آیا در تافل و جی آری هوم ادیشن می توان جای داوطلب دیگری امتحان داد؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/10/16

آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن هردو بعد از همه گیری ویروس کرونا بصورت خانگی برگزار می شوند، همین امر موجب شده تا دانشجویان برای پذیرش راحت تر در دانشگاه موردنظر خود به تقلب روی آورند.
اگرچه، هیچ گاه تقلب تنها گزینه برای دانشجویان نیست اما می توان گفت آخرین گزینه است. برخلاف تصور اکثر مردم، اشخاص زیادی هستند که با عنوان تافل و جی آر ای هوم ادیشن پولی، پاسخ تمام سوالات آزمون را برای دانشجو می فرستند. این فراوانی به گونه ای به یک صنعت تبدیل شده که افراد از طریق آن درآمد زایی می کنند. با اینحال تقلب در آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن اصلا راحت نیست و تقریبا غیر ممکن است. دانشجویی که می خواهد آینده خود را بسازد، تمام ستون های آنرا با توانایی و مهارت خود بنا می کند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری راجب تقلب در آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن با شما به اشتراک بگذاریم.

تقلب در آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition)

در هر دو آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition) ، هیچ گاه شخص دیگری نمیتواند بجای داوطلب اصلی که تمام مشخصاتش از قبل ثبت شده، آزمون دهد. با این حال، ترفند های تقلب زیادی برای حل سوالات وجود دارد که رایج ترین آنها با کابل یو اس بی است. داوطلب می بایست قبل از شروع آزمون دو کامپیوتر مجزا را که هرکدام در دو اتاق جدا قرار گرفته اند را با کابل یو اس بی به هم متصل کند. زمانی که آزمون شروع می شود، داوطلب آزمون باید سوالات را برای شخص دیگری که در اتاق مجاز قرار گرفته، ارسال کند، سپس شخص مورد نظر پاسخ سوالات را از طریق فضای مجازی که از قبل مشخص شده ارسال و کار تمام است.
اصلی ترین تفاوت آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن که باعث شده ترفند تقلب این دو آزمون با یگدیگر متفاوت باشد، بخش اسپیکینگ است که این سوالات فقط برای آزمون تافل طرح می شود، برعکس در آزمون جی آر ای هوم ادیشن تمام سوالات به صورت چهار گزینه ای یا بصورت نوشتاری هستند. در اینجا میتوان گفت تقلب در جی آر ای هوم ادیشن خیلی راحت تر از آزمون تافل است، بصورتی که شخصی که در اتاق مجاور نشسته خیلی راحت از طریق فضای مجازی پاسخ سوالات آزمون را برای او ارسال می کند، اما در آزمون تافل اینطور نیست و داوطلب آزمون می بایست مهارت کافی برای خواندن متن ها در بخش اسپیکینگ داشته باشد. بهترین منبع ایرانی که می توانید از آن برای تقویت مهارت اسپیکینگ خود استفاده کنید، اپلیکشن آکادمی زبان شایسته است که شما می توانید با عضویت در آن، خیلی راحت به تمام نمونه سوالات و منابع اصلی آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن دسترسی یابید. به علاوه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله " ترفند های تقلب در آزمون تافل هوم ادیشن " را مطالعه کنید.

آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition)  چه شروطی را برای شرکت در آزمون های خود ارائه کرده اند؟

تقلب در آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition) ، کار ساده ای نیست، پس حتی آنرا یک گزینه برای خود حساب نکنید. شاید تبلیغ های متنوعی برای انجام این کار مشاهده کنید، اما باید بدانید هیچ گاه تنها راه گرفتن پذیرش دانشگاه مورد علاقیتان، تقلب نیست. شما می توانید با افزایش مهارت های خود و در نظر گرفتن شرایط دانشگاه مورد نظرتان خیلی راحت مدرک آزمونی که قصد شرکت در آن را دارید، دریافت کنید.
قبل از شرکت در آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن، چهره داوطلب بارها بررسی و ثبت می شود. از شرایط هر دو آزمون این است که به هیچ عنوان نباید داوطلبان مواردی مانند تلفن، ساعت مچی، بطری آب و کلاه را نزدیک خود داشته باشند، تمام این موارد از طریق دوربین توسط ناظران در نظر گرفته می شوند و در صورت آوردن آنها دریافت مدرک برای داوطلب آزمون تا حدودی غیر ممکن می شود.

 

آیا در تافل و جی آری هوم ادیشن می توان جای داوطلب دیگری امتحان داد؟

کارهایی که نباید حین آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition)  انجام داد!

تقلب تنها راه اشتباه در حین آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن نیست و داوطلبان باید حین انجام آزمون از کارهای فراوانی اجتناب کنند، برخی از این کارها عبارتند از:

نباید از سیستم حین برگزاری آزمون خارج شوید

در هنگام برگزاری آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition)  به هیچ عنوان نباید از سیستم و سامانه خارج شوید؛ برخی از داوطلبان نمی توانند چندساعت متوالی را پشت یک سیستم نشسته و به چندین سوال پاسخ دهند. پیشنهاد ما " تمرین، تمرین و تمرین " است، با چندین بار شبیه سازی آزمون برای خود می توانید بدون شکست خوردن تا ساعت های پایانی آزمون دوام بیاورید.

از زمان استراحت ها، غافل نشوید

کار اشتباهی که اکثر داوطلبان انجام می دهند، این است که از زمان های ارائه شده برای استراحت استفاده نمیکنند. هردو آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition) ، وقفه های کوتاهی را به داوطلبان بین قسمت های مختلف آزمون پیشنهاد می دهند. اگرچه برخی از شما ممکن است بتوانید تا پایان آزمون بی حرکت نشسته و تنها به سوالات آزمون پاسخ دهید اما با آشامیدن چند قطره آب و غیره می توان بهتر به سوالات آزمون پاسخ داد.

سوالات قبلی را فراموش کنید

بارها دیده ایم که برخی داوطلبان زمان های خود را برای پاسخ دهی به سوالات آزمون ها فشرده می کنند و نمیتوانند تمرکز کافی برای پاسخ به تمام سوالات داشته باشند. پیشنهاد ما این است که اگر سوالی را رها کرده اید، آنرا در ذهن خود فراموش کرده و به سوالات حال حاضر خود پاسخ دهید. اینکه از قبل بتوانید با خود تمرین کنید که سوالات قبلی تمام شده اند، راحت تر تمرکز را به ذهن خود هدیه میکنید.

حتی حین تقلب هم زمان خود را برنامه ریزی کنید

برخی از شرکت کنندگان آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن، برای به آخر رساندن سوالات آزمون خود نگران هستند. کلید موفقیت آرامش داشتن و برنامه ریزی درست زمان است. پس حتی برای تقلب کردن هم باید خود را به تایمر روی صفحه آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition)  عادت دهید. اشتباهات آزمونی خود را با تمرین کردن کاهش دهید تا بتوانید آزمون خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

برای پاسخ دادن به سوالات عجله نکنید

شاید فکر کنید، با انجام تقلب و سپس ارسال جواب ها توسط شخص دیگر و تند تند پاسخ دادن به سوالات راه حل خوبی را انتخاب کرده اید. اما اینطور نیست، اینکار نه تنها تمرکز شمارا برهم می زند بلکه باعث می شود، خیلی از جواب هارا به اشتباه ثبت کنید. برای پاسخ به سوالات آزمون ها همیشه با آرامش و با در نظر گرفتن زمان پیش بروید تا بتوانید آزمون خود را کامل به پایان برسانید. قانون طلایی پاسخ به سوالات " سریع بودن و عجله نکردن " است.

خود را در دریای سوالات، خفه نکنید

خفگی، طبق تعریف آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن به معنای گیر کردن در چیزی است. داوطلبان نباید با مشاهده تعداد سوالات خود را مجبور به پاسخ دهی به تمام آنها نمایند. اینکه مطالعه درستی از قبل داشته باشید، می توانید سرعت تمرکز و پاسخ دهی خود را بالا ببرید اما خفه کردن خود آن هم در دریای سوالات اشتباه بزرگی است.

نباید راجب سوالات سخت نگران شوید

تمام آزمون های بین المللی تشکیل شده از سوالات متفاوتی هستند که سوالات سخت هم شامل آنها می شود. اکثر دانشجویان برای دریافت یک نمره خوب تمرکز و زمان زیادی را صرف این مدل سوالات میکنند که کاملا اشتباه است و نه تنها باعث کسب نمره بالاتر می شود، بلکه باعث هدر رفتن زمان زیادی برای پاسخ به سایر سوالات آزمون می شود. هیچ کس از شما انتظار نمره بالا ندارد، بنابراین به خود سخت نگیرید. با در نظر گرفتن شرایط دانشگاه موردنظر خود، سعی کنید همیشه به اندازه استاندارد به سوالات پاسخ دهید.

من و دوستم می خواهیم باهم در آزمون شرکت کنیم

به هیچ عنوان نباید با دوست صمیمی خود در یک زمان، آزمونی که قصد شرکت در آن را دارید، انجام دهید. زیرا این امر موجب می شود تا بجای اتمام درست سوالات آزمون، پاسخ های خود را با حواس پرتی بدهید. راه حل و انتخاب خوبی است که هردو باهم و همزمان برای آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن (TOEFL & GRE Home edition) مطالعه کنید اما تنظیم زمان یکسان برای شرکت در آزمون شاید انتخاب درستی نباشد.

برنامه غذایی خود را تغییر ندهید

آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن به اندازه کافی استرس زا هستند و آخرین کاری که ممکن است انجام دهید این است که برنامه غذایی خود را به اشتباه تغییر دهید. برای قبل آزمون باید سعی کنید برنامه کاملا سالمی در کنار برنامه غذایی عادی خود بچینید. این باعث می شود تا آزمون خود را بدور از استرس بیجا و با تمرکز کاملا کافی انجام دهید.

نتیجه گیری

شرکت در هر آزمون بین المللی قوانین خود را دارد و برخی فکر میکنند با شکستن آنها می توانند نتیجه مثبتی برای آینده خود به وجود آورند. تقلب به هیچ عنوان نباید برای شما انتخاب مثبتی باشد، زیرا گاهی با نشان دادن یک راه اشتباه و سریع تر پذیرش دانشگاه مورد علاقه خود و رسیدن به آرزوهای خود را از دست می دهید. 
خود شما کلید دریافت پذیرش دانشگاه مورد علاقه خود هستید و می بایست با انتخاب منابع مفید و مطالعه نمونه سوالات درسی مربوطه، توانایی خود را افزایش داده و با انتخاب از بین آزمون های تافل و جی آر ای هوم ادیشن یک نتیجه فوق العاده را برای آینده خود به ارمغان آورید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!