چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1401/03/27

در این پست، 10 دوره آنلاین رایگان را که به شما در آمادگی برای تافل کمک می کند، معرفی می کنیم. در این دوره های آنلاین می توانید در آزمون های tpoشرکت کرده و با کمک گرفتن از اساتید آنلاین، نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و برای رفع آنها تمرینات هدفمند انجام دهید.
آزمون تافل iBT یک آزمون استاندارد است که توانایی دانش آموز را در صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی ارزیابی می کند. این آزمون برای افراد غیر انگلیسی زبانی طراحی شده است که می خواهند برای تحصیل در یک دانشگاه خارجی درخواست بدهند یا ثبت نام کنند. 
این آزمون همچنین می تواند به عنوان مدرک زبان معتبری برای درخواست کار یا مهاجرت مورد استفاده قرار گیرد و اساساً راهی برای نشان دادن به کارفرما یا اعضای هیئت علمی دانشگاه ها است که نشان می دهد شما نسبت به سایر داوطلبین برتری دارید. این آزمون توسط بیش از 11000 دانشگاه انگلیسی زبان در بیش از 150 کشور در سراسر جهان پذیرفته شده است. 
اگر قصد دارید در آزمون تافل اینترنتی یا تافل هوم ادیشن شرکت کنید، بهتر است از قبل آمادگی های لازم را کسب کنید. دوره های آموزشی همراه با اساتید آنلاین و شرکت در آزمون های آزمایشی tpoبهترین روش برای آماده سازی ازمون تافل است.
در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته می توانید در آزمون‌های ازمایشی که اساتید آنلاین تافل آنها را تصحیح می کنند، شرکت کنید و به آزمون های tpo آنلاین نیز دسترسی داشته باشید. اکثر داوطلبین معتقدند که کمک گرفتن از اساتید به صورت آنلاین و شرکت در آزمون های تی پی او آنلاین می تواند در بالا بردن نمره آنها موثر باشد.
دوره های آنلاین آمادگی آزمون تافل نیز در برخی از وب سایت ها در دسترس است که در ادامه چند دوره رایگان را به شما معرفی می کنیم.

1. دوره آنلاین رایگان Udemy برای اسپیکینگ تافل با اساتید آنلاین و نمونه سوالات واقعی TPO

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

این دوره Udemy که توسط اساتید آنلاین برگزار می شود به شما نشان می‌دهد چگونه نمره تافل خود را حداقل سه نمره افزایش دهید. اساتید آنلاین به شما آموزش می دهند که چگونه پاسخ‌های اسپیکینگ خود را بهبود ببخشید. 
Udemy پلتفرمی است که بسته به نیاز و بودجه مورد نظر شما، دوره های آلاین رایگان و پولی را با اساتید آنلاین برگزار کرده و امکان تمرین کردن با نمونه سوالات tpo را به کاربران می دهد. البته دوره‌های رایگان  موفقیت شما را تضمین نمی کنند در این دوره ها، فقط می‌توانید به محتوای ویدیویی که اساتید قبلا به صورت آنلاین تدریس کرده اند و به نمونه سوالات tpo پاسخ داده اند، دسترسی داشته باشید. با این حال، نکات زیادی  برای یادگیری وجود دارد! 
دوره آنلاین و رایگان آمادگی برای تافل، تقریباً یک ساعت و نیم طول می کشد تا تکمیل شود و تا حد زیادی به صورت محتوای ویدیویی درخواستی ارائه می شوو. بنابراین شما می توانید به وضوح نحوه ساختار پاسخ های مورد نطرتان را به گونه ای که گویی یک فرد آمریکایی در حال پاسخ دادن به سوال است، بشنوید. شما همچنین با راهنمایی اساتید آنلاین برای پاسخگویی بهتر به سوالات tpo یاد خواهید گرفت که چگونه مانند یک حرفه ای یادداشت برداری کنید و بینش عمیق تری در مورد ساختار آکادمیک انگلیسی به دست خواهید آورد.
جاش مک فرسون یکی از اساتید آنلاین است که این دوره های آنلاین رایگان را تدریس می کند و او یک استاد انگلیسی با تجربه با بیش از 3400 نطر مثبت در وب سایت Udemy است. او همچنین رئیس دو کالج آنلاین است که به طور خاص بر آمادگی آزمون تافل تمرکز دارند. او با بیش از 25000 دانش آموز کار کرده است و مطمئناً به شما کمک می کند تا به نمره مورد نظر خود برسید. 
هزینه : رایگان
مدرک: خیر
زمان تکمیل: تقریباً 1.5 ساعت
برنامه درسی: متوسط 
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایای شرکت در دوره آنلاین با اساتید udemy:

•    هر زمان که بخواهید می توانید شروع کنید و طبق زمانبندی دلخواهتان پیش بروید
•    امکان مشاهده ویدیوی آموزشی اساتید باتجربه تافل به صورت انلاین و تمرین با نمونه سوالات tpo

معایب:

•    فقط امکان مشاهده محتوای ویدیویی درخواستی وجود دارد و امکان چت یا پرسش و پاسخ آنلاین با اساتید وجود ندارد.
•    در دوره رایگان، گواهینامه ارائه نمی شود

2. دوره آنلاین آماده سازی آزمون تافل: با اساتید آنلاین edX

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

این دوره آنلاین تافل که توسط edX ارائه می شود، دوره ای است که توسط بسیاری از متخصصان توصیه می شود تا از آن برای آماده شدن تافل استفاده کنید. در این دوره در حال حاضر بیش از 1 میلیون دانش آموز ثبت نام کرده اند و توسط اساتید آزمون آنلاین که پاسخ های نمونه سوالات  tpo را تصحیح می کنند برگزار می شود. در طول دوره، اساتید آنلاین، شما را در هر یک از بخش ها راهنمایی کرده و توضیح می دهند که انتظار چه نوع سؤالاتی را باید داشته باشید و چگونه بهترین مطالعه را برای امتحان انجام دهید. 
دوره آنلاین رایگان آمادگی تافل توسط اساتیدآموزش دیده در ETS از جمله مایکل کناب، سینتیا نیومن، شاون گورمن و مولی پالمر تدریس می شود. edX یک پلتفرم آنلاین برای شروت در آزمون های tpo  نیز دارد که به دانشجویان این فرصت را می‌دهد که با نمونه سوالات واقعی تمرین کنند. دوره رایگان، شامل مدرک نمی شود اما، اگر می‌خواهید مدرک تأیید شده و قابل اشتراک‌گذاری بگیرید، می‌توانید هزینه 49 دلار بپردازید. 
در طول دوره یادگیری با اساتید آنلاین و پاسخگویی به نمونه سوالات tpo ، به شما در مورد چگونگی کار موثر در چهار بخش آزمون تافل، نحوه نمره دهی، نحوه مدیریت بهترین زمان در حین شرکت در آزمون، و نحوه استفاده از نمرات برای استخدام یا گرفتن  بورسیه های تحصیلی آموزش داده می شود. 
هزینه : رایگان
گواهی: بله (با هزینه 49 دلار)
زمان تکمیل: تقریباً 6 هفته
برنامه درسی: متوسط 
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    هر زمان که بخواهید می توانید دوره را شروع کنید و در ازمون های آنلاین tpoشرکت کنید.
•    توسط چهار اساتید به صورت انلاین پشتیبانی می شوید
•    تجربه یادگیری عمیقی خواهید داشت

معایب:

•    نیاز به زمان بیشتری دارد
•    گرفتن مدرک دوره رایگان نیست 

3. یادگیری تکنیک های راتینگ تافل با اساتید انلاین Udemy و پاسخگویی به نمونه سوالات tpo

گفته می شود که این دوره رایگان ارائه شده توسط Udemy نمره رایتینگ مستقل تافل شما را تا 25 درصد بهبود می بخشد و شامل 10 سخنرانی ویدیویی ساده است که توسط اساتید به صورت آنلاین دانلود می شود و به شما کمک می کند تا در آزمون بهتر عمل کنید. دوره آنلاین آمادگی تافل فقط حدود یک ساعت و نیم طول می کشد و اگر بخواهید درست قبل از امتحان یک مرور سریع انجام دهید یا استراتژی هایی را برای تمرین کردن با نمونه سوالات رایتینگ آزمون tpoفرا بگیرید، عالی است. 
یکی از اساتید آنلاین، Giles Ensor  است که تدریس زبان انگلیسی را در مقدونیه زمانی آغاز کرد که متوجه شد برای آموزش صحیح به دانشجویان ESL به سالها تجربه بین المللی نیاز دارد. پس همین کار را کرد! او ادعا می کند که اگر به عنوان یک دانش آموز ESL به استراتژی نیاز دارید، این دوره آنلاین به شما کمک می کند. 
در پایان دوره آماده سازی با اساتید آنلاین و تمرین کردن با ننونه سوالات tpo، دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه فرآیند پاسخگویی به بخش رایتینگ مستقل تافل را به طور کامل درک کرده، به طور موثر فکری کنند، مقاله ها را با ساختار پاراگراف و جمله مناسب بنویسند و متن را به روشی معنادار و موثر به پایان برسانند. این دوره عمدتاً برای کسانی طراحی شده است که سعی در ورود به دانشگاه های آمریکا دارند، اما همچنین می تواند برای هر کسی که مایل به یادگیری ساختار و نوشتن یک مقاله علمی است، مفید باشد. 
هزینه : رایگان
گواهی: خیر
زمان تکمیل: تقریباً 1.5 ساعت
برنامه درسی: متوسط 
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    هر زمان که بخواهید می توانید دوره را شروع کنید و از اساتید آنلاین کمک بگیرید و با نمونه سوالات tpo تمرین کنید
•    ارائه شده توسط ۴ نفر از اساتید مجرب به صورت آنلاین که در آموزش ESL تخصص دارند
•    دوره سریع، مناسب برای مرور 

معایب: 

•    از آنجایی که نسبتاً کوتاه است، به بررسی عمیق موضوعات نمی پردازد
•    بدون ارائه مدرک 

4. راهنمای کامل رایتینگ تافل ارائه شده توسط اساتید آنلاین SkillShare

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

این کلاس سه ساعته ارائه شده توسط اساتید آنلاین SkillShare به طور کامل بر روی بخش رایتینگ آزمون تافل متمرکز شده است. SkillShare یک جامعه یادگیری آنلاین پر از دوره های مختلف تقریباً درباره هر موضوعی است که می توانید تصور کنید. این پلتفرم معمولاً 15 دلار در ماه یا 99 دلار در سال هزینه دارد و مبتنی بر اشتراک گذاری است و به کاربران برای استفاده از هر محتوایی در سایت از جمله نمونه سوالات tpo هزینه ثابتی ارائه می دهد. با این حال، SkillShare یک دوره آزمایشی رایگان دو ماهه را به کاربران جدید ارائه می دهد و اغلب می توانید آزمون های tpo رایگان سه ماهه را به صورت آنلاین با استفاده از کدهای تخفیف دار انجام دهید. 
کیهوان کیم که از سال 2005 به عنوان یکی از اساتید آنلاین به تدریس زبان پرداخته است، بیشتر برای دانش آموزان انگلیسی زبان و کره ای تدریس می کند. هدف دوره های او کمک به فراگقری زبانی است که سعی در یادگیری آن دارید بدون از دست دادن پیشرفتی که در طول مسیر به دست آورده اید. 
تا پایان دوره آنلاین تافل، دانش‌آموزان می‌توانند دقیقاً آنچه را که باید در بخش رایتینگ تافل انجام دهند، یاد بگیرند و بدانند که چگونه به طور مؤثر یادداشت برداری و بازنویسی کنند، و تفاوت بین بخش رایتینگ یکپارچه و رایتینگ مستقل را بیاموزند. 
استراتژی هایی که در این دوره توسط اساتید آنلاین ره شما اموزش داده می شود را می توانید روی نمونه سوالات واقعی رایتیگ تافل یعنی تی پی او (tpo) ها تمرین کنید. در سایت آکادمی انلاین زبان شایسته به تی پی او های نسخه ۷۴ تایی دسترسی خواهید داشت بنابراین نگران منبع تمرینی نباشید.
هزینه : رایگان
گواهی: خیر
زمان تکمیل: تقریباً 3 ساعت
برنامه درسی: متوسط 
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    ارائه شده توسط یکی از اساتید متخصص در زبان انگلیسی به صورت آنلاین
•    دوره سریع، مناسب برای مرور و تمرین با نمونه سوالات رایتینگ tpo

معایب:

•    از آنجایی که نسبتاً کوتاه است، به بررسی عمیق موضوعات نمی پردازد
•    گواهی اعطا نمی شود 
•    فقط امکان دانلود آنلاین سخنرانی های ویدیویی وجود دارد

5. تمرین با نمونه سوالات tpo و کمک گرفتن از اساتید آنلاین E2Languag

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

E2Language یک سایت مبتنی بر اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری است که به کاربران امکان می دهد برای هر یک از امتحانات مربوط به زبان مورد نظر خود آماده شوند. به طور معمول، شما بر اساس مدت زمانی که نیاز به دسترسی به مطالب دارید، مبلغی را پرداخت می‌کنید، اما E2Language یک ماه استفاده رایگان را نیز ارائه می‌کند که در آن دانش‌آموزان می‌توانند بدون پرداخت هزینه با اساتید آنلاین در ارتباط باشند، با نمونه سوالات tpo تمرین کنند و به سایر منابع دسترسی داشته باشند. 
شش نفر از اساتید برجسته به صورت آنلاین در دسترس هستند که برنامه تافل را با E2Language تدریس می کنند و از سراسر جهان در کشورهایی مانند استرالیا، بریتانیا، کانادا و هند آمده اند. کار با E2Language به شما امکان دسترسی کامل به مطالب دوره، صدها سوال تمرینی، تست‌های تمرینی کامل ،tpo بازخورد در مورد صحبت کردن و نوشتن خود، کمک مستقل با اساتید آنلاین و صدها درس گرامر ویدیویی را می‌دهد.
زمانی که دوره آمادگی آزمون خود را در E2Language تمام کنید، مطمئناً برای شرکت در آزمون یا کسب نمره ای بهتر از قبل آماده خواهید بود. هزاران دانش آموز به این سایت نظر مثبت داده اند و در تافل نمرا خوبی گرفته اند. 
هزینه : رایگان با نسخه آزمایشی رایگان E2Language
گواهی: خیر
زمان تکمیل: تا زمانی که لازم است 
برنامه درسی: متوسط 
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    هر زمان که بخواهید می توانید دوره آنلاین را شروع کنید و با سرعت مورد نظر خود پیش بروید
•    می توانید تا زمانی که نیاز دارید از کمک اساتید آنلاین بهره مند شوید
•    بازخورد یک به یک برای هر داوطلب توسط اساتید به صورت آنلاین ارائه می شود

معایب:

•    عدم ارائه مدرک  
•    پس از پایان دوره آزمایشی، دسترسی به محتوای دوره و نمونه سوالات tpo به صورت رایگان ادامه نمی یابد.

6. دوره آنلاین ریدینگ تافل همراه با نمونه سوالات tpo ارائه شده توسط اساتید آنلاین SkillShare

دوره آموزشی ارائه شده توسط SkillShare به طور خاص بر آزمون تافل تمرکز نمی کند، اما همچنان برای افرادی که آماده شرکت در این آزمون هستند، بسیار مفید خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، SkillShare یک جامعه یادگیری آنلاین پر از دوره های مختلف تقریباً درباره هر موضوعی است که می توانید تصور کنید. 
آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی) آزمونی مشابه تافل است که انگلیسی زبانان غیر بومی از آن برای ارزیابی مهارت های خود استفاده می کنند. بسیاری از مهارت هایی که برای تافل یاد می گیرید برای آیلتس و بالعکس اعمال می شود. این دوره 17 ساعته حول محور آیلتس است، اما برای هر داوطلب غیر بومی که برای امتحان زبا انگلیسی مطالعه می کند، ارزشمند است. این جامع ترین دوره در مورد ریدینگ آیلتس است و بر نحوه تکمیل دقیق پاسخ های کوتاه، درست یا نادرست، چند گزینه ای، نمودار و سایر سوالات مبتنی بر ریدینگ تمرکز دارد. 
در پایان دوره آنلاین تافل، دانش‌آموزان با هر نوع سؤالی که ممکن است در آزمون آیلتس و همچنین سایر آزمون‌های مهارت انگلیسی مانند tpo تافل، ببینند، به خوبی آشنا شوند. پس از پایان دوره و کمک گرفتن از اساتید آنلاین، دانش آموزان به توانایی های خود در خواندن به زبان انگلیسی اطمینان خواهند داشت و امیدوارند نمره لازم برای زندگی یا کار در یک کشور انگلیسی زبان را کسب کنند. 
هزینه : رایگان برای دوره آزمایشی SkillShare
گواهی: خیر
زمان تکمیل: تقریباً 17 ساعت
برنامه درسی: متوسط 
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی
طرفداران:
•    هر زمان که بخواهید می توانید دوره آنلاین را شروع کنید و طبق سرعت خود پیش بروید
•    نگاهی بسیار عمیق به انواع سوالات ریدینگ

معایب:

•    بدون گواهی  
•    پس از پایان دوره آنلاین، دسترسی به محتوای دوره و نمونه سوالات tpo به صورت رایگان ادامه نمی یابد
•    به طور مستقیم روی آزمون تافل تمرکز نمی کند

 

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

7. تسلط بر آزمون اسپیکینگ تافل با اساتید آنلاین SkillShare

این دوره آمادگی تافل که توسط خوزه کاستیلو یکی از اساتید مجرب تافل به صورت آنلاین تدریس می شود، بهترین راه برای مرور برخی نکات درست قبل از شرکت در امتحان تافل است. اگرچه نگاهی عمیق به آزمون تافل نیست، اما به شما کمک می کند تا قبل از ورود به بخش اسپیکینگ ازمون، اعتماد به نفس و آرامش بیشتری داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که می توانید به نمره مورد نظر خود برسید. با استفاده از یک دوره آزمایشی رایگان SkillShare و تمرین با آزمون های ماک tpo می توانید تا سه ماه به این دوره به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. 
خوزه کاستیلو بیش از هفت سال تجربه آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان در ژاپن و همچنین در سراسر آمریکای جنوبی دارد. او بیش از حد واجد شرایط است که به شما کمک کند نمره مورد نظر خود را در آزمون تافل کسب کنید و به شما این امکان را می دهد که در هر کجا که می خواهید کار یا تحصیل کنید. 
دوره آنلاین رایگان و نمونه سوالات اسپیکینگ tpo در یک مجموعه کوتاه و چهار قسمتی ارائه می شود که چگونگی تأثیر ذهنیت بر نمره و پیشرفت شما، نحوه آماده شدن با ابزارهای عملی برای برتری دادن به شما، نحوه مبارزه با استرس قبل از ورود به ازمون و نحوه ارائه را پوشش می دهد. بهترین پاسخ ممکن به چند نمونه سوال اسپیکینگ tpo در پایان دوره توسط اساتید آنلاین ارایه می شود تا دانش‌آموزان یک «منبع عالی» برای الهام گرفتن داشته باشند.
هزینه : رایگان در دوره آزمایشی SkillShare
گواهی: خیر
زمان تکمیل: تقریباً 45 دقیقه 
برنامه درسی: متوسط 
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    اموزش های اساتید به صورت انلاین به طور خاص بر بخش صحبت کردن تمرکز می کند
•    برای مرور درست قبل از آزمون تافل انلاین عالی است

معایب:

•    بدون ارایه مدرک  
•    پس از پایان دوره آزمایشی، دسترسی به محتوای دوره به صورت رایگان ادامه نمی یابد
•    مروری بسیار سریع بر منابع از جمله tpo ها

8.دوره آنلاین آمادگی تافل ESL001 همراه با تمرین ازمون های tpo ارائه شده توسط اساتید آنلاین آکادمی Saylor

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

Saylor Academy یک پلتفرم آموزشی غیرانتفاعی است که دوره های رایگان را برای هر دانش آموزی که می خواهد زبان انگلیسی را یاد بگیرد ارائه می دهد. این وب سایت نزدیک به 100 دوره اموزشی با اساتید آنلاین در زمینه های مختلف ارائه می دهد که برای هر دو سطح کالج و حرفه ای مناسب است. شرکت در کلاس ها رایگان است و طبق برنامه خود شما در دسترس هستند. گواهی‌نامه در پایان دوره‌ها ارائه می شود، و شما می‌توانید انتخابی اختیاری داشته باشید که آنها را از طریق برنامه اعتباری مستقیم آکادمی Saylor با اعتبار کالج و یا به صورت نسخه رسمی دریافت کنید. 
این دوره ESL001 تقریباً 12 ساعت طول می کشد و برای افراد غیر انگلیسی زبان طراحی شده است تا مهارت های خواندن و نوشتن خود را بهبود بخشند. چهار بخش در این دوره توسط اساتید آنلاین ارائه می شود و تمرکز به تمرین بر نمونه سوالات tpo با هدف درک قسمت های مختلف گفتار، نحوه خواندن فعال، نحوه یادگیری کلمات با خواندن بیشتر، و نحوه خواندن برای کمک به نوشتن را پوشش داده می شود. 
تا پایان دوره آنلاین آمادگی تافل، دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از بخش‌هایی از گفتار که در دوره 1 آموخته‌اند، چند جمله در مورد فعالیت مورد علاقه‌شان بنویسند. چون این دوره به‌طور خاص برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحان تافل طراحی نشده، کمک گرفتن از اساتید آنلاین به غیر انگلیسی زبانان کمک می کند تا اولین گام ها را در یادگیری لغات برای هر ازمونی بردارند. 
هزینه : رایگان
گواهی: بله
زمان تکمیل: تقریباً 12 ساعت
برنامه درسی: مبتدی
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    ایده آل برای انگلیسی زبانان جدید، اساتید آنلاین، داره ها را با آموزش اصول اولیه شروع می کنند 
•    نگاهی عمیق به بخش‌هایی از گفتار و چگونگی ساختار جملات
•    اعطای گواهی رایگان 

معایب:

•    به طور خاص برای آزمون تافل آماده نمی شوید 

9. دوره آنلاین آمادگی تافل ESL002 همراه با تمرین ازمون های tpo ارائه شده توسط اساتید آنلاین آکادمی Saylor

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

این دوره از آکادمی Saylor سطح بالاتر دوره ذکر شده قبلی است و همچنین برای کمک به انگلیسی زبانان غیر بومی در مهارت خواندن و نوشتن طراحی شده است. در این دوره، اساتید آنلاین با هدف کسب نمره بالاتر به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند که چگونه زبان را به طور کامل درک کنند و برای تمرین آن وقت بگذارند تا اطمینان حاصل شود که هیچ پیشرفتی از دوره سطح اول از دست نمی‌دهند. 
استفاده از دوره های آکادمی Saylor کاملا رایگان است و پس از اتمام دوره، گواهی موفقیت رایگان به همراه دارد. ESL002 حدود 10 ساعت طول می کشد تا دانش آموز متوسط آن را کامل کند، بنابراین کمی کوتاه تر از دوره سطح اول است. این دوره دارای چهار بخش است که نحوه استفاده از زمان های گذشته و حال، نحوه خواندن فعال تر، نحوه خواندن توضیحات، نمونه سوالات ریدینگ و رایتینگ tpo و نحوه نوشتن در مورد گذشته را شامل می شود.
در حالی که هدف این دوره به طور خاص آماده کردن دانش آموزان برای امتحان تافل نیست، اگر هنوز احساس نمی کنید که انگلیسی شما به اندازه کافی برای امتحان خوب است، مکانی عالی برای شروع است. این دوره به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های انگلیسی متوسط را تقویت کنید، که می‌تواند به شما در آمادگی برای امتحان در آینده کمک کند.  
هزینه : رایگان
گواهی: بله
زمان تکمیل: تقریباً 10 ساعت
برنامه درسی: متوسط
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    ایده آل برای داوطلبین تازه کار زیرا با آموزش اصول اولیه شروع می شود 
•    نگاهی عمیق به بخش‌هایی از ریدینگ و چگونگی ساختار جملات در رایتینگ می اندازد.
•    گواهی موفقیت رایگان ارائه می دهد.

معایب:

•    به طور خاص برای آزمون تافل آماده نمی شوید 

10. دروس ویدئویی تافل ارائه شده توسط اساتید آنلاین i-Courses.org

چطور با کمک اساتید و دوره های آنلاین با نمونه سوالات tpo (تی پی او) برای تافل آماده شویم؟

این درس‌های ویدیویی ارائه‌شده توسط i-Courses.org به کاربران اجازه می‌دهد تا دوره‌های متنوع تری را دنبال کنند، که می‌توانند با سرعت مورد نظر خودشان در آن پیش بروند و نیازی به «تکمیل» ندارند. در عوض، دانش‌آموزان می‌توانند بر روی مناطق یا درس‌های ویدیویی خاصی تمرکز کنند که در آن به کمک بیشتری نیاز دارند. 
این سایت شامل 13 درس ویدیویی مرتبط با تافل است که توسط اساتید آنلاین ضبط شده و به انواع سؤالات در آزمون tpo، سؤالات صحبت کردن و نوشتن مستقل و همچنین بخش شنیداری می پردازد. 
اگر فقط در یک قسمت خاص برای آمادگی آزمون خود مشکل دارید و نیاز به شنیدن نکاتی از دیدگاه جدید دارید، این نوع از درس های ویدیویی برای شما عالی است. سخنرانی های ویدیویی حدود 5 تا 15 دقیقه طول می کشد و یک نمای کلی از آنچه در امتحان تافل انتظار دارید را به شما ارائه می دهد. اگر ترجیح می دهید به تنهایی مطالعه کنید و نمی خواهید یک دوره بسیار ساختار یافته را دنبال کنید، این درس های ویدیویی برای شما عالی هستند. 
هزینه : رایگان
گواهی: خیر
زمان تکمیل: تقریباً 15 دقیقه تا 2 ساعت 
برنامه درسی: متوسط
تجربه کاربری: عالی
کیفیت آموزش: عالی

مزایا:

•    ایده آل برای مرور درست قبل از امتحان تافل 

معایب:

•    از برنامه درسی ساختار یافته ای پیروی نمی کند
•    فقط سخنرانی های ویدیویی ارائه می دهد که مروری مختصر بر موضوعات است

جمع بندی

دوره های آموزشی آنلاین، کمک گرفتن از اساتید آنلاین و شرکت در آزمون های tpo بهترین روش های تمرینی هستند که به شما کمک می کنند برای موفقیت در آزمون اصلی و کسب نمره بالاتر در آن آماده شوید.
اگر نیاز به تمرین کردن با تی پی او های تافل را دارید، پیشنهاد می کنیم در اپلیکیشن آکادمی انلاین زبان شایسته عضو شوید تا به صورت رایگان به tpo های نسخه ۷۴تایی دسترسی داشته باشید و بتوانید به صورت زمانبندی شده یا بدون زمانبندی با ااین نمونه سوالات واقعی تمرین کنید.
اساتید آنلاین ما نیز در کنار شما هستند تا با تصحیح پاسخ های بخش اسپیکینگ و رایتینگ آزمون tpo شما، نقاط ضعف و نمره کلی شما را تعیین کنند. با کمک گرفتن از اساتید ما می توانید به راحتی در هر یک از مهارت های تافل پبیشرفت کرده و به نمره هدف خود برسید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!