دانلود تی پی او tpo برای مک

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/03/28

امکان دانلود تی پی او TOEFL Tpo برای سیستم عامل مک مثل ویندوز وجود دارد و خبر خوب این است که حتی می توان در آزمون تافل هوم ادیشن یا نسخه خانگی روی رایانه مکینتاش نیز شرکت‌کرد. رایانه شما باید دارای OS X 10.5 یا بالاتر باشد و معمولا ورژن 10.13High Sierra توصیه می شود. 
پس از دانلود تی پی او tpo برای مک دیگر نیازی به نصب ویندوز روی رایانه مکینتاش نیست.

چطور در آزمون های tpoبا سیستم عامل مک شرکت کنم؟

برای تمرین با نمونا سوالات واقعی toefl tpoدر سیستم مک دو روش زیر وجود دارد:

دانلود نرم افزار مخصوص تی پس او های نسخه ۷۴ تایی

در لینک زیر می توانید تمامی تی پی اوهای ۱ تا ۷۴ را برای سیستم مک به صورت یکجا دانلود کنید:

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW
سپس با اجرای نرم افزار روی کامپیوتر یا لپ تاپ مکینتاش به راحتی می توانید در هر یک از آزمون های تی پی او شرکت کرده و برای کسب نمره بالاتر در تافل تمرین کنید.
متاسفانه شما نمی توانید فقط یک یا چند آزمون را به طور مجزا دانلود کنید و دانلود این تست های تی پی او  tpoفقط به صورت یکجا و با حجم بسیار بالایی دردسترس است.
به همین علت توصیه می کنیم از روش دوم استفاده کنید.

عضویت در اپلیکیشن آنلاین آکادمی زبان شایسته

اپلیکیشن ما یک نرم افزار تحت وب و آنلاین است که با عضویت در آن می توانید با استفاده از هر سیستم عاملی ازجمله مک در هریک از آزمون های تی پی او از ۱ تا ۷۴ به صورت زمانبندی شده یا بدون زمانبندی شرکت کنید.
از طریق نرم افزار تحت وب ما، نیازی به دانلود tpo برای مک ندارید، بلکه به راحتی می توانید مرورگر خود را باز کرده وارد حساب کاربری تان شوید و به طور رایگان به تمامی آزمون های تی پی او از ۱ تا ۷۴ روی کامپیوتر مکینتاش دسترسی داشته باشید.
علاوه بر این شما می تکانید هریک از بخش های آزمون را انتخاب کرده و فقط به سوالات آن بخش پاسخ بدهید.
بدای تمرین بیشتر، به نمونع سوالات مرتبط و حتی نمونه سوالات تافل هوم ادیشن دسترسی دارید.
ترجمه تمامی ریدینگ های تی پی او tpoنیز برای شما قرار گرفته که روی هر سیستم عاملی از جمله مک و ویندوز می توانید آن را اجرا کنید.
اگر نگران تصحیح پاسخ هایتان هستید و نمی دانید چطور مهارت هایتان را ارزیابی کنید، ما راه حل مناسبی برای شما داریم. پاسخ های بخش ریدینگ و لیسنینگ شما بلافاصله پس از پاسخگویی توسط نرم افزار تصحیح شده و نمره هریک گزارش می شود. شما همواره به گزارش نمرات خود در حستب کاربریتان دسترسی خواهید داشت.
برخلاف دانلود تی پی او tpoبرای مک که امکان تصحیح پاسخ های رایتینگ و اسپیکینگ در آن وجود ندارد، امکان ارسال درخواست پاسخ های بخش رایتینگ و اسپیکینگ در اپلیکیشن ما وجود دارد، با این کار، اساتید برجسته ما که جزو مصححین آزمون اصلی تافل هستند، پاسخ های شما را بررسی کرده و آنها را با نرم افزارهای مخصوص مثل کرایتریون تافل چک می کنند. گزارش نمرات در کمتر از ۴۸ ساعت در حساب کاربریتان در دسترس خواهد بود.

آیا الزامات شرکت در تافل هوم ادیشن برای سیستم مک با تست های دانلود شده tpo متفاوت است؟

برای شروع آزمون تافل خانگی روی سیستم مک، باید مرورگر ETS را دانلود کرده و سپس بررسی سیستم Proctor U را اجرا کنید. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که برخی از دانش‌آموزان در عبور از بررسی سیستم با میکروفون خود مشکل دارند، اما معمولا مشکلات به سرعت برطرف شده و می توانید در آزمون شرکت کنید. 
این در حالی است که شما پس از دانلود tpoتافل برای مک نیازی به اجرای مرورگر ندارید بلکه وارد یک محیط شبیه سازی شده می شوید که سوالات آزمون مطابق با آزمون اصلی به شما نمایش داده می شود.

تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در تافل هوم ادیشن با سیستم مک

قبل از ثبت نام در تافل iBT® Home Edition باید تأیید کنید که رایانه و اتاق آزمون شما شرایط زیر را دارند. اگر این شرایط را در روز آزمون برآورده نکنید، نمی‌توانید تست بدهبد و امکان بازپرداخت یا زمان‌بندی مجدد رایگان را نیز نخواهید داشت.
اگر تی پی او های tpo تافل را برای مک دانلود و روی سیستم خود اجرا کردید، معمولا مشکلی در این قسمت نخواهید داشت.

کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ

شما نمی توانید از تبلت یا دستگاه تلفن همراه برای شرکت در آزمون تافل خانگی استفاده کنید.

مانیتور

فقط یک مانیتور یا یک صفحه نمایش مجاز است. بنبراین، استفاده از مانیتورهای متعدد یا دو صفحه نمایش مجاز نیست.

سیستم عامل

سیستم عامل تایید شده، که دارای مجوز باشد، الزامی است. نسخه های بدون مجوز یا حالت آزمایشی مجاز نیستند.

سیستم عامل Windows®، نسخه 10 یا 8.
سبستم مک MAC®: Mac OS X® 10.5یا بالاتر (10.13 High Sierra توصیه می شود).
مرورگر Chrome™ یا Firefox®.
قبل از شروع آزمون حتما، حداقل ProctorU® و الزامات فنی توصیه شده را مرور کنید.

دانلود مرورگر و بررسی تجهیزات

زمانیکه تی پی او ها tpoها را برای مک دانلود کرده و وارد نرم افزار می شوید، نیازی به استفاده از مرورگر ندارید. خود نرم افزار شما را به یک محیط شبیه سازی شده هدایت می کند.
اما برای شرکت در آزمون تافل خانگی باید مرورگر تست امن ETS را بر روی رایانه ای که برای تست استفاده می کنید، دانلود و نصب کنید. برای نصب کامل مرورگر، فایل را پس از دانلود اجرا کنید. وقتی پیغام زیر را مشاهده کردید، می توانید مرورگر را ببندید: "موفق بود! مرورگر آزمایشی امن ETS را نصب کرده اید."
ProctorU® Equipment Check را روی سیستم مک که برای تست استفاده می کنید، اجرا کنید. اگر در بررسی تجهیزات شکست خوردید، باید قبل از روز آزمون هر گونه مشکل را برطرف کنید. نمایندگان ProctorU برای کمک به شما به صورت آنلاین در دسترس هستند.
فایروال های رایانه و برنامه های امنیتی می توانند با نرم افزار آزمون تداخل داشته باشند. اگر با این مشکل مواجه شدید، ممکن است لازم باشد قبل از تست، برنامه های خود را غیرفعال یا پیکربندی مجدد کنید.

اینترنت

با دانلود تی پی او های tpo تافل برای مک دیگر نیازی ندارید که به اینترنت متصل باشید. اما برای شرکت در آزمون تافل هوم ادیشن نیاز به اینترنت دارید.
بنابراین، بررسی تجهیزات شامل بررسی پهنای باند ضروری است. از آنجایی که پهنای باند بسته به زمان روز و استفاده از شبکه متفاوت است، بررسی تجهیزات را در چند زمان مختلف اجرا کنید تا ببینید کدام زمان بهترین عملکرد را دارد.
علاوه بر این، باید این بررسی را در همان روز هفته و در همان ساعت از روز تست، انجام دهید. به این ترتیب، پهنای باند خود را در محیطی مشابه آنچه که هنگام آزمون تافل خانگی تجربه می‌کنید، بررسی می‌کنید. 

میکروفون

در روز آزمون تافل خانگی، باید برای شنیدن صدای پروکتور از یک بلندگوی داخلی یا خارجی استفاده کنید اما هدست یا هدفون مجاز نیست.
در حالیکه پس از دانلود تی پی او tpoها برای سیستم مک می توانید از یک میکروفون داخلی یا خارجی، هدفون یا هدست برای پاسخگویی به سوالات بخش اسپیکینگ استفاده کنید.

دوربین برای شرکت درTOEFL Home Edition

برای تمرین کردن با تی پی او ها tpoروی سیستم مک پس از دانلود فایل ها، نیازی به وب کم یا دوربین ندارید اما برای شرکت در آزمون تافل خانگی باید یک دوربین داخلی در لپ تاپ یا یک وب کم جداگانه برای کامپیوتر مکینتاش داشته باشید.
دوربین باید قابلیت جابه‌جایی داشته باشد تا نمای 360 درجه از اتاق، از جمله سطح میز شما را به محافظ نشان دهد.

محیط و فضای تست و حفظ حریم خصوصی

در طول آزمون باید در اتاقی تنها باشید و هیچ کس دیگری وارد اتاق نشود.
شما نمی توانید در فضای عمومی مانند پارک، کافی نت یا رستوران در آزمون شرکت کنید.
قبل از شروع تست باید تمام درهای اتاق را ببندید.

میز و محل آزمون

رایانه و صفحه کلید شما باید روی میز باشد.
میز و صندلی خود را طوری قرار دهید که درب اتاق برای پروکتور قابل مشاهده باشد. ممکن است سرپرست از شما بخواهد که این کار را در هنگام ورود انجام دهید.
میز و اطراف آن باید از همه مواردی که برای استفاده در طول تست تایید نشده اند، از جمله تلفن همراه (به استثنای مواردی که برای چک کردن استفاده می شود)، دوربین ها، یادداشت ها و منابع مطالعه پاک باشد. مبلمان و دکوراسیون اتاق نیازی به برداشتن ندارند.
شما باید روی یک صندلی استاندارد بنشینید. شما نمی توانید روی تخت یا کاناپه بنشینید یا دراز بکشید.
خوردن غذا و نوشیدنی در طول آزمون تافل ممنوع است.
زمانیکه پس از دانلود tpoها برای مک، در حال پاسخگویی به سوالات هستید بهتر است تمام این شرایط را برای خودتان شبیه سازی کنید تا در روز آزمون اصلی با مشکل مواجه نشوید.

لباس و ظاهر آزمون دهنده

گوش‌ها و صورت شما باید در طول آزمدن قابل مشاهده باشند و توسط مو، کلاه یا موارد دیگر پوشانده نشوند. در صورتی که گوش های شما در حین تست قابل مشاهده باشد، پوشیدن روسری مجاز است. ماسک صورت را نمی توان در هنگام ورود یا در حین پاسخگویی به سوالات هر بخش از آزمون در خانه استفاده کرد.
برای آزمون خود لباس مناسب بپوشید. شما از طریق دوربین توسط سرپرست نظارت خواهید شد و عکس شما با مؤسساتی که نمرات شما را دریافت می کنند به اشتراک گذاشته می شود.
قبل از شروع آزمون تافل هوم ادیشن، باید هدفون، ساعت هوشمند، ماسک صورت، جواهرات، گیره‌های کراوات، دکمه‌های سرآستین، گیره‌های تزئین شده، شانه‌ها، کمربند، هدبند و سایر لوازم جانبی را بردارید. نیازی نیست حلقه های ازدواج و نامزدی را بردارید.
مطمئنا پس از دانلود tpo برای مک و حین پاسخگویی به سوالات آن نیازی نیست این موارد را رعایت کنید اما بهتر است تا حر امکان این شرایط را حفظ کنید تا در روز آزمون با مشکلی مواجه نشوید.

لوازم مورد نیاز برای یادداشت برداری

برای اهداف امنیتی نمی توانید روی کاغذ معمولی یادداشت برداری کنید.
برای یادداشت برداری می توانید از یکی از موارد زیر استفاده کنید:
1 تخته وایت برد رومیزی کوچک با نشانگر قابل پاک شدن، بدون مداد یا خودکار
1 ورق کاغذ داخل محافظ ورق شفاف، با نشانگر قابل پاک شدن
در پایان تست، باید به پروکتور نشان دهید که تمام یادداشت ها پاک شده اند.
یادداشت برداری روی این وسایل را پس از دانلود آزمون tpo برای مک تمرین کنید تا روز آزمون کمتر به مشکل بربخورید.

 

دانلود تی پی او tpo برای مک

چه کسانی باید آزمون تافل تی پی او (TPO) برای مک را دانلود کنند؟

مانند هر آزمون استاندارد دیگری، مطالعه برای آزمون تافل کار سختی است و پیشروی در آزمون می تواند بسیار استرس زا باشد. با این حال، شما می توانید با دانلود tpoها برای مک و تمرین کردن با آنها این فرایند را ساده تر کنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید قبل از امتحان انجام دهید، مطالعه مداوم و موثر با هر روشی است که برای شما مناسب تر است. 
اگر کامپیوتر یا لپ تاپ با سیستم مکینتاش دارید، دانلود tpoهای تافل برای مک به شما این امکان را می دهد که مهارت هایی را که بیشتر به مطالعه نیاز دارید، کشف کنید، همه اینها در حالی که بوا ساختار و فرمت آزمون آشنا می شوید، نشان می دهد که تمرین با تی پی او های تافل برای شما مناسب است.
بسیاری از افراد برای آزمون تافل استرس دارند. طبیعی است که استرس داشته باشید و سوالاتی داشته باشید، دانلود tpoبرای مک و تمرین با آنها، به حفظ آرامش و کاهش اسنرس تان کمک می کند. 
اگر قصد شرکت در آزمون هوم ادیشن تافل را با کامپیوتر یا لپ تاپ مک دارید، دانلود tpoها به شنا کمک می کند که برای شرکت در آزمون تافل خانگی آماده شوید و به شما کمک می کند تا موفق شده و نمره بالاتری کسب کنید. 

چرا باید در آزمون آنلاین تی پی او تافل شرکت کنم؟

مانند هر آزمون دیگری، مطالعه و تمرین با نمونه سوالات واقعی و آزمون دادن در شرایط شبیه سازی شده، کلید کسب نمره خوب است. اگر برای آزمون خود مطالعه نکنید، تضمینی برای دریافت نمره مورد نظرتان نیست و احتمالاً هنگام ورود به آزمون عصبی تر خواهید بود. 
 با شرکت در آزمون های آنلاین شبیه ساری شده تی پی او می توانید با فرمت آزمون آشنا شده و همچنین مهارت هاب خود را ارزیابی کنید. با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته امکان شرکت در تی پی او های نسخه ۷۴ تایی را دارید و نیازی نیست تمام tpoها را دانلود کنید. تفاوتی ندارد که با سیستم عامل ویندوز کار می کنید یا مک، در هر صورت می توانید به صورت آنلاین در این آزمون ها شرکت کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!