آیا می توان در آزمون جی آر ای هوم ادیشن تقلب کرد؟

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/09/05

"آزمون جی آر ای هوم ادیشن" ابتکار ETS برای ارائه فرصتی به داوطلبین برای شرکت در آزمون GRE در دوران  همه گیری ویروس کرونا است. همانطور که می توانید تصور کنید، طولی نکشید که شرکت کنندگان فکر کنند که آیا راه هایی برای فریب دادن سیستم و تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن وجود دارد یا خیر. 
شما می توانید این سوال را در گروه های مختلف مشاهده کنید که از سوی شرکت کنندگانی پرسیده می شود که نگران هستند نمرات آنها توسط کسانی که راه هایی برای تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن خود پیدا کرده اند، تضعیف شود.
تا آنجا که به محتویات آزمون مربوط می شود، نسخه خانگی آزمون مشابه آزمونی است که در مراکز آزمون در سراسر جهان انجام می شود. آزمون عمومی GRE  از طریق رایانه رومیزی یا لپ ‌تاپ انجام می‌شود و از وب‌کم داخلی یا خارجی برای نظارت مستقیم استفاده می‌شود.
برای پاسخ به این سوال که آیا می توان در آزمون جی آر ای هوم ادیشن تقلب کرد، ابتدا بهتر است روند برگزاری این آزمون را با هم مرور کنیم.

آزمون جی آر ای هوم ادیشن GRE در خانه چگونه اجرا  می شود؟

آزمون خانگی در تمامی کشورها به جز ایران و چین در دسترس است و از طریق نرم افزاری که باید از قبل دانلود کنید به نام Proctor U اداره می شود. 
روش کار  انجام آزمون هوم ادیشن جی آر ای به این صورت است که:
-    از طریق وب‌کم توسط یک ناظر انسانی نظارت می‌شوید که از شما می‌خواهد قبل از شروع آزمون، اتاق، میز و هر چیز دیگری را که در مجاورت شما است به آنها نشان دهید.
-    شما مجاز نیستید در هر زمانی در طول آزمون، شخص دیگری را در اتاق داشته باشید. 
-    لباس مناسب بپوشید تا چیزی گوش و چشم شما را نپوشاند.
-     به دلایل امنیتی نمی توانید روی یک کاغذ ساده یادداشت برداری کنید. در عوض، شما باید از یک تخته سفید با یک نشانگر پاک ‌شدنی یا یک محافظ صفحه شفاف با یک نشانگر پاک‌شدنی استفاده کنید.
-    علاوه بر کامپیوتر و وب کم، شما همچنین باید به یک بلندگو (هدفون/گوشی مجاز نیست) و یک میکروفون (که می تواند داخلی یا خارجی باشد) مجهز باشید.
ETS ادعا می کند که علاوه بر نظارت زنده، این نرم افزار از هوش مصنوعی برای تشخیص اینکه آیا مرورگر خود را با زبانه های دیگری باز می کنید یا برنامه شخص ثالث دیگری را در طول آزمون باز می کنید، استفاده می کند.

آیا تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن امکان پذیر است؟

متأسفانه بله همینطور است. نه تنها ممکن است، بلکه برای هر کسی که کمی خلاقیت داشته باشد، تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن نسبتاً آسان است. با این حال، روش‌های محتاطانه ‌تر نیاز به استفاده از فناوری و یک سخت‌افزار اضافی دارند (که می‌توان آن‌ها را به راحتی با قیمت ارزان خریداری کرد)، که می‌تواند به آزمون دهندگان متقلب میزان موفقیت بیشتری با حداقل امکان بروز خطرات را بدهد. 

تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن یا GRE بیداد می کند

با توجه به تجربیاتی که شرکت کنندگان متقلب از آزمون در اینترنت منتشر کرده اند، به نظر می رسد شرکت کنندگان در سراسر جهان به شدت در آزمون های آزمون جی آر ای هوم ادیشن یا  "GRE at Home" تقلب می کنند و نمرات تقریباً عالی را کسب می کنند و به نظر می رسد هیچ کس توجهی به آن نداشته باشد. 
آزمون GRE همیشه به عنوان یک آزمون ایمن و مطمئن مورد احترام بوده است که بر جلوگیری از فعالیت های تقلبی در مراکز آزمون در سراسر جهان تأکید داشته است. با این حال، سرویس GRE خانگی آن دارای نقص عمیقی است به طوریکه با استفاده از یک کابل HDMI به راحتی می توان از آن عبور کرد. بله، این تمام چیزی است که لازم است.
من روشی را که توسط آزمون دهندگان متقلب استفاده می شود، بیان می کنم تا شاید ETS بتواند اقدامات مناسبی را برای جلوگیری از تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن  انجام دهد و این کار را متوقف کند.
با این حال، قبل از اینکه ادامه دهم، باید به نحوه عملکرد سرویس  ETS در برگزاری آزمون نگاهی بیندازیم تا شما، خواننده، کاملاً بفهمید که تقلب کردن با نرم‌افزار آنها چقدر آسان است.

چگونه می توان در آزمون جی آر ای هوم ادیشن تقلب کرد؟

خب، خیلی ساده است. در ابتدای آزمون، سرپرست از آزمون‌دهنده می‌خواهد تا اتاقش را به آنها نشان دهد، و مطمئناً آزمون ‌دهنده اتاق را به آنها نشان می ‌دهد و هیچ ‌کس به جز آزمون ‌دهنده آنجا نیست. با این حال، چه چیزی مانع از ورود کسی به اتاق پس از شروع آزمون می شود؟ تا آنجا که من می دانم، هیچ الزامی برای قرار دادن دوربین به گونه ای وجود ندارد که درب ورودی اتاق همیشه در معرض دید باشد.
حتی اگر چنین الزامی وجود داشته باشد، اگر یک اتاق دارای ورودی های متعدد باشد چه؟  اگر کسی در دستشویی یا کمد پنهان شده باشد، که مطمئناً به اندازه کافی در دید دوربین نخواهد بود، چه می شود. شما نمی توانید کل اتاق را با یک دوربین پوشش دهید و از این رو کل سیستم مانیتورینگ مستقیم روی صورت فرد می افتد.
خوب، حالا حتما می‌پرسید که شاید یک آزمون‌ دهنده بتواند کسی را در اتاق همراه خود داشته باشد، اما چگونه این کار به تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن کمک خواهد کرد؟

تقلب در آزمون هون ادیشن با حضور شخص دیگری در اتاق

خوب، تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که دور از دید دوربین بنشینند. آن‌ها می‌توانند از تلفن همراه خود برای گرفتن عکس از صفحه نمایش لپ‌تاپ/ کامپیوتر استفاده کنند، بدون اینکه گوشی را به FOV (میدان دید) دوربین ببرند.
اینجا ست که هر کسی با کمی دانش و خلاقیت می‌تواند از قبل بفهمد که وب‌ کمش تا چه حدودی از منطقه را پوشش می‌دهد. بدتر از آن این است که شخص می تواند عمدا یک وب کم بی کیفیت با کمترین میدان دید را خریداری کند تا دوربین فقط چهره او را نشان دهد نه چیز دیگری. پس تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن آنقدرها هم کار دشواری نیست.
اکنون که ناظر دلیلی ندارد فکر کند به جز آزمون‌ دهنده شخص دیگری در اتاق حضور دارد، همان طور که قبلاً ذکر شد، «کمک‌کننده» می‌تواند از نمایشگر با زاویه ای مناسب عکس بگیرد و هنگامی که این تصویر را داشته باشد، می تواند سؤالات را بخواند، پاسخ آنها را بیابد و آن را روی یک تکه کاغذ بنویسد و آن را روی میز بگذارد تا به دور از دید دوربین در محیط، آزمون دهنده بتواند پاسخ صحیح آن را انتخاب کنند.
به یاد داشته باشید که آزمون GRE یک آزمون چند گزینه ای است و برای بخش ریاضی نیازی به پاسخ گام به گام دقیق نیست. تنها چیزی که یک فرد نیاز دارد انتخاب پاسخ صحیح است و بس.
ناگفته نماند راه های بی شمار دیگری برای آسان تر کردن کل فرآیند تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن بدون ریسک کردن وجود دارد که در ادامه به آنها نیز اشاره می کنیم.

تقلب در آزمون هون ادیشن با استفاده از کابل HDMI

راه دیگر تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن، متصل کردن کامپیوتر فرد ازمون دهنده به کامپیوتر دیگری در اتاق مجاور است. در واقع تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل HDMI است که آن را به یکی از پورت های HDMI رایانه خود وصل کنید. 
گام بعدی این است که نمایشگر اصلی خود یعنی صفحه‌ای که برای آزمون دادن از آن استفاده می‌کنید، به یکی از پورت‌های مادگی اسپلیتر متصل کنید. اتصال نمایشگر ثانویه به پورت دوم اسپلیتر می رود و هورا! اکنون تصویری از کل آزمون GRE خود را روی صفحه دیگری که خارج از اتاق شما است، دارید.
شما می توانید کابل های HDMI با طول حداکثر 20 متر را به راحتی خریداری کنید. با این حال، بسته به فاصله ای که رایانه دیگر را از ورودی اتاق خود قرار می دهید، ممکن است به متراژ کمتری نیاز داشته باشید.
خوب، پس صفحه نمایش خود را روی نمایشگر اتاق دیگری منعکس کرده اید. حالا چی؟ چه کسی می تواند دوستان شما را از پاسخگویی به سوالات از کامپیوتر دیگر باز دارد؟
این دقیقاً همان کاری است که آزمون دهندگان در تمام طول این مدت انجام می دادند. آنها از دوستان خود کمک می گیرند که از سؤالات عکس بگیرند، سوالات را حل کنند، و سپس به جای آنها پاسخ بدهند.

 

آیا می توان در آزمون جی آر ای هوم ادیشن تقلب کرد؟

آیا این مقاله به داوطلبین نشان نمی دهد که چگونه در آزمون جی آر ای هوم ادیشن تقلب کنند؟

این یک سوال منطقی است و من خودم نیز در حین نوشتن این مقاله این سووال را از خود پرسیدم. حقیقت ماجرا این است که من چیزی نگفتم که برای هیچ کس بدیهی نباشد. حتی اگر کسی شخصاً متوجه این موضوع نشده باشد، در حال حاضر چندین پست در انجمن Reddit وجود دارد که در آن افراد در حال بحث در مورد نحوه تقلب در آزمون جی آر ای هوم ادیشن هستند، و فقط با یک جستجوی Google می توان این اطلاعات را بدست اورد.
هدف این مقاله روشن کردن میزان آسیب پذیری آزمون «جی آر ای هوم ادیشن» بود. وقتی دیگران به راحتی از سیستم تقلب می کنند، این برای کسانی که ماه ها کار کرده اند تا برای آزمون آماده شوند و نمره قانونی کسب کنند، عادلانه نیست.
اگر فکر می‌کنید این اتفاق نمی‌افتد، عبارت تقلب در آزمون هوم ادیشن را جستجو کنید. داستان های متعددی از افرادی خواهید دید که در مورد دوستان خود صحبت می کنند که با موفقیت سیستم را دور زده اند و به نمره بالایی دست یافته اند.
ETS باید به این مشکل رسیدگی کند و سیستم ایمن تری ارائه دهد یا آزمون خانگی خود را در خانه به طور کلی متوقف کند زیرا افراد خاصی همیشه راهی برای تقلب در سیستم پیدا می کنند.

آیا باید برای ثبت نام آزمون جی آر ای هوم ادیشن یا GRE به مرکز آزمون مراجعه کنم؟

آزمون GRE در خانه یک جایگزین مناسب برای آزمون معمولی است که ثبت نام آن از طریق سایت ETS در سراسر جهان انجام می شود و اعتبار آن برای اکثر دانشگاه های معتبر دنیا تایید شده است. بنابراین، برای ثبت نام در آزمون جی آر ای هوم ادیشن نیازی به مراجعه به مراکز آزمون ندارید و به راحتی می توانید در خانه، ثبت نام خود را انجام داده و در آزمون شرکت کنید.
در مقاله "ثبت نام ازمون هوم ادیشن تافل و جی آر ای" نحوه ثبت نام در سایت ETS از ایران را به طور کامل توضیح دادیم.

جمع بندی

همه گیری ویروس کرونا از اوایل سال گذشته آغاز شد و طبق گفته ETS، معلوم نیست تا کی این ویروس باقی بماند. لذا به وسیله آزمون جی آر ای هوم ادیشن می توان در دوران همه گیری نیز مدارک آیلتس لازم برای مهاجرت و یا برای تحصیل خود را بگیرید. 
با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته می توانید در آزمون آزمایشی جی آر ای هوم ادیشن به راحتی ثبت نام نموده و شرکت کنید تا با نحوه برگزاری این ازمون بهتر آشنا شوید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!