منابع تافل |دانلود رایگان کتاب ریدینگ تافل، اسپینیگ تافل، رایتینگ تافل، لیسنینگ تافل

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1402/11/17

آزمون TOEFL iBT می تواند امتحان سختی برای ارزیابی مهارت انگلیسی باشد. خوشبختانه، چندین منبع آماده سازی تافل و کتاب در بازار وجود دارد که می تواند به شما برای کسب نمره بالاتر در این آزمون کمک کند، اما برای دانلود کتاب ریدینگ تافل و سایر مهارت های این آزمون باید بدانید کدامیک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. 
برای کمک به شما در تشخیص اینکه کدام کتاب آمادگی تافل برای شما بهترین است، در این مقاله، چندین منبع موجود در بازار را معرفی کردیم و به بررسی کامل آن پرداخته‌ایم. 
ما واقعاً بر این باوریم که این تنها راهنمایی است که می‌توان با کمک آن، نقاط قوت و ضعف هر منبع آمادگی آزمون را عمیقاً کشف کرد تا بهترین کتاب را برای آمادگی تافل انتخاب کرد. 

معیارهای انتخاب ما

ما صدها کتاب و منبع مختلف را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به دلایل زیر، این منابع را به شما معرفی میکنیم:

استراتژی های تست زنی

یک کتاب آمادگی عالی تافل باید نحوه تست زنی را آموزش دهد و راهکارهایی که ثابه شما کمک میکنند در تمام بخش‌های آزمون تافل iBT نمرات بالایی کسب کنید را ارائه دهد.

منابع دیجیتال

از آنجایی که تافل iBT یک آزمون کامپیوتری است، یک منبع عالی باید شامل تست های تمرینی روی صفحه کامپیوتر باشد تا شرایط آزمون واقعی را شبیه سازی کند. بنابراین، توصیه میکنیم به جای خرید کتاب های فیزیکی با دانلود کتاب ریدینگ تافل از آکادمی آنلاین زبان شایسته در آزمون های شبیه سازی شرکت کنید تا بتوانید با محیط و ساختار آزمون نیز آشنا شوید.

تست های عملی واقع بینانه

تست‌های تمرینی و سوالاتی که با آنها روبرو می‌شوید باید مشابه آزمون‌های تافل iBT واقعی باشند. در غیر این صورت، در روز آزمون به طرز ناخوشایندی غافلگیر خواهید شد. بهترین منابعی که به جای دانلود کتاب ریدینگ تافل و سایر مهارت های این آزمون در دسترس است، TPO های تافل است که در حال حاضر نسخه 74تایی آن در نرم افزار ما موجود است و شما می توانید برای تمرین هریک از این آزمون ها در سایت ما ثبت نام کنید.

دانلود بهترین منابع آمادگی تافل

آیا می خواهید قبل از دانلود کتاب ریدینگ تافل، نگاهی گذرا به محتوای برخی از بهترین کتاب های تافل داشته باشید؟ ادامه این راهنما را بخوانید.

تافل iBT بارون با 8 تست آنلاین تمرینی، ویرایش هفدهم - انتخاب ما به عنوان بهترین کتاب آمادگی تافل

منابع تافل |دانلود رایگان کتاب ریدینگ تافل، اسپینیگ تافل، رایتینگ تافل، لیسنینگ تافل

ما TOEFL iBT با 8 تست آنلاین تمرینی، ویرایش هفدهم را بهترین منابع تافل در بین رقبا دانستیم، زیرا نیاز اکثر داوطلبین را برآورده می کند و تمام معیارهایی که قبلاً اشاره کردیم را دارد.
قبل از پرداختن به جزئیات در مورد هر بخش تافل، به خوانندگان توصیه می شود که یک تست تشخیصی کامل انجام دهند. می توانید این تست تشخیصی را با استفاده از کتاب انجام دهید یا می توانید آن را به صورت آنلاین انجام دهید (که واقع بینانه تر است). در پایان این تست تشخیصی به سرعت نقاط ضعف و قوت خود را کشف خواهید کرد. بنابراین همانطور که با کتاب به جلو می روید، می دانید که در چه بخش هایی از تافل باید زمان بیشتری را صرف بهبود کنید. 
در حین خواندن کتاب، ارجاعاتی به مطالب آنلاین تکمیلی همراه کتاب خواهید یافت. این مطالب آنلاین حاوی پرزنتیشن های مفید و سخنرانی های ویدیویی است که بر روی مفاهیم مورد بحث در کتاب گسترش می یابد. بنابراین، اگر شما با تصویر و ویدئو بهتر یاد می گیرید، از این کتاب بهره زیادی خواهید برد. 
نکته ای که در این کتاب بیش از بقیه برجسته است این است که نه تنها انواع سوالاتی را که در هر بخش از تافل خواهید دید را توصیف می کند، بلکه استراتژی های عملی برای پاسخگویی به سوالات هر بخش از آزمون را نیز ارائه می دهد.
علاوه بر 8 تست تمرینی کامل که به صورت چاپی و آنلاین خواهید یافت، 8 آزمون ماک نیز طراحی شده است که در یک ساعت تکمیل می شوند. پس از اتمام هر آزمون آزمایشی، می توانید توضیحات دقیق پاسخ های صحیح بخش لیسنینگ و ریدینگ تافل را در مطالب آنلاین بیابید. نمونه پاسخ به سوالات مربوط به بخش رایتینگ و اسپیکینگ آزمون آزمایشی نیز در مطالب آنلاین ارائه شده است.   
یکی از ویژگی‌های جالبی که هنگام شرکت در آزمون ماک آنلاین کشف کردیم این است که پاسخ‌های شما در بخش اسپیکینگ به طور خودکار ضبط و در رایانه شما دانلود می‌شوند (با فرض اینکه یک میکروفون کارآمد دارید). بنابراین، نیازی به ضبط گفتار خود با استفاده از دستگاه دیگری ندارید. ما این ویژگی را در هیچ کتاب آمادگی دیگری پیدا نکردیم. 
وقتی تست‌های تمرینی این کتاب را با یک آزمون واقعی تافل iBT مقایسه کردیم، متوجه شدیم که متن های این کتاب ریدینگ تافل کمی راحت‌تر از تست واقعی است. نقص دیگری که متوجه شدیم این بود که اکثر سؤالات مربوط به سوالات اسپیکینگ تلفیقی تافل گاهی با سؤالات آزمون واقعی متفاوت بود. بنابراین، برای کسب بهترین نتایج، دانلود کتاب ریدینگ تافل و سؤالات آزمون های TPO ارائه شده توسط ETS را نیز توصیه میکنیم.

مزایای دانلود کتاب ریدینگ تافل بارونز

•    8 تست تمرینی کامل به صورت چاپی و آنلاین
•    8 تست تمرینی یک ساعته به صورت چاپی
•    استراتژی های عالی برای تمام بخش های تافل
•    دسترسی به مطالب آنلاین به مدت 2 سال 
•    تست های تمرینی را می توان در حالت تمرینی یا آزمایشی انجام داد
•    پاسخ های شما در بخش اسپیکینگ آزمون آنلاین به صورت خودکار ثبت می شود

معایب

•    برخی از منابع تافل آنلاین که در کتاب به آنها اشاره شده با آزمون واقعی، مطابقت ندارند
•    سوالات اسپیکینگ تلفیقی از قالبی متفاوت از تافل iBT واقعی پیروی می کند.

راهنمای رسمی تافل iBT توسط ETS، نسخه ششم - بهترین منابع تافل برای تست‌ها و سوالات عملی معتبر

منابع تافل |دانلود رایگان کتاب ریدینگ تافل، اسپینیگ تافل، رایتینگ تافل، لیسنینگ تافل

نقطه قوت این منابع آزمون تافل این است که تنها کتاب آمادگی آزمون تافل است که توسط سازندگان آزمون تافل - ETS ایجاد و تایید شده است. 
به عبارت دیگر، اگر به دنبال یک کتاب آمادگی تافل با سوالات معتبر مشابه آزمون تافل واقعی هستید، راهنمای رسمی تافل تافل iBT همان کتاب است!
با 4 آزمون آزمایشی کامل که سوالات آن  در آزمون‌های قبلی تافل iBT مطرح شده‌اند، می‌توانید مطمئن باشید که با سؤالات مشابه آنچه در روز امتحان خود خواهید دید، تمرین خواهید کرد.
علاوه بر آزمون‌های عملی معتبری که این کتاب ارائه می‌کند، ETS یک نمای کلی از TOEFL iBT را برای مبتدیان ارائه می‌کند. آنها همچنین تفکیک دقیقی از انواع مختلف سؤالات چند گزینه ای که در بخش لیسنینگ و ریدینگ تافل خواهید دید، ارائه می دهند. 
با دانلود این کتاب ریدینگ تافل شما به نمونه پاسخ‌هایی برای بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ از شرکت‌کنندگان واقعی آزمون تافل iBT نیز دسترسی دارید. برای هر آزمون ماک در این کتاب، می‌توانید به پاسخ‌های اسپیکینگ معتبر از شرکت‌کنندگان در آزمون گوش دهید که توسط ETS به‌عنوان پاسخ‌های سطح بالا، سطح متوسط و سطح پایین رتبه‌بندی شده‌اند. به طور مشابه، شما نمونه مقالات نوشته شده را خواهید دید که به عنوان پاسخ های سطح بالا، سطح متوسط و سطح پایین رتبه بندی شده اند. هیچ ناشر دیگری پاسخ های نمونه برای بخش اسپیکینگ و رایتینگ را ندارد.
نقطه ضعف اصلی راهنمای رسمی تافل iBT این است که فاقد استراتژی‌های موثر تست‌زنی، به‌ویژه برای بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ است. متأسفانه، این معمولاً جایی است که اکثر آزمون دهندگان با مشکل مواجه هستند. به نظر می رسد ETS این موضع را اتخاذ می کند که موفقیت در تافل کاملاً به تسلط بر استفاده از زبان انگلیسی در یک محیط آکادمیک بستگی دارد و نه تسلط بر استراتژی های تست زدن.
در حالی که درست است که اگر سال‌ها تجربه استفاده از زبان انگلیسی در یک محیط آکادمیک را کسب کرده باشید، می‌توانید در تافل خوب عمل کنید، اگر استراتژی‌های مناسب برای موفقیت در آزمون را یاد بگیرید، نمرات شما بالاتر خواهد بود. 

 مزایای منابع تافل ETS

•    ایجاد و تایید شده توسط سازندگان آزمون تافل
•    امکان دانلود کتاب ریدینگ تافل وجود دارد
•    شامل سوالات گذشته از یک تافل iBT واقعی است
•    شامل شرح مفصلی از انواع سوالاتی است که در تافل ظاهر می شوند
•    شامل نمونه پاسخ های اسپیکینگ و رایتینگ از شرکت کنندگان واقعی آزمون تافل iBT است

معایب

•    فاقد استراتژی‌های مفید برای بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ است 
•    دسترسی به تست‌های تمرینی نیاز به نصب نرم‌افزار در رایانه Mac یا Windowsدارد.
•    پاسخ‌ها در بخش اسپیکینگ آزمون تمرینی به‌طور خودکار ثبت نمی‌شوند
•    آزمون های ماک مانند آزمون واقعی دارای ویژگی مرور برای بخش ریدینگ تافل نیستند

TOEFL iBT Prep Plus، 2020-2021 توسط Kaplan - بهترین منابع آزمون ماک تافل شبیه سازی شده

منابع تافل |دانلود رایگان کتاب ریدینگ تافل، اسپینیگ تافل، رایتینگ تافل، لیسنینگ تافل

TOEFL iBT Prep Plus 2020 - 2021 به بهترین وجه به عنوان راهنمای استراتژی های آزمون تافل iBT توصیف می شود. برای هر بخش از آزمون، استراتژی های کلی زیادی خواهید یافت. این کتاب حتی فراتر می رود و استراتژی های دقیقی را برای هر نوع سؤالی که در هر بخش از تافل خواهید دید، ارائه می دهد. علاوه بر استراتژی‌های چاپ شده در این کتاب، ویدیوهای درخواستی را در منبع آنلاین پیدا خواهید کرد که در آن این استراتژی‌ها توسط یک مربی توضیح داده شده است.
جایی که این کتاب بر دیگران تسلط دارد این است که آزمون های آنلاین آزمایشی کاملا از شرایط واقعی تافل iBT تقلید می کنند. هر آزمون ماک به طور خودکار با بخش ریدینگ و لیسنینگ تافل شروع می شود، پس از آن یک استراحت 10 دقیقه ای و سپس بخش اسپیکینگ و رایتینگ تافل شروع می شود. برای شروع بخش دیگری از همان آزمون، باید به منوی اصلی بازگردید. 
وقتی سطح دشواری سؤالات تمرینی این کتاب را با سؤالات تافل واقعی iBT مقایسه کردیم، شباهت هایی را در تمام بخش های آزمون یافتیم. بنابراین، اگر از این کتاب فقط برای تمرین تافل استفاده کنید، مشکلی ندارید. 
یکی از ویژگی های جالب کتاب این است که پس از اتمام یک آزمون تمرینی، خلاصه عملکرد بخش لیسنینگ و ریدینگ تافل را دریافت خواهید کرد. این خلاصه عملکرد به شما نشان می دهد که چقدر خوب به انواع سؤالات در هر بخش پاسخ داده اید. علاوه بر این، می توانید ببینید که برای پاسخ دادن به هر سوال در آزمون تمرینی چقدر زمان صرف کرده اید. این ویژگی‌ها یک راه عالی برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف شما هستند.
این منابع تافل دارای چندین استراتژی عالی است و در مقایسه با سایر کتاب های آمادگی تافل، بسیاری از خوانندگان این کتاب را کمتر جذاب می دانند. و برای برخی از خوانندگان، یادگیری همه استراتژی های چاپ شده در کتاب بسیار طاقت فرسا خواهد بود. با این حال، اگر ترجیح می دهید به صورت تصویری یاد بگیرید، توضیحات ویدئویی آنلاین این استراتژی ها برای شما بسیار مفید خواهد بود.

مزایای منابع تافل کاپلان

•    مملو از استراتژی های مفید
•    محیط واقعی آزمون
•    شامل سی دی های صوتی 
•    شامل ویدیوهای توضیح مفید آنلاین است
•    بازخورد عالی در مورد عملکرد شما برای هر آزمون تمرینی که تکمیل می کنید

معایب

•    آزمون های آزمایشی در کتاب چاپ نشده است
•    هیچ پاسخ نمونه ای برای بخش اسپیکینگ و رایتینگ وجود ندارد
•    دسترسی به منابع آنلاین پس از 1 سال منقضی می شود
•    پاسخ های اسپیکینگ در آزمون تمرین آنلاین ثبت نمی شود
•    هیچ منابع تافل بیشتری برای زبان آموزان انگلیسی ارائه نشده است

 

منابع تافل |دانلود رایگان کتاب ریدینگ تافل، اسپینیگ تافل، رایتینگ تافل، لیسنینگ تافل

 

TOEFL iBT Prep 2021 توسط The Princeton Review - الگوهای مفید برای بخش رایتینگ و اسپیکینگ تافل

منابع تافل |دانلود رایگان کتاب ریدینگ تافل، اسپینیگ تافل، رایتینگ تافل، لیسنینگ تافل

آماده سازی iBT 2021 پرینستون شامل استراتژی های منحصر به فردی برای گذراندن هر 4 بخش امتحان است. استراتژی های این کتاب در دو دسته ارائه شده است. اولین بخش، راهبردهای اساسی هستند که برای کمک به شما در تکمیل هر مهارت طراحی شده اند. دومین بخش، استراتژی‌های پیشرفته‌ای هستند که به شما کمک می‌کنند تا هر نوع سؤالی را که در مهارت های مختلف باید پاسخ دهید را بررسی کنید. این کتاب کار بسیار خوبی در توضیح نحوه اجرای هر یک از این استراتژی ها با ارائه چندین تمرین مناسب است.
برای داوطلبین ی که در بخش اسپیکینگ و رایتینگ تافل مشکل دارند، نمونه‌های موجود در این کتاب بسیار مفید خواهند بود. این الگوها چارچوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند که هنگام ایجاد پاسخ خود برای سوالات مستقل و تلفیقی بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ، از آن پیروی کنید.
بزرگترین نقص این کتاب این است که فقط 1 آزمون ماک کامل وجود دارد. با این حال، این آزمون آزمایشی در منبع آنلاین موجود نیست. بنابراین، فرصتی برای شرکت در آزمون تمرینی شبیه سازی شده وجود ندارد. همچنین هیچ نمونه پاسخی برای بخش اسپیکینگ و رایتینگ وجود ندارد. 

 مزایا

•    شامل الگوهای مفید برای بخش رایتینگ و اسپیکینگ تافل است
•    شامل استراتژی های مفید برای بخش های لیسنینگ و ریدینگ تافل است

معایب

•    بدون آزمون ماک شبیه سازی شده
•    منبع آنلاین حاوی اطلاعات اضافی نیست
•    فقط 1 آزمون تمرینی کامل با دانلود کتاب ریدینگ تافل در دسترس شما است

آمادگی کمبریج برای آزمون تافل، ویرایش چهارم

آمادگی کمبریج برای آزمون تافل مطمئناً یک راهنمای مطالعه جامع برای تافل iBT است. این کتاب مملو از درس‌های متعددی است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های زبان انگلیسی را که برای موفقیت نه تنها در تافل بلکه در یک دوره دانشگاهی به آن نیاز دارید، یاد بگیرید. 
این منابع تافل، شامل 7 تست کامل ماک است که می‌توان آن‌ها را در حالت تمرینی یا تستی انجام داد. 
مشکل اصلی این کتاب این است که برای تافل اصلاح شده iBT به روز نشده است. در حالی که برخی از استراتژی های کتاب هنوز به تافل iBT فعلی مرتبط هستند، خوانندگان ممکن است در صورت استفاده از سوالات تمرینی این کتاب آمادگی خوبی نداشته باشند. 
با این وجود، اگر ناشران این کتاب نسخه به روز شده ای را منتشر کنند، مطمئناً در لیست بهترین کتاب های آمادگی تافل ما قرار می گیرد.

سایر کتاب های آمادگی تافل خوب

کلمات ضروری بارون برای تافل، ویرایش هفتم - عالی برای ساخت واژگان

منابع تافل |دانلود رایگان کتاب ریدینگ تافل، اسپینیگ تافل، رایتینگ تافل، لیسنینگ تافل

Barron’s Essential Words for the TOEFL کتابی عالی برای آزمون دهندگانی است که به دنبال تقویت واژگان انگلیسی خود هستند. درس های این کتاب اصولی را که برای بهبود و ایجاد دایره لغات خود نیاز دارید به شما آموزش می دهد. 
بخش عمده ای از مطالب بر روی 500 کلمه که معمولاً در آزمون تافل یافت می شوند متمرکز است. این کلمات در گروه های حدود 16-17 تایی در 30 درس کوچک معرفی می شوند. در هر درس کوچک، تعریف و مترادف هر کلمه را با مثال هایی از نحوه استفاده از هر کلمه در یک جمله خواهید آموخت.
در پایان هر درس، به سؤالات مربوط به کلماتی که در درس یاد گرفتید، پاسخ می دهید. فرمت این سوالات واژگانی همان سوالاتی است که در بخش ریدینگ تافل iBT خواهید یافت.
اگرچه دانلود این کتاب ریدینگ تافل، برای ایجاد دایره لغات شما عالی است، اما تلفظ هر کلمه را به شما آموزش نمی دهد. بنابراین، در حالی که درس‌های واژگان این کتاب ممکن است شما را برای بخش رایتینگ و ریدینگ تافل آماده کند، اما شما را برای بخش اسپیکینگ آماده نمی‌کند. 

Official TOEFL iBT Tests Volume 1, 4th Edition 

اگر به دنبال آزمون های ماک معتبرتری برای تکمیل آمادگی تافل خود هستید، می توانید تست های رسمی تافل iBT جلد 1 این کتاب شامل 5 تست کامل تافل iBT است که در آزمون های قبلی تافل iBT ارائه شده است. یک کد دسترسی همراه کتاب است که می‌توانید فایل‌های صوتی مورد نیاز خود را برای آزمون دانلود کنید و نسخه روی صفحه آزمون‌های تمرینی موجود در کتاب را نصب کنید. 
با دانلود این کتاب ریدینگ تافل،  شما 9 تست عملی معتبر برای تمرین خواهید داشت. اما اگر به دنبال موارد بیشتری هستید، می توانید با 74 آزمون آزمایشی TPO تافل در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته تمرین کنید. 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!