هزینه شرکت در آزمون تافل تی پی او (Tpo) چقدر است؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/02/31

بهترین راه برای آماده شدن برای تافل، شرکت در آزمون های عملی تی پی او است. سازمان ETS تعداد محدودی از آزمون های TPO TOEFL را هر سال منتشر می کند که آزمون های تمرینی کامل و دقیقاً مشابه با آزمون واقعی هستند. اما هزینه شرکت در تی پی او های تافل که در سایت ای تی اس ارائه می شوند بسیار بالا است. در این مقاله ابتدا به بررسی این موصوع می پردازیم که آیا پرداخت هزینه برای شرکت در تی پی او تافل واقلا لازم است و سپس ممبعی را به شما معرفی می کنیم که به صورت رایگان در این آزمون ها شرکت کنید.

چرا آزمون های تافل تی پی او TPO مهم اند؟

آزمون‌های آنلاین تمرین تافل (TPO) آزمون‌های رسمی و کاملی هستند که از طریق وب‌سایت رسمی ETS TOEFL Practice Online در دسترس هستند. هر آزمون تی پی او  TPO یکی از آزمون های قبلی است که حاوی نمونه سوالات واقعی می باشد و همین نکته آنها را به یکی از بهترین منابعی تبدیل می کند که می توانید برای تمرین معتبر تافل استفاده کنید.
هزینه آزمون تافل TPO در سایت ets برای شرکت در هر آزمون 45.95 دلار است. همچنین می توانید بخش های جداگانه یا چندین بخش را خریداری کنید:
هزینه یک آزمون تمرینی Speaking تافل تی پی او: 23.95 USD
هزینه سه تست Speaking و Writing تافل تی پی او: هر کدام 25.95 دلار
هزینه سه تست Reading و Listening تافل تی پی او: 22.95 دلار
شما 18 ماه فرصت دارید تا هر تست TPO خریداری کنید. پس از اتمام تست، 30 روز فرصت دارید تا نمونه سوالات را ببینید و نتایج خود را ذخیره یا چاپ کنید. پس از پرداخت هزینه تافل تی پی او در سایت ای تی اس، نمی توانید بیش از یک بار در آزمون های تافل TPO شرکت کنید.
یک رایانه به نتایج شما نمره می دهد، و در عرض 24 ساعت پس از شرکت در آزمون، ننایج دریافت خواهید کرد. (معمولاً، نتایج را بسیار زودتر از این زمان دریافت خواهید کرد—اغلب فقط در عرض 15 دقیقه!) همچنین بازخورد عملکرد و نمرات را برای هر بخش دریافت خواهید کرد: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن، و نوشتن.
در بخش  Speaking، نرم‌افزاری به نام SpeechRater به پاسخ شما نمره می‌دهد (به‌جای ارزیابی‌کنندگان انسانی). به گفته ETS، «این برنامه از فناوری تشخیص و پردازش گفتار برای ارزیابی ویژگی‌های مهم پاسخ‌های گفتاری شما استفاده می‌کند اما نتایج آن چندان رضایت بخش نیست. نمرات و بازخورد عملکرد در عرض 24 ساعت در دسترس است.
برای Writing، نرم افزاری به نام e-rater به پاسخ شما نمره می دهد (دوباره، به جای ارزیابی کننده های انسانی). ای تی اس عملکرد این نرم افزار را اینگونه توصیف می کند: "موتور e-rater هر مقاله را با تجزیه و تحلیل صدها مقاله ای که خوانندگان متخصص دانشکده بر اساس استانداردهای نمره دهی تافل نمره داده اند، ارزیابی می کند."
اگر منصف باشیم، می توان فقط با مطالعه تی پی او های تافل، نمره تافل خوبی کسب کرد. اما اگر نگران هزینه تافل تی پی او هستید و با توجه به این توضیحات از پرداخت هزینه تافل تی پی او در سایت ای تی اس پشیمان شدید ما یک راه حل بهتر برای شما داریم: عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته.
برای عضویت در اپلیکیشن ما شما هزینه بسیار کمتری نسبت به یک آزمون تی پی او ای تی اس پرداخت می کنید و در عوض به صورت رایگان به تمام تی پی او های تافل از ۱ تا ۷۴ دسترسی دارید.
همچنین علاوه بر تمرین آنلاین (TPO) به صورت زمانبندی شده می توانید هر یک از مهارت ها را به صورت جداگانه آزمون بدهید. علاوه بر این می توانید درخواست تصحیح پاسخ های خود را برای ما ارسال کنید و پاسخ های  Speaking و Writing را که توسط مصححین ما تصحیح شده، دریافت کنید.

مزایای شرکت در آزمون های تافل تی پی او آنلاین

استفاده از آزمون های TPO در آمادگی برای تافل مزایای زیادی دارد. در ادامه برخی از بهترین دلایلی که نشان می دهد باید به شرکت در آزمون های تی پی او آنلاین، فکر کنید را مطرح می کنیم.

شماره 1: تی پی او ها، آزمون های تافل واقعی هستند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تمام آزمون های TPO تافل، نمونه سوالات واقعی و قدیمی هستند که قبلا به عنوات سوالات تافل اصلی استفاده شده اند و بنابراین واقعی ترین سوالاتی هستند که می توانید با آنها تمرین کنید.
در آزمون های غیر رسمی تافل، اغلب با سوالاتی تمرین می کنید که خیلی واقعی نیستند و با سطح دشواری سوالات واقعی تافل مطابقت ندارند. اما با پرداخت هزینه و شرکت در آزمون‌ تافل تی پی او، همه سؤال‌ها دقیقاً مانند سوالاتی هستند که در روز آزمون از نظر قالب، محتوا و دشواری خواهید دید که آنها را به منبعی عالی برای تقویت مهارت‌های تافل شما تبدیل می‌کند.

شماره 2: تی پی او ها، تست های کامپیوتری هستند نه تست های کاغذی

ازمون های تی پی او، فقط سوالات واقعی نیستند، بلکه کل فرمت آزمون را شامل می شوند! درست مانند تافل iBT، آزمون‌های TPO به صورت آنلاین و دیجیتالی بر روی رایانه انجام می گیرند. اگرچه دانلود نسخه آفلاین آنها از لینک های زیر امکان پذیر است:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1.لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

اما با پرداخت هزینه تافل تی پی او و عضویت در اپلیکیشن ما می توانید در هر یک از آزمون های نسخه ۱ تا ۷۴ به صورت آنلاین و در محیط شبیه سازی شده با نرم افزلر تافل اصلی، شرکت کنید.
از آنجایی که رابط کاربری ازمون های تی پی او در اپلیکیشن  ما تقریباً مشابه رابطی است که برای تافل استفاده می شود، از طریق شرکت در این تست های TPO یک تجربه آزمایشی فوق العاده واقعی خواهید داشت. برای مثال، از قبل یاد خواهید گرفت که برای رفتن به سؤال یا بخش بعدی، چه دکمه‌هایی را فشار دهید و ببینید چگونه دستورالعمل‌ها، متن‌ها و اعلان‌ها روی صفحه، نمایش داده می‌شوند. در نهایت، دانستن نحوه کار با رابط تافل از قبل به شما کمک می کند تا برای روز آزمون آمادگی بیشتری داشته باشید.
همچنین به کار با هدفون و میکروفون عادت خواهید کرد. در حالی که بسیاری از آزمون‌های تافل (غیر رسمی) از متن به جای پخش صدا استفاده می کنند و اجازه صحبت با میکروفون را به شما نمی دهند، آزمون‌های تی پی او در سایت آکادمی  آنلاین زبان شایسته باعث می‌شود که در تمام بخش‌های آزمون حتی اسپیکینگ با استفاده از میکروفون و گوش دادن به مکالمات، یک تافل واقعی، را تجربه کنید.

شماره 3: تی پی او ها از محدودیت های زمانی طبق زمانبندی آزمون اصلی استفاده می کنند

چیزی که در مورد تست‌های TPO عالی است این است که زمان شما را تعیین می‌کنند. یک ساعت در گوشه صفحه به شما می گوید که چقدر زمان برای پاسخگویی به هر بخش باقی مانده است. و این محدودیت های زمانی مانند تافل است!
محدودیت زمانی هر بخش
•    خواندن 60 دقیقه*
•    گوش دادن 60 دقیقه*
•    صحبت کردن  20 دقیقه 45-60) ثانیه برای پاسخگویی به هر سوال)
•    نوشتن 50 دقیقه ( 20دقیقه برای سوال تلفیقی، 30 دقیقه برای سوال مستقل)
*در تافل واقعی، این محدودیت های زمانی می تواند از 60 تا 80 دقیقه برای Reading و 60 تا 90 دقیقه برای Listening به دلیل سوالات اضافی باشد.
پس از اتمام زمان، می توانید به پاسخگویی به سوالات آن بخش ادامه دهید، اما توصیه می‌کنم صرف نظر از اینکه آن را تمام کرده‌اید یا نه، فوراً به بخش بعدی بروید، تا مطمئن شوید که تجربه آزمایشی واقعی‌تری خواهید داشت. در تافل واقعی، زمانی که ساعت به صفر رسید، باید بدون توجه به هر اتفاقی پیش بروید، بنابراین بهتر است در آزمون آمادگی خود نیز از تایمر اطاعت کنید.
یکی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن ما پس از پرداخت هزینه تافل تی پی او، حالت بدون زمان است که به شما امکان می دهد تایمر را کاملاً رها کنید. این به این معنی است که ساعتی وجود نخواهد داشت و می توانید به اندازه دلخواه برای پاسخگویی به سوالات بخش زمان بگذارید. با این حال، استفاده از این حالت را توصیه نمی کنم زیرا در روز آزمون در دسترس شما نخواهد بود.

شماره 4: تمام بخش های آزمون تی پی او نمره می گیرند

برخلاف سایر آزمون‌های تمرینی تافل (عمدتا غیر رسمی)، آزمون‌های TPO برای هر بخش از آزمون، از جمله Speaking و Writing به شما نمره می‌دهند. به عبارت دیگر، برای Reading و Listening نمرات خام (یعنی تعداد نمراتب که کسب کرده اید) و برای همه بخش ها نمره های مقیاس بندی شده (از 30) دریافت خواهید کرد. این نمرات می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا در حال پیشرفت و در مسیر رسیدن به نمره هدف تافل خود هستید یا خیر.
علاوه بر این، با پرداخت هزینه تافل تی پی او، اساتید ما پاسخ های بخش رایتینگ و اسپیکینگ شما را تصحیح کرده و بازخورد عملکرد تان را گزارش می‌دهند تا به شما بگویند که آیا برای تست واقعی آماده هستید یا خیر. به طور خاص، بازخوردها به نقاط قوت و ضعف شما می پردازد تا به شما کمک کند جلسات مطالعه خود را هدفمند برنامه ریزی کنید و به طور مؤثرتری برای روز آزمون آماده شوید.

آیا پرداخت هزینه در سایت ای تی اس برای شرکت در آزمون تی پی او ارزش دارد؟

اکنون که مزایای آزمون های TPO TOEFL را پوشش دادیم، بیایید ببینیم پرداخت هزینه تافل تی پی او در سایت ای تی اس، چقدر ارزشمند استم. 

نکته 1: هزینه تافل تی پی او در سایت ای تی اس بسیار گران است

هزینه شرکت در تافل تی پی او، مهمترین دلیلی است که شرکت کنندگان در آزمون تصمیم می گیرند آزمون TPO را انلاین را از سایت ای تی اس خریداری نکنند. تست‌های TPO با قیمت 45.95 دلار برای هر آزمون، آنها را به یکی از گران‌ترین منابع رسمی تافل تبدیل کردا که همه نمی‌توانند هزینه خرید آن را داشته باشند (یا فکر می‌کنند ارزش خرید با این قیمت را ندارند).
درست است که هزینه شرکت در تافل تی پی او در سایت ای تی اس گران است اما تنها راه شرکت در این تست های شبیه سازی شده نیست.  با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمتر در ازمون آزمایشی TPO از نسخه ۱ تا ۷۴ به صورت آنلاین در حالت زمانبندی شده یا بدون زمانبندی شرکت کنید! علاوه بر این، شما به منابع و کتاب های آمادگی رایگان تافل دسترسی خواهید داشت که تقریباً به خوبی آزمون های TPO هستند.

نکته 2: نمره های بخش صحبت کردن و نوشتن تی پی او در ای تی اس چندان قابل اعتماد نیست

یکی از نکات مثبت در مورد تست های TPO در ای تی اس این است که آنها به تمام بخش های شما نمره می دهند، اما برای این کار از نرم افزار ای ریتر استفاده می کنند که چندان قابل اعتماد نیست. در سایت ما، مصحیحین علاوه بر دسترسی به نرم افزارهای ای ریتر برای بررسی پاسخ های بخش‌های Speaking و Writing ، تک تک پاسخ های شما را خودشان چک کرده و نمره دهی می‌کنند، اما در آزمون‌های  ای تی اس، رایانه‌ها تمام نمرات را ارزیابی می کنند که امکان بیشتری برای خطاها و اشکالات باقی می‌گذارند.
یکی دیگر از نکات عجیب در مورد نمره دهی بخش  Writing با نرم افزار ای ریتر ای تی اس، این است که ارزیاب الکترونیکی به مقاله ای که از پاراگراف استفاده نمی کند، هیچ نمره ای نمی دهد. با این حال، همانطور که برخی از این مقالات رسمی تافل با امتیاز بالا نشان می‌دهند، همیشه نیازی به استفاده از پاراگراف برای گرفتن نمره بالا در بخش رایتینگ ندارید. بنابراین، می‌توانیم ببینیم که رتبه‌بندی الکترونیکی ای تی اس، آنقدر که می‌توانست واقع‌بینانه نیست.

نکته ۳: با پرداخت هزینه تافل تی پی او در سایت ای تی اس، فقط یکبار می توانید در آزمون شرکت کنید 

علیرغم قیمت و هزینه بالای هر تست TPO، شما فقط می توانید یک بار در آزمون ماک آنلاین شرکت کنید - و تمام! بنابراین اگر بخواهید دوباره در آزمون شرکت کنید تا استراتژی‌های جدیدی امتحان کنید یا روی مهارت‌های مدیریت زمان خود کار کنید، نمی‌توانید. در عوض، باید یک تست TPO جدید بخرید یا منبع دیگری پیدا کنید.
اگرچه اکثر داوطلبین نیازی به شرکت در یک آزمون کامل TPO بیش از یک بار ندارند، عجیب است که ETS به شما اجازه نمی دهد از آزمونی که خریداری کرده اید برای تمرین بیشتر استفاده کنید زیرا می توانید این کار را با سایر منابع رسمی مانند کتاب های آمادگی و PDF و همچنین در اپلیکیشن سایت ما انجام دهید.

 

هزینه شرکت در آزمون تافل تی پی او (Tpo) چقدر است؟

ایا باید برای شرکت در آزمون تافل TPO در سایت اکادمی زبان شایسته هزینه کنید؟

همانطور که می بینید، تست های TPO مزایای بسیار زیادی دارند. اما در نهایت آیا باید آزمون TPO TOEFL را بخرید؟ پاسخ به این سوال عمدتاً به این بستگی دارد که چه نوع آمادگی برای تافل را می خواهید انجام دهید و چه کاری قبلا انجام داده اید. در ادامه، ما به چهار عامل اصلی که باید هنگام تصمیم گیری در مورد پرداخت هزینه برای تافل تی پی او در نظر بگیرید، مرور می کنیم.

فاکتور 1: از چه منابع دیگری برای تافل استفاده کرده اید؟

از آنجایی که تست‌های تمرینی موجود در کتاب‌های رسمی آمادگی تافل ارزان‌تر از آزمون‌های TPO هستند و بسیاری از تست‌ها و منابع آمادگی عمومی رایگان هستند، بهتر است قبل از خرید آزمون TPO ابتدا از این منابع استفاده کنید.
سه کتاب رسمی آمادگی تافل که حاوی نمونه سوالات واقعی است:
راهنمای رسمی آزمون تافل
آزمون های رسمی تافل iBT جلد 1
آزمون های رسمی تافل iBT جلد 2 
پس از استفاده از این منابع، اگر فکر می کنید به تمرین تافل بیشتری نیاز دارید، ادامه دهید و در املیکشن ما عضو شوید تا بتوانید در هر یک از آزمونهای  TPO ۷۴ تایی شرکت کنید. با این حال، اگر احساس می‌کنید کتاب‌ها کافی هستند، به آنچه دارید اکتفا کنید و تست TPO را خریداری نکنید.

فاکتور 2: چقدر اعتماد به نفس دارید؟

آزمون های TPO دقیقا مانند تافل واقعی هستند. بنابراین اگر در مورد شرکت در آزمون استرس دارید و می خواهید بدانید که از ابتدا تا انتها چگونه خواهد بود، پرداخت هزینه تافل تی پی او و شرکت در یک آزمون TPO می تواند شما را به محدودیت های زمانی و تعداد سؤالات عادت دهد و به شما کمک کند استقامت داشته باشید و از نظر ذهنی و بدنی برای روز آزمون آماده شوید.
از سوی دیگر، اگر از قبل به مهارت‌های آزمون‌دهی و توانایی انگلیسی خود نسبتاً مطمئن هستید، احتمالاً شرکت در آزمون ازمایشی TPO ضروری نیست. تا زمانی که فرمت تافل را بدانید و با سایر منابع با کیفیت بالا کار کنید، باید در روز آزمون عملکرد خوبی خواهید داشت!

فاکتور 3: در حال حاضر چقدر نمره می گیرید؟

در نهایت، اگر نمره فعلی تافل شما آنقدر که می‌خواهید بالا نیست، آزمون‌های TPO می‌توانند به شما کمک کنند تا به فرمت کلی آزمون عادت کنید، مدیریت زمان خود را بهتر تمرین کنید، و استراتژی‌های مختلف آزمون‌دهی را امتحان کنید. 
با این حال، اگر در حال حاضر در تست‌ها و سوالات تمرینی تافل نمره بالایی کسب می کنید، احتمالاً خرید کل آزمون TPO ضروری نیست. در این صورت، با رفع نقاط ضعفی که هنوز از طریق تمرین هدفمند و بررسی محتوا دارید، سود بیشتری خواهید برد.

هزینه شرکت در آزمون های تافل تی پی او چقدر است؟

همانطور که قبلاً اشاره کردم، قیمت عامل بسیار مهمی است که اغلب آزمون‌دهندگان را از خرید تست TPO از سایت ای تی اس می‌دارد. 
 اگر نگران پرداخت هزینه هستید، می توانید ازمون آزمایشی TPO آنلاین را خریداری نکنید و به جای آن تمامی تی پی او ها را به صورت رایگان از لینک های زیر دانلود کنید:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز 32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

اما اگر هزینه تافل تی پی او، تنها عاملی است که شما را منصرف کرده، بهتر است در اپلیکیشن سایت ما عضو شوید که هزینه بسیار کمتری دارد و در عین حال با ورود به حساب کاربریتان به تی پی اوهای نسخه ۷۴ تایی دسترسی خواهید داشت و می توانید به صورت آنلاین طبق زمان بندی تست تافل در هر یک از آنها شرکت کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!