دانلود بهترین منابع برای تمرین اسپیکینگ تافل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/05/29

گذراندن دوره های آمادگی تافل می تواند بسیار گران باشد، به خصوص زمانی که همزمان در حال مطالعه برای سایر آزمون های استاندارد هستید. خوشبختانه، مطالب و منابع بسیار عالی برای تمرین اسپیکینگ تافل به صورت آنلاین و رایگان وجود دارد که دانلود و تمرین با آنها، شما را از ثبت نام در کلاس های آمادگی برای تافل پرهزینه بی نیاز می کند. در این پست، ما نگاهی به برخی از بهترین منابع رایگان تافل در دسترس برای برنامه ریزی مطالعه تافل شما خواهیم انداخت!

بهترین منابع آنلاین رایگان آماده سازی تافل

آکادمی آنلاین زبان شایسته

اگر در حال خواندن این پست هستید، احتمالاً از قبل با منابع رایگان ما برای داوطلبین تافل آشنا هستید، با عضویت در اپلیکیشن آنلاین سایت ما می توانید به منابع زیر به صورت رایگان دسترسی داشته باشید:
•    آزمون های TPOاز ۱ تا ۷۴
•    نمونه سوالات طبقه بندی شده برای تمرین بخش های مختلف تافل
•    دانلود منابع و کتاب های اسپیکینگ تافل
•    دانلود منابع و کتاب های بخش های مختلف تافل

دانلود راهنما ها و منابع رایگان تافل با لینک مستقیم

•     راهنمای کتاب الکترونیکی تافل iBT
•     فلش کارت های واژگان، 
•     آزمون تمرینی کامل تافل
•     PDF واژگان تافل
•     محبوب‌ترین کتاب‌های تافل
•    بهترین منابع رایگان آمادگی برای تافل

تماشای ویدئوهای رایگان برای تقویت اسپیکینگ تافل

TED.com - TED میزبان یک کتابخانه عظیم از سخنرانی های ویدیویی توسط افراد باهوش و الهام بخش است. گوش دادن به سخنرانی‌های TED در مورد موضوعات مختلف به بهبود درک شنیداری شما کمک می‌کند و در عین حال چیزهای جذابی در مورد زندگی، علم، فناوری و رویدادهای جاری به شما آموزش می‌دهد. همچنین می‌توانید کتاب‌های کوتاه TED را برای بهبود مهارت‌های درک مطلب بخوانید. (این نوع یادگیری در واقع واقعا سرگرم کننده است. حتما را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.)
 تماشای تلویزیون، فیلم و یوتیوب نیز روشی مفید برای تمرین زبان انگلیسی است، اما تماشای مستند به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که افراد واقعی چگونه صحبت می‌کنند. بعلاوه، موضوعاتی که در مستندها ارائه می شود به انواع سوالاتی که در اسپیکینگ تافل مطرح می شود، نزدیک تر است. مستندهای رایگان را به صورت آنلاین از اینجا تماشا کنید .

دانلود منابع اسپیکینگ تافل ETS

سایت ETS امکان دانلود منابع متعددی را برای اسپیکینگ تافل در اختیار داوطلبین قرار می دهد که برخی از انها عبارتند از:
آماده سازی سریع: ابزار تمرینی با سوالات واقعی آزمون تافل iBT از آزمون های گذشته، از جمله سوالات اسپیکینگ (و در برخی موارد، فایل های صوتی واقعی) از بخش های لیسنینگ آزمون. این منبع قدیمی است و در حال حاضر به جای صفحه رسمی اصلی، خارج از ETS.org بایگانی شده است. اما هنوز هم بسیار مفید است.
تست رسمی تافل کامل: یک آزمون تمرینی تافل کاملاً به روز و مبتنی بر اینترنت. این آزمون تقریباً مشابه تافل واقعی است که به تازگی به روز شده است. یک تفاوت مهم این است که این تست تمرینی فاقد تایمر است. با این حال، دستورالعمل های این آزمون اطلاعاتی در مورد نحوه برگزاری آزمون واقعی ارائه می دهد و شما می توانید مانند آزمون واقعی در بخش اسپیکینگ با میکرفن صدای خود را ضبط کنید.
مجموعه تمرینات تافل: یکی دیگر از منابع ETS  برای تمرین اسپیکینگ که با فرمت فعلی تافل مطابقت دارد را می توانید در این منبع دانلود کنید. البته سوالات تمرین لیسنینگ تافل یا وظایف تلفیقی بخش رایتینگ و اسپیکینگ به صورت نوشتاری ارائه شده و صوتی نیست. اما چون نمونه سوالات واقعی آزمون را شامل می شود، ارزش تمرین دارد!
گفتگوهای تافل: سمینارهای حضوری و وبینارهای آنلاین که در آن نمایندگان ETS به داوطلبین در مورد آزمون تافل، ثبت نام و آمادگی آموزش می دهند.

چطور برای اسپیکینگ تافل آماده شویم؟

تقویت اسپیکینگ تافل نیاز به تمرین تمام مهارت های شما دارد زیرا در این بخش سوالات تلفیقی از شما پرسیده می شود که مهارت های ریدینگ و لیسنینگ شما را نیز ارزیابی می کند.
به طور کلی بروی تقویت مهارت های اسپیکینگ باید:

دایره لغات خود را گسترش دهید

جستجو کنید، مطالعه کنید، حفظ کنید و از واژگان جدید استفاده کنید . مترادف ها اهمیت ویژه ای دارند. از مترادف استفاده کنید تا نشان دهید که زبان شما تکراری یا محدود نیست.
برای تقویت دایره لغات خود می توانید منابع تافل زیر را دانلود کنید:

دانلود مقالاات شبکه یادگیری

شبکه یادگیری نیویورک تایمز هر روز مقالات آموزشی و مرتبط با آمادگی تافل را پست می کند. این مقالات از واژگان پیشرفته و ساختار جملات مشابه با ازمون استفاده می کنند و نمونه ای عالی از انواع نگارش رسمی هستند که در تافل با آنها مواجه خواهید شد. خواندن این مقالات نه تنها از نظر فکری محرک است، بلکه تمرین عالی انگلیسی را نیز ارائه می دهد. همچنین دامنه لغات شما برای اسپیکینگ تافل نیز بهبود می یابد.

بازی با Word Dynamo

بازی Word Dynamo Challenge را بازی کنید تا دانش خود را در مورد واژگان پایه (ابتدایی تا دبیرستان) امتحان کنید.

خواندن مقالات و کتاب های آنلاین

خواندن به زبان انگلیسی بهترین راه برای یادگیری لغات جدید و آماده شدن برای بخش ریدینگ تافل است. بهبود درک مطلب شما نیاز به تمرین دارد، اما همه مطالب خواندنی یکسان ساخته نمی شوند. خواندن نیویورک تایمز ، نیویورکر ، اکونومیست، و سایر نشریات معتبر آنلاین، تمرین بهتری را نسبت به خواندن وبلاگ‌های تصادفی توسط افراد غریبه ارائه می‌دهد که ممکن است از دستور زبان کامل یا واژگان پیشرفته استفاده نکنند.

 

دانلود بهترین منابع برای تمرین اسپیکینگ تافل

 

خواندن موضوعات مورد علاقه

سایت aldaily، از The Chronicle of Higher Education، حاوی فهرستی از مقالات یادداشت، مقالات، نظرات، و کتابهایی در مورد انواع موضوعات است. این لیست ها روزانه به روز می شوند و مجموعه ای غنی از مطالب خواندنی آکادمیک را ارائه می دهند که با آن می توانید مهارت های درک مطلب و درنتیجه اسپیکینگ انگلیسی خود را تمرین کنید

از تلفظ درست انگلیسی استفاده کنید

حتماً قوانین اساسی تلفظ انگلیسی را درک کنید تا بتوانید برای بخش اسپیکینگ بهترین نتیجه را بگیرید. یاد بگیرید به طور طبیعی بر کلمات و عباراتی که فکر می کنید مهم ترین هستند تأکید کنید.
صداها را در انگلیسی به درستی تلفظ کنید. حرکات مختلف دهان در تلفظ انگلیسی را بیاموزید، درک کنید و از آن آگاه باشید.
دانلود منابع زیر به شما کمک می کند که با تلفظ صحیح کلمات در زبان انگلیسی اشنا شوید که برای موفقیت در اسپیکینگ تافل اهمیت بسیار زیادی دارد.

TOEFL TV

ویدیوهای یوتیوب که فرمت تافل را توضیح می دهد، نکاتی را برای تحصیل در تافل ارائه می دهد و اطلاعاتی در مورد تحصیل در خارج از کشور ارائه می دهد. (در حال حاضر، برخی از این صحبت‌ها کمی قدیمی هستند و فرمت فعلی آزمون را منعکس نمی‌کنند اما به هرحال دانلود آنها برای تقویت اسپیکینگ و لیسنینگ تافل، منابع عالی به شمار می ایند.

برنامه ریز تافل

این راهنمای PDF نحوه آماده شدن برای شرکت در تافل را توضیح می دهد. در مورد هر بخش به صورت جداگانه از آزمون صحبت می کند، به علاوه نمره تافل و گزارش نمرات را نیز توضیح می دهد. سعی کنید با گوش دادن به توضیحات با تلفط صحیح کلمات آشنا شوید.

دوره رسمی تافل آنلاین از EdX

این دوره رسمی تافل که در وب سایت آموزش الکترونیکی EdX میزبانی شده است، یک دوره آموزشی گسترده آنلاین یا MOOC است. مانند همه MOOC ها، هر داوطلب می تواند به صورت رایگان در این کلاس ثبت نام کند، به گروه های مطالعاتی با داوطلبین دیگر بپیوندد و با مربیان واقعی چت گروهی زنده داشته باشد. منابع دوره شامل تست های تمرینی تافل است که در هیچ جای دیگری به صورت رایگان در دسترس نیست، امکان دانلود منابع و ویدئوهای مربیان، تابلوهای پیام، و وبینارهای زنده که داوطلبین می توانند سوالات خود را برای اساتید ارسال کنند نیز به شما کمک می کند که با انگلیسی زبانان تعامل بیشتری داشته باشید و اسپیکینگ تافل خود را تقویت کنید.

مهارت های ویژه آزمون را بیاموزید

به کل سوال پاسخ دهید . یاد بگیرید که به صورت همزمان، سوالات تافل را بخوانید و به فایل صوتی گوش دهید. پاسخ‌هایی را برنامه‌ ریزی و طرح‌ریزی کنید و سعی کنید تمام نکات مربوط به سوال را در پاسخ خود بگنجانید. برای تقویت مهارت اسپیکینگ تافل، علاوه بر دانلود منابع مختلف بهتر است پاسخ های خود را با یک معلم، معلم خصوصی یا همکلاسی بررسی کنید. آنها ممکن است بتوانند جنبه‌ای از سؤال را ببینند که شما به آن توجه نکرده‌اید.
پاسخ خود را برنامه ریزی کرده و ساختار دهی کنید. شما زمان بسیار کوتاهی برای یادداشت کردن و ایجاد یک طرح کلی برای پاسخ اسپیکینگ تافل خود دارید. اما هرگز نباید از این مرحله بگذرید. سازماندهی صحیح پاسخ به شما کمک می کند تا عمیق تر در مورد صحبت کردن فکر کنید. سازماندهی خوب نمره تافل شما را نیز افزایش می دهد. شما همچنین باید به دنبال دانلود منابعی که قالب تافل اسپیکینگ را به شما آموزش می دهند، باشید.
در بخش اسپیکینگ تافل یک سوال مستقل و سه سوال تلفیقی مطرح می شودبا دانلود منابع رسمی و نمونه سوالات واقعی تافل، مطمئن شوید که تفاوت بین هر یک از چهار سوال را در اسپیکینگ تافل درک کرده اید.

با منابع رسمی و نمونه سوالات واقعی اسپیکینگ تافل تمرین کنید

منابع رسمی TOEFL Speaking را مرور کنید و از آنها استفاده کنید. پاسخ دادن به سوالات اسپیکینگ به خصوص TPOها را تمرین کنید و نمونه پاسخ های اسپیکینگ را از منابع ETS مرور کنید. حتماً وب سایت رسمی تافل و کتاب های تمرین ETS را بررسی کنید. همچنین می توانید سوالات تمرینی تافل را از منابع غیر رسمی انجام دهید.
چندین تمرین مهارتی خوب در اینجا ارائه شده است و همچنین می توانید به لیست تمرینات اسپیکینگ برای تافل نگاهی بیندازید.
اپلیکیشن اکادمی آنلاین زبان شایسته  یک منبع رایگان عالی است و امکان دانلود منابع رایگان زیادی را برای اسپیکینگ تافل در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با عضویت در سایت ما می توانید به تمامی تی پی او ها از نسخه ۱ تا ۷۴ دسترسی داشته باشید و به صورت ازمون های کامل زمانبندی شده یا به صورت بخش های مجزا بدون زمانبندی در آن شرکت کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!