چطور با شرکت در آزمون رایگان تی پی او (تی پی او رایگان)، نمره 100 تافل بگیریم؟

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1401/02/19

آیا وقتی به امتحان تافل خود فکر می کنید احساس اضطراب می کنید؟ فقط شما نیستید که استرس می گیرید هر کس دیگری که در امتحان شرکت می کند دقیقاً همین احساس را دارد. اما شما می توانید با شرکت در آزمون های رایگان tpo و به حداکثر رساندن مهارت های خود قبل از ازمون بر این استرس غلبه کرده و تفاوت زیادی در نمره خود ایجاد کنید.
به حداکثر رساندن مهارت خود به این معنی است که کاملاً آماده خواهید بود تا بهترین عملکرد را در روز آزمون آنلاین اصلی داشته باشید و نمره بالاتر از ۱۰۰ بگیرید.
خیلی عالی به نظر می رسد، درست است؟ در این مقاله می خواهیم نحوه انجام این کار را به شما نشان دهیم. بیایید ببینیم چطور می توانید به بالاترین سطح مهارت خود در هر بخش از آزمون تافل دست پیدا کنید:

1. تمرین، تمرین و سپس تمرین بیشتر

هیچ راهی برای دور زدن یا تقلب در آزمون تافل وجود ندارد، هر چه بیشتر تمرین کنید، نمره بیشتری کسب خواهید کرد! اما آیا می دانید که چگونه از زمان، پول، انرژی و سایر منابع خود در حین آماده شدن بهترین استفاده را ببرید؟
اول از همه سعی کنید ازمون اصلی را زود رزرو نکنید اگر می توانید تاریخ آزمون را چند ماه دیگر به تعویق بیندازید تا زمان بیشتری برای آماده شدن و تمرین کردن با آزمون ۶ای رایگان tpo داشته باشید. تا زمانی که 99% احساس آمادگی نکردید ثبت نام نکنید. این بدان معناست که احتمالاً نمره بالاتری خواهید گرفت. اما مراقب باشید: باید با خود متعهد شوید که از زمان اضافی برای مطالعه فشرده استفاده کنید وگرنه ممکن است چیزهایی را که یاد گرفته اید فراموش کنید.

برای تمرین کردن، برنامه ریزی کنید

یک برنامه مطالعاتی تهیه کنید و به آن پایبند باشید. برای برنامه ریزی، ابتدا باید ببینید به چه تعداد تست و منابع تمرینی می توانید  دسترسی داشته باشید و برای آنها برنامه ریزی کنید. شما باید به طور منظم در آزمون های آزمایشی رایگان tpo شرکت کنید. سعی کنید هر هفته یا هر دو هفته یک آزمون آنلاین تی پی او بدهید. سوالاتی را که اغلب اشتباه پاسخ می دهید به خاطر بسپارید و آن قسمت ها را بیشتر تمرین کنید. بقیه زمان خود را صرف بهبود سطح عمومی زبان انگلیسی خود کنید. اگر به تعداد زیادی ازمون تمرینی نیاز دارید در اپلیکیشن ما عضو شوید تا به صورت ازمون های رایگان tpo تافل نسخه ۷۴ تایی دسترسی داشته باشید.

هر روز در آزمون های رایگان tpo شرکت کنید

با شرکت در آزمون های رایگان tpo وانمود کنید که در حال شرکت در آزمون اصلی هستید. شما به آزمون های تی پی او از ۱ تا ۷۴ دسترسی دارید و می توانید با هر کدام از آنها مثلا تی پی او ۷۱، تی پی او ۵۵ یا تی پی او ۶۷ تم ین کنید. با این حال بهتر است، هفت آزمون رایگان tpo را برای یک هفته قبل از امتحان ذخیره کنید. 
هر روز مانند روز امتحان واقعی از خواب بیدار شوید و وانمود کنید که این آزمون آزمایشی، همان امتحان واقعی است. هر روز یک تست رایگان tpo را کامل کنید و در شرایط امتحان، آزمون شبیه سازی شده بدهید و سعی کنید تصور کنید که در امتحان هستید. نه فرهنگ لغت کنار دستتان باشد، نه گوشی موبایل و نه هیچگونه کمک دیگری. 

به صورت زمانبندی شده آزمون ازمایشی رایگان tpo را بدهید

به زمانبندی آزمون های ماک تافل پایبند باشید و زمانی که وق هربخش از آزمون به پایان رسید، پاسخگویی را متوقف کنید. شاید در ابتدا این محدودیت زمانی شما را عصبی کند، اما موجب می شود بتوانید بر استرس خود غلبه کرده و مدیریت زمان را یاد بگیرید. هنگامی که یاد گرفتید که چگونه سطح استرس خود را کنترل کنید، احتمال اینکه امتحان واقعی مانند یک جلسه تمرین دیگر به نظر برسد بسیار زیاد است و در نتیجه شما می توانید با پاسخگویی راحت تر به سوالات نمره بالاتر از ۱۰۰ بگیرید. از طرفی، شما احساس آشنایی بیشتری با شرایط و ساختار ازمون اصلی خواهید داشت و احتمالاً احساس اعتماد به نفس و آمادگی بیشتری می کنید.

نتیجه پاسخ های آزمون رایگان tpo را تجزیه و تحلیل کنید

از یک معلم یا دوست در صحبت کردن و نوشتن کمک بگیرید. احتمالاً می‌توانید تمرین خواندن و شنیدن را خودتان انجام دهید، اما به کسی نیاز دارید که نمونه‌های رایتینگ شما را بخواند و به صحبت‌های شما گوش دهد. شما نیاز به بازخورد دارید. در حالت ایده آل، این فرد باید یک معلم یا زبان مادری انگلیسی باشد، اما هر کسی که می تواند به خوبی انگلیسی صحبت کند می تواند به شما کمک کند.
در اپلیکیشن ما،علاوه بر این که می توانید در آزمون های رایگان تی پی او از ۱ تا ۷۴ شرکت کنید امکان ارسال درخواست برای پاسخ های بخش رایتینگ و اسپیکینگ خود را نیز دارید به این ترتیب اساتید برجسته ما پاسخ های شما را با دقت بررسی کرده و نتیجه را در حساب کاربری تان گزارش می‌دهند. با تجزیه و تحلیل این نتایج به نقاط ضعف خود پی می برید و می توانید در تمرین های بعدی روی برطرف کردن آنها تمرکز کنید تا در آزمون اصلی تافل، نمره بالاتر از ۱۰۰ بگیرید.

2. با ساختار تافل از طریق آزمون های رایگان tpo آشنا شوید

همه آزمون های تی پی او آنلابن، از نظر سختی و نوع سوالاتی که باید پاسخ دهید یکسان و دقیقا مشابه با آزمون اصلی هستند. در هر آزمون تافلی که شرکت می کنید، دستورالعمل های یکسانی را خواهید خواند. این دستورالعمل ها به شما می گویند که چه وظایفی باید انجام دهید (خواندن، نوشتن، پاسخ دادن به سؤالات) و چقدر زمان برای انجام آن کار دارید.
اگر تست های تمرینی رایگان tpo را انجام دهید، دیگر نیازی به خواندن دستورالعمل نخواهید داشت. این بدان معناست که می توانید خیلی سریع از آنها بگذرید و به محض ظاهر شدن دکمه CONTINUE روی آن کلیک کنید و از این زمان اضافی برای پاسخگویی به سؤالات استفاده کنید. زمان اضافی برای خواندن، فکر کردن و پاسخ به سوالات یکی از تکنیک هایی است که موجب می شود نمره بالاتر از ۱۰۰ در آزمون واقلی تافل بگیرید!
هنگامی که در آزمون های تمرینی رایگان tpo شرکت می کنید، دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. سعی کنید دستورالعمل های هر بخش را به خاطر بسپارید. هنگامی که در آزمون واقعی شرکت می کنید، دستورالعمل های هر بخش را دوباره به سرعت بخوانید تا مطمئن شوید که چه کاری باید انجام دهید.
مطمئن شوید که دستورالعمل ها را دنبال می کنید و نشان می دهید که آنها را درک می کنید. در آزمون اسپیکینگ، هر زمان که به شما گفته شد «از دلایل و مثال‌هایی برای پشتیبانی از پاسخ خود استفاده کنید»، مطمئن شوید که دلایل و مثال‌های خاصی را بیان کرده‌اید! برای هر نکته اصلی که بیان می کنید، باید حداقل یک دلیل و یک مثال برای تایید آن ارائه کنید.
همچنین، فراموش نکنید که این یک آزمون زبان است، بنابراین نمی توانید فقط از همان کلماتی که در دستورالعمل ها آورده شده، استفاده کنید. شما باید نشان دهید که انواع کلمات انگلیسی را می دانید. از کلمات «دلایل» و «مثال» به طور مکرر در نوشته خود استفاده نکنید، زیرا ممکن است برای شنونده آزاردهنده به نظر برسد. سعی کنید با استفاده از مترادف های زیادی نشان دهید که دامنه وسیعی از واژگان را بلد هستید. مثلا:

“My first point is__________. 
One of the arguments for this is __________.
 To illustrate this idea, let me __________.”
“Another point that I’d like to make is__________and here’s why: __________.
 In other words, __________.”
“Last but not least, __________. It is for this reason that I think__________. 
For instance, __________”

3. با ازمون های رایگان tpo تافل تمرین کنید تا بتوانید زمان را به درستی مدیریت کنید

زمان، دشمن شما نیست، اگر بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید. زمانیکه در آزمون های رایگان tpo شرکت می کنید روی صفحه رایانه خود به عنوان و دستورالعمل ها توجه داشته باشید، اما فقط روی سؤالات تمرکز کنید. زمان را برای مسائل جزئی تلف نکنید، مثلا اگر یک کلمه خاص را نمی دانید یا نمی توانید به خاطر بیاورید که فقط مربوط به یک سوال است، بهتر است پاسخ را حدس بزنید تا اینکه 5 دقیقه ارزشمند را صرف فکر کردن درباره آن کنید.
فقط به این فکر کنید که در عرض 5 دقیقه چند پاسخ صحیح می توانید دریافت کنید. شما می توانید با پاسخگویی به سوالات ساده تر، سریعتر پیش بروید و نمره بیشتری به دست آورید.
اگر در آزمون آنلاین تی پی او شرکت می کنید، روی مهارت های تایپ خود کار کنید. این کار را قبل از آزمون اصلی شروع کنید تا بتوانید زمان تایپ کردن خود را به حداقل برسانید. اگر تست های تمرینی زیادی را به صورت زمانبندی شده انجام دهید، خواهید دید که زمانی که به شما داده می شود تقریباً زمان مناسبی است.
در اپلیکیشن ما به آزمون های رایگان tpo از ۱ تا ۷۴ دسترسی دارید. بنابراین، تعداد کافی آزمون در دسترس شما است که می توانید به آن پاسخ بدهید و مهارت رایتینگ خود را تقویت کنید تا نمره بالاتر از ۱۰۰ در تاقل اصلی بگیرید.

4. روی گرامر و واژگان تمرکز کنید

فراموش نکنید که این آزمون نشان می دهد شما چقدر انگلیسی می دانید. مهارت در همه زبان‌ها در نهایت به استقاده از کلمات (واژگان) و نحوه اتصال آن کلمات به هم (گرامر) بر می گردد. شما باید ثابت کنید که دانش انگلیسی شما در سطح مناسبی برای قبولی در آزمون است. چگونه این کار را انجام می دهید؟
هر روز چند کلمه و اصطلاح جدید یاد بگیرید. با آنها جملات خود را بسازید. اگر فقط سعی کنید آنها را بدون استفاده در متن به خاطر بسپارید، حفظ کردن شما کارساز نخواهد بود. شما باید کلمات جدید را تمرین کنید تا بخشی از واژگان فعال شما شوند. واژگان فعال شما تمام کلماتی است که می توانید به راحتی به خاطر بیاورید و از انها استفاده کنید. این بدان معنی است که شما می توانید بدون فکر کردن زیاد، در صحبت کردن و نوشتن از انها استفاده کنید. 
زمانیکه با ازمون های رایگان tpo تمرین می کنید، سعی کنید آنها را در تمرین اسپیکینگ و رایتینگ خود بگنجانید.
فقط از کلماتی که می دانید استفاده کنید. در امتحان از استفاده از کلمات و ساختارهایی که در مورد آنها مطمئن نیستید خودداری کنید.

 

چطور با شرکت در آزمون رایگان تی پی او (تی پی او رایگان)، نمره 100 تافل بگیریم؟

5. یادداشت برداری خوب را در طول آزمون های رایگان tpo تمرین کنید

یادداشت برداری را هنگام خواندن و گوش دادن در اوقات فراغت خود تمرین کنید. می توانید این کار را در حین خواندن مطلبی در مجله مورد علاقه تان تمرین کنید. همچنین می توانید روی متون امتحانی و سخنرانی های آکادمیک بیشتری کار کنید. برای صرفه جویی در وقت، اطلاعات را با استفاده از کلمات کلیدی (مهم ترین کلمات) و نمادها یادداشت کنید.
لازم نیست همه چیز را کلمه به کلمه بنویسید. شما نمی توانید این کار را انجام دهید زیرا زمان کافی برای این کار وجود ندارد. نوشتن جملات کامل زمان زیادی از شما می گیرد.
سعی کنید سبک یادداشت برداری خود را بهبود دهید تا به شما برای صرفه جویی در زمان کمک کند. 
سعی کنید هر روز به یک سوال از بخش لیسنینگ یا ریدینگ آزمون های رایگان tpo تافل پاسخ بدهید و یادداشت برداری را تمرین کنید.

6. مهارت های خود را برای بخش ریدینگ و لیسنینگ با شرکت در آزمون های رایگان tpo تقویت کنید

با خواندن متون دانشگاهی، گوش دادن به سخنرانی ها و با انجام تست های تمرینی رایگان tpo می توانید مهارت های ریدینگ و لیسنینگ تمرین کنید. به دنبال ایده های اصلی باشید که معمولاً باعبارات رایجی که اطلاعات را معرفی می کنند، مشخص می شوند.
به عنوان مثال، به دنبال عباراتی مانند «another point is …» و «this is what we are …» یا سؤال‌هایی مانند «why does it matter?» بگردید. در نزدیکی این نوع عبارات اطلاعات مهمی خواهید یافت.
بعد از اینکه یاد گرفتید این عبارات چطور بیان می شوند، آنها را در همه سوالات پیدا خواهید دید.
فقط تمرین کردن با نمونه سوالات واقعی تافل به شما کمک می کند که این عبارات را درک کنید.
در اپلیکیشن ما می توانید در هر یک از آزمون های رایگان tpo از ۱ تا ۷۴ شرکت کرده و با تمرین کردن بخش لیسنینگ و ریدینگ با این عبارات بهتر آشنا شوید.

چطور با شرکت در آزمون رایگان تی پی او (تی پی او رایگان)، نمره 100 تافل بگیریم؟

7. مهارت صحبت کردن و نوشتن را با شرکت در آزمون های آتلاین رایگان tpoتقویت کنید

برای تمرین صحبت کردن و نوشتن نیاز به فردا دارید که پاسخ های شما را تصحیح کند. این فرد در حالت ایده آل یک استاد زبان یا یک دوست با مهارت عالی در زبان انگلیسی است.
البته نیازی نیست که این فرد همیشه در کنار شما باشد. می توانید با ضبط کردن صدای خود و سپس گوش دادن به آن، صحبت کردن را تمرین کنید. می توانید نمونه های مقالات نوشته شده را بخوانید و با متن خود مقایسه کنید.
در پاسخ های بخش صحبت کردن و نوشتن، باید مطمئن شوید که پیام شما بسیار واضح بیان شده است. با دنبال کردن مراحل زیر می توانید به این مهارت برسید:
در مورد ایده های اصلی خود تصمیم بگیرید. 
پس از شروع به نوشتن، تمرکز نوشتار خود را تغییر ندهید.
مطمئن شوید که ارتباط بین ایده های خود را درک کرده اید. 
آیا ایده ها با یکدیگر متفاوت هستند؟
 آیا آنها علت و معلول هستند؟ 
آیا آنها بخشی از یک لیست یا مجموعه ای از مراحل هستند؟
از عبارات رایج برای نشان دادن ایده های اصلی و ارتباط بین آنها استفاده کنید. 
برای مثال می توانید از عبارات زیر استفاده کنید:
برای نشان دادن تضاد یا تفاوت: however، on the other hand
برای نشان دادن علت و معلول: as a result، due to، so
برای نمایش یک لیست عددی یا یک سری مراحل: firstly، secondly، finally 

8. روی نگرش خود کار کنید

همه ما هنگام امتحان دادن، استرس داریم. داشتن این استرس تاحدودی خوب است زیرا می تواند به شما کمک کند روی اهداف خود تمرکز کنید و به شما انگیزه دهد.
اما اگر بیش از حد نگران باشید، نمی توانید سطح واقعی مهارت انگلیسی خود را در آزمون ثابت کنید. به دلیل عصبی بودن و عدم توجه به امتحان به سوالات اشتباه پاسخ می دهید یا خطا می کنید.
اما اگر می خواهید در تافل نمره بالاتر از ۱۰۰ بگیرید باید آرام و مطمئن باشید و اجازه ندهید این اتفاق بیفتد!
خبر خوب این است که اگر شرایط امتحان را با انجام تست های تمرینی رایگان tpo  شبیه سازی کنید، در امتحان آرامش بیشتری خواهید داشت.
این آزمون های شبیه سازی شده به شما کمک می کند با اطمینان سر جلسه امتحان واقعی بروید. احساس قوی بودن و هوشمندی کنید و در کل مدت آزمون متمرکز باقی بمانید.
در مورد موضوعات ناآشنا که ممکن است در امتحان با آنها برخورد کنید نگران نباشید. آزمون تافل، اطلاعات عمومی شما را نمی سنجد، بنابراین لازم نیست در مورد هر موضوعی که مطرح شده از قبل اطلاعات داشته باشید. این یک آزمون زبان است. قرار نیست بر دانش، نظرات یا ایده های خود تمرکز کنید. قرار است بر برقراری ارتباط واضح بین جملات و عبارات تمرکز کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم یک برنامه مطالعاتی خوب برای شروع آمادگی تافل به شما بدهیم. آن را یادداشت کنید و در جایی بنویسید تا بتوانید هر روز آن را ببینید. به یاد داشته باشید که مهارت های زبانی یک شبه بهبود نمی یابد، اما مطمئناً می توانید هر روز روی آنها کار کنید تا تقویت شوند!
شما می توانید آزمون های رایگان tpo تافل نسخه ۷۴ تایی را از منابع زیر دانلود کنید:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز 32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

اما اگر به دنبال شرکت در آزمون رایگان tpo به صورت آنلاین هستید، اپلیکیشن ما را امتحان کنید که یک ابزار مطالعه واقعا مفید و همچنین بسیار سرگرم کننده است. اگر هر روز با این آزمون های آزمایشی تی پی او تمرین کنید، در کمتر از یک ماه می توانید نمره بالاتر از ۱۰۰ در تافل بگیرید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!