آزمون آزمایشی تافل اینترنتی آنلاین آی بی تی

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1399/12/16

آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) به طور قابل توجهی به شما کمک می کند تا به نمره هدف خود برسید و در نهایت در دانشگاه یا شرکتی که برای آن درخواست می دهید، پذیرفته شوید. 
آزمون TOEFL iBT یک آزمون مبتنی بر کامپیوتر است. و برای تایید اینکه دانشجو می تواند در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل کند توسط دانشگاه ها درخواست می شود. این آزمون از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان است. بیش از 8500 کالج، دانشگاه و شرکت در 130 کشور جهان نمرات  تافل (TOEFL) را می پذیرند، بنابراین شرکت کنندگان آزمون می توانند از امتیازات آزمون  تافل (TOEFL) خود در سراسر جهان استفاده کنند.

شرکت در آزمون آزمایشی تافل (TOEFL)

برای درک اهمیت شرکت در یک آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL)، ابتدا لازم است که 2 مشکل بزرگ زبان آموزان هنگام آمادگی برای آزمون  تافل (TOEFL) را بشناسیم. 

1)    شما برای آمادگی آزمون  تافل (TOEFL) از منابع رایگان آنلاین مطالعه می کنید، اما پیشرفت چندانی در خود نمی بینید.
2)    تاریخ آزمون شما به زودی فرا می رسد، اما مطمئن نیستید که می توانید نمره لازم را بگیرید یا نه.

اگر شما هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید بدانید که تنها نیستید. بیشتر زبان آموزان به این مسائل برمیخورند، اما خبر خوب این است که حل این مشکلات اصلا دشوار نیست. برای مقابله با این مسائل چند قدم وجود دارد که میتوانید با پیروی از آنها در آزمون  تافل (TOEFL) موفق شوید. 
به طور کلی آمادگی برای  تافل (TOEFL) ساده است اما نیاز به تلاش بسیاری دارد. شما باید زمان زیادی را صرف شرکت در آزمون های آزمایشی  تافل (TOEFL)، یادگیری درس های  تافل (TOEFL) و تمرین با سوالات  تافل (TOEFL) کنید. 

مرحله شماره 1

در آزمون های آزمایشی تافل (TOEFL) شرکت کنید تا بفهمید بیشتر در چه بخش هایی از  تافل (TOEFL) مشکل دارید. حتما بخشهای اسپیکینگ و رایتینگ را پس از هر آزمون مرور کنید. تنها راه برای بهبود نمرات بخش اسپیکینگ و رایتینگ، دریافت بازخورد دقیق درباره اشتباهات خود است.

مرحله شماره 2

دروس TOEFL را از روی کتاب و یا به کمک معلم ها مرور کنید و مهارت ها، نکات و استراتژی های لازم را برای بهبود بخش هایی که در آن ها مشکل دارید، بیاموزید. 

مرحله شماره 3

مهارت های تازه آموخته شده خود را تمرین کنید. در نهایت، می توانید مهارت های جدید خود را در بیش از 1500 سوال تمرینی  تافل (TOEFL)، 2000 فلش کارت واژگان  تافل (TOEFL) و تمرینات تعاملی، و حتی شرکت بیشتر در آزمون های آزمایشی  تافل (TOEFL)، بسنجید.

مرحله شماره 4

بعد از حدود 5 - 7 روز تمرین، برگردید و مراحل 1 - 3 را دوباره انجام دهید. مثلا: یک آزمون آزمایشی   تافل (TOEFL)جدید انجام دهید، نتایج را تجزیه و تحلیل کنید و مهارت های مورد نیاز را برای بهبود عملکرد خود در هر بخش تقویت کنید. این کار را تا زمانی که به نمره بالای TOEFL مورد نظر خود برسید، انجام دهید.

چرا شرکت در آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) بسیار مهم است؟

به 4 دلیل شرکت در آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL) قبل از شرکت در TOEFL iBT مهم است.

1) اعتماد به نفس کلید کاهش استرس است

آزمون آزمایشی   تافل (TOEFL)درست همانند آزمون اصلی  تافل (TOEFL) شما را در چهار بخش ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ آزمایش می کند. بنابراین، شرکت در یک آزمون آزمایشی کاملا مانند شرکت در یک آزمون رسمی خواهد بود. این تجربه به شما کمک می کند در طول آزمون واقعی خود احساس راحتی و آرامش کنید. استرس بزرگترین دلیلی است که حتی داوطلبان آزمون با سطح انگلیسی بالا نمره هدف خود را نمی گیرند. اگر بدون آمادگی لازم در آزمون اصلی شرکت کنید، به راحتی به خاطر مشکلات کوچک استرس می گیرید، مشکلاتی که زبان آموزان با تجربه تر یاد گرفته اند که آنها را نادیده بگیرند. 

2) برای موفقیت در آزمون تافل (TOEFL) باید استقامت زیادی داشته باشید

آزمون  تافل (TOEFL) آزمونی بسیار طولانی و در حدود 4 یا 5 ساعت است. علاوه بر این قبل از شروع بخش اسپیکینگ فقط 10 دقیقه استراحت خواهید داشت. بنابراین، با شرکت در آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL) علاوه بر آشنایی با آزمون، بدن و ذهن خود را برای نشستن در کل آزمون  تافل (TOEFL) آماده می کنید، انگار که برای یک ماراتون آماده می شوید.

3) آشنایی با دشواری سوالات در آمادگی برای تافل (TOEFL) مهم است

یافتن مطالب انگلیسی مشابه آزمون رسمی تافل (TOEFL) برای آمادگی در آزمون کار ساده ای نیست. کیفیت سولاتی که با آنها تمرین می کنید مهم است و در موفقیت نهایی شما اهمیت زیادی دارد. اگر با سوالات آسان تمرین کنید، به ویژه در بخش ریدینگ و اسپیکینگ ضعیف عمل خواهید کرد. 
اما نگران نباشید، سوالات آزمون ماک تافل (TOEFL) آنلاین در آکادمی زبان شایسته توسط برترین اساتید و کاملا مشابه با آزمون اینترنتی اصلی تافل (TOEFL) برای شما طراحی شده تا با شرکت در این آزمون آزمایشی بتوانید با شناسایی نقاط ضعف تان و تقویت آنها بهترین نمره را در آزمون تافل (TOEFL) اصلی کسب کنید.

4) تعیین نقاط ضعف برای کسب نمره بالای تافل (TOEFL) بسیار مهم است

شرکت در آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL) یک روش عالی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف شماست. با شرکت در یک آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL)، قادر خواهید بود نقاط ضعف خود را در بخش های مختلف آزمون تشخیص داده و بهبود ببخشید و به طور قابل توجهی شانس خود را برای کسب امتیاز بالا در  تافل (TOEFL) بهبود دهید. 

چه چیزی باعث می شود آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL) مفید باشد؟

یک آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL) برای اینکه مفید واقع شود باید شرایط زیر را داشته باشد: 

•    سوالات متن و سخنرانی های صوتی از نظر دشواری، تعداد کلمات و مدت زمان نزدیک به آزمون TOEFL رسمی باشند.
•    قالب و ساختار آن با آزمون رسمی  تافل (TOEFL) یکسان باشد.
•    نمونه پاسخها شامل پاسخهای بخش اسپیکینگ و رایتنیگ هم باشد.
•    در نهایت نمره آزمون به شما اعلام شود. 
•    رابط کاربری آزمون با رابط رسمی آزمون TOEFL یکسان باشد، بعنی هر دو با کامپیوتر برگزار شوند. از این لحاظ آزمون های آزمایشی برگزار شده توسط موسسات بهتر از کتاب ها هستند. 
•    نکات و توضیحات آزمون در نهایت به شما داده شود.
•    معنی واژگان پس از آزمون در اختیار شما قرار بگیرد.
به طور خلاصه، یک آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL) می تواند معتبرترین تجربه آزمون را به شما ارائه دهد و به شما نکاتی را برای بهبود و یادگیری بهتر ارائه دهد.

 

آزمون آزمایشی تافل اینترنتی آنلاین آی بی تی

آزمون های شبیه سازی شده با  تافل (TOEFL) آنلاین توسط  ETS

علاوه بر آزمون های آزمایشی  تافل (TOEFL) که در موسسات مختلف برگزار می شوند، می توانید از آزمون های ETS: TPO (TOEFL Practice Online) و کتاب های راهنمای رسمی آزمون  تافل (TOEFL) (the official guide to the TOEFL) و Official TOEFL iBT Test (Volumes 1 & 2) استفاده کنید.

آزمون های TPO

تست های TPO آزمون های رسمی TOEFL بودند که دیگر استفاده نمی شوند. حدود 60 عدد از آنها با شماره های TPO1 ، TPO2 و غیره وجود دارد که می توانید با تمرین کردن آنها، امادگی بیشتری برای گرفتن نمره کامل در آزمون تافل (TOEFL) پیدا کنید. 
در بخش ترجمه TPO آکادمی زبان شایسته می توانید ترجمه تمامی ریدینگ های TPO را مطالعه کرده و برای تقویت مهارت Reading و گسترش دامنه لغات خود از آنها استفاده کنید.

the official guide to the TOEFL

این کتاب شامل 3 آزمون کامل  تافل (TOEFL) و یک CD است. چیزی که بسیاری از دانشجویان در استفاده از کتاب دشوار می دانند این است که فاقد مواد مهارت سازی است و نمی تواند به صورت آنلاین به صورت تعاملی مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت، این کتاب برای کمک به شما در یادگیری بیشتر TOEFL بسیار عالی است، اما نباید تنها به آن اعتماد کرد. 

Official TOEFL iBT Test (Volumes 1 & 2)

این کتاب شامل 5 آزمون معتبر و کامل TOEFL با کلیدهای پاسخ، نمونه پاسخ های اسپیکینگ و رایتینگ و اسکریپت های صوتی است. بین جلد 1 و 2 این کتاب تفاوت هایی وجود دارد:
جلد 1 شامل CD نیست.
سوالات جلد 2 از لحاظ محتوا شباهت بیشتری به آزمون های  تافل (TOEFL) فعلی دارند.

هزینه شرکت در آزمون آزمایشی تافل (TOEFL)

در حال حاضر، هزینه شرکت در هر آزمون TPO (که توسط ETS طراحی شده اند)، در وب سایت رسمی این موسسه، 45 دلار است و در مجموع برای هر 4 آزمون 180 دلار هزینه دارد و با هر بار خرید فقط یکبار می توانید در آزمون شرکت کنید.
 پس از اتمام یک آزمون، حتی اگر بخواهید اشتباهات خود را در آزمون مرور کنید باید هزینه آن را دوباره پرداخت کنید. ویژگی های مثبت این آزمون این است که در نهایت توسط کارشناسان خود ETS تصحیح می شود و در نتیجه نمره شما بسیار به نمره آزمون اصلی تافل (TOEFL) تان نزدیک خواهد بود. هم چنین می توانید به صورت حضوری یا غیرحضوری در این آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) شرکت کنید.
در آکادمی زبان شایسته، ما دقیقا همان شرایط را با هزینه ای بسیار کمتر اماده کرده ایم و تمامی مراحل مرور و پیشنهاد سوالات برای تمرین کردن پس از شرکت در آزمون ماک  تافل (TOEFL) به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. شرکت در این آزمون و تقویت مهارت ها از طریق راهنمایی اساتید ما هزینه بسیار کمتری نسبت به شرکت در دوره ها و کلاس های تافل (TOEFL) دارد.

هزینه شرکت در آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) در موسسات مختلف

اگر بخواهید در آزمون هایی که توسط خود موسسات برگزار می شوند شرکت کنید، بسته به امکانات آنها هزینه های مختلفی را متحمل خواهید شد. برخی موسسات به صورت آنلاین و رایگان آزمون های آزمایشی  تافل (TOEFL) را مطابق با زمان بندی و استانداردهای آزمون اصلی برگزار می کنند. در برخی موسسات می توانید پس از برگزاری آزمون در یک جلسه توجیهی با مربیان شرکت کرده و مشکلات و اشتباهات خود را به کمک آنها بررسی کنید. 

چه زمان و چند آزمون آزمایشی تافل (TOEFL) باید انجام دهم؟

پاسخ ساده این سوال این استه که تا آنجا که می توانید در آزمون شرکت کنید. با این شما باید قبل از برنامه ریزی مطالعه برای  تافل (TOEFL)، در یک آزمون آزمایشی   تافل (TOEFL)شرکت کنید. این به شما کمک می کند تا سطح زبان خود را بسنجید. در مرحله بعدی، باید تاریخ آزمون اصلی خود را تنظیم کرده و بررسی کنید که تا آن موقع در چند آزمون آزمایشی می توانید شرکت کنید.
به طور معمول، زبان آموزان برای آماده سازی برای TOEFL باید 3 تا 6 ماه وقت داشته باشند. ممکن است بعضی از افراد حتی به زمان بیشتری هم نیاز داشته باشند. اگر بیش از 3 ماه برای آمادگی برای TOEFL فرصت دارید، می توانید در این دوران حداقل 6 آزمون آزمایشی  تافل (TOEFL) را انجام دهید. اگر کمتر از 3 ماه وقت دارید، سعی کنید حداقل 4 آزمون آزمایشی بدهید. 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!