آماده سازی تافل با toefl tpo pdf بهتر است یا آزمون آنلاین تی پی او؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/03/11

شرکت در تافل تقریبا همیشه یک تجربه استرس زا است. از یک طرف شما باید یک نمره خاصی بگیرید تا در دانشگاه های مورد نطرتان پدیرفته شوید و از طرف دیگر، برای شرکت در آزمون هزینه زیادی پرداخت می کنید و احتمالا امکان شرکت مجدد در تافل را نخواهید داشت. تمام این موارد استرس زیادی به شما وارد می کند و مطمئنا به دنبال بهترین راه برای آماده سازی خود قبل از آزمون هستید. منابع بسیار متنوعی وجود دازد که می توانید از آنها کمک بگیرید اما toefl tpo pdf و همچنین آزمون های آنلاین شبیه سازی شده تی پی او، بهترین منابعی هستند که می توانید با آنها تمرین کنید. 

با toefl tpo pdf تمرین کنیم یا آزمون آنلاین تی پی او؟

در مقاله مزایای شرکت در ازمون تی پی او به طور کامل بررسی کردیم که چرا شرکت در این آزمون ها برای اماده سازی تافل اهمیت دارد و در کسب نمره هدف شما موثر است. با اینحال بسیاری از داوطلبین به ازمون های ماک آنلاین تافل دسترسی ندارند یا فرصت کافی برای شرکت در یک آزمون تمرینی کامل به صورت آنلاین را ندارند. این داوطلبین ترجیح می دهند toefl tpo pdf را دانلود کرده و به صورت آفلاین به سوالات آن پاسخ دهند.
هرچند تی پی او های تافل نمونه سوالات واقعی هستند که دقیقا مشابه با ازمون اصلی می باشند، اما تمرین کردن با toefl tpo pdf به تنهایی نمی تواند کافی باشد. اگر تی پی او های تافل را به صورت پی دی اف دانلود کردید و در حال تمرین با آنها هستید پیشنهاد می کنیم، ۴ هفته مانده به آزمون اصلی، حداقل در ۴ آزمون تی پی او آنلاین شرکت کنید تا هم با ساختار آزمون و دستورالعمل های هر بخش آشنا شوید و هم ارزیابی درستی از مهارت های خود داشته باشید.

آماده سازی تافل با toefl tpo pdf بهتر است یا آزمون آنلاین تی پی او؟

شما ماه ها در حال آماده شدن بودید و احتمالا نمونه سوالات زیادی را در هر بخش از تافل تمرین کرده و پاسخ های خود را بررسی کردید. اما با شرکت در ازمون های آنلاین تی پی او، می توانید شرایط آزمون واقعی را برای خود شبیه سازی کنید و ببینید مهارت هایتان در یک آزمون طولانی مدت که فقط ۱۰ دقیقه زمان استراحت به شما می دهد، چگونه است.
همچنین در نظر بگیرید که مرکز آزمون ممکن است پر سر و صدا یا شلوغ باشد یا شاید شب قبل از آزمون خوب نخوابیده باشید. تمام این عوامل روی تمرکز شما تاثیر می گذارد. بنابراین، بهتر است  شروع به آماده شدن برای آزمون اصلی تافل از قبل کنید. 
یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای کاهش سطح استرس خود در روز آزمون انجام دهید، شرکت در ازمون های تی پی او آنلاین به جای پاسخ دادن به سوالات toefl tpo pdf به صورت آفلاین است.

آماده سازی تافل با toefl tpo pdf بهتر است یا آزمون آنلاین تی پی او؟

با اینحال اگر قصد دارید با toefl tpo pdf تمرین کنید، می توانید از ۵ استراتژی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

۵ استراتژی برای آماده سازی با آزمون های toefl tpo pdf

در ادامه 5 استراتژی آماده سازی تافل را به شما معرفی می کنیم که می تواند در آماده سازی بهتر شما موثر باشد:

یادداشت برداری را در مهارت های ریدینگ و لیسنینگ toefl tpo pdf تمرین کنید

در طول تافل، فقط یک بار می توانید به کلیپ های صوتی بخش لیسنینگ گوش دهید. سپس باید در مورد موضوعی که شنیده اید به سوالات پاسخ دهید، صحبت کنید یا بنویسید. از آنجایی که نمی توانید صدا را دوباره پخش کنید، باید یادداشت برداری را به خوبی تمرین کنید. 
می توانید یادداشت برداری را به زبان مادری یا زبان انگلیسی تمرین کنید. احتمالاً بهتر است از هر دو استفاده کنید. 
هدف شما این است که یادداشت برداری را در زمان واقعی، بدون از دست دادن چیزی که گوینده می گوید، یاد بگیرید. 
اگر toefl tpo pdf را دانلود کرده ا ید احتمالا فایل های صوتی همراه آن را نیز باید دانلود کنید تا بتوانید به سوالات بخش لیسنینگ پاسخ دهید. برخی از نمونه سوالات toefl tpo pdf لکچرها و مکالمات لیسنینگ را به صورت ترنسکریپت شده نوشته اند و شما به فایل صوتی آنها دسترسی ندارید.
توصیه می کنیم به جای تمرین با این نمونه سوالات، در آزمون های آنلاین تی پی او در نرم افزار ما شرکت کنید که کلیپ های صوتی دقیقا با همان فرمت تافل اصلی برای شما پخش می شود. به این ترتیب می توانید یاددداشت برداری را تمرین کنید.
شما باید کلیپ های صوتی مختلف با مدت زمان و سطوح مختلف دشواری را امتحان کنید، سپس دوباره به کلیپ گوش دهید و ببینید یادداشت های شما چقدر دقیق هستند. به چیزهایی که ممکن است ابتدایی به نظر برسند مانند چیدمان یادداشت ها و خوانایی دست خط خود توجه کنید. توانایی یادداشت برداری با اطمینان و ثبت تمام اطلاعات مهم در زمان واقعی کمک بزرگی به شما در آزمون تافل و همچنین در مطالعات آینده شما خواهد کرد.

نمونه سوالات را طبق زمانبندی تافل پاسخ دهید

زمانی که برای تافل آماده می شوید، تقریبا همیشه به دنبال کسب یک نمره هدف خاص هستید. در طول دوره آماده سازی تافل، تنها با شرکت در آزمون های زمانبندی شده می توانید متوجه شوید که به هدف خود نزدیک شده اید یا خیر. آزمون‌های آنلاین تی پی او نسخه ۷۴تایی که در اپلیکیشن ما در دسترس است بهترین انتخاب شما است که به شما کمک می‌کنند تا احساس راحتی بیشتری نسبت به محیط آزمون، انواع سؤالات و محدودیت‌هایی که در روز آزمون با آن‌ها مواجه خواهید شد، داشته باشید. 
با اینحال اگر به آزمون های آنلاین شبیه سازی شده دسترسی ندارید و می خواهید با toefl tpo pdf تمرین کنید، بهتر است زمان پاستگویی به سوالات را برای خودتان تعیین کنید و سعی کنید در همان زمان مشخص به سوالات پاسخ داده و مهارت خود را ارزیابی کنید.

 

آماده سازی تافل با toefl tpo pdf بهتر است یا آزمون آنلاین تی پی او؟

 

هر روز با نمونه سوالات toefl tpo pdf تمرین کنید

هرچقدر بیشتر با نمونه سوالات toefl tpo pdfتمرین کنید یا در آزمون های تی پی او آنلاین شرکت کنید، تسلط بیشتری بر مهارت های مختلف پیدا خواهید کرد و واژگان بیشتری یاد می گیرید. هر چقدر دقیق تر بخوانید، مهارت های درک مطلب خود را بهتر می کنید. اگر با نمونه سوالات واقعی toefl tpo pdf تمرین نکنید، متوجه نمی شوید که چه موضوعاتی در آزمون تافل شما مطرح می شود، بنابراین بهتر است هر روز با این سوالات واقعی تمرین کنید.
در اپلیکیشن اکادمی آنلاین زبان شایسه شما به تی پی او های نسخه ۱ تا ۷۴ دسترسی دارید که می تواند منابع کافی در اختیار شما قرار دهد. حتی اگر هر روز به سوالات یک ازمون مثل tpo1، tpo 72, tpo 40 و غیره پاسخ بدهید حدود سه ماه منبع مناسب در اختیار شما است. بنابراین، این فرصت را از دست ندهید.
شما می توانید تی پی او های نسخه ۷۴ تایی را از لینک زیر نیز به صورت یکجا دانلود کنید:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز 32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

اما حجم این نمونه سوالات بسیار بالا است و شما نمی توانید فقط یکی از آنها را برای دانلود کردن انتخاب کنید. بنابراین، توصیه می کنیم در آزمون های آنلاین تی پی او در نرم افزار شبیه ساز ما شرکت کنید تا بدون نیاز به دانلود کردن آزمون ها با حجم بالا به تک تک آنها دسترسی داشته باشید.

به پادکست ها گوش دهید

اگر فقط با toefl tpo pdf تمرین کنید نمی توانید مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ خود را تقویت نمایید. چون این نمونه سوالات به صورت متمی هستند و فایل های صوتی را در اختیار شما قرار نمی دهند.
بنابراین، توصیه می کنیم حتما به رادیوهای انگلیسی زبان زیادی به صورت آنلاین مثل بی بی سی یا NPR، کمدی یا اخبار گوش بدهید. گوش دادن به سخنرانان بومی انگلیسی که با سرعت طبیعی به زبان انگلیسی صحبت می کنند، درک شنوایی شما را تقویت می کند. همچنین می‌توانید با پخش قسمت‌هایی از پادکست و تلاش برای تقلید تلفظ گوینده، مهارت‌های گفتاری خود را تقویت کنید. درک یک صدای ضبط شده سخت تر از درک یک ویدیو است زیرا سرنخ هایی برای درک زمینه صحبت وجود ندارد. این باعث می شود پادکست ها برای تمرین لیسنینگ تافل بهتر از تماشای فیلم یا برنامه های تلویزیونی به زبان انگلیسی باشند.
باز هم این نکته را فراموش نکنید که تمرین با ازمون های تی پی او نسخه ۷۴تایی بهترین منبع شما برای تقویت مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ است زیرا شما با نمونه سوالات واقعی تافل تمرین می کنید که فرمت و دشواری سوالات آن با ازمون اصلی یکسان است. 

تایپ کردن را تمرین کنید

در بخش نوشتن رایتینگ تافل از شما می‌خواهند که پاسخ‌های خود را روی یک کامپیوتر ناآشنا با صفحه‌کلید QWERTY تایپ کنید. اگر تمام وقت خود را صرف کلنجار رفتن با صفحه کلید کنید، زمان زیادی برای نوشتن یک مقاله خوب نخواهید داشت. این یک مهارت ساده به نظر می رسد، اما بسیاری از داوطلبین که با toefl tpo pdf تمرین می کنند، فراموش می کنند که برای آن آماده شوند. مطمئن شوید که می توانید به سرعت و به زبان انگلیسی روی صفحه کلید QWERTY قبل از تاریخ آزمون تایپ کنید. 
ابزارهای آنلاین رایگان زیادی وجود دارد که به شما در یادگیری تایپ لمسی کمک می کند. پس از اینکه مهارت رایتینگ با کیبورد را تمرین کردید حتما در یک ازمون تی پی او انلاین شرکت کنید تا ببینید ایا در زمان واقعی که تافل برای نوشتن مقاله در اختیار شما قرار می دهد می توانید به درستی مقاله خود را بنویسید و تمام نقطه نظراتتان را بیان کنید و پرورش دهید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!