه ۷۱ تایی، نسخه 69 تایی، نسخه 65 تایی تی پی او را با زمانبندی مشابه با آزمون اصلی تافل تمرین کنید.

سخن پایانی

برای دریافت مدرک آزمون تافل هوم ادیشن باید هم آمادگی قبلی داشته باشید و هم در آزمون های شبیه سازی شده آزمون اصلی را شرکت کنید.تا بتوانید برای کسب نمره بالاتر در بخش های اسپیکینگ و رایتینگ، تخیل و توسعه موضوع خود را تقویت کنید و به پاسخ های کوتاه و روزمره اکتفا نکنید تا بتوانید توانایی های خود را به ممتحن نشان دهید.
شرکت در تافل هوم ادیشن از داخل ایران بسیار مشکل است و مدرک این آزمون را نمی توان به راحتی دریافت کرد. اگر به علت تحریم کردن ایران نتوانستید در سایت ETS برای شرکت در ازمون هوم ادیشن TOEFL ثبت نام کنید، با مشاورین سایت ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن مقدمات شرکت در این آزمون را برای شما فراهم کنند. 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!