کدام سایت تی پی اُ کامل ترین آزمون ها و نمونه سوالات تافل را دارد؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/01/23

با نزدیک شدن به تاریخ آزمون تافل iBT، باید به فکر شرکت در آزمون های شبیه سازی شده و آنلاینی باشید که تجربه آزمون واقعی را برای شما ایجاد کند. اگر می خواهید برای تافل IBT به صورت آنلاین آماده شوید، می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین سایت برای آماده سازی آنلاین را شناسایی کرده و در تست های TPO  آنلاین که بهترین منابع آمادگی تافل هستند، شرکت کنید.
 اما پیش از اینکه به معرفی بهترین سایت برای شرکت در TPO بپردازیم، بهتر است مزایای تمرین کردن با آزمون های آزمایشی تافل را بررسی کنیم.

چرا شرکت در آزمون ماک آنلاین را نسبت به منابع دیگر آمادگی تافل انتخاب کنید؟

دورانی که مطالعه صرفاً با کاغذ و قلم انجام می شد و محدود به کلاس های درس و کتابخانه های پر از گرد و غبار بود، گذشته است. این روزها، دانش آموزان کنترل مکان و زمان مطالعه و آماده شدن برای آزمون های مهم را به دست گرفته اند و منابع آنلاین بیشتری برای آمادگی تافل و کسب نمره بالا در این آزمون در اختیار دارند.
با عضویت در سایت TPO آنلاین تافل و تمرین کردن با این تست های رسمی و واقعی، مزایای زیر را برای شما خواهد داشت:
• انعطاف پذیری در مکان و زمان مطالعه.
• دسترسی به دوره ها و منابعی که در غیر این صورت ممکن است در کشور ما در دسترس نباشد.
• کمک گرفتن از تخصص و بینش اساتید مجرب .
• تعداد و تنوع بیشتر تمرین ها و تست های تمرینی نسبت به یک کتاب.
• سوالات واقعی و به روز که دقیقا شبیه به آخرین فرمت آزمون هستند.
به همان اندازه که منابع آنلاین موجود در سایت هایی که امکان شرکت در آزمون TPO آنلاین را برای شما فراهم می کنند، می توانند خوب باشند، استفاده از برخی تکنیک های یادگیری سنتی نیز مهم است، برای مثال می توانید برای کسب نمره بالا به منابع و کتاب های برتر تافل که در مقاله " منابع آزمون تافل آی بی تی" معرفی کردیم، نگاهی بیندازید و منابعی که بیشتر به آن نیاز دارید را انتخاب کنید. به این ترتیب، می توانید تعادل مناسبی بین استفاده از منابع آنلاین و آفلاین تافل برقرار کنید.

بهترین سایت برای شرکت در آزمون های ماک و TPO آنلاین

جستجوی ساده کلمه "TOEFL" در گوگل، انواع نتایج گیج کننده و گمراه کننده را به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال سایت های آماده‌سازی برای تافل آنلاین هستید، ادامه مقاله را دنبال کنید.

سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته برای شرکت در TPOرایگان

آیا آماده سازی آنلاین تافل با ازمون های TPO انعطاف پذیر، جامع و طبق زمانبندی آزمون اصلی، ایده جالبی به نظر می رسد؟ خوب، این دقیقا همان روشی است که در اپلیکشن ما طراحی شده. ما پلتفرم آموزش الکترونیکی خود را با در نظر گرفتن نیازهای داوطلبان طراحی کرده‌ایم، و پلتفرمی را ایجاد کرده‌ایم که به راحتی در دسترس همه است و با وجود گزینه‌های متعدد برای ارائه تمرین های متعدد به شما کمک می کند، مهارت‌هایی که برای به کسب نمره هدف خود نیاز دارید، بدست آورید.
اگر شما را متقاعد کرده‌ایم که آماده‌سازی آنلاین تافل ارزش ثبت نام در سایت های ارائه دهنده آزمون های آزمایشی و به خصوص TPO ها را دارد، پیشنهاد می کنیم با عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته به تی پی او های نسخه ۷۳ تایی دسترسی داشته باشید و با آنها تمرین کنید تا بالاترین نمره را در آزمون تافل کسب کنید!
نقطه قوت آزمون های آنلاین ما، این است که تجربه تافل واقعی را منعکس می‌کند که آن را به یک تمرین عالی برای آمادگی تافل تبدیل کرده است.

سایت ETS ارائه دهنده آزمون های TPO پولی

آزمون تافل توسط ETS ابداع و برگزار می شود. در سایت ای تی اس نیز، نمونه سوالات تافل واقعی یا همان TPO ها برای تمرین آنلاین موجود است. هرچند ETS مجموعه کوچکی از تمرین های رایگان تافل iBT را برای هر بخش از امتحان، در سایت قرار داده اما شرکت در یک آزمون آنلاین شبیه سازی شده بیش از ۴۵ دلار برای شما هزینه دارد که واقعا گران است.

اپلیکیشن TOEFL Go! by ETS

اگر وقت ندارید ساعت‌ها جلوی لپ‌تاپ خود بنشینید، اپلیکیشن ETS برای تمرین در حال حرکت ممکن است برای شما مناسب باشد. TOEFL Go! نام برنامه رسمی تمرین آنلاین تافل ETS است. با این روش مطالعه، می توانید انرژی خود را بر روی نقاط ضعف تان متمرکز کرده و آنها را هدف قرار دهید. همچنین، علاوه بر اینکه به سوالات معتبر تافل دسترسی پیدا می کنید، در این برنامه امکان نظارت مداوم بر نمرات خود را در حین مطالعه خواهید داشت.

سایت TestDEN

یک دوره ساختاریافته ممکن است راه حل ا یده آلی برای شما باشد. اگر با TestDEN بروید، آماده سازی خود را با شرکت در چهار آزمون تمرینی تافل آغاز خواهید کرد که به شما ایده دقیقی از سطح و نقاط ضعف شما می دهد. دوره TestDEN حداقل 30 روز طول می کشد تا تکمیل شود، بنابراین مطمئن شوید که با جدول زمانی شما مطابقت دارد.

سایت Kaplan

شاید شرکت در آزمون های TPO آنلاین تافل به صورت زمانبندی شده کمی استرس زا به نظر برسد. در این صورت، می توانید یک دوره آماده سازی تافل با زمانبندی انعطاف پذیر را در کاپلان پیدا کنید. روش یادگیری آنها مبتنی بر ویدیوهای اساتید است که شما را از طریق ارائه آموزش هایی در خصوص استراتژی های کلیدی برای امتحان راهنمایی می کند.

سایت Magoosh

Magoosh یک برنامه آماده سازی آزمون آنلاین و تحصیل در خارج از کشور است که به شما در درک قالب آزمون تافل کمک می کند و در عین حال به شما کمک می کند تا به روشی هوشمندانه و مؤثر آماده شوید. توضیحات عالی در مورد منطق تافل در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید سوالات را از قبل پیش بینی کنید، که به معنای استرس کمتر و پیشرفت است.

سایت TOEFL | edX

دوره TOEFL ارائه شده توسط edX به شما کمک می کند تا نمره خود و مهارت های زبان انگلیسی خود را با کمک کارشناسانی که آزمون را برگزار می کنند، بهبود بخشید. آنها برای پاسخگویی به سوالات هر بخش شما را راهنمایی می کنند (بخش های ریدینگ، لیسنینگ، و رایتینگ و اسپیکینگ)، و با تمرین کردن سوالات TPO در این سایت متوجه خواهید شد متوجه خواهید شد که انتظار چه نوع سؤالاتی را در آزمون واقعی داشته باشید.

 

کدام سایت تی پی اُ کامل ترین آزمون ها و نمونه سوالات تافل را دارد؟

بهترین سایت هایی که برای کسب نمره بالا در تافل IBT باید دنبال کنید

آموزش آنلاین، یکی دیگر از راه های عالی برای آمادگی آزمون تافل است و احتمالاً یکی از مؤثرترین روش ها نیز هست. در این روش اساتید سایت به شما کمک می کنند تا با ازمون های TPO یا سایر منابع تمرین کنید و در زمینه هایی که در آن مشکل دارید مهارت تان را تقوقیت کنید. بسیاری از شرکت های تدریس خصوصی آنلاین وجود دارند که از طریق آن می توانید با یک مدرس باتجربه تافل در تماس باشید. این سطح از یادگیری می تواند به شما کمک کند سریعتر از مطالعه شخصی یا در یک کلاس گروهی پیشرفت کنید.
البته، علاوه بر وب سایت های آنلاین آموزش تافل، می توانید مجموعه خوبی از وبلاگ های تافل را نیز پیدا کنید که نکات، مشاوره و آموزش ها را به شما ارائه می دهند. سایت های دیگری نیز وجود دارند که می توانید به عنوان دانشجو یا یک معلم، با دیگران ارتباط برقرار کنید. فضای این سایت ها، طوری طراحی شده اند که شما را در هر مرحله از آن راهنمایی کنند. برخی از سایت ها حتی امکان برقراری ارتباط با معلمان و راهنماهای با تجربه تافل یا گذراندن یک برنامه آموزشی را ارائه می دهند.
در ادامه برخی از سایت های معتبر آمادگی تافل را به شما معرفی می کنیم:

English Success Academy

اگر امکان حضور در کلاس ها را ندارید، English Success Academy می تواند سایت مناسبی برای تمرین TPO تافل و کمک گرفتن از استاد تافل جیمی میلر باشد که توسط خود او تأسیس شده است. در وبلاگ این سایت می توانید در مورد روش تمرین کردن برای کسب حداقل نمره 26 در Speaking و 24 در Writing آزمون تافل بیشتر بخوانید.

سایت مگوش

سایت تافل مگوش برای داوطلبینی است که به اشنایی با ساختار و گرفتن راهنمایی از اساتید باتجربه بیش از هر چیز دیگری ارزش می دهند. در این سایت، علاوه بر تمرین TPO برنامه های مطالعاتی مختلفی ارائه شده که متناسب با جدول زمانی شما طراحی شده اند. برای مثال می توانید بین برنامه دو هفته ای، یک ماهه یا دو ماهه یکی را انتخاب کنید و این سایت تافل حتی با ضمانت کسب نمره دلخواهتان برنامه مطالعه برای تافل را به شما ارائه می دهد. 

Greedge 

سایت امادگی برای تافل Greedge مخصوص داوطلبینی است که برای یادگیری عجله دارند. اگر حداقل 15 روز فرصت دارید تا برای امتحان تافل خود آماده شوید، برنامه تافل سریع این سایت همراه با شرکت در آزمون های TPO ممکن است برای شما مفید باشد. روش مطالعه آنها بر روی تمرین فشرده متمرکز است و آنها حتی بازخورد شخصی در مورد تست های Writing و Speaking شما ارائه می دهند.

سایر منابع آنلاین برای کمک به آمادگی برای تافل

آماده‌سازی آنلاین تافل با تست های تی پی او (TPO) راهی عالی برای متمرکز کردن یادگیری شماست، اما در ارتباط با سایر روش‌ها باید گفت آماده‌سازی با کمک یک راهنما و پشتیبان بهترین روش است. برای اینکه آمادگی دقیق خود را تا حد امکان مؤثر کنید، توصیه می کنیم زبان انگلیسی را وارد زندگی روزمره خود کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد که چگونه می توانید تجربیات روزمره را به یک تجربه یادگیری تبدیل کنید:
• با مراجعه به یک وب سایت خبری یا دانلود یک برنامه خبری، اخبار را به صورت آنلاین به زبان انگلیسی بخوانید
• برنامه های تلویزیونی و فیلم های انگلیسی را در زمان استراحت خود تماشا کنید
• تا حد امکان به صدای انگلیسی مانند پادکست و رادیو گوش دهید
با افزایش میزان تماس روزانه خود با زبان انگلیسی، واژگان را در اختیار خواهید داشت و مهارت های درک مطلب خود را بدون اینکه متوجه شوید بهبود بخشید.

چگونه برای کسب نمره بالای تافل با سایت TPO آنلاین، تمرین کنیم؟

امیدواریم تا اینجا ایده هایی در مورد اینکه چه نوع آمادگی آنلاین تافل ممکن است برای شما مناسب تر باشد، داشته باشید. آیا نیاز به پیروی از یک برنامه مطالعه دقیق دارید یا مطالعه آزاد را ترجیح می دهید؟ آیا می خواهید کمی از هر مهارتی را تمرین کنید یا مستقیماً سراغ نقاط ضعف خود بروید؟ آیا مطالعه مستقل برای شما مفید است یا نیاز به راهنما دارید؟
هنگامی که پاسخ این سؤالات را فهمیدید، می توانید شروع به محدود کردن انتخاب وب سایت ها و تمرین های آنلاین تافل کنید. اما در حال حاضر، توصیه می کنیم برای آماده شدن برای تافل با مطالب آنلاین، نکات زیر را در نظر داشته باشید:
• منابعی را انتخاب کنید که می توانید از عهده آن برآیید
• قبل از شروع به برنامه ریزی و مطالعه در یک سایت، ازمون TPO را تست کنید
• براساس نتیجه ازمون تی پی او، مطالعات خود را با هدف بهبود و تقویت نقاط ضعفتان برنامه ریزی کنید

جمع بندی

هر نوع آمادگی را برای ازمون آنلاین تافل در نظر داشته باشید، مطمین باشید می توانید چیزی را که مناسب شما باشد در اپلیکیشن آموزشی سایت انلاین اکادمی زبان شایسته پیدا کنید. آمادگی تافل ما بر اساس امکان شرکت در ازمون های شبیه سازی شده تافل یا همان TPO ها است که پس از شرکت در آنها، می توانید گزارش کاملی از نتایج آزمون را در حساب کاربری خود ببینید که توسط اساتید برتر ما تصحیح شده است.
هنگامی که در اپلیکیشن ثبت نام کنید، به تمام آموزش های ما دسترسی خواهید داشت، که به شما امکان می دهد هر جنبه ای از تافل را هدف قرار دهید و در تمرینات غرق شوید. شما حتی می توانید مطالعه خود را با انتخاب تمرینات بر اساس سطح دشواری شخصی سازی کنید یا با TPO های تافل در حالت بدون زمانبندی تمرین کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!