چطور با تمرین نمونه سوالات تافل با جواب در 10 روز برای تافل آماده شویم ؟

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1401/09/06

اگر تصمیم گرفتید در آزمون تافل شرکت کنید، باید یک برنامه مطالعاتی مشخص تعیین کنید و به آن پایبند باشید تا به موفقیت برسید. اما گاهی اوقات روزها و هفته ها می گذرند و با وجود اینکه طبق برنامه، مطالعه خود را انجام داده اید، احساس می کنید هیچ پیشرفتی نکردید. دلیل اصلی این عدم پیشرفت، استفاده از منابع نامناسب یا نحوه تمرین کردن نمونه سوالات تافل با جواب بدون استراتژی درست است.
تکنیک های مدیریت زمان و برنامه ریزی ابزارهای بسیار خوبی هستند که برای آمادگی تافل باید از آنها کمک بگیرید. در این مقاله، یک برنامه مطالعه برای شما آماده کردیم که به شما کمک می کند با تمرین نمونه سوالات تافل با جواب به سرعت برای تافل آماده شوید!  آمادگی برای تافل با این برنامه تنها طی ده روز امکان پذیر است!

چه مدت طول می کشد تا با تمرین نمونه سوالات با جواب برای تافل آماده شوید؟

اینکه چقدر طول می کشد تا به طور واقع بینانه برای تافل آماده شوید، به طور کلی، به دو عامل بستگی دارد: سطح فعلی زبان انگلیسی شما و نمره ای که برای پذیرش در دانشگاه مورد نظرتان به آن نیاز دارید.
پیش از برنامه ریزی، باید نقطه شروع خود را تعیین کنید. برای این کار، باید در یک آزمون آزمایشی تافل شرکت کنید و پس از پاسخگویی به نمونه سوالات تافل واقعی با مقایسه جواب ها ببینید در چه سطحی هستید.
بهترین نمونه سوالات تافل که می توانید روی نمره آن حساب کنید، آزمون تی پی او تافل است که همان نمونه سوالات واقعی این آزمون هستند که در سال های گذشته مطرح شده اند. 
برای اینکه از نمره فعلی خود مطمئن شوید می توانید پس از شرکت در یک آزمون TPO در نرم افزار شبیه ساز سایت ما، درخواست تصحیح پاسخ های بخش اسپیکینگ و رایتینگ را ارسال کنید. اساتید برجسته ما که جزو ممتحین آزمون تافل هستند جواب های شما را بررسی کرده و با نرم افزارهای ای ریتر نیز آنها را چک می کنند. سپس نمره تمام بخش های آزمون را در حساب کاربری شما گزارش می دهند.
پس از اینکه گزارش نمرات را دریافت کردید، باید نتایج را با حد نصاب نمره تافل مورد پذیرش در دانشگاه مقایسه کنید تا میزان آمادگی خود را بسنجید.

چطور با تمرین نمونه سوالات تافل با جواب در 10 روز برای تافل آماده شویم ؟

اگر فاصله نمرات شما با حدنصاب دانشگاه بیش از ۴ نمره در هر بخش باشد، حدود دو ماه طول می کشد تا برای امتحان تافل آماده شوید. اما، اگر در حال حاضر به ۳ یا ۴ نمره در هر بخش نیاز دارید و فقط می خواهید کمی سطح خود را بالا ببرید، برنامه 10 روزه زیر کاملاً مناسب شما است.

چگونه در 10 روز برای تافل آماده شویم؟ 

به هیجان انگیزترین بخش این مقاله رسیدیم. توجه داشته باشید که این برنامه، برای شرکت در آزمون تافل iBT یا هوم ادیشن تهیه شده است. 
با  این برنامه مطالعاتی که در مورد نحوه آماده شدن برای تافل در 10 روز است می توانید با پاسخگویی به نمونه سوالات تافل با جواب  در آزمون موفق شوید البته اگر به قوانینی که اشاره می کنیم، پایبند باشید.
 اول از همه، این برنامه را جدی بگیرید و حداقل چند ساعت در روز را صرف پاسخگویی به نمونه سوالات تافل و مقایسه پاسخ های خود با جواب های صحیح کنید. برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید، واقعاً باید تمرکز و تلاش کنید.

چطور با تمرین نمونه سوالات تافل با جواب در 10 روز برای تافل آماده شویم ؟

آمادگی تافل: روز 1.  تصمیم بگیرید که در کدام فرمت تافل شرکت کنید

اول از همه، شما باید انتخاب کنید که چگونه می خواهید در آزمون شرکت کنید.
همانطور که گفتیم دو فرمت وجود دارد: تافل  iBTو تافل هوم ادیشن.
تافل iBT به معنای شرکت در آزمون از یک مرکز معتبر است. این آزمون به صورت آنلاین انجام می شود، اما برای شرکت در آن باید در یک مرکز آزمون خاص حضور داشته باشید.
TOEFL home edition  ساختار این آزمون دقیقا مانند تافل آی بی تی است با این تفاوت که می توانید از خانه خود در آن شرکت کنید. 
تفاوت اصلی در آمادگی بین آنها این است که اگر فرمت هوم ادیشن را انتخاب کنید باید طی این ۱۰ روز علاوه بر پایبند بودن به برنامه مطالعاتی به فکر آماده کردن تجهیزات مورد نیاز از جمله یک لپ تاپ یا کامپیوتر دارای وب کم، یک بلندگو، یک اتاق ساکت و اتصال پایدار به اینترنت باشید.
با این حال، مواردی مانند نمونه سوالات، ساختار آزمون و نحوه جواب دادن به سوالات کاملا یکسان است. همچنین تفاوتی بین زمان بررسی و ارسال نتایج وجود ندارد و در هر دو آزمون، معمولاً حدود یک هفته طول می کشد تا نمرات رسمی در دسترس قرار گیرند. 
اما بهتر است از همین ابتدا در نظر بگیرید که کدام فرمت با اهداف شما سازگارتر است. اگر مرکز آزمون نزدیک محل زندگی شما است برای شرکت در تافل، این گزینه را در نظر بگیرید اما اگر از مراکز آزمون معتبر فاصله دارید، تافل نسخه خانگی سریعتر و راحت تر به نظر می رسد.

ساختار آزمون تافل

ساختار تافل iBT  همراه با توضیحات مفصل همه بخش های آزمون در جدول زیر ارائه شده است. تمام آزمون های tpo نسخه ۷۴ تایی نمونه سوالات تافل واقعی با جواب دقیقا مطابق با همین فرمت هستند: 

نام بخش

زمان

توضیح

ریدینگ

54-72 دقیقه

چند متن را بخوانید و به 30-40 سوال پاسخ دهید

لیسنینگ

41-57 دقیقه

به سخنرانی ها و بحث های کوتاه گوش دهید و به 28-39 سؤال پاسخ دهید

استراحت

10 دقیقه.

اسپیکینگ

17 دقیقه

در مورد یک موضوع صحبت کنید، متن را مطالعه و درباره آن صحبت کنید

رایتینگ

50 دقیقه

متنی را مطالعه کنید و نظر خود را بنویسید. در مورد یک موضوع خاص، مقاله بنویسید


آماده سازی تافل: روز 2. با پاسخ به نمونه سوالات تافل با جواب، سطح نمره خود را بدست آورید

شما باید نقطه شروع خود را بدانید. حتی اگر به سطح زبان انگلیسی خود مطمئن هستید، فرمت تافل ممکن است برای شما جدید باشد. بهترین راه برای تعیین میزان آمادگی برای تافل، شرکت در یک آزمون ماک شبیه سازی شده است.
بهترین نمونه سوالات تافل با جواب، تی پی او ها هستند که از نسخه ۱ تا ۷۴ آنها در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته در اختیار شما قرار گرفته است.
به راحتی می توانید وارد سایت شده در اپلیکیشن عضو شوید و با انتخاب یکی از آزمون های تی پی او، دقیقا مطابق با زمانبندی تافل در یک آزمون آزمایشی شرکت کنید.
 حین انجام آن سعی کنید از شرایط واقعی امتحان تقلید کنید. هر آزمون تقریباً 4 ساعت طول می کشد بنابراین هر چیزی که ممکن است حواس شما را پرت کند، حذف کنید.
چنین تمرینی برای بررسی اینکه چقدر باید برای آمادگی تافل وقت بگذارید، ضروری است. بعد از آزمون ماک ببینید چه نمره ای گرفتید و با نمره مطلوب خودتان مقایسه کنید. 
معمولاً کالج ها نمرات بالای 80 را می پذیرند . با این حال، برخی از دانشگاه های برتر ممکن است نمره بالای 100 و حتی بالاتر را بپذیرند. همیشه ایده خوبی است که از قبل شرایط لازم را بررسی کنید تا ببینید نمره خوب تافل برای شما چقدر است.
به طور کلی، اگر 10-15 نمره در کل کم داشته باشید، ده روز برای بهبود نتایج و آمادگی با نمونه‌ سوالات تافل با جواب کافی است. با این حال، اگر هدف شما 100 است و آزمون آزمایشی نشان می‌دهد که سطح شما 60 است، ممکن است لازم باشد در محدودیت‌های زمانی تجدید نظر کنید و زمان بیشتری را برای آمادگی تافل به خود اختصاص دهید.
آزمون های شبیه سازی شده TPO برای بررسی نقاط ضعف شما مناسب هستند. هر بخش از آزمون از 0 تا 30 نمره دارد، بنابراین شما متوجه می شوید که در کدام مهارت نیاز به تمرین بیشتری دارید.

آمادگی تافل: روز ۳. برای تمرین با نمونه سوالات تافل با جواب، برنامه ریزی کنید

اکنون زمان برنامه ریزی است. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه برای تافل آماده شوید.
بهترین روش آمادگی تافل، تمرین با نمونه سوالات واقعی و مقایسه جواب ها است. در این مدت کوتاه شما زمان کافی برای مطالعه راهنماها ندارید و فقط باید سعی کنید با تمرین نمونه سوالات واقعی تافل، هرچه بیشتر مهارت های خود را تقویت کنید.
راه دیگری که می توانید انتخاب کنید مشاوره با یک معلم خصوصی است که می تواند بهترین راه برای رفع نقاط ضعف شما باشد.
 با این حال، اگر بودجه کافی برای معلم خصوصی ندارید، نگران نباشید با تمرین نمونه سوالات تی پی او در سایت ما به راحتی می توانید مهارت های خود را تقویت کنید. 

آمادگی تافل: روز ۴. تمرین با نمونه سوالات بخش ریدینگ با جواب

بخش ریدینگ آزمون تافل به طور خاص برای بررسی توانایی شما در درک مِطلب به زبان انگلیسی طراحی شده است. نمونه سوالات ریرینگ از متون دانشگاهی  واقعی انتخاب می شوند و فقط تاحدودی تغییر می‌کنند که باعث می‌شود دقت بیشتری در ارزیابب مهارت‌های خواندن شما ایجاد شود.
باوجودیکه این متون معمولاً به موضوعات مختلفی اشاره دارند، لازم نیست در هیچ یک از آنها تخصص داشته باشید. تمام اطلاعاتی که برای پاسخ به سؤالات نیاز دارید در متن ارائه شده است.
در بخش ریدینگ، ۳ تا ۴  متن و10  سوال برای هر یک از آنها مطرح می شود.
سه نوع سوال ریدینگ نیز وجود دارد.
برای تکمیل این بخش 54 تا 72 دقیقه فرصت خواهید داشت.
برخی از سوالات چند گزینه ای با یک پاسخ صحیح هستند.
در برخی از سوالات باید مکان درست جمله را در متن پیدا کنید.
آماده پاسخگویی به سوالات چند گزینه ای و چند جوابی باشید که هدف آن بررسی میزان استخراج اطلاعات صحیح از متن هاست.
می توانید با نمونه سوالات واقعی تی پی او های تافل با جواب در سایت آکادمی آنلاینزبان شایسته تمرین کنید که به صورت رایگان در دسترس است، در این سایت به ترجمه های ریدینگ تمام tpo ها از ۱ تا ۷۴ نیز دسترسی دارید که سرعت مطولعه و تمرین شما را افزایش می دهد.

آمادگی تافل: روز ۵. تمرین با نمونه سوالات بخش لیسنینگ با جواب

بخش لیسنینگ، مهارت های شنیداری شما را در یک محیط خاص ارزیابی می کند. برای کسب نمرات بالا باید توانایی درک انگلیسی در سطح دانشگاهی را نشان دهید. کلیپ های صوتی استفاده شده برای این قسمت بر اساس برخی سخنرانی ها و گفتگوهای علمی یا دانشجویی است.
گزینه یادداشت برداری در تمام بخش لیسنینگ امتحان در دسترس شما است.
شما 3تا4 سخنرانی از قبل ضبط شده و 2تا3 مکالمه را خواهید شنید .
در مجموع 28تا39 سوال در این بخش وجود دارد.
شما باید طی 41تا57 دقیقه به سوالات جواب بدهید.
دو نوع سوال در این بخش مطرح می شود.
برخی از سوالات را به صورت سوالات سنتی چند گزینه ای با چهار گزینه و تنها یک پاسخ صحیح خواهید یافت.
همچنین برخی سوالات چند گزینه ای وجود دارد که از چهار گزینه دو مورد آن صحیح است.
در نرم افزار شبیه ساز آکادمی آنلاین زبان شایسته می توانید بخش لیسنینگ تافل را انتخاب کنید و فقط به نمونه سوالات این بخش با جواب تمرین کنید.
 با این حال، بهتر است به برخی از منابع دیگر بدون توجه به فرمت آنها گوش دهید. هر نوع فایل صوتی که برای شما راحت‌تر است، به تقویت مهارت شنیداری شما کمک می کند، تمرین بیشتر به هر نحوی به نفع شماست.

آمادگی تافل: روز 6. تمرین با نمونه سوالات بخش اسپیکینگ با جواب

بخش بعدی که باید از آن عبور کنید، صحبت کردن است که برای به چالش کشیدن و بررسی توانایی شما در تولید انگلیسی استاندارد ایجاد شده است.
در چهار سوالی که در این بخش مطرح می شود ممکن است از شما خواسته شود به عنوان یک دانشجو درباره یک مطلب صحبت کنید. یک هدست با میکروفون در دسترس شما خواهد بود تا پاسخ های خود را ضبط کنید.
اولین سوال "لیسنینگ مستقل" نامیده می شود زیرا از شما خواسته می شود تا بر اساس نظر یا ایده خود پاسخی بدهید.
بقیه سؤالات که لیسنینگ تلفیقی نامیده می شوند برخی دیگر از مهارت های انگلیسی شما مانند گوش دادن و خواندن را نیز ارزیابی می کنند.
زمان آماده شدن برای هر سوال حدود 15 تا 30 ثانیه است.
بسته به نوع سوال، پاسخ شما باید 45 یا 60 ثانیه باشد .
در مجموع هفده دقیقه برای تکمیل بخش اسپیکینگ زمان داده می شود.
منابع عالی برای تمرین این بخش از آزمون در اپلیکیشن ما وجود دارد و می توانید در وب سایت به نمونه سوالات واقعی بخش لیسنینگ، جواب دهید و درخواست تصحیح آن را برای ما ارسال کنید. همچنین سعی کنید از هر فرصتی برای مکالمه به زبان انگلیسی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر دوستانی از خارج از کشور دارید، با آنها چت کنید.

آمادگی تافل: روز 7. تمرین با نمونه سوالات بخش رایتینگ با جواب

آخرین بخش آزمون تافل رایتینگ است که هدف آن ارزیابی توانایی شما در نوشتن به زبان انگلیسی است. افکار شما که در متن بیان می کنید باید منسجم و واضح باشد. استفاده از زبان انگلیسی آکادمیک برای نوشتن ممکن است مشکل باشد، اما آماده سازی نکته اصلی است.
دو وظیفه اصلی وجود دارد:
شما 50 دقیقه فرصت دارید تا متن های این بخش را تایپ کنید.
اولین سوال با محدودیت زمانی 20 دقیقه، با گوش دادن و خواندن یک متن شع می شود، زیرا باید در پاسخ به مطالب ارائه شده متن خود را بنویسید.
سپس یک سوال با موضوع خاصی دریافت خواهید کرد که باید در یک مقاله کامل به آن بپردازید و نظر یا تجربه خود را ارائه دهید. محدودیت زمانی این بخش 30 دقیقه است.
شما باید متن خود را  با صفحه کلید تایپ می کنید.
کسب نمره بالا حتی با وجود برخی از اشتباهات گرامری امکان پذیر است فقط کافی است ساختار درستی برای مقاله خود در نظر بگیرید و ایده های خود را گسترش داده و مثال بزنید.
همچنین، لازم نیست در موضوعات خاصی متخصص باشید، زیرا رایتینگ تافل با هدف ارزیابی مهارت انگلیسی شما تصحیح می شود نه اطلاعات عمومی تان.
مرتبط ترین و به روزترین منبع برای تمرین با نمونه سوالات این بخش، تمرین با نمونه سوالات tpo تافل است اگر در سایت ما به این سوالات پاسخ دهید می توانید درخواست تصحیح آنها را نیز برای ما هرسال کتید و گزارش کانلی لز نقاط ضعف خود دریافت نمایید.

آمادگی تافل: روز ۸. شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها

امروز روز تمرین بیشتر با نمونه سوالات واقعی است . آیا آزمون آزمایشی روز دوم را به خاطر دارید؟ وقت آن است که به عقب برگردید و نتایج خود را دوباره بررسی کنید.
در کدام بخش کمترین نمره را کسب کردید؟ باید سعی کنید تا حد امکان به نمونه سوالات آن بخش با جواب پاسخ بدهید و برای ارتقاء سطح آن مهارت تمرین کنید.

آمادگی تافل: روز ۹. تمرین با آزمون آرمایشی تافل تی پی او (TPO)

در روز نهن باید با پاسخگویی به یک آزمون آزمایشی کامل، تمرین کنید. مطمئنا متوحه شدید که هرچه بیشتر با نمونه سوالات واقعی تافل با جواب تمرین کنید، شانس شما برای کسب نمره مورد نظرتان بیشتر است.
بنابراین، خوب است که یک روز را صرفاً صرف انجام آزمون های ماک تی پی او کنید. در اپلیکیشن ما، به صورت رایگان به tpoهای نسخه ۷۴ تایی دسترسی دارید و می توانید در یک محیط شبیه سازی شده دقیقا مطابق با فرمت آزمون تافل در هر یک از آنها شرکت کرده و گزارش نمرات خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید.

آمادگی تافل: روز ۱۰. ریلکس کردن

همه ما می دانیم که روز قبل از امتحان چقدر استرس دارد. با این حال، گرفتار ترفندهای ذهن خود نشوید که به شما می گوید بیشتر تمرین کنید. خسته کردن خودتان، نتیجه معکوس دارد. سعی کنید استراحت کنید و به پیاده روی بروید. حتی می توانید یک فیلم (ترجیحا به زبان انگلیسی) تماشا کنید که سرگرمی هدفمندی خواهد بود.

 

چطور با تمرین نمونه سوالات تافل با جواب در 10 روز برای تافل آماده شویم ؟

آمادگی برای حضور در مرکز آزمون تافل

چند دقیقه وقت بگذارید تا یاد بگیرید از امتحان چه انتظاری دارید. همه چیز فقط به دانستن مدت زمان آزمون تافل نیست. آشنایی با روش و قوانین کلی می تواند به شما کمک کند تا از نگرانی ها و دردسرهای غیر ضروری جلوگیری کنید.

 

دیر نکنید

شما باید حداقل 30 دقیقه قبل به مرکز آزمون بروید تا مطمئن شوید که زمان کافی برای بررسی مدارک و حضور به موقع در آزمون را دارید. هیچ گونه غذا یا نوشیدنی همراه نداشته باشید مگر اینکه شرایط بهداشتی را رعایت کنید و مجاز باشید.

 

گذرنامه خود را بردارید

گذرنامه خود را فراموش نکنید. فقط گذرنامه ها به عنوان وسایل شخصی مجاز هستند، بنابراین هرچیز دیگری باید خارج از اتاق امتحان گذاشته شود. اگر شک دارید، به وب سایت رسمی تافل بروید تا لیست موارد ممنوعه را بررسی کنید.

 

قوانین را دنبال کنید

باید درک کنید که افراد زیادی برای شرکت در امتحان می آیند. بنابراین قوانین و رویه های خاصی برای ایجاد یک محیط امن و منصفانه وجود دارد. اگر برای دنبال کردن آن‌ها آماده نباشید، نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید.

 

در صورت نیاز کمک بخواهید

در طول آزمون، سرپرست آزمون به شما کمک خواهند کرد. هدفون های کاهش نویز به شما کمک می کند تمرکز کنید. توجه داشته باشید که فقط با اجازه می توانید اتاق را ترک کنید و زمان شمار شما متوقف نمی شود. همچنین کاغذ یادداشت برداری دریافت خواهید کرد، اما باید در پایان امتحان به سرپرست برگردانده شود.

تکنیک های مدیریت زمان و نکات پاسخگویی به سوالات تافل

ما سعی کردیم تا آنجا که ممکن است ابزارهای مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا در تافل نمره بالاتری بگیرید. در ادامه چند تکنیک و نکنه را با شما به اشتراک می گذاریم که باید در حین پاسخگویی به سوالات به خاطر داشته باشید. این نکات بالاترین نمره تافل را برای شما تضمین نمی کند، اما مدیریت زمان و روند پاسخگویی را برای شما آسان تر می کند و هتر است هنگام تمرین با نمونه سوالات تافل با جواب آنها را تمرین کنید :

ابتدا تمام گزینه ها را بررسی کنید. 

امتحان تافل دشوار است، بنابراین صرفا اولین پاسخی را که درست به نظر می رسد انتخاب نکنید. کمی وقت بگذارید و تمام گزینه های پاسخ موجود را بخوانید.

پاسخ های اشتباه را حذف کنید.

اگر نمی توانید پاسخی را که در مورد آن مطمئن هستید پیدا کنید، فرآیند حذف کردن پاسخ را امتحان کنید و گزینه های نادرست را کنار بگذارید.

تکنیک یادداشت برداری را هنگام تمرین نمونه سوالات تافل با جواب تقویت کنید

از آن تکه کاغذی که دریافت می کنید به خوبی استفاده کنید و در هر قسمت از امتحان یادداشت برداری کنید.

به همه سوالات پاسخ دهید 

شما برای پاسخ اشتباه در تافل نمره از دست نمی دهید، پس از این فرصت استفاده کنید و به سوالات سخت نیز پاسخ حدسی بدهید. زیرا احتمال درست بودن آن هست!

خونسرد باشید و تست بزنید.

سعی کنید استرس نداشته باشید. عصبی بودن هرگز به کسی کمک نکرده است. اگر برای شما مفید است، از برخی تکنیک‌های تنفسی برای متمرکز ماندن استفاده کنید.

متن های سخت را در نمونه سوالات تافل با جواب بخوانید.

حین آماده شدن برای بخش ریدینگ، از خواندن متن های طولانی که خیلی پیچیده به نظر می رسند اجتناب نکنید بلکه سعی کنید تکنیک های خواندن راروی انها  پیاده کنید . اگر هنوز در مورد اسکن کردن و اسکیمینگ چیزی نشنیده اید، وقت آن رسیده است که نحوه استفاده از آنها را بیاموزید. این استراتژی ها به شما کمک می کنند مدیریت زمان داشته باشید.

سوالات را با دقت مطالعه کنید. 

معمولاً سوالات حاوی یک کلمه کلیدی مرتبط با پاسخ هستند. به عنوان مثال، در بخش ریدینگ، متن سوالات می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید در متن به دنبال چه چیزی باشید.

از سوالات سخت بگذرید و بعداً برای جواب دادن به آنها برگردید. 

اگر در مورد پاسخ دادن به سوالی مطمئن نیستید، فعلا آن را کنار بگذارید. وقت خود را برای پاسخگویی به یک سوال هدر ندهید وگرنه زمانی که باید برای بقیه سوالات صرف کنید را از دست می دهید.

پاسخ های خود را دوبار چک کنید.

اگر با نمونه سوالات تافل با جواب، تمرین کرده باشید، باید قانون اساسی مدیریت زمان برای شرکت کنندگان را می دانید. اینکه چند دقیقه باید براب بررسی مجدد پاسخ ها در پایان آزمون وقت بگذارید. علاوه بر این، می توانید پاسخ های خود را با رویکردی تازه مرور کنید. شاید بتوانید پاسخ سوالی را که بار اول از دست دادید، پیدا کنید.

زمان محدود آزمون تافل را در نظر بگیرید 

هر زمان که در آزمون آزمایشی شرکت می‌کنید، مطمئن شوید که در محدوده زمانی مجاز به سوالات پاسخ می دهید. بهترین روش تمرین نمونه سوالات تافل با جواب، شرکت در آزمون های تی پی او زمانبندی شده طبق فرمت تافل است.
اگر می خواهید در ۱۰ روز برای تافل آماده شوید همین امروز در اپلیکیشن شبیه ساز آزمون تافل ما ثبت نام کنید تا به نمونه‌ سوالات واقعی تافل با جواب و صدها منبع رایگان دیگر دسترسی داشته باشید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!