با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/09/05

اگر شما هم از خود می پرسید بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن چیست و برای شرکت در تافل نسخه خانگی به چه منابعی نیاز دارید، ابتدا باید با ساختار این آزمون و نوع سوالاتی که از شما پرسیده می شود، آشنا شوید تا متناسب با آنها، بهترین منابع تمرین و نمونه سوالات را پیدا کنید.
آزمون تافل هوم ادیشن دارای 4 بخش خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن است. در طول آزمون، شما وظایفی را انجام خواهید داد که این 4 مهارت ارتباطی انگلیسی را با هم ترکیب می‌کنند، مانند: خواندن، گوش دادن و سپس صحبت کردن در پاسخ به یک سوال.
نگاهی دقیق تر به نحوه آماده سازی برای این آزمون، فرآیند ورود، نمونه سوالات تافل آزمون هوم ادیشن و آنچه باید در طول آزمون در خانه انتظار داشته باشید می تواند به شما کمک کند که این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید. 

بخش های مختلف آزمون تافل Home Edition

تافل Home Edition دقیقا مشابه آزمون اصلی تافل است. این آزمون نیز هر ۴ مهارت ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را موردارزیابی و سنجش قرار می دهد.

ریدینگ تافل هوم ادیشن

۳۰-۴۰ سوال

۵۴-۷۲ دقیقه

لیسنینگ تافل هوم ادیشن

۲۸-۳۹ سوال

۴۱-۵۷ دقیقه

اسپیکینگ تافل هوم ادیشن

۴ تست

۱۷ دقیقه

رایتینگ تافل هون ادیشن

۲ تست

۵۰ دقیقه

چگونه آزمون تافل هوم ادیشن TOEFL Home Edition را شروع کنم؟

1)    یک حساب ETS TOEFL ایجاد کنید و وارد شوید. شما می توانید این کار را در صفحه My TOEFL ETS انجام دهید.
2)    پس از ورود به سیستم، روی نوار آبی رنگ «ثبت ‌نام/ پیدا کردن مراکز آزمون، تاریخ‌ها» در وسط سمت چپ صفحه کلیک کنید.
3)     سپس دستورات را دنبال کنید و دقت کنید که نسخه Home Special را انتخاب کنید، 
4)    هزینه ثبت نام خود را پرداخت کنید و امتحان خود را برنامه ریزی کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در آزمون تافل خانگی

برای انجام این آزمون در خانه، باید مطمئن شوید که شرایط زیر را دارید:

تجهیزات و مرورگر

رایانه رومیزی یا لپ تاپ، که سیستمی با ویندوز 8 یا 10 یا Mac OS X® 10.5 یا بالاتر (10.13 High Sierra توصیه می شود). 
الزامات مرورگر: Chrome™ یا Firefox® 
شما باید قبل از شروع تست، تجهیزات خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد. برای انجام این کار، ETS یک مرورگر آزمایشی امن دارد که باید دانلود کنید.
شما باید بررسی کنید که هیچ تداخلی با فایروال هایی که ممکن است داشته باشید وجود نداشته باشد
بلندگوها: داخلی یا خارجی. استفاده از هدست یا گوشی در روز آزمون مجاز نیست.
میکروفون: داخلی یا خارجی، که بخشی از هدست یا هدفون نباشد.

محیط تست

شما نمی توانید آزمون خود را در فضای باز عمومی انجام دهید.
شما باید در اتاقی به تنهایی باشید که در آن همه درها بسته شوند.
کامپیوتر و کیبورد باید روی میز باشد و شما باید روی یک صندلی معمولی بنشینید (یعنی بدون کاناپه، تخت، یا صندلی پر از بالشتک).
میز و صندلی خود را طوری قرار دهید که پشتتان به در باشد و مراقب باشید که هیچ کس دیگری وارد اتاق نشود.
تنها وسایلی که می توانید روی میز خود داشته باشید یک تخته سفید کوچک با یک قلم قابل پاک شدن یا یک تکه کاغذ در داخل یک محافظ ورق شفاف و یک قلم پاک شدنی می باشد. خوردن و نوشیدن مجاز نیست.
گوش و صورت شما باید در تمام طول آزمایش قابل مشاهده باشد.
شما می‌توانید روسری یا مقنعه بپوشید، به شرطی که گوش شما را نپوشاند.
استفاده از ماسک مجاز نیست.
سرپرست شما از شما عکسی می گیرد که در گزارش نمره شما خواهد بود، بنابراین لباس مناسب بپوشید.
از پوشیدن هرگونه جواهرات و لوازم جانبی مانند گیره کراوات، دکمه سرآستین، هدبند و سایر لوازم جانبی ارایش مو خودداری کنید.

الگوی نمونه سوالات آزمون تافل هوم ادیشن چیست؟

محدوده نمره کلی آزمون تافل هوم ادیشن 0 تا 120 است و محدوده نمره برای هر بخش امتحان به صورت مجزا نیز 0 تا 30 می باشد.
الگوی برگزاری آزمون تافل هوم ادیشن 2021 به ارتیب زیر است:

-    خواندن- 30-40 سوال در مدت زمان 54-72 دقیقه
-    گوش دادن- 28-39 سوال در مدت زمان 41-57 دقیقه
-    استراحت - 10 دقیقه
-    صحبت کردن- 4 فعالیت در مدت  17 دقیقه
-    نوشتن-۲ فعالیت-۵۰دقیقه

مدت زمان آزمون تافل هوم ادیشن چقدر است؟

آزمون تافل هوم ادیشن حدود 3 ساعت طول می کشد. از آنجایی که این آزمون همانند آزمونی است که در یک مرکز تست انجام می دهید، از نظر محتوا، قالب و تجربه روی صفحه نمایش یکسان است.

 

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

منابع رسمی آزمون تافل حاوی نمونه سوالات آزمون هوم ادیشن تافل

مهم ترین منابعی که می توانید برای آشنایی با نمونه سوالات آزمون تافل هوم ادیشن با آنها تمرین کنید شامل موارد زیر می شود:

آزمون های TPO

آزمون های تی پی او، همان سوالات آزمون های قبلی تافل هستند که خود سازمان ETS برای تمرین کردن در اختیار داوطلبین قرار می دهد. اگر بخواهید به صورت شبیه سازی شده با آزمون هوم ادیشن تافل در این تی پی او ها شرکت کنید باید هزینه آنها را بپردازید. اما نگران نباشید با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته می توانید به راحتی در آزمون های تی پی او (شامل تی پی اُ نسخه ۷3 تایی،نسخه ۷۱ تایی، نسخه 69 تایی، نسخه 65 تایی) یه صورت آزمایشی شرکت کنید و مهارت های خود را تخمین بزنید.
این آزمون ها بهترین منابع و نمونه سوالات برای تمرین کردن شما هستند چون سطح سوالات و نحوه برگزاری آنها دقیقا همان آزمون تافل است. 

چرا لازم در آزمون آزمایشی برای آشنایی با نمونه سوالات تافل هوم ادیشن شرکت کنیم؟

آزمون ماک آمادگی تافل به داوطلبین بین‌المللی کمک می‌کند تا روش هایی را که می‌توانند مهارت‌های انگلیسی خود را به بهترین شکل نشان دهند، درک کنند. عموماً داوطلبینی که توانایی‌های انگلیسی نسبتاً قوی دارند نمره بیشتری دراین آزمون ها می گیرند و مطمین می شوند که می توانند ازمون اصلی را با موفقیت پشت سر بگذارند.
دانش‌آموزانی که در برخی زمینه‌ها اعتماد به نفس دارند اما در برخی دیگر مهارت کمتری دارند، می‌ توانند از این آزمون های آمادگی تافل برای بهبود مهارت‌های خاص زبانی خود استفاده کنند. 

نمونه سوالات واقعی تافل هوم ادیشن

همانطور که در مقاله "تقلب در آزمون هوم ادیشن تافل" مطرح کردیم، برخی از داوطلبین در روز آزمون تافل خانگی از روش هایی برای عکس گرفتن از صفحه نمایشگر خود استفاده می کنند. این تصاویر در فضای مجازی پخش می شود و به عنوان نمونه سوالات واقعی می توانید از آنها استفاده کنید.
در سایت آکادمی زبان شایسته نیز به برخی از این نمونه سوالات از جمله ریدینگ های تافل هوم ادیشن همراه با ترجمه و سوال و جواب آنها دسترسی دارید.

کتاب های آمادگی برای آزمون تافل

لیست زیر تعدادی از بهترین کتاب های آمادگی تافل را توصیف می کند که می تواند به دانش آموزان کمک کند تا عملکرد خود را در آزمون تافل هوم ادیشن افزایش دهند. کتاب های آمادگی شامل سوالات تمرینی، راهکارهایی برای استفاده در روز آزمون و استدلال موجود در پس پاسخ به سوالات مختلف است. دانش آموزانی که از یک کتاب آمادگی نمونه سوالات تافل هوم ادیشن خوب استفاده می کنند می توانند درک جامعی از سوالات آزمون تافل داشته باشند.

راهنمای رسمی آزمون تافل

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

این راهنما به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن خود را ترکیب کنند تا مهارت انگلیسی خود را در آزمون تافل هوم ادیشن نشان دهند. دانش‌آموزان می‌توانند صدها سؤال تمرینی و مقاله‌ های نمونه را که دقیقاً با سؤالات موجود در آزمون هم سو هستند، مرور کنند. این راهنما همچنین شامل توضیحات کامل در مورد هر چهار بخش امتحانی آزمون تافل هوم ادیشن است.

کاپلان تافل iBT Prep Plus، 2020-2021

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

راهنمای کاپلان به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های انگلیسی خود را در گوش دادن، نوشتن، خواندن و صحبت کردن افزایش دهند.
 این کتاب شامل چهار تست کامل تمرینی و بیش از 450 نمونه سوال به همراه توضیحات با پاسخ نامه می باشد. علاوه برمحتوای کتاب، دانش‌ آموزان به منابع آنلاین مانند آموزش‌های ویدیویی خود گام از کارشناسان تافل دسترسی پیدا می‌کنند.

تافل iBT بارون، ویرایش هفدهم

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

این راهنما دارای استراتژی‌ها و نکاتی است که به دانش ‌آموزان کمک می‌ کند تا مهارت‌های لازم برای قبولی در آزمون تافل را بدست آورند. دانش ‌آموزان می ‌توانند مفاهیم کلیدی پشت هر بخش امتحانی را بیاموزند و درس‌های ویدیویی توسط متخصصان را مشاهده کنند. دانش ‌آموزان همچنین می‌ توانند با شرکت در هشت امتحان تمرینی یک ساعته اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

کلمات ضروری بارون برای تافل، ویرایش هفتم

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

این راهنمای مطالعه با تمرکز بر واژگان، به دانش ‌آموزان کمک می ‌کند تا برای کلمات و عبارات مختلفی که ممکن است در امتحان تافل با آنها مواجه شوند، آماده شوند. این کتاب واژگان «هدف» موجود در بخش‌های نوشتاری و گفتاری را تشریح می ‌کند، در حالی که نمونه‌ هایی از 500 لغت ضروری را نیز تعریف و ارائه می‌ کند.

Official TOEFL iBT Tests Volume 1, 3rd Edition

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

این راهنما که توسط شرکت سازنده آزمون تافل نوشته شده است، دارای فرم‌های آزمونی است که اخیراً کنار زده شده است که دقیقاً با سؤالات نوشتاری، شنیداری، خواندن و صحبت کردن دانش‌آموزان در امتحان واقعی مطابقت دارد. این منبع برای دانش آموزانی که به دنبال درک چگونگی ساختن پاسخ مناسب برای یک سوال تستی هستند، به خوبی عمل می کند.

کتاب آمادگی آزمون تافل، 2020 و 2021

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

این کتاب آمادگی، راهبردهای اثبات شده ای را برای تسلط بر بخش های ریدینگ، صحبت کردن، نوشتن و شنیدن امتحان تافل ارائه می کند. دانش آموزان می توانند مهارت های خود را از طریق انواع سؤالات تمرینی تمرین کنند و سپس با توضیحات مفصل کتاب، کار خود را بررسی کنند.

راهنمای مطالعه اسرار تافل iBT مومتیکس

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

از طریق این راهنما، دانش ‌آموزان یاد می‌گیرند که بر بخش‌ های ریدینگ، شنیداری، گفتاری و نوشتاری آزمون تافل مسلط شوند. دانش ‌آموزان می ‌توانند سؤالات تمرینی را مرور کنند و آموزش ‌های ویدیویی را که انواع مفاهیم کلیدی را پوشش می‌ دهند، تماشا کنند.

آمادگی تافل iBT در پرینستون، 2020

با بهترین نمونه سوالات تافل هوم ادیشن تمرین کنید!

این کتاب آمادگی علاوه بر تشریح استراتژی‌های آزمون ‌دهی اثبات‌ شده، آزمون های تمرینی را برای هر یک از چهار بخش آزمون تافل ارائه می‌کند. دانش آموزان می توانند اصول گرامر را مرور کنند، دایره لغات خود را بسازند و یاد بگیرند که چگونه یک مقاله عالی بنویسند.
کلیه کتاب های معرفی شده در اینجا از بهترین نمونه سوالات آزمون تافل هوم ادیشن می باشند که شما می توانید برای آماده شدن برای آزمون تافل هوم ادیشن استفاده نمائید.

بعد از شرکت در تافل نسخه خانگی چقدر طول می کشد تا نمرات خود را دریافت کنید؟

6 تا 10 روز پس از اتمام آزمون، گزارش نمره الکترونیکی خود را در حساب یا برنامه ETS خود دریافت خواهید کرد. درست مانند آزمون تافل در مرکز، شما همچنین نمرات غیررسمی خواندن و شنیدن خود را درست پس از اتمام آزمون بر روی صفحه نمایش خود خواهید دید. پس از مشاهده آن نمرات، این امکان را خواهید داشت که نمرات خود را به مؤسساتی که درخواست داده اید ارسال کنید یا نمرات خود را لغو کنید.

جمع بندی

آزمون تافل هوم ادیشن به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا مهارت انگلیسی خود را در زمینه های گوش دادن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن نشان دهند. بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها قبل از پذیرش دانشجویان بین المللی به مدرک این آزمون نیاز دارند. اگر می خواهید در این ازمون نمره قابل قبولی کسب کنید بهتر است با نمونه ساوالات آزمون هوم تدیشن تافل تمرین کنید تا مهارت های تان را تقویت کرده و آمادگی بیشتری پیدا کنید. 

منبع

https://www.bestcolleges.com/blog/best-toefl-prep-books/


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!