برای تافل از کجا شروع کنیم : جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/03/27

در این پست، قصد داریم نکات و ترفندهایی را برای شروع آمادگی تافل مرور کنیم که به شما کمک می کند تا نمره تافل مورد نیاز خود را کسب کنید . اگر در مورد بهترین روش آماده سازی تردید دارید، باید بگوییم که تمرین با جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73  و همچنین سایر تی پی او های تافل رمز موفقیت شما است.
اکثر دانشجویان برای تکمیل درخواست خود و پذیرش در دانشگاه های مورد نظرشان باید آزمون تافل را بگذرانند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، باید تافل را مانند هر نوع آزمون دیگری جدی بگیرید.
حتی اگر در حال حاضر سطح شما در زبان انگلیسی خوب یا بالا باشد، برای کسب نمره بالا در تافل نیاز به تمرین کردن دارد. شما با مطالب آکادمیک مواجه خواهید شد و از شما خواسته می شود که در سطحی که برای دانشگاه مناسب باشد، مقاله بنویسید و صحبت کنید. اگر هنوز کاملاً به این سطح از آمادگی نرسیده اید، وقت آن است که آماده سازی خود را با جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73  شروع کنید.

چرا تمرین با جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73  ضروری است؟

فرمت تافل کاملا مشخص است. از 4 بخش تشکیل شده که باید همه آنها را تمرین کنید:
بخش رایتینگ تافل
بخش ریدینگ تافل
بخش شنیداری تافل
بخش اسپیکینگ تافل
هر یک از این بخش ها شامل انواع مختلفی از سوالات است، بنابراین به راحتی می توانید با پاسخگویی به سوالات جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 ، با فرمت آزمون و سبک سؤالات آن آشنا شوید، به همین دلیل است که باید قبل از روز آزمون اصلی حتما در تست های ماک تافل شرکت کنید.
نکته دیگر این است که ثبت نام و شرکت در تافل رایگان نیست، بنابراین مهم است که از هر فرصتی برای کسب نمره بالا، حداکثر استفاده را ببرید.
 اگر می خواهید به خوبی برای امتحان آماده شوید، دلیلی ندارد که مجبور شوید آزمون دوم را با هزینه بیشتر رزرو کنید. توصیه ما این است که با نمونه سوالات واقعی تی پی و جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 تمرین کنید تا فقط با یک بار شرکت در آزمون اصلی، نمره هدف خود را بگیرید.
در ازمون تافل، مدیریت زمان کلیدی است و شما باید در یک آزمون طولانی، مدیریت زمان را تمرین کنید. برای اینکه آزمون را کامل کنید و تمام سوالات را به طور منظم پشت سر بگذارید، باید با جلو رفتن آزمون، سرعت خود را ثابت نگه دارید. پاسخگویی به سوالات جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 یک روش تمرینی است که به شما کمک می کند، مدیرید زمان را یاد بگیرید.
شما همچنین باید یاد بگیرید که به سرعت از روی سوالاتی که نمی توانید به آنها پاسخ دهید، حرکت کنید تا از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
همه موارد فوق ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسند، اما بیشتر این مشکلات به طور کلی برای امتحانات معمولی هستند. تافل مانند هر آزمون دیگری است: اگر از قبل تمرین کنید و آماده وارد آن شوید، چیزی برای ترسیدن وجود ندارد!

چگونه آماده سازی تافل خود را با جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 آغاز کنم؟

اگر چند هفته تا آزمون اصلی وقت دارید، ممکن است دانستن اینکه برای آمادگی تافل از کجا شروع کنید، کمی سخت به نظر برسد. سطح مهارت های هر دانش آموزی متفاوت است، بنابراین، نکته مهم این است که ابتدا مهارت های خود را بسنجید تا ببینید در کدام مهارت نیاز به تمرین دارید.
توصیه می کنیم آماده سازی تافل خود را با یک آزمون تی پی او شروع کنید و بهتر است جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 را برای این کار انتخاب کنید. با انجام این کار، از همان ابتدا متوجه خواهید شد که انتظار چه نوع سوالاتی را داشته باشید، چه بخشی برایتان سخت تر است و مهارت هایتان را در کدام بخش هه باید تقویت کنید.
طبق نتایجی که از آزمون بدست می اورید، روشی را پیدا کنید که بهترین نتیجه را برای شما دارد. هر فرد می تواند تصمیم بگیرد که چگونه برای تافل به روشی که برای او مناسب است آماده شود. برای شروع آمادگی برای تافل، توصیه می کنیم روش مطالعه خود را طبق مراحل زیر پیش ببرید:

1. سطح خود را با جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 ارزیابی کنید

اگر ندانید از کجا شروع می کنید، سخت است بدانید چگونه به اهداف خود برسید. با شرکت در آزمون تی پی او برای ارزیابی شروع کنید تا سطح زبان انگلیسی خود را مشخص کنید تا بتوانید یک هدف واقع بینانه برای پیشرفت تعیین کنید.

2. نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید

شرکت در جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 به شما ایده خوبی درباره نقاط قوت و ضعف تان در زبان انگلیسی، از جمله گرامر، واژگان، و رویکرد شما به انواع مختلف سوالات را می دهد. این اطلاعات به شما امکان می دهد مواردی را که برای رسیدن به هدفتان نیاز به کار دارند، اولویت بندی کنید.

3. برنامه مطالعه خود را طبق نتایج جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 تنظیم کنید

هنگامی که ایده ای در مورد سطح خود و مهارت هایی که باید در انها پیشرفت کنید، داشته باشید، می توانید یک برنامه مطالعاتی ایجاد کنید تا شما را به نمره مطلوب تان برساند. برنامه ریزی مطالعات تان، حول اهداف و نقاط ضعف تان به شما کمک می کند تا با انگیزه بمانید و با نزدیک شدن به امتحان، پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

4. اشتباهات خود را مرور کنید

برای پیشرفت در یادگیری خود، ابتدا باید به اشتباهات خود نگاه کنید. درک اینکه کجا اشتباه می کنید برای پیشرفت ضروری است و استفاده از یک پلت فرم یادگیری آنلاین مثل ازمون های آزمایشی آنلاین تی پی او، برای ایجاد یک نمای کلی جامع از عملکرد شما می تواند واقعا مفید باشد.

چگونه برای آزمون تافل آماده شویم: نکات و ترفندهای برتر

اکنون می دانید که آمادگی تافل خود را از کجا شروع کنید، پس بیایید در مورد چگونگی آماده شدن برای تافل با شرایط خاص صحبت کنیم:

1. چگونه یک برنامه مطالعه طراحی کنید؟

برای تنظیم یک برنامه مطالعه حرفه ای، مقلیسه نتایجی که از شرکت در جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73بدست آورده اید، با نمره هدفتان ضروری است. حالا باید تصمیم بگیرید که نتیجه هدفتان چیست و مشخص کنید که برای رسیدن به آن چه باید بکنید، سپس تمرینات و ساعات مطالعه را بر اساس زمانی که از الان تا روز آزمون دارید، تقسیم کنید .

2. چگونه با فرمت آزمون و نوع سوالات تافل آشنا شوید؟

نیمی از دشواری تافل درک قالب آزمون و دانستن نحوه ارائه سوالات آن است. حتی اگر گرامر و دایره لغات شما در سطح بالایی باشد، باید بتوانید دانش خود را به راحتی با سوالات سبک تافل مطابقت دهید. برای تسهیل این امر، به شرکت در چندین آزمون آزمایشی تافل و به خصوص آزمون های تی پی او نسخه ۷۴ تایی فکر کنید. اگر برای شروع در جدیدترین آزمون tpo73شرکت کردید، اکنون تی پی او های دیگری مثل tpo69یا tpo55را انتخاب کنید و حداقل هفته ای یک بار آزمون بدهید.

3. چگونه پاسخگویی به سوالات تافل را تمرین کنید؟

یک بار گفته‌ایم و باز هم خواهیم گفت: شرکت در آزمون‌های تی پی او تافل احتمالاً بهترین کاری است که می‌توانید برای به حداکثر رساندن آمادگی تافل خود انجام دهید. انجام هر نوع تمرین انگلیسی ارزشمند است، اما هیچ راهی بهتر از پاسخگویی به نمونه سوالات واقعی جدیدترین tpo73 , tpo74 تافل برای آماده شدن نیست. 

4. از چه منابعی برای یادگیری آنلاین استفاده کنید؟

تافل ibt یک آزمون آنلاین است، بنابراین اگر می‌خواهید برای تافل آماده شوید، شرکت در آزمون آنلاین ماک تافل روش خوبی برای شروع است. استفاده از پلتفرم های یادگیری آنلاین مانند اکادمی آنلاین زبان شایسته به شما احساس تجربه ای را می دهد که می توانید در روز آزمون انتظار داشته باشید.

روز قبل از امتحان چه باید کرد و چگونه آماده شد؟

چه شش ماه یا یک هفته قبل از امتحان، آماده سازی تافل خود را شروع کرده باشید، توصیه ما برای نحوه آماده شدن برای تافل روز قبل از امتحان یکسان است.
مهم ترین آمادگی برای تافل که می توانید روز قبل انجام دهید این است که استراحت کنید، ریلکس کنید و کمی بخوابید. اگر کاملاً برای امتحان آماده نیستید، با تلاش برای دریافت اطلاعات جدید یا عجله در انجام تمرینات، خودتان را به خسته نکنید. اگر در این مرحله اشتباه کنید یا گیج شوید، فقط باعث نگرانی شما می شود.
یک روز قبل از آزمون تافل توصیه می کنیم مطالب درسی خود را کنار بگذارید و شب زود بخوابید. اگر می خواهید مرور مختصری داشته باشید، می توانید به سادگی قالب آزمون را دوباره بخوانید یا استراتژی زمان بندی خود را مرور کنید.

 

برای تافل از کجا شروع کنیم : جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73

آیا آزمون های تی پی او دقیقا مشابه آزمون تافل IBT  است؟

دشواری تافل کاملاً به توانایی و اعتماد هر دانش آموز در درک و استفاده از زبان انگلیسی بستگی دارد. یکی از مزیت های تافل این است که نیازی به دانش خاصی درباره یک موضوع خاص ندارد، بنابراین همه داوطلبین می توانند با شرکت کردن در ازمون های تی پی او و تمرین با جدیدترین نسخه آن مانند tpo73 , tpo74 در آن نمره بالا کسب کنند. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید قبل از روز آزمون به خاطر داشت:

جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 یک امتحان طولانی است

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد مدت زمان تافل است. این امتحان تقریباً چهار ساعت طول می کشد و آن را به یک آزمون استقامتی در کنار چالش های زبان تبدیل می کند. مطالب زیادی برای پوشش دادن وجود دارد و شما نباید در این مدت طولانی خثته شوید. پس باید از انجام اشتباهات غیر ضروری به دلیل خستگی اجتناب کنید. جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73و سایر تی پی او های نسخه ۷۴تایی کاملا شبیه به آزمون اصلی هستند بنابراین مدت زمان آنها نیز طولانی است. اگر می خواهید به صورت زمانبندی شده در آزمون شرکت کنید، حتما مدت زمانی حدود ۵ ساعت را در نظر بگیرید.

در جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73 باید چندین مهارت را با هم ترکیب کنید

اگرچه تافل به چهار بخش تقسیم می‌شود که مهارت‌ها و نکات Listening، Reading، Writing و Speaking شما را ارزیابی می‌کند، اما بسیاری از بخش‌های آزمون نیاز به ترکیب این مهارت‌ها برای تکمیل سوالات دارد. به عنوان مثال، در تمرین رایتینگ تلفیقی، قبل از نوشتن پاسخ، باید یک متن را بخوانید و به یک کلیپ صوتی ضبط شده گوش دهید. این امر تافل را از برخی آزمون های زبان دیگر متمایز می کند زیرا برای جابجایی بین مجموعه مهارت ها به چابکی خاصی نیاز دارید.
چون تی پی او های تافل دقیقا سوالات ازمون های قبلی هستند بنابراین، ساختار آنها با هم مشابه است و شما با پاسخگویی به جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73می توانید در ترکیب کردن مهارت ها با هم، این روش ها را در خودتان را تقویت کنید.

در آزمون اصلی، کلیپ های صوتی بخش اسپیکینگ، فقط یک بار پخش می شوند

فایل های صوتی Listening فقط یک بار پخش می شوند که پاسخگویی به سوالات را کمی مشکل می کند، زیرا به این معنی است که شما باید به معنای کلی و جزئیات خاص به طور همزمان گوش دهید. ترفند غلبه بر این موضوع، تکمیل مهارت های یادداشت برداری است. چون ازمون های tpoتافل نمونه سوالات واقعی هستند و در اپلیکیشن ما می توانید به صورت زمانبندی شده به آنها پاسخ بدهید، بهترین روش تمرینی برای تمرین استراتژی یادداشت برداری به شمار می آیند.

با کمک آزمون های تی پی او نسخه ۷۴ تایی  برای تافل ibt آماده شوید

هنوز در این فکر هستید که چگونه برای تافل آماده شوید؟ ازمون های ازمایشی tpo پاسخ شما است! آماده سازی تافل شما با پلتفرم یادگیری آنلاین ما که در آن به تمام ازمون های تی پی او و حتی جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73و tpo74به صورت رایگان دسترسی دارید، می تواند روند آمادگی تافل را به فرایندی قابل مدیریت برای شما تبدیل کند.

برای تافل از کجا شروع کنیم : جدیدترین آزمون تی پی او Tpo73

هنگامی که حساب کاربری خود را ایجاد می کنید، تمرین های گرامر و واژگان، تمرین های آموزشی به سبک تافل ، مقالات تمرینی درجه بندی شده، آزمون های آزمایشی تی پی او، برنامه های مطالعه و گزارش عملکرد خود را خواهید یافت. علاوه بر این، به ترجمه تمامی ریدینگ تی پی او های تافل دسترسی دارید و منایع رایگان ما به شما این امکان را می‌دهند که نمره تافل خود را به سطح مورد نظرتان تغییر دهید. 
این پلتفرم به شما امکان می دهد تا بازخورد شخصی در مورد عملکرد تان دریافت کنید. می توانید از اساتید ما بخواهید که پاسخ های رایتینگ و اسپیکینگ شما را ارزیابی کرده و نمره ان را گزارش دهند. همه پاسخ‌های شما در حسابتان ذخیره می‌شوند تا بتوانید هر زمان که مایل بودید آن‌ها را مرور کنید.
می‌توانید با تمرین‌های گام به گام، سطح عملکرد خود را بهبود بخشیده و روی بخش خاصی از امتحان تمرکز کنید. یک هدف و یک تاریخ امتحان برای رسیدن به سطح مورد نظر تان در یک بازه زمانی مشخص تعیین کنید و برای امتحان تافل خود آماده شوید. ما برای تمام پاسخ های شما اصلاحات و توضیحات را در اختیار تان قرار می دهیم.
پس برای چی منتظرید؟ بیایید و به اپلیکیشن ما بپیوندید و آماده سازی خود را شروع کنید!


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!