چطور از آزمون تی چی اُ رایگان برای کسب نمره بالا در آزمون تافل آی بی تی استفاده کنیم؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/01/05

آزمون های آزمایشی رایگان TPO، در صورتیکه بدانید چگونه می توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید، بهترین نمونه سوالات برای تمرین و آماده سازی تافل هستند. سه نکته زیر را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از این آزمون های تمرینی ببرید و بتوانید نمرات مورد نظر خود را کسب کنید.

آزمون های TPO رایگان را در طول دوره آماده سازی خود پخش کنید

شما باید حداقل در دو آزمون آزمایشی تی پی او شرکت کنید. یکی در ابتدای آماده سازی، برای شناسایی نقاط ضعف و برنامه ریزی مطالعه و یکی در پایان برنامه ریزی های انجام شده به منظور تخمین نمره ای که در آزمون واقعی می گیرید. اما با توجه به اینکه با عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته به آزمون TPO رایگان نسخه ۷۳ تایی دسترسی خواهید داشت، نیازی نیست خودتان را محدود کنید و فقط به ۲ آزمون بسنده کنید.
بهتر است وقت بیشتری بگذارید و حداقل هفته ای یک بار، یکی از آزمون های تی پی او را به صورت آنلاین با زمان بندی واقعی بدهید. 
اگر برای شرکت در آزمون‌های ماک بیشتری، وقت دارید، آن‌ها را در طول مطالعه‌تان پخش کنید تا به‌روزرسانی منظمی از میزان پیشرفت خود دریافت کنید. 
به طور کلی توصیه می شود یک تست تی پی او رایگان را در ابتدا و دیگری را در پایان مطالعه خود انجام دهید زیرا این آزمون ها، دقیق ترین سوالاتی هستند که می توانید در دوره مطالعه و آماده سازی خود، در آن شرکت کنید.

آزمون TPO رایگان را با زمان بندی صحیح و در یک جلسه انجام دهید

اپلیکیشن ما به شما این امکان را می دهد که در آزمون های TPO رایگان به‌صورت زمان‌دار یا بدون زمان شرکت کنید. بهتر است همیشه آزمون های ماک تافل را به صورت زمان بندی شده و در یک جلسه انجام دهید، به همان ترتیبی که تافل واقعی قرار است، برگزار شود. این به شما کمک می کند تا با عادت کردن به شرکت در یک امتحان طولانی با شرایط زمانی سخت، برای امتحان آماده شوید.
اگر بین بخش‌ها استراحت طولانی داشته باشید یا زمان بیشتری برای پاسخگویی به سوالات در آزمون‌های آزمایشی تافل به خود اختصاص دهید، نمره آزمون تمرینی شما، تخمین دقیقی از میزان موفقیت شما در TOEFL واقعی نخواهد بود. پس اگر در آزمون آنلاین شبیه سازی شده شرکت می کنید، حتما گزینه زمان بندی شده را انتخاب کنید و در حین شرکت در آزمون به آن پایبند باشید.

اشتباهاتی که پس از شرکت در آزمون تی پی او، مشخص می شود را مرور کنید

پس از اتمام آزمون تی پی او رایگان، کار شما هنوز تمام نشده است. برای هر آزمون تمرینی که شرکت می کنید، باید هر یک از سوالاتی که اشتباه پاسخ داده اید را مرور کنید تا بتوانید متوجه شوید که چه کاری را اشتباه انجام داده اید. این مرور، ممکن است خسته کننده و زمان بر باشد، اما بهترین راه برای بهبود نمره تافل شما است. در غیر این صورت، اشتباهات مشابهی در آزمون های بعدی و حتی آزمون اصلی خواهید داشت، زیرا سوالی را که اشتباه پاسخ داده اید، تمرین نکرده اید.
اگر متوجه شدید که سؤالات زیادی را در ارتباط با موضوعات خاصی اشتباه پاسخ می دهید، می‌توانید با استفاده از کتاب‌های آمادگی و منابع تافل روی آنها بیشتر کار کنید.

برای کسب نمره بالا در آزمون تافل به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

تافل هر چهار مهارت زبانی گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن را تست می کند. شما باید در همه این مهارت ها، به یک اندازه و به خوبی تسلط داشته باشید زیرا در طول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به همه آنها نیاز خواهید داشت.
بیایید روال روزمره تحصیل در یک دانشگاه خارجی را تصور کنیم. شما در سخنرانی ها شرکت خواهید کرد و باید بتوانید آنچه را که اساتید می گویند، درک کنید. در مدت زمان کوتاهی باید متون تخصصی طولانی را بخوانید. از شما انتظار می رود که تکالیفی بنویسید و ارائه های کتبی و شفاهی تهیه کنید. شرکت در بحث های کلاسی و پروژه های گروهی بخشی ضروری از تجربه یادگیری شما است و تاثیر زیادی در نمره نهایی شما دارد. بنابراین، شما نباید در صحبت کردن یا درک صحبت دیگران مشکل داشته باشید.
برای کسب نمره بالا در تافل، نیازی به تسلط بر لهجه یا املای انگلیسی ندارید. تافل تمام انواع زبان های بومی انگلیسی را می پذیرد، به عنوان مثال. آمریکای شمالی، بریتانیایی، استرالیایی و غیره. در کلاس درس نیز، اساتید و همسالان شما با لهجه‌های کاملاً متفاوت با شما صحبت می‌کنند.

 

چطور از آزمون تی چی اُ رایگان برای کسب نمره بالا در آزمون تافل آی بی تی استفاده کنیم؟

۱۱ مرحله برای کسب نمره بالا در تافل با شرکت در آزمون TPO رایگان

تافل، یکی از محبوب ترین آزمون های بین المللی مهارت زبان انگلیسی است. اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا هر مقطع دیگری در خارج از کشور را دارید که به زبان انگلیسی تدریس می شود، باید نمره بالایی در این ازمون کسب کنید.
در حال حاضر، تافل در بیش 1600 مرکز آزمون ۱۶۰ کشور جهان، از جمله بیش از 30 مرکز در ایالات متحده، برگزار می شود و هر سال حدود ۵۰ تاریخ آزمون وجود دارد.
با شیوع ویروس کرونا، نوع هوم ادیشن یا خانگی آزمون تافل نیز به رسمیت شناخته شد و با وجود تقلب در آزمون خانگی تافل، نمرات آن توسط بیش از 10000 سازمان در سراسر جهان پذیرفته شده است. اگر می خواهید از ایران در تافل هوم ادیشن شرکت کنید، باید از ترفندهایی استفاده کنید که در مقاله دیگری به طور کامل به آن پرداخته ایم.
اما تفاوتی ندارد بخواهید در آزمون تافل اینترنتی در مراکز آزمون شرکت کنید یا در خانه، به هر حال کسب نمره بالا در تافل مستلزم درک ساختار این آزمون و آمادگی پیدا کردن برای پاسخ به سوالات از طریق تمرین کردن است. برای تمرین کردن شما نیاز به منابع آمادگی مناسب و شرکت در آزمون های ماک تافل دارید.
همچنین قبل از شروع آمادگی برای آزمون تافل و کسب نمره بالا برای پذیرش در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا، باید مطمئن شوید که به زبان انگلیسی مسلط هستید.
تنها درصورتیکه بر گرامر استاندارد انگلیسی، واژگان سطح آکادمیک، در درک مطلب، نوشتن با گرامر خوب و واژگان غنی، درک شنیداری و صحبت کردن – مسلط باشید می توانید قدم بعدی را بردارید.
زمان صرف شده برای بهبود سطح کلی زبان انگلیسی شما بسته به سطح شروع و میزان مطالعه شما متفاوت خواهد بود. در نهایت، باید کمی وقت بگذارید و در ازمون های TPO رایگان شرکت کنید تا با شرایط خاص تافل آشنا شوید و به فرمت امتحان عادت کنید.
در اینجا یازده مرحله ضروری برای دستیابی به نمره بالا در تافل آورده شده است:
1. آماده سازی خود را زود شروع کنید، ثابت قدم باشید و مرتباً پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید.
2. بر دستور زبان استاندارد انگلیسی به صورت سیستماتیک تسلط پیدا کنید.
3. مهارت های انگلیسی خود را در هر ۴ بخش تمرین کنید - گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن.
4. از هر فرصتی برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی، به صورت شفاهی و کتبی استفاده کنید.
5. دایره لغات خود را غنی کنید که یک شبه اتفاق نمی افتد. سعی کنید هر روز حداقل 10 کلمه جدید از حوزه های موضوعی مختلف یاد بگیرید.
6. متون طولانی تر و تخصصی در زمینه های موضوعی مختلف - مدیریت، امور مالی، فرهنگ، تاریخ، علوم و غیره را بخوانید.
7. به اخبار گوش بدهید و مستند در موضوعات مختلف به زبان انگلیسی تماشا کنید.
8. صحبت کردن با سایر انگلیسی زبانان در مورد خودتان – سرگرمی ها، علایق، زندگی روزمره، خانواده، شغل، رویاها و آرزوهای حرفه ای خود را تمرین کنید.
9. هنگامی که احساس کردید پایه و اساس محکمی از دانش و مهارت های زبان انگلیسی دارید، در ازمون TPO رایگان شرکت کنید تا مهارت ازمون دادن خود را به صورت زمانبندی شده بسنجید.
10. اگر مطمئن نیستید که برای شروع آمادگی برای آزمون تافل آماده نیستید، یک تست تشخیصی بدهید و از اساتید حرفه ای کمک بگیرید تا در مورد سطح و مراحل بعدی بازخورد بگیرید.
11. در اواخر آماده سازی تافل، تمرین کردن با آزمون های کامل TPO را در شرایط واقعی برای چندین هفته قبل از تاریخ آزمون شروع کنید.
هدف از آمادگی تافل این است که مطمئن شوید که واقعاً به زبان انگلیسی مسلط هستید و برای شرکت در دوره های آموزشی یا تحصیل به زبان انگلیسی آماده هستید. دانشگاه ها انتظار دارند که شما در هر چهار مهارت به یک اندازه خوب باشید. بنابراین آمادگی برای شرکت در تافل صرفاً کسب نمره بالا نیست. مهمترین نکته ارتقاء مهارت زبان انگلیسی شماست.
در اکادمی آنلاین زبان شایسته ما با ارائه آزمون های آزمایشی به خصوص تی پی او های نسخه ۷۳ تایی، منابع و کتاب های تمرینی رایگان و تمرین های مرحله به مرحله به شما کمک می کنیم که بهترین نمره ای را که می توانید در ازمون تافل واقعی کسب کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!