چطور  در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن نمره بالایی کسب کنیم؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/10/01

کسب نمره بالا در رایتینگ جی آر ای به خودی خود میتواند شانس پذیرش شما را در یک دانشگاه مناسب افزایش دهد! بهترین دانشگاه ها اغلب دانشجویانی را میپذیرند که توانایی بالایی در کسب نمره خوب در بخش رایتینگ آزمون جی آر ای هوم ادیشن داشته باشند، دانشجویانی که در این بخش مهارت کمی دارند باید برای گرفتن نمره بالا تلاش کنند.
داشتن توانایی بالا در زمینه رایتینگ باعث بیشتر شدن استعداد شما در انتقال و توسعه هر نوع اطلاعات می شود. برخی دانشجویان با تکیه بر ریز نمرات، فکر میکنند نمره بالایی در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن دریافت میکنند، اما اینطور نیست! در این مقاله قصد داریم شمارا با بهترین و حرفه ای ترین راه حل های افزایش نمره رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن و میزان سختی آزمون آشنا کنیم. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر مرتبط با آزمون جی آر ای هوم ادیشن هستید، مقاله " چطور در تافل هوم ادیشن نمره بالایی کسب کنیم؟ " یک منبع اطلاعاتی مفید است.

آزمون جی آر ای هوم ادیشن سخت است؟

پس از همه گیری بیماری کرونا، ETS با راه اندازی آزمون جی آر ای هوم ادیشن کمک کرد تا دانشجویایی که قصد پذیرش در دانشگاه های محبوب دنیا را دارند، موفق شوند. با شرکت در این آزمون هر متقاضی متوجه میزان استعداد خود در هر بخش آزمون میشود، تا در صورت دریافت نمره پایین، با تلاش و دانش بیشتر موفق به دریافت مدرک جی آر ای هوم ادیشن بهتری شود. بنابراین همه دانشجویان می دانند سوالات این آزمون چالش های بزرگی در زمینه مهارت و غیره دارد.
میزان سختی آزمون جی آر ای هوم ادیشن تا حدی به دانش خود دانشجو بستگی دارد. جی آر ای هوم ادیشن یک آزمون چند مرحله ای است که موفق شدن در تمام مراحل آن به تلاش و میزان مطالعه دانشجو متقاضی مرتبط است. برای اطلاع از میزان سختی آزمون جی آر ای هوم ادیشن مکان تفریحی کوچکی را در نظر بگیرید، یک مسیر برای رسیدن به این مکان، سختی متوسطی دارد و جمعیت زیادی نقشه آن راه را انتخاب میکنند اما مسیر دیگر دیگر سختی بسیاری دارد که مسافران باید صبر و اطلاعات بیشتری از مسیر داشته باشند، جمعیت کمی که از آنجا عبور میکنند به دلیل آشنا بودن با آن، قطعا سفر لذت بخش و خاطره انگیزی خواهند داشت. پس برای عبور از سختی مسیر جی آر ای هوم ادیشن اطلاعات خود را افزایش دهید تا درنهایت با مدرکی که دریافت میکنید، دانشگاه مورد علاقه خود را هدیه بگیرید.

بهترین نمره رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن!

دریافت نمره بالا در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن به انتظارات متقاضی و دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارد، بستگی دارد. پیشنهاد ما این است قبل از تعیین و مشخص کردن بهترین نمره برای جی آر ای هوم ادیشن، میانگین نمرات متقاضیانی که موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه مورد علاقه شما شده اند را بدست آورید تا اطلاعات کامل تری مرتبط با هر بخش آزمون دراختیار داشته باشید.
نمرات آزمون جی آر ای هوم ادیشن معمولا براساس توانایی دانشجو در مقیاس 260 تا 340 در نظر گرفته می شود. فراموش نکنید، تمام این نمرات کلی اعلام شده اند و شما نباید برای دریافت یک نمره بالا دقایق زیادی را به خود سخت بگیرید، دانشگاه مورد علاقه خود را مشخص کنید و با توجه به انتظارات آنها، ساعت های مطالعه خود را تغییر دهید.

چگونه آمادگی خود را برای شرکت در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن بالا ببریم؟

اینکه چقدر برای بخش رایتینگ آزمون جی آر ای هوم ادیشن آماده شوید، همه به توانایی شما بستگی دارد. مانند هرکار دیگری، اگر ندانید چه کتاب ها و اطلاعاتی را باید بخوانید، تاثیر فراوانی بر میزان نمره جی آر ای هوم ادیشن خواهید گذاشت. با اینحال، اگر دانشجویی هستید که هنوز برای انتخاب منابعی که برای افزایش توانایی رایتینگ خود نیاز دارید، دودل هستید، جای تعجب و نگرانی نیست. اولین باری که پدرتان به شما بند کفش بستن را آموزش داد، بخاطر دارید؟ احتمالا در ثانیه های اول همه چیز برایتان پیچیده بود، اما اکنون شما یاد گرفته اید، چگونه بند کفش خود را حرفه ای ببندید. حرفه ای شدن در بخش رایتینگ آزمون جی آر ای نیز به توانایی شما در جستجوی راه حل های مختلف و افزایش قدرت تجزیه و تحلیل متن هایتان دارد. 
نگران نباشید، آزمون جی آر ای هوم ادیشن، یک آزمون استاندارد است که قطعا همه سوالات و محتواهای آن برای متقاضی که با تمام سوالات رو به رو شده است، آسان است. استاندارد بودن این آزمون باعث شده تا همه دانشجویان با پیدا کردن بهترین منابع، نمره بالا در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن دریافت نمایند.

 

چطور  در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن نمره بالایی کسب کنیم؟

5 راه حل برای افزایش نمره رایتینگ جی ار ای هوم ادیشن

برای اینکه بتوانید نمره بالا در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن دریافت کنید، لازم است به چند نکته و راه حل ضروری توجه کنید.

لیست کاملی از شرایط مطالعه خود بنویسید

اگر یکبار موفق به دریافت مدرک جی آر ای هوم ادیشن نشده اید، وقت آن رسیده تا روش مطالعه خود را تغییر دهید. بخش رایتینگ تاثیر فراوانی در نمره آزمون دارد، پس تمام کاری که شما برای پیشرفت در این بخش نیاز دارید، مطالعه و مطالعه است. نکته کلیدی و مهم دیگر این است که شما میدانید کدام ساعت هارا باید در لیست مطالعه خود تغییر دهید. پس با خود صادق باشید و مشخص کنید برای افزایش توانایی رایتینگ خود به چه تمرین ها و چقدر زمان مطالعه نیاز دارید؟ چند وقت یکبار باید تمرین کنید؟ آیا چیزی حواس شمارا در هنگام مطالعه پرت میکند و نیاز دارید آنرا حذف کنید؟
راه حل های زیادی برای کسب نمره بالا در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن وجود دارد، اگر هفته ای یک یا دوبار مطالعه کنید یا حتی چند روزی را استراحت کنید، همه اش بستگی به میزان پایبندی شما نسبت به برنامیتان دارد. اگر از دانشجویانی که توانسته اند نمره بالایی در بخش رایتینگ بدست آورند، بپرسید، قطعا به شما می گویند بعد از 2 تا 3 ماه مطالعه، توانسته اند توانایی چشم گیری بدست آورده اند.
برای تمرکز بیشتر، تلفن همراه خود را در حالت مزاحم نشوید یا پرواز بگذارید تا حداقل 2 تا 3 ساعت مطالعه مفید داشته باشید. اگر از تنهایی مطالعه کردن بیزارید، میتوانید از معلم های حرفه ای برای افزایش توانایی های خود کمک بگیرید. 

برنامه مطالعه خود را بنویسید و به آن پایبند باشید

هنگامی که خود را دانشجویی علاقه مند برای کسب نمره بالا در آزمون جی آر ای هوم ادیشن دانستید، شروع به برنامه ریزی کنید. اگر قبلا همچین کاری نکرده اید، تاریخ روز آزمون جی آر ای هوم ادیشن خود را یاد داشت کرده و به عقب برنامه ریزی کنید. به تعویق انداختن و تنبلی کردن، کار وسوسه کننده ای است. اگر خود را درگیر مداد یادداشت برداریتان کنید، حتی نمیتوانید یک تمرین مفید حل کنید. به معنای واقعی کلمه، سعی کنید برنامه ریزی خود را بارها چک کرده و براساس میزان پایبندی خود کمی آنرا تغییر دهید.
برای افزایش مسئولیت پذیری و پایبندی خود، هر روز را به یک کار اختصاص دهید. اگر نمیدانید از کجا شروع کنید، میتوانید از مشاوران جی آر ای هوم ادیشن کمک بگیرید. 

کتابی از خطاهای خود بنویسید

وقتی سوالی را اشتباه حل میکنید، قطعا بخشی از شما از خود میپرسد کجارا اشتباه کردم؟ وقتی خطاهای خود را در یک دفتر بزرگ بنویسید، بعد از چندین روز کتابی از خطاهای گاه و بی گاه خود دارید که میتوانید از آنها درس بگیرید و دیگر آنهارا تکرار نکنید. با کمک کتاب خطاهای خود، به هیچ عنوان اعتماد به نفس کاذب حین خواندن مطالب ضروری آزمون پیدا نمیکنید و خود را موظف به تلاش بیشتر میدانید. شما میتوانید خطاهای خود را به هر شکلی که راحت هستید، چه برروی کاغذ یا دیجیتالی یادداشت کنید. به عنوان مثال شما میتوانید خطاهای خود را با این روش ثبت کنید:
•    نوع سوال و خطایی که در حل سوالی مرتکب شده اید را به علاوه شماره سوال، صفحه کتاب مورد نظر، تاریخ و مدت زمانی که برای حل آن صرف کرده اید را یادداشت کنید.
•    خطای خود را به صورت کامل و با جزئیات شرح دهید.
•    خطاهای خود را به سه دسته خیلی سخت، متوسط و آسان طبقه بندی کنید و هرکدام را در جای مشخص خود یادداشت کنید. 
•    برای خطاهای خود راه حل بنویسید و کارهایی که میتوانید برای دوباره اشتباه نکردن انجام دهید را نیز اضافه کنید.
به سادگی و با نوشتن خطاهایتان به خود کمک میکنید تا در آینده مرتکب آنها نشوید. برای اینکه به طور کامل بر خطاهای خود متمرکز شوید، هرهفته زمانی را به بررسی آنها اختصاص دهید.

سوالات و محتواهای جدید آزمون جی آر ای هوم ادیشن را فلش کارت کنید

خوشبختانه با پیشرفت دنیای اینترنت، دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون جی آر ای هوم ادیشن را دارند، به آسانی میتوانند منابع مفیدی برای مطالعه خود پیدا کرده و روزانه آنهارا بررسی کنند. هر کلمه جدیدی که در این آزمون ها مشاهده میکنید را باید یادداشت کنید تا راحت تر آنهارا در ذهن خود ذخیره کنید. 
برخی از آزمون ها و سوالات مرتبط با آزمون جی آر ای هوم ادیشن ممکن است قدیمی باشند اما شما میتوانید با فلش کارت کردن آنها خود را در حل سوالات بخش های مرتبط به ویژه رایتینگ آزمون قوی کنید.

به طور منظم، آزمون های مرتبط با جی آر ای هوم ادیشن را انجام دهید

نکته آخر برای بهبود نمره رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن این است که به طور منظم آزمون های تمرینی و مرتبط با آنرا شرکت کنید. برای اینکه بیشترین بهره را از این آزمون ها ببرید، سعی کنید هنگام پاسخ دهی خود را در شرایط آزمون قرار دهید. مطمئن شوید تمام تست های آزمون های تمرینی را با دقت پاسخ دهید و با خود روراست باشید. 
هرچه بیشتر با آزمون جی آر ای هوم ادیشن و سوالات مرتبط با آن آشنا شوید، راحت تر میتوانید سوالات مرتبط با هر بخش به ویژه رایتینگ را پاسخ دهید. به علاوه، شما باید زمانی را نیز برای مرور تست های آزمون هایی که قبلا داده اید، اختصاص دهید تا تمام اشتباهات خود را حفظ شوید و حتی شما میتوانید با تغییر برخی راه حل های جواب دهی سوالات آزمون، گام های مفید تری بردارید. سوالات درست را فراموش نکنید، ممکن است اول با خود بگویید آنرا درست انجام داده ام و دیگر نیازی به مرور آنها نیست، اما بازبینی تست های صحیح به شما کمک میکند تا سرعت خود را در حل سوالات آزمون بالا ببرید.

نتیجه گیری

ممکن است پس از خواندن نکات بالا، خود را حرفه ای و توقف ناپذیر در کسب نمره بالا در رایتینگ جی آر ای هوم ادیشن، بدانید. متاسفانه همه چیز به این راحتی نیست و اصلی ترین توصیه ای که میتواند به شما در کسب نمره بالا در آزمون کمک کند، تمرین، تمرین و تمرین است.
هنگامی که در آزمون شرکت میکنید، قطعا نباید از خود انتظار پاسخ دهی درست به تمام سوالات آزمون را داشته باشید، اما شما میتوانید روزهای قبل تر با برنامه ریزی درست، باعث افزایش توانایی سرعت پاسخ گویی خود شوید و کمتر زمان خود را صرف خواندن و پاسخ دادن به سوالات آزمون کنید. به خود اعتماد داشته باشید و با پیدا کردن منابع درست، با اعتماد به نفس آزمون خود را تمام کنید.
با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته می توانید با در آزمون ماک جی آر ای شرکت کرده و با نحوه برگزاری و نمونه سوالات این آزمون آشنا شوید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!