آشنایی با منابع تمرینی جی آر ای: پاور پلاس 3 پی دی اف

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/11/27

powerprep plus 3 یکی از بهترین منابع تمرینی برای آماده شدن شرکت کنندگان آزمون جی آر ای واقعی است. مطالعه برای جی آر ای می تواند برای برخی داوطلبان دلهره آور باشد، اما برای موفق شدن لازم نیست حتما به سراغ دور ترین و سخت ترین وب سایت های آمادگی بروید، پاور پلاس 3 مدت هاست که برای داوطلبان جی آر ای یک منبع فوق العاده و کامل است و به آنها کمک می کند تا با توانایی کامل به سوالات آزمون جی آر ای واقعی خود پاسخ دهید. در این مقاله قصد داریم، با مرور اطلاعات مربوط به این آزمون، مشخص کنیم آیا آنها منابع تمرینی خوبی برای استفاده هستند یا خیر! برای پاسخ به سوالات خود، به خواندن ادامه دهید.

منظور از جی آر ای powerprep plus 3 چیست؟

رایج ترین شکایات و نارضایتی شرکت کنندگان آزمون جی آر ای، این است که برای آماده شدن سوالات و منابع تمرینی کافی در اختیار ندارند. در مقابل، آزمون جی ام ای تی که بسیار شبیه به جی آر ای است دارای صدها نمونه سوال و آزمون تمرینی( رایگان و پولی) می باشد. بعد از این نارضایتی ها از سمت داوطلبان جی آر ای ETS از سال 2011 تصمیم گرفت با طراحی مجموعه سه شماره ای آزمون powerprep plus 3 برای دانشجویان منبع تمرینی مناسبی طراحی کند. هزینه هر آزمون 39 دلار است، اما شما می توانید با مراجعه به وب سایت آکادمی زبان شایسته به راحتی و به صورت کاملا رایگان در یکی از آزمون های power prep plus شرکت کنید.
سوال مهم تر این است، آیا باید هر سه شماره آزمون power prep plus را خرید؟ آزمون های پاور پلاس 3 به صورت آنلاین و مشابه آزمون اصلی جی آر ای ارائه می شوند و دانشجویان می توانند به راحتی این آزمون هارا از طریق وب سایت های مرتبط با آمادگی برای جی آر ای انجام دهند. در حالی که این تست های تمرینی پاسخ های سوالات آزمون خود را نشان می دهد و گاهی توضیحات کاملی نیز ارائه می کنند، اما هیچ گزینه ای مرتبط با دوره آمادگی آزمون واقعی ارائه نمی کنند و ممکن است هیچ کدام از سوالات آزمونی که شما انجام داده اید حتی نزدیک به سوالات جی آر ای نباشد!

مزایا و معایب منابع تمرینی جی آر ای powerprep plus 3

خبر خوب این است که داوطلبان از طریق وب سایت ETS می توانند تا شماره دو آزمون power prep plus را به صورت رایگان انجام دهند. اما برای ثبت نام در آزمون powerprep plus 3 لازم است از قسمت پیش نمایش تست ها هزینه ی مشخصی را پرداخت کنند و سپس با باز شدن قسمت مربوط به آزمون شماره سوم، به سوالات آن پاسخ دهند. آزمون های power prep plus یک منبع تمرینی مفید برای دانشجویانی هستند که قصد دارند برای آزمون جی آر ای ثبت نام کنند. انجام این تست ها باعث می شود، داوطلبان کمتر احساس سردرگمی و عصبانیت به دلیل سوالاتی که تا به حال ندیده اند، داشته باشند. برای اطمینان به رسمی و معتبر بودن این آزمون ها لازم است با مزایا و معایب آنها در این بخش آشنا شوید:

مزایا آزمون powerprep plus 3

•    سوالات جدید و مناسب:
مهم ترین مزایا آزمون های power prep plus این است که سوالات آنها کاملا جدید و مشابه سوالات آزمون جی آر ای هستند. با آزمون های power prep plus در حقیقت شما هزاران سوال جدید دارید که از سبک امتحان واقعی تقلید کرده و هرکدام به قدری نزدیک به آزمون واقعی جی آر ای هستند که در روز آزمون هیچ تفاوتی احساس نخواهید کرد.
•    دارای توضیحات کامل برای سوالات:
اگرچه وب سایت های مختلف برای دو شماره اول آزمون power prep plus هیچ توضیح دقیقی برای سوالات ارائه نکرده اند یا در برخی موارد هرگز پاسخنامه ای برای آنها قرار نداده اند. اما شما می توانید با مراجعه به قسمت پاسخ نامه power prep plus وب سایت آکادمی زبان شایسته به توضیحات لازم و ضروری هر سوال دسترسی یافته و متوجه اشتباهات خود شوید.
•    منبع تمرینی کامل:
ترتیب سوالات جدید آزمون power prep plus بر خلاف تست های قدیمی آن دارای طراحی رنگارنگ تر و مدرن تر است. 
•    تجزیه و تحلیل پایه:
دو شماره اول آزمون power prep plus سطح دشواری مشخصی برای سوالات نشان نمی دهند. اما آزمون های powerprep plus 3 همه اطلاعات پایه و ضروری که داوطلبان به آن نیاز دارند را ارائه کرده و داوطلبان با دانستن میزان سختی هر سوال می توانند به آنها پاسخ دهند و به راحتی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.
•    مکث یا خروج:
برخلاف تست های قبلی power prep که اجازه دقیقه ای توقف به دانشجویان داده نمی شد، شما می توانید به راحتی از پاسخ به سوالات دست برداشته و حتی می توانید با ذخیره پیش فرض پاسخ های خود از سایت خارج شوید و بعدا با بازگشت به همان قسمت دوباره خواندن سوالات و پاسخ به آنها را از سر بگیرید. انجام این کار توصیه نمی شود زیرا باید تست های تمرینی خود را برای همان روز تمام کنید.

معایب آزمون powerprep plus 3

•    سوالات سطح 5:
یکی از بزرگترین معایب آزمون های power prep plus این است که از تعداد زیادی سوالات بسیار دشوار تشکیل شده اند. اگرچه، در آزمون جی آر ای واقعی ممکن است با چند سوال سخت مواجه شوید اما این آزمون به هیچ عنوان دارای سوالات سطح 5 و بسیار پیچیده نیست.
•    فقدان توضیحات کامل:
در حالی که ETS با افزودن گزینه توضیحات به تست های prep plus خود، کار بسیار خوبی انجام داده است، اما توضیحات آنقدر ها هم کامل نیست! در هنگام بررسی پاسخ سوالات خود به هیچ عنوان نمی توانید به راحتی توضیحات پاسخ اشتباه خود را درک کنید و می بایست زمان زیادی را صرف فهمیدن راجب گزینه های مختلف بگذارید.
•    فقط یکبار می توانید به آنها پاسخ دهید:
اگر مجموعه سه تایی آزمون power prep plus را خریده اید. لازم است به این موضوع توجه کنید که فقط اجازه یک بار پاسخ به هر آزمون را دارید! بنابراین برای پاسخ به سوالات هر آزمون خود لازم است دقت بسیار بالایی داشته باشید و ترجیحا چند روز قبل از آن ساعت ها درس بخوانید. اگر آزمون خود را به دلیل عدم آمادگی هدر داده اید، باید دوباره آنرا خریداری و مجددا آزمون خود را شروع کنید.

 

آشنایی با منابع تمرینی جی آر ای: پاور پلاس 3 پی دی اف

نکاتی که درباره جی آر ای powerprep plus 3 باید بدانید!

برای شرکت در آزمون های powerp prep plus به خصوص powerprep plus 3 که ما تاکنون آنرا به شما معرفی کردیم. لازم است حتما با آمادگی به سوالات آنها پاسخ دهید تا بتوانید با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شده و برای رفع و تقویت آنها تلاش کنید. با اینحال، نکات زیر راهنمای خوبی برای آشنایی دقیق تر شما با این آزمون ها هستند.

پیش نمایش های تست power prep plus

اگر قصد شرکت در آزمون power prep plus را دارید، حتما سعی کنید از قبل به پیش نمایش ها یا راهنمای های این تست دسترسی یافته و آنهارا به طور کامل بررسی کنید. اینکار به دانشجویان کمک خواهد کرد تا قبل از هرچیز ابتدا با سوالات کلی آنها آشنا و بتواند راحت تر به سوالات این آزمون ها پاسخ دهد. این مجموعه آزمون های power prep plus، شامل 2 آزمون نوشتاری تحلیلی، 7 نمونه سوال کامل و 11 نمونه سوال استدلالی هستند. با در نظر گرفتن این پیش نمایش ها راحت تر می توانید برای رسیدن به قله موفقیت آزمون جی آر ای واقعی قدم بردارید. 

آزمون های آنلاین power prep plus

سعی کنید حتما به آزمون های power prep plus به صورت آنلاین پاسخ دهید. آزمون های آنلاین power prep plus کاملا رایگان هستند و به داوطلبان کمک می کنند تا راحت تر با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند. وب سایت های آمادگی برای جی آر ای تقریبا دارای 2 آزمون کاملا رایگان power prep plus هستند و شما می توانید به صورت زمان بندی شده به سوالات آنها پاسخ دهید و بلافاصله پس از اتمام آزمون خود امتیازات هر بخش را دریافت خواهید کرد. آزمون های powerprep plus 3 به دلیل سه بخشی بودن منابع تمرینی عالی هستند و برای رفع نقاط ضعف شما پاسخ های تحلیلی فوق العاده ای را ارائه می کنند که شما می توانید برای آشنایی با مهارت های خود از آنها در هر ماه استفاده کنید.

جمع بندی

اگر هدف دارید، پس برای زمان مطالعه خود ارزش بگذارید! شرکت در آزمون های powerprep plus 3 در کنار تقویت مهارت های شما، پله ای برای رسیدن به در های نقاط ضعف شما هستند که به شما کمک می کنند تا با باز کردن این درها، آنهارا رفع کنید. با آکادمی زبان شایسته به راحتی می توانید در این آزمون ها شرکت و به سوالات جدید تری برای آزمون جی آر ای دسترسی یابید. آزمون های powet prep plus این وب سایت کاملا رایگان بوده و شما می توانید برای تمام آزمون های آن ثبت نام کنید. 
اما بازهم انتخاب با شماست! برای تقویت مهارت و آشنایی با نقاط ضعفتان راه های مختلفی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب مختلفی دارند. به علاوه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجب آزمون های power prep plus به مقاله " راهنمای استفاده از پاور پلاس 3 پی دی اف برای آمادگی آزمون جی آر ای" مراجعه کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!