7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1402/06/27

آیا برای آیلتس 2022-2023 آماده می‌شوید؟ آیا به دنبال برنامه هایی برای تقویت اسپیکینگ خود هستید؟ در این پست، 7 نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس را برای افزایش آمادگی تان به شما معرفی می‌کنیم.
آیلتس یکی از بهترین آزمون‌ها برای اثبات مهارت شما در زبان انگلیسی است که می‌تواند به شما کمک کند تا وارد بهترین کالج‌ها، دانشگاه‌ها و سایر موسسات دانشگاهی در سراسر جهان شوید. با این حال، موسسات برتر همیشه نمرات بالایی را می‌خواهند. بنابراین، چگونه می‌توان یک نمره خوب در این آزمون به دست آورد؟ چگونه برای آن آماده شوید؟ بهترین نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس کدام است؟ آیا برنامه آماده سازی آیلتس رایگان وجود دارد؟ 
ما لیستی از 7 نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برتر را در ادامه گردآوری کرده ایم. به خواندن ادامه دهید تا بهترین اپلیکیشن اسپیکینگ آیلتس را برای خود بیابید. 

1. نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس FluentU

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

FluentU با استفاده از ویدئوهایی که نشان می‌دهد چگونه از زبان انگلیسی در رسانه‌ها استفاده می‌شود، انگلیسی را آموزش می‌دهد. موزیک ویدیوها، اخبار و تریلرهای فیلم از جمله کلیپ های موجود در این سایت هستند.
این محتوای واقعی به جای زبان انگلیسی رسمی و سفت و سخت که توسط منابع سنتی آموزش داده می‌شود، زبان انگلیسی را به شیوه‌ای که افراد بومی با هم ارتباط برقرار می‌کنند، آموزش می‌دهد. علاوه بر این، بر خلاف سایر منابع فیلم های انگلیسی، FluentU دارای ابزارهای یادگیری زبان است که به شما در درک عبارات و کلماتی که قبلاً هرگز نشنیده اید کمک می‌کند.
ویدیوهای FluentU همگی دارای زیرنویس‌های جذابی هستند که به شما امکان می‌دهد روی کلمات کلیک کنید تا ترجمه، پاراگراف‌های نمونه و راهنمای تلفظ را دریافت کنید. از این طریق در مورد آنچه گوش می‌دهید بیشتر خواهید آموخت. ویدیوها نه تنها به شما نشان می‌دهند که زبان انگلیسی بومی چگونه به نظر می‌رسد، بلکه نحوه استفاده از عبارات در اسپکینیگ آیلتس را نیز به شما نشان می‌دهد.
FluentU همچنین آزمون‌های مناسبی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد آنچه را که از ویدیوها آموخته‌اید در عمل پیاده کنید. آزمون‌ها در این نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس شامل سؤالات اسپیکینگ هستند که به شما امکان می‌دهند تلفظ انگلیسی تان را با استفاده از صحبت کردن در میکروفون تمرین کنید. شما باید پاسخ خود را از طریق میکروفن ضبط کنید، و نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس FluentU به شما می‌گوید که آیا تلفظ شما صحیح است یا خیر.

امکانات نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس فلوئنت یو

FluentU مجموعه ای از ویدیوهای دنیای واقعی مانند کلیپ‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.
علاوه بر این، تمریناتی دارد که برای کمک به شما در پیگیری پیشرفت تان موثر است.
این برنامه، یک تجربه کاربری 100٪ شخصی سازی شده را ارائه می‌دهد.
در حال حاضر 9 زبان - انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، کره ای، روسی، آلمانی، چینی ماندارین، ایتالیایی و اسپانیایی در این نرم افزار پشتیبانی می‌شود.
شما می‌توانید به این برنامه در چندین دستگاه دسترسی داشته باشید.
برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید

2. نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس ELSA Speak

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

ELSA یک برنامه تلفظ انگلیسی است که به شما کمک می‌کند انگلیسی را واضح و موثر صحبت کنید.
لهجه اولین عاملی است که وقتی به انگلیسی صحبت کردن فکر می‌کنیم ذهن ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این نرم افزار به کاربر اجازه می‌دهد تا زبان انگلیسی را با انجام بازی های سرگرم کننده ای که بر تلفظ، ریتم، تاکید کلمات و لحن تمرکز دارد، بهبود بخشد. این برنامه صدای کاربر را با صدای افراد بومی مقایسه می‌کند و بازخورد و دستورالعمل های تصحیح آنها را ارائه می‌دهد.
این برنامه شامل دوره هایی برای مطابقت با نیازهای شما است، و تفاوتی ندارد اگر در حال آماده شدن برای آیلتس، آیلتس یا TOEIC باشد، یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادگیری مکالمه انگلیسی است.

امکانات السا اسپیک

آموزش با هوش مصنوعی ELSA از نزدیک پیشرفت شما را زیر نظر دارد و در صورت منحرف شدن از برنامه تان به شما هشدار می‌دهد. 
این اولین و بهترین نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تشخیص گفتار، ارزیابی و ارائه بازخورد فوری و جامع در مورد تلفظ و روان صحبت کردن است. این به دانش آموز اجازه می‌دهد تا تلفظ صحیح را به سرعت تشخیص دهد و یاد بگیرد.
هوش مصنوعی این برنامه، عملکرد و داده های هر کاربر را بررسی کرده و برنامه درسی روزانه هر کاربر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بهترین برنامه ریزی را برای آمادکی آیلتس ارائه دهد.
برای ثبت نام در این سایت کلیک کنید

3. نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس لئو

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

این برنامه برای افرادی که می‌خواهند انگلیسی را سریع و روان صحبت کنند طراحی شده است. از احوالپرسی گرفته تا معرفی کردن و گفتگوهای کوتاه، این نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس انگلیسی زبان دارای 750 جلسه صوتی در زمینه مکالمات روزانه انگلیسی است. 
از طریق روش‌های یادگیری جذاب، افراد می‌توانند موضوعات مختلفی از جمله احوالپرسی، معرفی، صحبت‌های معمولی و گفتگوهای تجاری را بیاموزند. کاربران همچنین می‌توانند با انجام بازی‌های تعاملی، آنچه را آموخته اند، تمرین کنند. علاوه بر این، این نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس بر روی بهبود توانایی های لیسنینگ و واژگان از طریق داستان های سرگرم کننده و مقالات خبری تمرکز دارد و برای زبان آموزان در تمامی سطوح اعم از مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب است.

امکانات اپلیکیشن لئو

این نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس شامل بیش از 750 درس در زمینه مکالمه روزمره انگلیسی با فایل های صوتی از زبان مادری است.
این برنامه طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله احوالپرسی، معرفی، گفتگوی کوتاه و تعاملات تجاری را پوشش می‌دهد.
با تغییر گزینه نمایش/پنهان کردن ترنسکریپت، می‌توانید سبک خواندن زبان مادری را بهتر درک کرده و به خاطر بسپارید.
تغییر حالت ترجمه به شما امکان می‌دهد معنی اصطلاحات جدید و همچنین معنای کل جمله را در هر زمینه درک کنید.
شما نه تنها می‌توانید مهارت های شنیداری و دایره لغات خود را بهبود دهید، بلکه می‌توانید دانش خود را نیز گسترش دهید و در رویدادهای بین المللی به روز باشید.
برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید

4. اپلیکیشن Hello English

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

این اپلیکیشن برنامه ای است که برای افراد غیر انگلیسی زبانی طراحی شده است که می‌خواهند زبان را با سرعت معقول، ساده و لذت بخش یاد بگیرند. با این حال، همه اینها نسبت به میزان علاقه و انگیزه کاربر در یادگیری زبان انگلیسی متفاوت است.
جالب ترین جنبه این برنامه این است که بیش از صد دوره آموزشی تعاملی را برای کمک به کاربران در یادگیری گرامر ارائه می‌دهد که همه آن‌ها به صورت آفلاین در دسترس هستند. فقط زمانی که می‌خواهید سوال بپرسید به اتصال به اینترنت نیاز دارید.

امکانات برنامه هلو انگلیش

این برنامه بیش از 500 درس صوتی/تصویری تعاملی و سرگرمی، بازی تمرینی برای خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارائه می‌دهد و دیکشنری دارد که شامل بیش از 10000 کلمه انگلیسی است.
دارای ویژگی تشخیص صدا است که می‌توانید از آن برای بررسی صحت تلفظ خود استفاده کنید.
این اپلیکیشن به صورت آفلاین کار می‌کند، که به شما امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکان انگلیسی یاد بگیرید و دارای بازی هایی برای تمرین مکالمه است.
ثبت نام کنید

5. نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس Duolingo

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

اپلیکیشن Duolingo نحوه یادگیری زبان انگلیسی توسط افراد را متحول کرده است. درس های کوچک انگلیسی این برنامه سرگرم کننده و آموزنده است. این برنامه به خواندن، گوش دادن، صحبت کردن، واژگان و تمرین تلفظ انگلیسی کمک می‌کند. این اپلیکیشن هر روز به کاربر کمک می‌کند تا کلمات جدید را یاد بگیرد و به دلیل درس های کوتاه و تکنیک ردیابی پیشرفت یک برنامه کاربرپسند است.
امکانات اپلیکیشن دولینگو
Duolingo همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا برای بهبود مهارت‌های خود، آنچه را که قبلاً آموخته‌اید، دوباره مرور کنید.
بیش از 30 زبان از جمله جایگزین های محبوب مانند فرانسوی، آلمانی، چینی، انگلیسی، ژاپنی، پرتغالی، روسی، ایتالیایی، کره ای، عربی و اسپانیایی را پشتیبانی می‌کند.
داستان های دولینگو یکی از جالب‌ترین گزینه‌های جدید برای یادگیری زبان است که در آن، بحث‌ها و داستان‌های کوتاهی درباره موضوعات مختلف خواهید شنید.
ثبت نام کنید

6. برنامه آمادگی برای آیلتس کیک

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

اگر می‌خواهید مکالمه آیلتس را تمرین کنید، برنامه CAKE یک برنامه عالی انگلیسی زبان است که فرصت های رایگان برای برقراری ارتباط با افراد بومی را ارائه می‌دهد. این برنامه می‌تواند به شما کمک کند مانند یک بومی، انگلیسی صحبت کنید.  
شما باید از ویژگی تشخیص گفتار هوش مصنوعی آن استفاده کنید و صدای خود را با استفاده از آن ضبط کنید تا اپلیکیشن خطاها را شناسایی کرده و به شما بازخورد می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید در اسپیکینگ آیلتس بهتر شوید. 

امکانات برنامه Cake

هوش مصنوعی در این برنامه به شما کمک می‌کند تا خطاهای خود را تشخیص دهید. 
دارای سطوح مختلفی برای توسعه مهارت های شنیداری و گفتاری شماست
درس های آن سرگرم کننده و شبیه به بازی کردن هستند.
ثبت نام کنید

7. نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس Forvo

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

Forvo یکی از بهترین برنامه های اسپیکینگ موجود در بازار است. اگر در حال آماده شدن برای آزمون اسپیکینگ آیلتس هستید، این برنامه می‌تواند کمک خوبی برای آمادگی شما باشد.
با استفاده از این برنامه انگلیسی زبان، می‌توانید تلفظ را در هر زمان و از هر مکانی یاد بگیرید. این برنامه دسترسی فوری به ده‌ها هزار تلفظ موجود در پایگاه داده عظیم فوروو را فراهم می‌کند.
Forvo ابزاری فوق العاده برای بهبود مهارت های زبانی شماست. شما ممکن است با استفاده از این نرم افزار تلفظ تقریباً هر زبانی را یاد بگیرید. همه اینها از طریق یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند انجام می‌شود.

امکانات اپلیکیشن Forvo

تقریباً 7 میلیون تلفظ مختلف در آن موجود است.
این برنامه لهجه های مختلف را برای یک کلمه در همان زبان بررسی می‌کند.
دارای ویژگی صدای زن یا مرد است.
تلفظ هایی را که اخیراً شنیده اید را یادداشت می‌کند.
این برنامه می‌تواند تلفظ‌ها را به زبان مادری شما ضبط کند تا به دانش آموزان دیگر کمک کند!
ثبت نام کنید

 

7  نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس برای تمرین آنلاین: 2022

نرم افزار آکادمی آنلاین زبان شایسته برای تمرین اسپیکینگ آیلتس 

باید اعتراف کنم، نرم افزار آکادمی آنلاین زبان شایسته بهترین راه برای تمرین اسپیکینگ آیلتس است.
خوشبختانه آزمون های آیلتس زیادی در این نرم افزار وجود دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید نمره آیلتس بالاتری کسب کنید، در ازمون های ماک نرم افزار آکادمی آنلاین زبان شایسته شرکت کنید که می‌توانند آموزش با کیفیت بالا، ابزارهای آموزشی مؤثر و بسیاری از منابع دیگر را برای کمک به شما در گرفتن نمره بالاتر ارائه دهند. 
نرم افزار آکادمی آنلاین زبان شایسته یکی از پلتفرم هایی است که می‌توانید برای اسپیکینگ آیلتس با آن تمرین کنید. علاوه بر اینکه می‌توانید در تمام آزمون های کمبریج آیلتس شرکت کنید، امکان ضبط صداهای خود را در این اپلیکیشن دارید. بنابراین، می‌توانید پاسخ های اسپیکینگ را برای اساتید ما ارسال کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن بازخورد مناسب را دریافت نمایید.
از مهمترین ویژگی‌ها و امکانات این نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. منابع رایگان

روشی که اکثر دانش آموزان برای آزمون آیلتس آماده می‌شوند ، کتاب های کمبریج است که در آن بخش اسپیکینگ آیلتس نیز گنجانده شده است. در نرم افزار آکادمی آنلاین زبان شایسته به تمام سوالات کتاب های کمبریج جنرال و آکادمیک به صورت آنلاین دسترسی دارید و می‌توانید به طور مجزا فقط به سوالات بخش اسپیکینگ پاسخ بدهید.

2. نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس را تمرین کنید

یک راه خوب برای تمرین اسپیکینگ، از طریق یادگیری آنلاین است. در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته به عنوان بهترین نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس، نه تنها با پاسخ دادن به سوالات بخش "اسپیکینگ" آزمون آزمایشی آیلتس تمرین خواهید کرد، بلکه این فرصت را خواهید داشت که پاسخ های خود را برای تصحیح به اساتید برجسته ما ارسال کنید و در مورد عملکرد خود از کارشناسان نمره واقعی آیلتس دریافت کنید.

راهنمای Speaking و استراتژی آمادگی آزمون آیلتس

اسپیکینگ معمولا ترسناک ترین بخش آزمون آیلتس است. اما نگران نباشید، با یک استراتژی آماده سازی مناسب می‌توانید نمره خوبی را در این قسمت کسب کنید. اولین تکلیف در این بخش از شما می‌خواهد که به چند سؤال اساسی در مورد خودتان مانند خانواده، سرگرمی‌ها و آرزوها پاسخ دهید. بنابراین، نکته کلیدی در اینجا ارائه پاسخ های به موقع و دقیق و در عین حال اجتناب از شایعات است، که می‌تواند تأثیر منفی بر ممتحن بگذارد.
برای سوال 2، باید حدود 2 دقیقه در مورد یک موضوع خاص صحبت کنید. سعی کنید درک خود را از مشکل مطرح شده به ساده ترین شکل ممکن بیان کنید. از حقایق برای پشتیبانی از پاسخ خود استفاده کنید، پاسخ های بی ربط می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد. 
سوال آخر شما را ملزم می‌کند که به سؤالات ممتحن در مورد موضوعی که بحث کرده اید پاسخ دهید. همیشه در مورد آنچه می‌گویید مطمئن و صریح باشید. از آنچه در سوال قبلی گفتید استفاده کنید زیرا ممکن است ممتحن سوالات زیرکانه ای از شما بپرسد تا با نظر خودتان مخالفت کنید. 
هنگام پاسخ دادن به ممتحن، سعی کنید بیش از حد مشتاق یا مضطرب ظاهر نشوید. آرام و هوشمندانه پاسخ دهید. اگر پاسخ را نمی دانید، سعی کنید پاسخ های ناقص را با حقایق بی ربط قاطی نکنید. سعی کنید به سوال پاسخ دهید، اگر پاسخ را نمی دانید، می‌توانید سوال بعدی را از ممتحن بپرسید.

جمع بندی

چه به دنبال یادگیری مهارت‌های جدید باشید و چه فقط بخواهید نمره بالایی در آزمون آیلتس کسب کنید، بهترین نرم افزار تمرین اسپیکینگ آیلتس راه‌حلی عالی برای یادگیری شما هستند. همچنین می‌توانید در ازمون های ماک آیلتس شرکت کنید و از اساتید آکادمی آنلاین زبان شایسته کمک بگیرید تا نمره آیلتس خود را بهبود ببخشید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!