معرفی بهترین کتاب TPO تافل:  Official TOEFL iBT Tests Volume 2, 3rd Edition

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/03/27

معرفی بهترین کتاب TPO تافل:  Official TOEFL iBT Tests Volume 2, 3rd Edition

پس از یک سال انتظار، در اواخر سال 2020، ETS سرانجام تمام کتاب های رسمی آمادگی تافل خود را به روز کرد تا تغییرات سال 2019 در آزمون را منعکس کند. از بین سه کتاب TPO تافل که توسط ای تی اس به روز شده می توانم بگویم که Official TOEFL iBT Tests Volume 2, 3rd Edition، بهترین انتخاب در خصوص منابع تمرینی است.
چرا راهنمای رسمی آزمون های تافل iBT جلد. 2 بهترین کتاب TPO تافل است؟
چرا این را می گویم؟ خوب، سه کتاب رسمی TPO تافل همه از نظر رتبه بندی بسیار به هم نزدیک هستند، اما بهترین منبع بین این سه کتاب برای تمرین با تست های واقعی ارزان و معتبر همین کتاب است. 
 این کتاب TPO تافل واقعاً فقط بر روی نمونه سوالات تمرینی تمرکز دارد. هیچ سؤال اضافی و هیچ فصل تکمیلی که اطلاعات اضافی در مورد آزمون ها ارائه دهد در آن وجود ندارد. فقط نمونه سوال و کلید پاسخ، ساده و آسان در اختیار شما است.

مزایای تمرین با کتاب TPO تافل

مزیت اصلی Official TOEFL iBT Tests Vol. 2 در این است که حاوی  به روزترین نمونه سوالات tpo تافل در بین کتاب های رسمی تافل است. 
در نسخه فعلی 2020، نه تنها آزمون‌های tpo تافل به‌روز و مجددا ساختار بندی شده‌اند، بلکه سؤالات مجزا نیز نسبت به سایر کتاب‌های ETS تافل به سؤالات واقعی نزدیک‌تر هستند.
 این سوالات جدیدا به روز شده اند درحالیکه اولین ویرایش این کتاب TPO تافل در سال 2016 منتشر شد. در عوض، کتاب آزمون های آزمایشی و راهنمای رسمی اولین بار در سال های 2009 و سپس 2012 و کتاب آزمون های آزمایشی جلد 1 آزمون های رسمی تافل iBT در سال 2012 منتشر شدند.

مزیت کتاب TPO تافل جلد 2 نسبت به جلد 1

علاوه بر تست‌های تمرینی جدیدتری که در این کتاب یافت می‌شوند، Official TOEFL iBT Tests Volume 2 نسبت به جلد اول مزیت مشخصی دارد. 
توضیحات پاسخ جلد 1 فقط شامل جواب می شود، بدون اینکه پاسخ های نمونه برای Speaking و Writing ارائه شود. در عوض، در جلد دوم کتاب TPO تافل، پاسخ‌های متعددی را برای هر سؤال Speaking و Writing ارائه می‌کند.
علاوه بر این، هر پاسخی با تفسیر جامع همراه است. اگر به دنبال راهی برای تقویت اسپیکینگ و رایتینگ خود هستید، این ویژگی برتر ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که می خواهید.
در عین حال باید از کیفیت خود توضیحات پاسخ نیز آگاه باشید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آیا توضیحات مربوط به پاسخ سوالات در این کتاب TPO تافل کافی است؟

منابع رسمی و کتاب های تی پی او تافل به این شهرت دارند که راهنمای پاسخ جالبی ندارند. این نه تنها  کتاب های tpo تافل بلکه برای بسیاری از آزمون های دیگر نیز صادق است. (حتی اگر در حال آماده شدن برای SAT، GMAT و غیره هستید، ممکن است متوجه این موضوع شده باشید!) پس آیا توضیحات این کتاب رسمی آمادگی تافل، این روند را شکسته است؟ از برخی جهات، بله، و حتی می توان گفت، آنها بهتر از حد انتظار هستند.
البته توضیحات مربوط به پاسخ های Reading و Listening در این  کتاب TPO تافل مختصر است و معمولاً مفید نیستند. توضیحاتی مثل این که «الف درست است زیرا با متن مطابقت دارد» یا « پاسخ‌های دیگر اشتباه هستند زیرا معنی نمی دهند.» دریافت خواهید کرد.
 در عین حال، توضیحات Speaking و Writing در این کتاب TPO تافل مفید هستند. توضیحات شامل شرح نکات مهمی است که باید در هر پاسخ به آن پرداخته شود و سپس نمونه پاسخ های سطح بالا و سطح پایین ارائه شده است. این سخنرانی ها و مقالات نمونه به شما نشان می دهد که چه کاری را انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید. و تفسیر نحوه نمره دهی نیز برای توضیح اینکه چرا یک متن یا مکالمه، نمره خوب یا ضعیفی گرفته، با ذکر مثال های خاصی از هر پاسخ به شما کمک می کند مهارت اسپیکینگ و رایتینگ خود را تقویت کنید.

نرم افزار تمرین آزمون های tpo

نسخه های قبلی این کتاب TPO تافل شامل یک سی دی بود تا در صورت تمایل بتوانید تست های چاپ شده در کتاب را روی کامپیوتر انجام دهید. این کتاب نیز همچنین شامل نرم‌افزار تست‌های چاپ شده خود می‌شود، اگرچه این نرم‌افزار را می توانید از وب‌سایت ETS دانلود کنید.
این نرم افزار که حاوی آزمون  tpoاست به اندازه کافی شبیه به تست تافل اصلی است تا آمادگی نسبتاً خوبی را برای آنچه در روز آزمون خواهید دید فراهم کند. با این حال، چند تفاوت کلیدی وجود دارد.
 مهم‌تر از همه، تایمر گوش دادن تافل برای نرم‌افزار این کتاب همچنان در طول آزمون به کار خود ادامه می‌دهد. در امتحان واقعی، هر زمانی که صدا پخش می شود، تایمر متوقف می شود. برای جبران این تفاوت، ETS مقدار زمان روی تایمر را طوری تنظیم کرده است که شما تقریباً همان زمان را برای پاسخ دادن به سؤالات دارید. و البته، چون اینها تست های  tpo هستند، می توانید در طول آزمون، مکث کنید و از یک بخش به بخش دیگر بپرید. متأسفانه این گزینه در روز آزمون در دسترس نیست.

 

معرفی بهترین کتاب TPO تافل:  Official TOEFL iBT Tests Volume 2, 3rd Edition

سوالات متداول

آیا می توان مهارت رایتینگ را با کتاب tpo تافل تمرین کرد و نمره خود را ارزیابی کرد؟

در این کتاب قطعا امکان تمرین رایتینگ وجود دارد و شامل نمونه سوالات رایتینگ tpo می باشد. همچنین در این جلد توضیحاتی در مورد نحوه نوشتن بهترین پاسخ ممکن برای هر سوال رایتینگ تافل وجود دارد. هیچ راه دقیقی برای نمرا دهی به مقالات تان در کتاب یا نرم افزار این کتاب وجود ندارد، اما می توانید با استفاده از روبریک های Writing رسمی تافل به عنوان راهنما، نمره خود را به دست آورید.

آیا DVD نرم افزار کتاب Official TOEFL iBT Tests Vol. 2 روی ویندوز و مک به خوبی کار می کند؟

این نرم افزار دقیقاً همان نرم افزاری است که همراه با راهنمای رسمی آزمون تافل ارائه می شود. تابحال داوطلبین در مورد مشکلات نرم افزار روی وینددوز یا مک، گزارشی نداده اند. اما مانند هر نرم افزاری، همیشه برخی از کاربران هستند که با مشکلات نرم افزاری و مشکلات سازگاری در رایانه های خود مواجه می شوند. اگر در استفاده از نرم افزار مشکل دارید، می توانید به راحتی وارد نرم افزار آنلاین سایت ما شوید و در ازمون های تی پی او تافل از ۱ تا ۷۴ شرکت کنید. اساتید آنلاین ما نیز آماده تصحیح پاسخ های شما هستند.

چه کتابهایی برای آمادگی آزمون تافل باید بخرم؟

اگر به دنبال یک کتاب نقد و بررسی هستید، ما معمولاً دو کتاب داریم که توصیه می کنیم:
1. راهنمای کمبریج
2. راهنمای رسمی تافل
با این حال، کتابی که باید بخرید تا حدی به نیازهای شخصی شما بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله بهترین منابع آزمون تافل ما را بررسی کنید!
اگر می خواهید تست های تمرینی بیشتری در اختیار داشته باشید، توصیه می کنیم در اپلیکیشن ما عضو شوید تا به صورت رایگان به آزمون های تی پی او نسخه ۷۴ تایی و منابع متنوع دیگری دسترسی داشته باشید.

آیا کتاب tpo تافل با کلید پاسخ همراه است؟ چگونه می‌توانیم بفهمیم که آیا درست پاسخ داده‌ایم و پاسخ‌هایمان را ارزیابی کنیم؟

بله، در پایان هر آزمون تمرینی در کتاب tpo تافل، کلید پاسخ دیده می شود. در این بخش پایانی پس از هر آزمون، همچنین می توانید به نمونه پاسخ های Speaking روی سی دی گوش دهید و نمونه پاسخ های Writing را بخوانید. این نمونه پاسخ‌های Speaking و Writing همراه با تفسیر نمره دهنده است.

من 4 ماه پیش در آزمون ازمایشی tpo1 ,tpo2 شرکت کردم و در ریدینگ 55%-67% گرفتم و الان در  tpo3 شرکت کردم و در ریدینگ 71% گرفتم. آیا من پیشرفت کرده ام یا ازمون tpo3 راحت تر از بقیه بوده است؟ علاوه بر این، من با زمان مشکلی نداشتم، هر قسمت را 1-2 دقیقه زودتر تمام کردم.
زمانیکه شما در آزمون های ماک تی پی او شرکت می کنید، در حال تمرین با نمونه سوالات واقعی هستید. اگر نمره شما طب۳ ازمونtpo  تافل، افزایش یافته، به این معنی است که نسبت به سایر آزمون دهندگان، بهتر عمل می کنیدو در مهارت های خود قوی تر شده اید. بنابراین، تفاوتی ندارد که به اولین تی پی او پاسخ بدهید یا جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ tpo. سطح دشواری آنها کامبا با ازمون اصلی یکسان است و نمره شما به درستی تخمین زده می شود. با این حال می توانید برای اطمینان از اساتید آنلاین ما و سایر کتاب های آمادگی آزمون تافل نیز کمک بگیرید.

من برای اولین بار برای امتحان تافل آماده می شوم، بنابراین این کتاب ها برای من جدید هستند. لطفاً کتابهایی را برای تمرین کردن به من پیشنهاد دهید؟

بهتر است با کتاب های tpo تافل که نمونه سوالات رسمی ازمون هستند تمرین کنید.  کتاب Official TOEFL iBT Tests Volume 2 ، Official TOEFL iBT Tests Volume 1 و راهنمای رسمی آزمون تافل می توانر بهترین منابع شما باشند. دانلود تی پی او های تافل ازمنابع زیر نیز می تواند برای شما مفید باشد:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز32
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

 شما می توانید با عضویت در اپلیکیشن آکادمی انلاین زبان شایسته علاوه بر دسترسی به تمامی منابع مناسب برای آمادگی تافل، در ازمون های ازمایشی tpo نسخه ۷۴تایی نیز شرکت کنید و مهارت های خودتان را بسنجید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!