مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1401/04/22

فلش کارت برای داوطلبین تافل toefl word flash pdf به یک ابزار کمکی فوق العاده تبدیل شده است. کارت های قدیمی ۱۰ در ۱۵ سانتی متری، یکی از ابزارهای کمک آموزشی در مدرسه و دانشگاه بودند زیرا به حفظ لغات کمک می کردند. اکنون فلش کارت های مجازی جای مدل های قدیمی را گرفتند و بسیاری از اپلیکیشن ها و برنامه ها نقش این فلش کارت ها را به خوبی ایفا می کنند.
آیا فلش کارت ها روش خوبی برای مطالعه هستند؟ جواب اکثر داوطلبین تافل به این سوال، مثبت است پس اگر تابحال از این روش استفاده نکردید، بهتر است همین الان شروع کنید.

روش ساخت فلش کارت toefl word flash pdf

اگر همچنان به روش سنتی پایبند هستید، بیایید بهترین نکات برای ساخت فلش کارت را بررسی کنیم، طراحی فلش کارت های قدیمی را می توانید با یک نرم افزار مثل ورد انجام داده سپس، طرح را چاپ کنید و از آن برای آموزش لغات و وازگان تافل استفاده کنید.
دانلود برگه های قابل چاپ برای ساخت فلش کارت واژگان تافل
این برگه قابل چاپ همراه با قالب فلش کارت می تواند برای نوشتن سوالات و پاسخ های شما به صورت دستی استفاده شود.

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

حفظ کردن واژگان با فلش کارت ها به شما کمک می کند تا به اهداف آموزشی خود برسید. آنها را به همان اندازه که دوست دارید رنگارنگ و خلاقانه بسازید. تصاویر را به فلش کارت های آنلاین اضافه کنید یا از خودکارهای رنگی، هایلایت و نقاشی روی کارت های دست نویس استفاده کنید.
در لینک لیست کلمات، تعدادی واژگان از پیش ساخته شده وجود دارد که می توانید از آنها برای نوشتن و مطالعه بی پایان فلش کارت ها toefl word flash pdfاستفاده کنید. در این لیست همه نوع لغتی از صفت گرفته تا مجموعه ای از کلماتی که معمولاً با غلط املایی می نویسید و حتی لیستی از کلمات شکسپیر را خواهید یافت. هر چه که دوست دارید، از امروز شروع به نوشتن و حفظ کردن کنید!

نکاتی برای ساختن فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

شاید با خودتان فکر کنید با وجود صدها برنامه و اپلیکیشن فلش کارت مجازی چرا باید با فلش کارت های قدیمی تمرین کنید. این نکته را فراموش نکنید که عمل نوشتن هر کلمه همراه با تعریف آن روی فلش کارت کمک می کند تا ایده های خاصی را به حافظه بسپارید. همچنین، حفظ کردن آنها به دلایل شناختی بسیار مفید است.
برای ساخت فلش کارت های موثرتر، تصاویر و کلمات را روی کارت های خود ادغام کنید. به عنوان مثال، اگر در حال تمرین کلمات واژگانی در زبان دیگری هستید، یک چتر کوچک در کنار کلمه ترجمه شده ترسیم کنید. این کار فلش کارت ها را به فرصت های آسان برای یادآوری سریع تبدیل می کند.
در هر کارت فقط یک موضوع را پوشش دهید چه در حال امتحان کردن خود با پرسش‌ها و پاسخ‌های کامل هستید یا خود را بر روی تعاریف اولیه آزمایش می‌کنید، حتماً فقط یک موضوع را روی هر کارت طرح کنید.
موضوعات پیچیده را روی چند کارت جدا کنید. فرض کنید از فلش کارت ها برای مطالعه یک مفهوم علمی پیچیده استفاده می کنید. اگر تا به حال کلمات زیادی را روی یک کارت می نوشتید، از این به بعد ببینید چطور می توانید آن را به مفاهیم کوچکتر تقسیم کنید.
کارت های خود را در حالی که از آنها برای مطالعه استفاده می کنید با صدای بلند بخوانید.
تمرین و تکرار با فلش کارت ها toefl word flash pdf را فراموش نکنید. از آنجایی که فلش کارت ها به تکرار متکی هستند. هرچه بیشتر خودتان را با فلش کارت های تان امتحان کنید، شانس بیشتری برای کمک به موفقیت شما خواهند داشت.
همانطور که فلش کارت های خود را مرور می کنید، آنها را دسته بندی کنید. دسته بندی کردن می تواند به همان اندازه ابتدایی باشد که «من این یکی را می دانم»، «این یکی را نمی دانم» و «در این مورد کمی نامطمئن بودم».

مزایای کار با فلش کارت های قدیمی تافل toefl word flash pdf

فلش کارت ها مزایای ثابت شده ای دارند. آنها مغز ما را درگیر یادآوری فعال می کنند، که ثابت شده است که ارتباطات قوی بین نورون ها ایجاد می کند. عمل خود بازتابی باعث می شود که خاطرات بیشتر در مغز شما ماندگار شوند.
فلش کارت ها همچنین محیطی را برای تکرار مبتنی بر اعتماد ایجاد می کنند. داوطلبین تافل می‌توانند شکاف بین مفاهیمی را که با آن‌ها آشنا هستند و مفاهیمی که برای به خاطر سپردن آن‌ها تلاش می‌کنند، به حداقل برسانند.
از دیگر مزایای حفظ کردن واژگان با فلش کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    فلش کارت ها روشی سریع و آسان برای مطالعه هستند.
•    آنها ارزان هستند و ساخت آنها آسان است.
•    با فلش کارت ها می توان به راحتی بازی کرد که تجربه مطالعه انفرادی را به رقابت سالم بین دوستان گسترش می دهد.
•    آن‌ها تکرار را تشویق می‌کنند که دوباره ایده‌های جدید را به حافظه می‌سپارد.
•    فلش کارت ها همچنین باعث افزایش تمرکز در هنگام مطالعه می شوند.

مزایای فلش کارت های آنلاین تافل

در عصر دیجیتال که برخی از افراد حتی نمی توانند خودکاری روی میز خود پیدا کنند، فلش کارت های آنلاین کمک بزرگی هستند. میلیون‌ها زبان‌آموز به دلایل مختلف، از یادگیری زبان گرفته تا دوره‌های درسی دانشگاه و مطالعات آمادگی برای آزمون تافل، هر روز از آنها استفاده می‌کنند. 
فلش کارت های آنلاین یک جزء تعاملی هیجان انگیز را ارائه می دهند. اکثر پایگاه های داده به شما امکان می دهند با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و فلش کارت های خود را نیز به اشتراک بگذارید. هیچ حسی بهتر از «در کنار هم بودن» نیست، وقتی زمان سختی برای یک امتحان بزرگ است.

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

نحوه کار با فلش کارت های آنلاین

فلش کارت های آنلاین برخلاف toefl word flash pdf به نحوی طراحی شده اند تا بتوانید زمان مطالعه خود را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید متمرکز کنید. فلش کارت ها معمولا به چند دسته تقسیم می شوند:
کلمات رایج
کلمات آسان
کلمات متوسط
کلمات سخت

فلش کارت های مجازی همچنین به شما کمک می کند تا روی کلماتی که برایتان چالش برانگیزتر است تمرکز کنید، به شما این امکان را می دهد که کلماتی را که در گذشته از قلم انداخته اید مرور کنید و از کلماتی که به خوبی معنای آن ها را می دانید، اجتناب کنید. این به شما کمک می کند در درازمدت در زمان صرفه‌ جویی کنید و زمان بیشتری برای مطالعه برای بخش های دیگر آزمون داشته باشیدو اگر می‌خواهید فهرستی از محبوب‌ترین واژگان تافل را به صورت پی دی اف چاپ کنید، حتماً به toefl word flash pdf  نگاهی بیندازید .

7 برنامه رایگان ساخت فلش کارت  برای اندروید

امروز، من مشتاقم که جدیدترین منبع تافل خود را به اشتراک بگذارم: فلش کارت های لغات تافل!
می توانید به فلش کارت ها در رایانه خود دسترسی داشته باشید یا برنامه را برای iPhone یا Android خود دانلود کنید و از این فلش کارت های رایگان برای تسلط بر 200 لغت مهم در آزمون تافل استفاده کنید.
در اینجا لیستی از بهترین برنامه ساخت فلش کارت رایگان برای اندروید آمده است. فلش کارت در اصل یک کارت یادداشت کوچک است که حاوی اطلاعاتی در هر دو طرف است. به طور کلی، از یک طرف شامل یک سؤال و در طرف دیگر پاسخ آن است. فلش کارت ها برای آزمایش و بهبود حافظه با استفاده مجدد و تمرین کارت ها استفاده می شوند که ممکن است شامل نام ها، واژگان، تعاریف، مفاهیم یا رویه ها باشد. یک برنامه سازنده فلش کارت همان ویژگی ها را با ویژگی های بیشتر ارائه می دهد.
این پست شامل 7 برنامه سازنده فلش کارت است که می توانید به صورت رایگان از فروشگاه Play دریافت کنید. با استفاده از این برنامه ها برخلاف toefl word flash pdfمحدودیتی ندارید و می توانید هر تعداد کارت را با این برنامه ها با گزینه های مختلف سازماندهی مانند پوشه بندی، دسته بندی و برچسب ها ایجاد کنید. 
برخی از برنامه‌ها، کارت‌های متنی ایجاد می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به شما امکان می‌دهند تصاویر، نقاشی و حتی لاتک را به کارت‌ها اضافه کنید. همچنین گزینه هایی برای سفارشی کردن کارت ها با رنگ های مختلف و گزینه های یک ظاهر طراحی شده دریافت می کنید. هر برنامه روشی را برای تمرین کارت‌ها ارائه می‌کند، مانند آزمون‌ها، بازی‌ها و غیره. به این ترتیب، برنامه به‌طور خودکار کارت‌ها را بازیابی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا حافظه خود را آزمایش کرده و بهبود ببخشید.

برنامه AnkiDroid Flashcards

AnkiDroid Flashcards برنامه سازنده فلش کارت مورد علاقه من برای اندروید است. این برنامه دارای ویژگی های زیادی است که آن را برای انواع مختلف نیازها مناسب می کند. این برنامه به شما امکان می دهد چندین نوع فلش کارت ایجاد کنید که می توانید آنها را در کتگوری ها سازماندهی کنید. شما می توانید سبک کارت را سفارشی کنید و گزینه های اضافی مانند تخته سفید، یادداشت ها و غیره اضافه کنید. این کارت یکپارچه سازی متن به گفتار دارد و بنابراین می تواند کارت شما را بخواند. همه اینها به شما امکان می دهد کارت های خود را ایجاد کنید. 
اگر این ویژگی ها کافی نیست، می توانید مجموعه آنلاین کتگوری های رایگان را که برای بسیاری از زبان ها و موضوعات گردآوری شده است، مرور کنید. چیزهای بیشتری برای این برنامه وجود دارد. می توانید آن را همراه با سایر برنامه ها بررسی کنید.

فلش کارت های AnkiDroid

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

AnkiDroid Flashcards یک برنامه رایگان برای ساخت فلش کارت در اندروید و یک برنامه منبع باز است که می توانید هر تعداد فلش کارت را به یک کتگوری اضافه کنید و بعداً ویجت پیشرفت هر کتگوری را همراه با تجزیه و تحلیل دقیق دریافت کنید. در این برنامه می توانید متن، تصویر، صدا و حتی لاتک را به فلش کارت اضافه کنید. می توانید چندین نوع فلش کارت با گزینه ای برای اضافه کردن پاسخ ها نیز ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید برچسب‌ها را به کارت اضافه کنید و با تغییر رنگ، طرح‌بندی متن و غیره، قالب را سفارشی کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد یک ظاهر طراحی CSS را نیز به کارت اضافه کنید. پس از ایجاد کارت، می توانید یادداشت ها و تخته سفید را به کارت اضافه کنید. در پایان، می‌توانید کارت‌ها و کتگوری ها را طبق نیاز خود برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید.
این برنامه دارای مجموعه ای از بیش از 6000 کتگوری برای موضوعات مختلف به زبان های مختلف است. شما می توانید هر تعداد کتگوری را به صورت رایگان وارد و استفاده کنید. همچنین می‌توانید از تمام کارت‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید و داده‌ها را در صورت درخواست بازیابی کنید. یک برنامه Anki Desktop نیز وجود دارد. اگر از آن استفاده می کنید، می توانید فایل ها را از آن به این برنامه وارد کنید.

نکات برجسته:

محتویات فلش کارت پشتیبانی شده: متن، تصاویر، صداها و لاتک.
فلش کارت های نوع پایه، معکوس، اختیاری، تایپی و نوع Cloze ایجاد کنید.
برچسب ها را اضافه کنید و قالب های کارت را با استایل CSS سفارشی کنید.
از گزینه ای برای اضافه کردن پاسخ به فلش کارت ها و کارت های پرچم استفاده کنید.
یادداشت ها و طراحی (با تخته سفید) را به فلش کارت ها اضافه کنید.
فلش کارت ایجاد کنید و آنها را در کتگوری ها سازماندهی کنید.
همراه با ویجت پیشرفت با تجزیه و تحلیل دقیق.
ادغام متن به گفتار و فرهنگ لغت.
برنامه ریزی و زمان بندی مجدد فلش کارت ها
مجموعه ای از کتگوری های رایگان که برای بسیاری از زبان ها و موضوعات گردآوری شده است.
گزینه های پشتیبان گیری و بازیابی کامل سیستم
فایل های موجود را از طریق Anki Desktop وارد کنید
صفحه نخست
صفحه فروشگاه PLAY

Flashcards – حفظ کردن و مطالعه مانند toefl word flash pdf

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

Flashcards  یک برنامه رایگان برای ساخت فلش کارت برای اندروید است. این برنامه برای فلش کارت ها روش مطالعه و حفظ کردن را مانند toefl word flash pdfاجرا می کند که به شما امکان می دهد چندین فلش کارت مبتنی بر متن ایجاد کنید که می توانید آنها را در مجموعه هایی دسته بندی کنید. شما می توانید یک اصطلاح به همراه تعریف آن را به کارت ها اضافه کنید. سپس می توانید هر مجموعه را برای حفظ کردن کارت ها تمرین کنید. 
این برنامه راه های متعددی را برای تمرین ارائه می دهد. می‌توانید رویکرد تمرین را سفارشی کنید و روشی را برای حفظ کردن کارت‌ها انتخاب کنید. همچنین دارای یکپارچه سازی متن به گفتار است تا بتوانید به کارت ها نیز گوش دهید. این برنامه ردیابی اولیه پیشرفت را ارائه می دهد و با گزینه ای برای ورود/خروج مجموعه ها امکان چاپ آنها را به صورت toefl word flash pdf می دهد. همچنین می توانید یک حساب کاربری رایگان برای همگام سازی فلش کارت های خود در دستگاه های مختلف ایجاد کنید.

نکات برجسته:

محتویات فلش کارت پشتیبانی شده: متن (تصویر با طرح حرفه ای).
فلش کارت های ساده با یک اصطلاح و تعریف به همراه یک مثال اختیاری.
فلش کارت ها را در مجموعه هایی ایجاد و سازماندهی کنید.
راه های متعددی را برای تمرین مجموعه ای از فلش کارت ها با ردیابی پیشرفت ارائه می دهد.
ادغام متن به گفتار با پخش کننده صوتی داخلی.
گزینه ای برای وارد کردن / خروجی گرفتن فلش کارت ها و مجموعه ها.
برای همگام سازی فلش کارت های خود در بین دستگاه ها وارد سیستم شوید.
صفحه نخست
صفحه فروشگاه PLAY

Flashcards Maker  | بی. واکر

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

Flashcards Maker یک برنامه اندروید رایگان برای ساخت فلش کارت است. این یک برنامه ساده است که ویژگی های لازم را ارائه می دهد. این اپلیکیشن با یک بوم خالی شروع می شود که در آن می توانید پوشه هایی را ایجاد کنید و سپس کارت هایی را در آن پوشه ها اضافه کنید. دقیقا مانند toefl word flash pdf می‌توانید یک متن به پشت و روی کارت همراه با یادداشت به کارت اضافه کنید. همچنین، می توانید رنگ کارت را انتخاب کنید تا آن را از سایرین متمایز کنید. 
وقتی روی آن ضربه بزنید، این برنامه کارت را روی کل صفحه با گزینه‌هایی برای پخش، تغییر رنگ، افزودن تصویر و غیره باز می‌کند. سپس از صفحه اصلی، می‌توانید حالت مسابقه را برای تمرین کارت‌ها و پیگیری پیشرفت خود شروع کنید. 
این برنامه یک راه منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن پوشه های کارت با سایر کاربران برنامه از طریق یک کد اشتراک گذاری دارد. جدا از آن، می‌توانید یک حساب کاربری برای همگام‌سازی کارت‌های خود در دستگاه‌های مختلف ایجاد کنید.

نکات برجسته:

محتویات فلش کارت پشتیبانی شده: متن و تصویر.
کارت هایی با رو، پشت و یادداشت ایجاد کنید.
رنگ کارت را سفارشی کنید و موارد دلخواه را علامت بزنید.
سازماندهی کارت ها در پوشه ها 
ادغام متن به گفتار با کنترل های پخش.
حالت مسابقه برای پیگیری پیشرفت.
گزینه ای برای اشتراک گذاری پوشه های کارت با دیگران با استفاده از کد اشتراک گذاری.
یک حساب کاربری برای همگام سازی کارت های خود در بین دستگاه ها ایجاد کنید.
صفحه نخست
صفحه فروشگاه PLAY

Flashcards Maker

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

Flashcards Maker یکی دیگر از برنامه های رایگان سازنده فلش کارت برای اندروید است. این یک برنامه نسبتا ساده است که می تواند فلش کارت هایی با متن، تصاویر و نقاشی بسازد. مجموعه ای ندارد اما می توانید کارت ها را با برچسب سازماندهی کنید. اما می توانید برچسب ها را به کارت ها اضافه کنید. جدای از آن، می توانید با تغییر رنگ فونت و رنگ پس زمینه کارت ها، ظاهر کارت را شخصی سازی کنید. پس از ایجاد کارت ها، می توانید با به هم زدن کارت ها در حالت مطالعه یا مسابقه تمرین کنید. این برنامه همچنین بینش دقیقی به شما می دهد و نموداری از پیشرفت شما را ترسیم می کند.

نکات برجسته:

محتویات فلش کارت پشتیبانی شده: متن، تصاویر و نقاشی.
کارت های معکوس اولیه و اختیاری ایجاد کنید.
کارت ها را با برچسب سازماندهی کنید.
برچسب ها را اضافه کنید و با انتخاب اندازه فونت، رنگ متن و رنگ پس زمینه آن را سفارشی کنید.
حالت مطالعه و امتحان برای تمرین فلش کارت ها.
با نمودارها بینش دقیق دریافت کنید.
ورود و خروج اطلاعات به فرمتCSV.
صفحه نخست
صفحه فروشگاه PLAY

Flashcard Maker  - مثل toefl word flash pdf سریع مطالعه کنید

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

Flashcard Maker یک برنامه رایگان سازنده فلش کارت اندروید است که مشابهت زیادی با toefl word flash pdfدارد و یک برنامه فلش کارت ساده است که شبیه به برنامه ای است که در بالا توضیح داده شد. این برنامه می تواند فلش کارت هایی با متن، تصاویر و نقاشی ایجاد کند. می توانید هر تعداد فلش کارت ایجاد کنید و با انتخاب متن و رنگ پس زمینه آنها را سفارشی کنید. سپس می توانید کارت ها را با استفاده از برچسب ها سازماندهی کنید. این برنامه دارای دو گزینه تمرین است: مطالعه و امتحان. برای تمرین فلش کارت ها می توانید با هر یک از گزینه ها پیش بروید. پس از تمرین، بینشی از پیشرفتتان به شما می دهد. همچنین می‌توانید به نمای نمودار بروید، جایی که پیشرفت شما را بر اساس تعداد روز ترسیم می‌کند.

نکات برجسته:

محتویات فلش کارت پشتیبانی شده: متن، تصاویر و نقاشی.
کارت های معکوس اولیه و اختیاری ایجاد کنید.
کارت ها را با برچسب سازماندهی کنید.
برچسب ها را اضافه کنید و با انتخاب اندازه فونت، رنگ متن و رنگ پس زمینه آن را سفارشی کنید.
حالت مطالعه و امتحان برای تمرین فلش کارت ها.
با نمودارها بینش دقیق دریافت کنید.
ورودی و خروجی اطلاعات با فرمت CSV.
صفحه نخست
صفحه فروشگاه PLAY

Flashcards Maker Flash Cards

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

Flashcards Maker Flash Cards یکی دیگر از برنامه های ساخت فلش کارت ساده برای اندروید است. این برنامه به شما امکان می دهد فلش کارت ها را در پوشه ها، ایجاد و سازماندهی کنید. می توانید با ایجاد یک پوشه شروع کنید و سپس هر تعداد کارت را به آن پوشه اضافه کنید. نکته خوب این است که برای ایجاد یک کارت جدید نیازی به عقب و جلو رفتن نیست. این اپلیکیشن یک رابط کاربری ساده دارد که با پر شدن کارت های قبلی، یک کارت خالی اضافه می کند. با این حال، کارت ها شبیه به toefl word flash pdf فقط می توانند حاوی متن باشند. می توانید متن رو و پشت را به کارت ها اضافه کنید. همین. سپس می توانید برای تمرین هر دسته را در حالت معمولی یا درهم بازی کنید. همچنین یک برنامه وب مشابه وجود دارد. می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و کارت های خود را در دستگاه ها و پلتفرم های مختلف همگام کنید.

نکات برجسته:

محتویات فلش کارت پشتیبانی شده: متن.
فلش کارت با متن رو و پشت ایجاد کنید.
سازماندهی کارت ها در پوشه ها
برای تمرین در حالت معمولی و درهم، بازی کنید.
همراه با اپلیکیشن وب می توانید یک حساب برای همگام سازی داده ها در دستگاه ها ایجاد کنید.
صفحه نخست
صفحه فروشگاه PLAY

Easy Flashcards Maker

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

Easy Flashcards Maker یکی دیگر از برنامه های رایگان سازنده فلش کارت برای اندروید است. این برنامه به شما امکان می دهد فلش کارت های متنی ایجاد کنید که می توانید آنها را در پوشه ها سازماندهی کنید. شما باید با ایجاد یک پوشه شروع کنید و سپس می توانید هر تعداد کارت را به آن اضافه کنید. هر کارت دارای یک سمت رو و پشت همراه با بخش نظرات اختیاری است. می توانید کارت ها را ویرایش کرده و به موارد دلخواه خود اضافه کنید. از صفحه اصلی برنامه، می توانید به حالت مسابقه بروید که در آن می توانید کارت های خود را تمرین کنید. این تقریباً تمام چیزی است که با این برنامه به دست می آورید. هیچ گزینه ای برای همگام سازی، وارد کردن یا اشتراک گذاری کارت ها وجود ندارد.

نکات برجسته:

محتویات فلش کارت پشتیبانی شده: متن.
کارت هایی با رو، پشت و نظر ایجاد کنید.
سازماندهی کارت ها در پوشه ها
ادغام متن به گفتار برای تمرین کارت.
حالت مسابقه برای پیگیری پیشرفت.

 

مزایای مطالعه با فلش کارت واژگان toefl word flash pdf

بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای ساخت فلش کارت آنلاین

Quizlet به شما امکان می دهد کارت های ساده ایجاد کنید، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در آرشیو آنها تقریباً برای هر موضوعی جستجو کنید.
Cram همچنین به شما امکان می دهد فلش کارت های از پیش ساخته شده را جستجو کنید یا خودتان آنها را ایجاد کنید.
Brainscape یک جایگزین فوق العاده با یک برنامه واقعا هوشمند است که مطالعه در حال حرکت را آسان می کند.
gFlash با Google ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید فلش کارت‌ها را در فهرست گسترده‌ای از موضوعات و زبان‌ها ایجاد یا دانلود کنید.
Memrise بیش از 200 دوره آموزشی برای کمک به یادگیری زبان های جدید ارائه می دهد.
StudyBlue شامل کتابخانه ای از بیش از 350 میلیون متن از محتوای تولید شده توسط کاربر در تقریباً هر موضوع و زبان های بی شماری است. البته می توانید کارت های خود را نیز بسازید.
VocabAhead یک راه سرگرم کننده برای یادگیری است که بیش از 1000 کلمه دشوار را با فیلم های واژگان و کارت های فلش توضیح می دهد.

نکاتی برای مطالعه موثرتر با استفاده از فلش کارت تافل toefl word flash pd

شاید حفظ کردن لغات با روش های مختلفی امکان پذیر باشد اما به هر حال هرچه بیشتر انواع تمرین ها به زبان انگلیسی را به مطالعات خود اضافه کنید، در آزمون تافل نتیجه بهتری می گیرید!

فلش کارت ها toefl word flash pdf را تکرار کنید

اگر یک روز یک کلمه را مطالعه کردید تا زمانی که آن را واقعا "یاد بگیرید"، هرگز آن کارت را کنار نگذارید. برای اینکه یک کلمه را به خاطر بسپارید و بتوانید از آن استفاده کنید، باید آن را بارها و بارها ببینید. خواندن اغلب می تواند به این امر کمک کند، اما قابل اعتماد نیست - همیشه این احتمال وجود دارد که کلماتی را که اخیراً مطالعه کرده اید نبینید. بنابراین بهترین راه برای حفظ کردن، تکرار آن است که آن را با فلش کارت انجام دهید! چند ساعت پس از یادگیری کلمات جدید، سپس چند روز بعد دوباره، و دوباره چند روز پس از آن، سپس دوباره چند هفته بعد، به کلمات جدید بازگردید. هر چه تعداد دفعات بیشتری یک کلمه را دیده باشید، کمتر نیاز به مرور آن دارید. اما باید مرتباً به کلماتی که قبلاً به آنها تسلط پیدا کردید، بازگردید.

از کلمات در متن و جمله ها استفاده کنید

همانطور که در نکته اول اشاره کردم، تعاریف به تنهایی کافی نیست! شما باید نحوه استفاده از کلمات را یاد بگیرید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از فلش کارت toefl word flash pdf با جملات در کنار تعاریف است. مثال های خوب، متنی نوشته شده توسط یک انگلیسی زبان بومی است. به این ترتیب، می دانید که این کلمه با کلمات دیگری که طبیعی هستند، به درستی استفاده شده اند، ترکیب شده است.

کلمات کاربردی در تافل را مطالعه کنید

بسیاری از فهرست‌های «واژگان تافل» دارای کلماتی هستند که هرگز در تافل دیده نمی شوند، زیرا توسط افرادی ایجاد شده‌اند که این آزمون را به خوبی نمی‌دانند. بهترین منبع فلش کارت رایگان که من می شناسم toefl word flash pdf است. فلش کارت های تافل مگوش شامل 600 لغت از مهمترین لغات تافل است، از جمله بسیاری از لغات پیشرفته که ممکن است هنوز ندانید. کلمات دارای جملات در متن، یک دکمه تلفظ برای شنیدن بیان آن، و تعاریف واضحی هستند که به طور خاص برای افراد غیر بومی نوشته شده اند. برنامه فلش کارت همچنین تکرار شما را به طور خودکار زمانبندی می کند. هرچه یک کلمه را بهتر بدانید، کمتر آن را خواهید دید، در حالی که کلمات جدید اغلب ظاهر می شوند.

جمع بندی

ا فراموش نکنید که در مورد یادگیری لغات هیچ چیز بهتر از تمرین خوب و واقعی نیست . تافل تماماً در مورد استفاده از مهارت های انگلیسی شماست، بنابراین به یاد داشته باشید که تا حد امکان به زبان انگلیسی بخوانید، بنویسید و صحبت کنید! اگر استفاده از فلش کارت برای شما مفید نیست می توانید ترجمه ریدینگ تی پی او های تافل نسخه ۷۴تایی را در اپلیکیشن ما مطالعه کنید و با توجه به اینکه لغات مهم را برای شما برجسته کردیم، کاربرد آنها را در متن یاد بگیرید. از طرفی چون تی پی او ها نمونه سوالات واقعی تافل استند، مطئن هستید که لغات کاربردی در تافل را فرا میگیرید. برای دسترسی به tpoهای ۱ تا ۷۴ و گسترش دامنه لغات خود فقط کافی است در اپلیکیشن ما عضو شوید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!