با دانلود تی پی او tpo toefl به نمره هدف تافل برای دانشگاه های ترکیه دست پیدا کنید

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/03/11

گاهی اوقات، حتی اگر تمام تلاش خود را کرده اید، باز هم نمی توانید به نمره هدف تافل خود برسید. اما نگران نباشید - شما هنوز گزینه هایی برای رسیدن به این نمره دارید! یکی از بهترین گزینه های شما، دانلود  تی پی او تافل TPO TOEFL و شرکت در آزمون های تی پی او به صورت آنلاین است. اما قبل از شروع، اگر نمره تافل شما به اندازه ای که انتظار داشتید بالا نیست، چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید:

سوال 1: آیا واقعا نیاز دارید که به نمره هدف خودتان برسید؟

اگرچه کسب نمره هدف تضمین می کند که حداقل شرایط تافل را برای دانشگاه های ترکیه که برای آنها درخواست داده اید، برآورده  کنید، اما ممکن است در واقع نیازی به رسیدن به نمره هدف برای قبولی در همه (یا حداقل اکثر) دانشگاه های خود نداشته باشید.
برای اینکه بهتر نمره هدف خود را مشخص کنید با توجه به راهنمایی که در مقاله "" ارائه کردیم، یک جدول از دانشگاه هایی که برای آنها درخواست داده اید تهیه کنید سپس به جدولی که برای یافتن نمره هدف تافل خود استفاده کردید نگاه کنید. آیا بالاترین نمره در آن یک نمره الزامی است یا یک نمره توصیه شده؟ آیا در حال حاضر حداقل شرایط تافل را برای پذیرش در اکثر دانشگاه های ترکیه مد نظر خود دارید؟
اگر نمره ای که در ازمون ازمایشی تافل کسب کرده اید (آزمون‌های ماک شبیه سازی شده یا  تی پی او تافل TPO TOEFL واقعی) برای همه دانشگاه های ترکیه به‌جز یک دانشگاه به اندازه کافی بالا است، آن دانشگاه را از لیست خود حذف کنید. با انجام این کار، می‌توانید از قبولی مجدد در تافل اجتناب کنید و در عوض می‌توانید با نمره‌ای که دارید، برای دانشگاه های دیگر خود درخواست دهید.
اما، اگر نمره فعلی تافل شما برای هیچ یک از دانشگاه ها به اندازه کافی بالا نیست، قطعا به تلاش برای رسیدن به نمره هدف خود دانلود  تی پی او تافل TPO TOEFL را در نظر بگیرید. نقاط ضعف خود را دریابید، آنها را مشخص کنید و با سوالات با کیفیت بالا تمرین کنید. همچنین ممکن است کمک گرفتن از یک معلم خصوصی یا ثبت نام در دوره آمادگی تافل را در نظر بگیرید.

سوال 2: چقدر به رسیدن به نمره هدف نزدیک هستید؟

فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چقدر به نمره هدف تافل خود نزدیک هستید.
اگر در تافل شرکت کردید و 1 تا 2 نمره با نمره هدف خود فاصله داشتید، دو گزینه وجود دارد:

با دانشگاه هایی که حداقل شرایط تافل آنها نرسیده اید، تماس بگیرید

ابتدا، سعی کنید با دانشگاهی که شرایط تافل را ندارند تماس بگیرید و ببینید آیا برای متقاضیانی که نمرات تافل کمی پایین‌تر دارند استثنا قائل می‌شوند یا خیر. برخی از دانشگاه ها ممکن است مایل به بررسی (و احتمالاً پذیرش) درخواست‌های با نمرات تافل پایین‌تر باشند. ممکن است برخی از دانشگاه های ترکیه نمرات پایین تافل را نپذیرند اما پذیرش مشروط را برای شما در نظر بگیرند.
اگر دانشگاه شما درخواست هایی با نمره تافل کمتر از حداقل مورد نیاز را قبول نمی کند، باید به تلاش خود برای رسیدن به نمره هدف تان با دانلود  تی پی او تافل TPO TOEFL و شرکت مجدد در آزمون ادامه دهید یا آن دانشگاه را از لیست خود حذف کنید.

در ازمون های آنلاین  تی پی او تافل TPO TOEFL شرکت کنید

گزینه دیگر شما دانلود و شرکت در  تی پی او تافل TPO TOEFL به صورت آنلاین و بررسی نمره تافل است. این امکان در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته  ارائه می‌شود، با عصویت در اپلیکیشن ما می توانید در ازمون های  تی پی او تافل TPO TOEFL نسخه ۷۴ تایی شرکت کرده و نمره تمام بخش های تافل حتی نمرات Speaking و Writing را دریافت کنید. هزینه عضویت در اپلیکیشن ما نسبت به شرکت در یک ازمون tpo در سایت ای تی اس بسیار کمتر است و به شما امکان می دهد که به tpo1 تا tpo74 به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.
معمولا نمره ای که در tpo toefl آنلاین می گیرید همان نمره اصلی شما است بنابراین، اگر می خواهید نمره شما بالا برود، باید روی نقاط ضعف خود کار کنید و مجددا در آزمون شرکت کنید. با این روند، تقریبا می توانید با هر بار شرکت در آزمون، نمره خود را بیش از 1 تا 2 نمره افزایش دهید. 
اگر با دانلود tpo toefl در آزمون شرکت کرده اید و نمره شما با نمره هدف تان برای پدیرش در دانشگاه های ترکیا فاصله زیادی دارد، بهترین گزینه شما این است که به سادگی تمرین کرده و مجددا در یک ازمون  تی پی او تافل TPO TOEFL دیگر شرکت کنید. از فرصت مطالعه خود برای به حداقل رساندن نقاط ضعف تان استفاده کنید. در برنامه ریزی خود دقت کنید که زمان ازمون تافل اصلی را به حداقل یک ماه قبل از موعدی که برای ارسال نمره خود به دانگشاه های ترکیه فرصت دارید، انتخاب کنید تا زمان ارسال نمرات به دانشگاه های ترکیه را از دست ندهید و مطمئن شوید که نمرات حاصل از آزمون اصلی شما به موقع به دانشگاه ها می رسد.

شماره 3: اگر نمی خواهید با دانلود  تی پی او تافل TPO TOEFL تمرین کنید، منابع مشابه دیگر را در نظر بگیرید

اگر ازمون های tpo toefl را دانلود نکردید و نمی‌خواهید در آن شرکت کنید، باید از منابع دیگری برای رسیدن به نمره هدف خود استفاده کنید. توصیه می کنم در اپلیکیشن ما عضو شوید تا بدون نیاز به دانلود تی پی او های نسخه ۷۴ تایی به تمام آنها دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن تحت وب ما از تمام سیستم ها قابل دستری ات و زمانیکه وارد محیط نرم افزار می شوید می توانید در قسمت تی پی او تافل، شماره هر یک از تی پی او ها مانند tpo20, tpo40, tpo71 و غیره را انتخاب کرده و  در دو خالت زمانبندی شده و بدون شمانبندی و حتی به تفکیک مهارت های مختلف از جمله رایتینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ در هر یک از آزمون ها شرکت کنید.
حتی اگر نخواهید در آزمون تافل شبیه سازی شده tpo toefl  آنلاین شرکت کنید می توانید سایر منابع تافل و کتاب های تمرینی را به صورت رایگان از اپلیکیشن ما دانلود کرد ه و با آنها تمرین کنید تا به نمره هدف خود برای پذیرش در دانشگاه های ترکیه برسید. 

چطور با دانلود  تی پی او تافل TPO TOEFL به نمره هددف خود برسیم؟

احتمالا می دانید که هیچ تعریف دقیقی برای نمره قبولی تافل و نمره قبولی تافل وجود ندارد. شما می توانید هر نمره تافل را بدون در نظر گرفتن میزان پایین یا بالا بودن آنها به دانشگاه ها ارسال کنید.
با این حال، بدیهی است که شما می خواهید یک نمره تافل بفرستید که برای همه دانشگاه ها شما به اندازه کافی بالا باشد. این نمره قبولی تافل شما (که به عنوان نمره هدف نیز شناخته می شود) است. نمره قبولی برای تافل به سادگی نمره ای است که حداقل شرایط مورد نیاز دانشگاه های مد نظر شما را برآورده می کند.
برای پیدا کردن نمره هدف خود، باید جدولی شامل تمام دانشگاه هایی که برای آنها درخواست می دهید، تهیه کنید. سپس، اطلاعات نمره تافل را برای هر یک از دانشگاه ها خود به صورت آنلاین جستجو کنید. سپس حداقل نمرات مورد نیاز (یا توصیه شده) را در جدول خود ثبت کنید. در نهایت، به دنبال بالاترین نمره در جدول خود باشید که همان نمره هدف تافل شما خواهد بود.

اما چگونه می توانید مطمئن شوید که واقعاً به نمره هدف خود می رسید؟

با دانلود tpo toefl و طی کردن مراحل زیر می توانید به نمره هدف خود برسید:

با فرمت تافل آشنا شوید

آزمون های تی پی او همان آزمون های تافل ای بی تی قدیمی هستند بنابراین زمانیکه در یک ازمون ماک کامل و زمانبندی شده شرکت می کنید، دقیقا با فرمت تافل اصلی اشنا می شوید که در نهایت به شما کمک می کند نه تنها اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید بلکه در زمان نیز صرفه جویی کنید.

نمره اولیه خود را پیدا کنید

برای اینکه بتوانید به نمره هدف خود برسید باید میزان توانایی های خود را بسنجید. بهترین راه برای ارزیابی مهارت های شما شرکت در یک آزمون شبیه سازی شده تافل است. با دانلود tpo toefl یا شرکت در یک آزمون آنلاین مثل tpo72 می توانید نمرات اولیه خود را بسنجید سپس آنها را با نمره هدفتان مقایسه کنید و یک برنامه مطالعاتی بچینید. 

تعداد ساعاتی را که برای مطالعه نیاز دارید محاسبه کنید

با توجه به اینکه در هر مهارت چقدر با نمره هدف خود فاصله دارید می توانید تعداد ساعاتی که برای افزایش نمره مورد نیاز است را محاسبه کنید. به طور کلی با هر 15 ساعت مطالعه می توانید 1 نمره افزایش را در هر یک از مهارت های تافل انتظار داشته باشید. با این حال برخی از مهارت ها به زمان بیشتری برای کسب نمره بالاتر نیاز دارند. 

یک برنامه مطالعاتی بنویسید

براساس، تعداد ساعاتی که نیاز به مطالعه دارید می توانید به راحتی برنامه ریزی کنید. اگر فقط در یک یا دو مهارت نمره کمتری از هدف خود گرفته اید. تمام ساعات مطالعه را به آنها اختصاص دهید اما حداقل هفته ای یک بار در یکی از آزمون های تی پی او کامل که دانلود کرده اید، به صورت آنلاین شرکت کنید.

از منابع با کیفیت بالا برای بررسی محتوا و تمرین استفاده کنید

منبعی که با آن تمرین می کنید اهمیت بسیار زیادی در افزایش نمره اولیه شما دارد. بهتر است تمرکز خود را روی نمونه سوالات  تی پی او تافل TPO TOEFL بگذارید. با دانلود tpo toefl به راحتی می توانید مهارت های خود را تقویت کنید و از آنجاییکه به نسخه ۱ تا ۷۴ آن دسترسی دارید، از لحاظ منابع تمرینی کم نمی آورید. 

بر استراتژی های کلیدی تسلط پیدا کنید

کسب نمره بالا در هر مهارت تافل نیاز به یادگیری استراتژی های موثر دارد. برخی از استراتژی های مفید را در مقاله "ازمون تی پی اُ : بهترین استراتژی برای آمادگی قبل از آزمون تافل " به شما اموزش دادیم. دانستن این استراتژی ها به تنهایی نیز نمی تواند موثر باشد بلکه شما باید این استراتژی ها را با دانلود  tpo toeflو پاسخ به نمونه سوالات آن، تمرین کنید.

با دانلود تی پی او tpo toefl به نمره هدف تافل برای دانشگاه های ترکیه دست پیدا کنید

نقاط ضعف خود را هدف قرار دهید

شناخت نقاط ضعف و تقویت آنها موثرترین روشی است که می توانید برای رسیدن به نمره هدف خود به کار بگیرید. زمانیکه در ازمون های tpo toeflشرکت می کنید، حتما اشکالات خود را یادداشت کنید و سعی کنید در آزمون های بعد آنها را تکرار نکنید. همچنین باید به این فکر کنید که چقدر به رسیدن به نمره هدف نزدیک هستید و چگونه می توانید بقیه برنامه خود را تقویت کنید.

 

با دانلود تی پی او tpo toefl به نمره هدف تافل برای دانشگاه های ترکیه دست پیدا کنید

آیا می توان نمره پایین تافل را با ارایه مدارک دیگر به دانشگاه های ترکیه جبران کرد؟

میزان قوی بودن بقیه مدارک شما می‌تواند گاهی رای کمیته پذیرش را حتی با وجود کمتر بودن نمره تافل از حدنصاب به نفع شما تغییر دهد، گر نمره تافل شما کمی کمتر از نمره پذیرش دانشگاه تان باشد، ممکن است پذیرش مشروط شوید.
البته توجه داشته باشید که این نکته معمولاً فقط برای داشنگاه هایی جواب می دهد که نمرات تافل خاصی را توصیه می‌کنند – نه اینکه ملزم به آن باشند. اگر حداقل نمره تافل مورد نیاز دانشگاه خود را نداشته باشید، واجد شرایط پذیرش نخواهید بود، حتی اگر رزومه کلی شما قوی باشد. همانطور که گفته شد، ممکن است واجد شرایط پذیرش مشروط باشید.
به طور کلی، یک رزومه عالی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارای ویژگی های زیر است:
کارنامه های قوی با معدل بالا
توصیه نامه های معتبر
یک مقاله منتشر شده 
تجربه کاری/تحقیقی مرتبط و/یا فعالیت های فوق برنامه
تنها زمانی می‌توانید نمره پایین تافل را جبران کنید که بقیه رزومه تان واقعاً عالی باشد، بنابراین تمام انرژی خود را برای درخشش آن به کار بگیرید: از اساتیدی که می‌دانند شما به کار خود وارد هستید، توصیه‌ نامه بخواهید و تا جایی که می توانید کاور لتر قانع کننده بنویسید.

چطور درآزمون‌های tpo toefl آنلاین شرکت کنم؟

برای دانلود ازمون های tpo toefl می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. .لینک مدیا فایر ویندوز32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

اما اگر می خواهید به صورت آنلاین در تی پی او ها شرکت کنید، می توانید در اپلیکیشن ما ثبت نام کنید. در نرم افزار شبیه ساز تافل ما به تی پی او های نسخه ۱ تا ۷۴ دسترسی دارید و می توانید به صورت زمانبندی شده یا بدون زمانبندی در آن ها شرکت کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!