نمونه سوالات آزمون تافل سازمان سنجش

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1400/11/27

نمونه سوالات آزمون تافل سازمان سنجش به عنوان اصلی ترین منبع آشنایی با آزمون تافل و تقویت مهارت ریدینگ، لیسینینگ، رایتینگ و اسپیکینگ شرکت کنندگان شناخته شده است. همه داوطلبان بسته به توانایی خود می دانند که چه نمونه سوالات و کتاب هایی به آنها در کسب نمره بالا در آزمون تافل کمک خواهد کرد!
آزمون تافل به عنوان بزرگترین آزمون بین المللی در کنار آیلتس به دانشجویانی که مهارت کافی در پاسخ به سوالات آنها دارند، کمک می کند تا به اهداف خود برای آینده شان برسند. حل نمونه سوالات تایید شده از سوی سازمان سنجش مرتبط با آزمون تافل برای تمامی دانشجویان در گزینه اول از لیست باید هایشان است، بنابراین اگر شما نیز قصد ثبت نام در آزمون تافل را دارید، بررسی این نمونه سوالات را فراموش نکنید. به علاوه اگر برای کسب نمره بالا در آزمون تافل اصرار دارید، اطلاعات مقاله " بهترین نمونه سوالات انلاین تافل: معرفی 18 آزمون و منابع " به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

سازمان سنجش برای آزمون تافل چه نمونه سوالاتی را تایید می کند؟

آشنایی و حل نمونه سوالات آزمون تافل سازمان سنجش به داوطلبان کمک خواهد کرد تا با رفع نقاط ضعف خود بتوانند راحت تر به سوالات آزمون تافل واقعی پاسخ دهند. نمونه سوالاتی که توسط سازمان سنجش برای آزمون تافل تایید شده اند، دارای 4 بخش اصلی ریدینگ، لیسینینگ، اسپیکینگ و رایتینگ هستند که هر کدام بسته به نوع سوالات خود، سخت و حتی ساده طراحی می شوند. 
محتوای سوالات مانند آزمون واقعی تافل اغلب شامل پرسش راجب واژگان، سوالات جزئی تر و توضیحی یا سوالاتی برای فهرست کردن آنها است. مرحله بعدی، نحوه پاسخ به سوالات است، از آنجایی که داوطلبان اغلب نمونه سوالات ارائه شده توسط سازمان سنجش برای آزمون تافل را برروی رایانه ی خود پاسخ می دهند، ممکن است مجبور به تهیه یک پاسخ نامه جدا برای سوالات با پاسخ بلند تر شوند.
آزمون تافل بعد از همه گیری ویروس کرونا در خانه و غیرحضوری برگزار می شود و برخلاف گذشته، در آزمون های جدید تر میبینیم اضافه شدن بخش اسپیکینگ داوطلبان را مجبور به مطالعه بیشتر کرده است. اگر فکر میکنید، برای تقویت مهارت اسپیکینگ خود به منابع بیشتری نیاز دارید، می توانید مقاله " بهترین منابع تمرین اسپیکینگ تافل " را بررسی کنید.
جزئیات 4 بخش نمونه سوالات آزمون تافل که توسط سازمان سنجش ارائه شده درست مانند آزمون تافل واقعی است. به عنوان مثال، در بخش ریدینگ می بایست مجموعه ای از سوالات بر اساس موضوعات مختلف را بخوانید و سپس به سوالات پاسخ دهید، برای بخش لیسینینگ نه تنها باید به فایل های صوتی گوش دهید بلکه باید فیلم های کوچکی را نیز بررسی کنید و سپس به سوالات مرتبط به آنها پاسخ دهید. برای بخش اسپیکینگ اما باید درباره یک موضوع صحبت کنید. برای این بخش پیشنهاد می کنیم، حتما قبل حل سوالات نمونه سوال، برای تقویت مهارت اسپیکینگ خود راجب چند موضوع ساده صحبت کنید، این بخش تاثیر مستقیمی بر راحت تر پاسخ دهی داوطلبان به سوالات بخش اسپیکینگ آزمون تافل واقعی دارد. برای بخش رایتینگ اما فقط کافیست متن مناسب و در حد توانایی خود را بنویسید. تمرین کردن و حل نمونه سوال به ویژه برای آزمون بزرگی بنام تافل به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر به اهداف خود در آینده برسید.

چرا برای کسب نمره بالا به نمونه سوالات آزمون تافل سازمان سنجش نیاز داریم؟

حل نمونه سوالات آزمون تافل سازمان سنجش، مزایای فراوانی برای شرکت کنندگان دارد. اما واقعا چرا برای کسب نمره بالا به این نمونه سوالات نیاز داریم؟ اجازه دهید به هر یک از این چراها پاسخ کلی بدهیم.

اعتماد به نفس کلید اصلی کاهش استرس است

آزمون تافل و حتی نمونه سوالات مرتبط با آن برای ارزیابی هر 4 مهارت شرکت کنندگان طراحی شده اند. بنابراین، حل هر ماه یک نمونه سوال یا حداقل یک نمونه سوال کلی و تایید شده از سوی سازمان سنجش حسی مانند آزمون واقعی تافل را به دانشجویان القا می کند. این تجربه به شما کمک می کند تا در طول آزمون واقعی تافل خود احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید. استرس بزرگترین دلیلی است که داوطلبان قدرتمند و با سطح زبان انگلیسی بالا نمی توانند نمره مد نظر خود را کسب کنند. داوطلبانی که بدون آمادگی در آزمون تافل شرکت می کنند، به دلیل اشتباهات کوچکی که کم کم متوجه آن می شوند، دچار استرس شده و تمام تمرکز خود را از دست خواهند داد. 

استقامت برای موفقیت

آزمون تافل طولانی است.... خیلی طولانی.... در واقع حدود 4.5 ساعت این آزمون طول می کشد و شما فقط یک 10 دقیقه کوتاه برای استراحت قبل از شروع بخش اسپیکینگ دریافت می کنید. بنابراین در کنار آشنایی با تافل، شرکت در آزمون هایی که نمونه سوالات زمان بندی شده دارند، به شما کمک می کند تا بدن و ذهن خود را برای شرکت در تمام آزمون تافل آماده کنید. به این آزمون های مشابه مانند یک ماراتن فکر کنید و برای حل نمونه سوالات آنها تمام سعی خود را بکنید. چرا که شما نمی توانید بدون آمادگی به سوالات آزمون تافل پاسخ دهید و حتما باید بدن و ذهن خود را برای تمرکز بیشتر آماده کنید. اگر از توصیه های ما در مورد نحوه آمادگی برای تافل استفاده نکنید، ممکن است انرژی خود را خیلی زود در حین پاسخ دهی به سوالات بخش اول از دست بدهید. نمونه سوالات آزمون تافل که توسط سازمان سنجش ارائه می شوند، به شما کمک خواهند کرد تا از زمان و انرژی خود به درستی استفاده کنید و آنهارا فقط به چیزهای مهم اختصاص دهید. 

دشواری نمونه سوال ها در آمادگی برای تافل واقعی تاثیر مستقیمی دارد

یافتن منابع آموزشی مشابه آزمون رسمی تافل آسان نیست. چرا که کیفیت سوالاتی که قصد تمرین آنهارا دارید مهم است و اهمیت زیادی برای آمادگی شما دارند. اگر فکر میکنید، نمونه سوالات آسان منابع خوبی برای آمادگی شما هستند، پس حتما باید بدانید که از هر جهت برای پاسخ به سوالات آزمون تافل ضعیف عمل خواهید کرد. به همین دلیل، نمونه سوالات رسمی آزمون تافل از سوی سازمان سنجش همیشه بهترین منابع آمادگی برای تافل شناخته می شوند و به داوطلبان برای آمادگی در تافل واقعی کمک می کنند.

تقویت مهارت و توانایی داوطلبان با جدید ترین نمونه سوالات آزمون تافل

آکادمی زبان شایسته با ارائه خدمات آموزشی از جمله آموزش های ویدئویی و آزمون ماک آنلاین تافل همان منبعی است که شرکت کنندگان برای سریع تر آماده شدن در آزمون تافل به آن نیاز دارند. آزمون های ماک آنلاین شایسته نمونه سوالاتی هستند که مشابه آزمون تافل زمان بندی شده و درجه بندی های متفاوتی از نظر سختی و آسانی دارند. نمونه سوالات آکادمی شایسته همانند نمونه سوالات سازمان سنجش هستند و شما می توانید با اطمینان به آنها و برای کسب نمره تافل بالا وارد آنها شوید!
تمام دوره های آمادگی آکادمی زبان شایسته 100% آنلاین است و شما می توانید بعد از ثبت نام، در عرض چند ثانیه به نمونه سوالات مد نظر خود پاسخ دهید. وب سایت شایسته قدیمی ترین و معتبر ترین منبعی است که برای آمادگی داوطلبان برنامه های آموزشی و نمونه سوالات آنلاین فراوانی را موجود کرده است و شما می توانید حداقل 60 روز قبل از شرکت در آزمون واقعی تافل، آنهارا بررسی کنید.
با اینحال، آزمون های ماک آکادمی زبان شایسته، یکی از معتبر ترین نمونه سوالات آزمون تافل است که با شرکت در هر کدام از آنها می توانید توانایی خود را افزایش دهید. هر آزمون ماک زمان بندی شده است و در آخر یک امتیاز کلی برای شما تخمین زده می شود و سپس شما می توانید با توضیحات مرتبط با پاسخ های غلط خود، متوجه اشتباهاتتان شوید و مدل مطالعه خود را برای کاهش نقاط ضعف خود، تغییر دهید. به علاوه شما می توانید با شرکت در آزمون های آزمایشی رسمی تافل، آمادگی بیشتری بدست آورید.

بخش اول ( مخصوص داوطلبان سطح متوسط)

نمونه سوالات لیسینینگ
تقویت مهارت رایتینگ
درک مطلب و ریدینگ

بخش دوم ( مخصوص داوطلبان سطح پیشرفته)

نمونه سوالات لیسینینگ
تقویت مهارت رایتینگ
درک مطلب و ریدینگ

برای نمونه سوالات اسپیکینگ، لازم است تمام داوطلبان منبع زیر را در نظر بگیرند.

نمونه سوالات اسپیکینگ

 

نمونه سوالات آزمون تافل سازمان سنجش

نکات ضروری خودخوانی آزمون تافل که باید بدانید!

دانشجویان زیادی هستند که برای آمادگی در آزمون تافل، بصورت خودخوان مطالعه می کنند. علاوه بر اینکه ممکن است این دانشجویان به منابع رسمی دسترسی یابند، اما این انتخاب راه حل ساده ای نیست و برخی از دانشجویان ممکن است برای آماده شدن با مشکلاتی رو به رو شوند، به عنوان مثال:
•    اگرچه منابع رایگان فراوانی برای آمادگی در آزمون تافل در دسترس آنهاست، اما برخی پیشرفت چندانی ندارند.
•    تاریخ آزمون آنها به زودی فرا می رسد، اما مطمئن نیستند که نمره مد نظر خود را کسب خواهند کرد یا نه.
اگر اکنون با یکی از این مشکلات سروکار دارید، نگران نباشید، زیرا دانشجویان زیادی هستند که شرایط شمارا دارند. اما در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چقدر ساده می توان این مشکلات به نظر حل نشدنی را رفع نمود. مراحل زیر را دست کم نگیرید و بدانید برای کسب نمره بالا نیاز به تلاش و همکاری است و شما باید زمان زیادی را صرف حل نمونه سوالات آزمون تافل، یادگیری عمیق تر دروس و غیره نمایید. 

مرحله اول

با شرکت در اولین نمونه سوال آزمون تافل سازمان سنجش، راحت تر می توانید متوجه نقاط ضعف و قوت خود شوید و سپس به رفع و تقویت آنها بپردازید. مطمئن شوید بخش های اسپیکینگ و رایتینگ خود را به شدت تقویت کنید تا اشتباهات کمتری حین پاسخ به سوالات آزمون تافل واقعی داشته باشید. به علاوه، شما می توانید از بخش تصحیح ریدینگ و اسپیکینگ تافل شایسته، با اشتباهات خود آشنا شوید.

مرحله دوم

آموزش های ویدئویی آکادمی زبان شایسته را مرور کنید تا بتوانید نقاط ضعف در مطالعه خود را بهبود ببخشید. با کمک این آموزش ها می توانید مهارت های خود را تقویت و به راه حل های حرفه ای تری برای مطالعه دسترسی یابید.

مرحله سوم

اشتباهات خود را مرور کنید. در نهایت می توانید با مراجعه به فلش کارت ها و نمونه تست های تمرینی مهارت خود را در برابر اشتباهات مکررتان تقویت کنید.

جمع بندی

برای موفقیت، راه های سخت تر همیشه آخرین انتخاب هستند. پس سعی کنید با کمک نمونه سوالات آزمون تافل سازمان سنجش، منابع رسمی تر را برای آمادگی خود درنظر بگیرید. حل کردن نمونه سوال، ممکن است خسته کننده باشد، به همین دلیل برای داوطلبان تافل حل یکی از آنها در هر یک ماه پیشنهاد می شود. 
برای شرکت در آزمون ماک تافل می توانید در اپلیکیشن ما نیز عضو شده و علاوه بر دسترسی به آزمون های TPO (شامل تی پی اُ نسخه ۷3 تایی،نسخه ۷۱ تایی، نسخه 69 تایی، نسخه 65 تایی) به منابع نامحدود و رایگان تمرین مهارت های تافل دسترسی داشته باشید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!