آزمون ماک تافل چیست و قیمت آزمون ماک چقدر است؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/05/12

آزمون ماک تافل، آزمون شبیه سازی شده است که به صورت آزمایشی میزان مهارت داوطلبین را ارزیابی می کند. قیمت آزمون ماک به سایت یا موسسه برگزار کننده آن بستگی دارد. بهترین تست های آزمایشی تافل، نمونه سوالات کاملا واقعی هستند که در نرم افزارهایی مشابه با آزمون اصلی برگزار می شوند این آزمون ها که به  TPOتافل مشهورند توسط خود سازمان منتشر می شوند.
در ادامه بیشتر درباره تی پی آواهای تافل و قیمت شرکت در این آزمون های ماک می پردازیم.

تافل TPO چیست؟

ETS، شرکت سازنده تافل، چند منبع مختلف از مطالب رسمی تافل را برای تمرین ارائه می دهد. یکی از این منابع TPO است که مخفف "TOEFL Practice Online" است. آزمون‌های TPO مجموعه‌ای از آزمون های تمرینی کامل هستند که در سال‌های گذشته به عنوان آزمون‌های واقعی ارایه شده اند. حدود ۷۴ آزمون تافل وجود دارد که شماره آنها به صورت TPO1، TPO2، و غیره است، و هر سال چهار نمونه جدید از آنها در وب سایت ETS منتشر می شود. قیمت شرکت در آزمون ماک تی پی او رایگان نیست.

قیمت شرکت در آزمون ماک تی پی او چقدر است؟

اگر بخواهید در آزمون ماک تی پی او در خود سایت  ETS شرکت کنید هر تست  45 دلار آمریکا هزینه دارد. این قیمت فقط برای یک بار شرکت در آزمون ماک تی پی او است. 
اما تنها راه شرکت در آزمون های ماک تافل از طریق سایت آی تی ای فقط تی پی او ها نیست به عنوان مثال، هزینه کتاب Official TOEFL iBT Tests را مقایسه کنید ، که پنج تست کامل را با قیمت زیر 30 دلار به شما می دهد (بسته به جایی که کتاب را خریداری می کنید، قیمت آن ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد). از طرف دیگر آزمون های ماک TPO را می تواند به صورت رایگان در سایت های دیگر پیدا کنید. در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته، می تواند با قیمتی بسیار ارزان در آزمون های ماک تی پی او نسخه ۷۴تایی شرکت کنید.

TPO آیا پرداخت قیمت آزمون ماک برای تمرین کردن خوب است؟

تست های TPO برای بازسازی تجربه روز آزمون بهترین استفاده را دارند. اگر قبلاً تافل را مطالعه کرده اید، از جمله انواع سؤالات و بهترین راه های پاسخ به آنها ، پس باید روی استقامت، زمان بندی و آرامش خود تمرکز کنید. حفظ آرامش و سرعت در طول آزمون واقعی بسیار مهم است، زیرا زمان می تواند برای برخی از دانش آموزان مشکل ایجاد کند.
و برای تمرین کردن شرایط آزمون واقعی، قطعاً باید در یک محیط شبیه سازی شده با کامپیوتر تمرین کنید. اگر می خواهید از مطالب رسمی نیز استفاده کنید - بهترین منابع تمرینی – آزمون های تی پی او تافل هستند. نرم افزار و سوالات موجود در این آزمون های ماک دقیقا مشابه تافل های فعلی و واقعی است. شما می توانید با پرداخت قیمت آزمون ماک تافل تی پی او، یک تجربه عالی در روز امتحان به دست آورید.
 بنابراین واقعاً، در صورتی که برای تمرین روی کنترل استرس امتحان، زمان‌بندی و استقامت به تجربه روز آزمون نیاز دارید ، پرداخت قیمت آزمون ماک TPO را توصیه می‌کنم.

آیا قیمت شرکت در آزمون TPO  زمان دار یا بدون زمان‌ با هم متفاوت است؟

وقتی قیمت عضویت در اپلیکیشن ما را می پردازید به تمام تی پی او های تافل از ۱ تا ۷۴ دسترسی دارید و می توانید از امکانات زیر به صورت رایگان استفاده کنید:
•    شرکت در آزمون های کامل تی پی او به دفعات مختلف
•    شرکت در بخش های تفکیک شده آزمون های ماک تی پی او مثلاً فقط لیستینگ یا فقط ریدینگ
•    شرکت در آزمون های تی پی او با زمانبندی یا بدون زمانبندی
 زمانیکه نرم‌افزار TPO را در سایت ما راه‌اندازی می‌کنید، گزینه‌هایی در اختیار دارید که می‌توانید آزمون خود را به‌موقع، در شرایط استاندارد روز آزمون انجام دهید، یا آزمون خود را بدون زمان انجام دهید. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید، می توانید ویژگی های اضافی مورد نظر خود را نیز در طول تست خود انتخاب کنید. این ویژگی‌ها در یک تافل رسمی و واقعی در دسترس نیستند - آنها برای افرادی هستند که در حین تمرین به کمک بیشتری نیاز دارند. البته، تست واقعی زمان بندی شده است، بنابراین نسخه بدون زمان مشابه یک تجربه آزمایشی واقعی نیست.

پرداخت قیمت آزمون ماک تی پی او در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته شامل چه ویژگی های می شود؟

با پرداخت حق عضویت در نرم افزار شبیه ساز تافل ما علاوه بر دسترسی به آزمون های TPO نسخه ۷۴تایی می توانید از امکانات زیر استفاده کنید:

مشاهده ترجمه ریدینگ های تی پی او

در نرم افزار ما می توانید ترجمه تمام ریدینگ های تی پی او نسخه ۷۴تایی را به صورت جمله به جمله مشاهده کنید. در هر جمله کلمات مهم برجسته شده اند تا معنی آنها را راحت تر به خاطر بسپارید و دامنه لغات خود را نیز گسترش دهید.

بررسی پاسخ ها و دریافت گزارش عملکرد

پس از هر آزمون، گزارش کاملی از نحوه عملکرد خود دریافت خواهید کرد و با توجه به اشکالاتی که در پاسخ هایتان داشتید تمرین های گام به گام برای پیشرفت و تقویت هر مهارت به شما پییشنهاد می شود.

ارسال درخواست تصحیح پاسخ های اسپیکنیگ و رایتینگ

درصورتیکه درخواست خود را برای تصحیح پاسخ رایتینگ و اسپیکینگ برای ما ارسال کنید، اساتید برجسته ما که همگی از مصححین اصلی آزمون تال هستند و به نرم افزارهای ای ریتر دسترسی دارند، پاسخ شما را بررسی کرده و نتایج را در حساب کاربریتان گزارش می دهند تا به نقاط ضعف و قوت خود در این دو نهارت مهم نیز پی ببرید.

مکث در آزمون بدون زمانبندی

این مهمترین ویژگی اپلیکیشن ما است. اگر تست زمان‌بندی نشده باشد، می‌توانید به سادگی آن را در هر زمانی متوقف کنید و بعداً آن را مجدداً ادامه دهید. آزمون کامل چهار ساعت طول می کشد، و ،مکن است شما وقت کافی نداشته باشید که در یک آزمون زمانبندی شده شرکت کنید بنابراین شرکت در آزمون های بدون زمانبندی می تواند مفید باشد.

تمرین های گام به گام و منابع نامحدود رایگان

با پرداخت قیمت آزمون ماک در نرم افزار شبیه سازی شده ما علاوه بر آینکه به آزمون های تی پی او از ۱ تا ۷۴ دسترسی دارید می توانید صدها منبع تمرین تافل، نمونه سوالات و کتاب های آماده سازی را به صورت رایگان دانلود کرده و با آنها تمرین کنید.

 

آزمون ماک تافل چیست و قیمت آزمون ماک چقدر است؟

چرا شرکت در آزمون های ماک را توصیه می کنیم؟

با پرداخت قیمت آزمون های ماک، می توانید به راحتی به نمونه سوالات واقعی، مطالب و منابع گسترده ای دسترسی داشته باشید تا از نزدیک نحوه عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید و برای مدت طولانی به اشتباهات خود فکر کنید. اگر تازه در حال یادگیری استراتژی تافل و تجزیه و تحلیل آزمون هستید، همه ویژگی‌های این آزمون ها در بخش «بدون زمان» ممکن است به شما کمک کند، تا مهارت های خود را تقوقیت کنید اما این روش برای تمام TPO خوب نیست. اگر نزدیک امتحان اصلی هستید بهتر است هر روز در یک آزمون TPO کامل شرکت کنید، تا یک آزمون واقعی و کامل تافل را تجربه کنید. در حالت بدون زمان بندی می توانید هر زمان که بخواهید پاسخ یک سوال را ببینید یا هر زمان که خواستید تست را متوقف کنید، اما در آزمون واقعی خود چنین امکانی نخواهید داشت. بنابراین فقط زمانی از حالت بدون زمانبندی استفاده کنید که می خواهید برخی از اشکالاتتان را برطرف کنید یا فقط روی یک مهارت متمرکز شوید.

نحوه گزارش نمره آزمون تی پی او چگونه است؟

پس از پرداخت قیمت آزمون ماک و عضویت در اپلیکیشن ما، شما می توانید پس از شرکت در هر آزمون تی پی او، گزارش نمرات هر مهارت و همچنین نمره کلی خود را با تجزیه و تحلیل کامل در حساب کاربریتان ببینید.  اگر درخواست تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ را برای ما ارسال نکنید،  نمرات ریدینگ و اسپیکینگ دقیق‌ترین نمره‌هایی هستند که می‌توانید دریافت کنید (مخصوصاً اگر در آزمون زمان‌بندی‌شده شرکت کنید)، اما پاسخ های صحبت کردن و نوشتن توسط نرم افزار های ای ریتر نمره دهی می‌شوند و ممکن است دقیق نباشند. 
زیرا اولاً به محتوای پاسخ شما توجهی نمی کنند. مثلا ممکن است متن شما در مورد موضوعاتی نوشته شده باشد که کاملاً با موضوعات سؤالات متفاوت است و تقریباً امتیاز کامل (28 یا 29) را از ای ریتر دریافت کنید. در آزمون تافل واقعی، چنین مقاله ای به شما نمره 0 می دهد. نرم افزار ای ریتر مقاله فقط به گرامر، واژگان و طول مقاله توجه می کند. همه اینها عواملی هستند که بر نمره واقعی تافل شما تأثیر می گذارند، اما مهم تر این است که ایده ها و توضیحات را به خوبی منتقل کنید. این امکان وجود دارد که  ارتباط مناسبی بین جملات برقرار نکنید و فقط دستور زبان صحیح را در متن خود  داشته باشید، و نمره بالایی کسب کنید. به طور مشابه، امکان برقراری ارتباط بسیار خوب وجود دارد، اما چند اشتباه گرامری داشته باشید و یک مقاله تا حدودی کوتاه داشته باشید. و در این صورت، نرم افزار TPO به شما نمره ای می دهد که به طور غیر واقعی پایین است.
بنابراین توصیه می کنم که اگر د آزمون زمانبندی شده شرکت می کنید حتما درخواست تصحیح پاسخ بخش های رایتینگ و اسپیکینگ را برای ما ارسال کنید تا اساتید برجسته ما پاسخ های شما را بررسی کرده و نمره واقعی را به شما گزارش دهند.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!